Bildirim
TURKCELL SALLA KAZAN KAMPANYASI (52. sayfa)
adidas TERREX ANYLANDER R.RDY Spor AyakkabıErkek : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CKXSV2QW
4 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Geçen hafta falan gelen 2. hediyelerle ilgili bilgi buldum.
Önceden paylaşıldımı bilmiyorum.
15 Mart - 11 Nisan 2019 tarihleri arasında kampanyaya katılan aboneler data hediyesi kazanacaktır. Abonelerimiz haftalık standart sallama haklarıyla, ya bir data hediyesi ya da data dışındaki hediyelerle birlikte aktiflenen bir data hediyesi kazanacaklardır. İkinci durumda, Salla Kazan ekranında data dışındaki hediye gözükecek ancak aktiflenen data hediyesi SMS ile bildirilecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 28 Mart 2019; 19:50:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu hafta da geçen hafta olduğu gibi 2 hediye birden geldi: BiP'ten her yöne 500 dakika (haftalık) ve her yöne günlük 1 GB.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikki Sixx -- 29 Mart 2019; 3:40:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
3x haftalık 1gb
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bip 1000 dk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bip 1000Dakika + 3Saatlik 1GB, ancak Salla Kazan paketi geldikten sonra yaptığım kullanımların bi kısmı Salla Kazan paketinden, bir kısmı(büyük çoğunluğu) haydi gel paketinden gitmiş. Kullanım detayında da salla kazan paketi yazıyor ancak kullanımlar haydi gelden gitti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Platinium tarifeler GB çıkma garantili. Platinium Black Plus 30 kullanıcısıyım. Ayda yaklaşık 10 GB kadar da öyle gelir. Genelde haftalık GB veriyor. Günlük pek ender. -
Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Başta Salla Kazan'dan böyle bir hediye kazanmadınız dediler. Sonra kullanım detaylarına bakın dediğimde kazanmissiniz dediler problemi anlattım ancak sistemde salla kazan dan dusmus olarak gorundugu icin bir sey yapamadi oysaki 1gblik bir kullanim yaptim bu kullanimin 700 u haydi gelden 300 u salla kazan dan dustu. Ekran goruntunuz var ise talep ilet kismindan yollayin dediler. Evrakli islemler kismindan ama şu an öyle bir kısım da göremedim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 29 Mart 2019; 8:33:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
DO girdikten sonra yardım - talep ilet - paket servis ve kampanya taleplerine git mesajını ve ss ekle gonder. 72 saatte ararlar.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-CB01A2BC7
Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Başta Salla Kazan'dan böyle bir hediye kazanmadınız dediler. Sonra kullanım detaylarına bakın dediğimde kazanmissiniz dediler problemi anlattım ancak sistemde salla kazan dan dusmus olarak gorundugu icin bir sey yapamadi oysaki 1gblik bir kullanim yaptim bu kullanimin 700 u haydi gelden 300 u salla kazan dan dustu. Ekran goruntunuz var ise talep ilet kismindan yollayin dediler. Evrakli islemler kismindan ama şu an öyle bir kısım da göremedim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell'e geçiş yaptım an itibari ile.Ama Salla Kazan hediyelerinden ya da ek olarak yeni gelenlere verilen tarifeden mi düşüş oluyor ilk olarak ? Benım ana paket düşmeye başlamış ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İki haftadır Instagram veriyordu bu hafta Facebook ve Twitter verdi 1gb
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam müşteri hizmetleri de onu yapmamı istedi ancak, kampanyalar ile ilgili talep ilet'e tıkladığımda Müşteri Hizmetlerine yönlendiriyor otomatik olarak. Bunu müşteri hizmetlerine söylediğimde evraklı işlemler kısmından iletin dediler. Ancak öyle bir kısım da yok. Başka bir kısımdan ileteyim dedim, maksimum 1 ekran görüntüsü yükleniyor. Mail attım Dijital Operatör'den iletin talebinizi diyorlar. İletemiyorum ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah Allah garip.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-CB01A2BC7
Hocam müşteri hizmetleri de onu yapmamı istedi ancak, kampanyalar ile ilgili talep ilet'e tıkladığımda Müşteri Hizmetlerine yönlendiriyor otomatik olarak. Bunu müşteri hizmetlerine söylediğimde evraklı işlemler kısmından iletin dediler. Ancak öyle bir kısım da yok. Başka bir kısımdan ileteyim dedim, maksimum 1 ekran görüntüsü yükleniyor. Mail attım Dijital Operatör'den iletin talebinizi diyorlar. İletemiyorum ki
2 hafta oldu olmadı ordan bi talep iletmiştim oysa ki.
Ortada bir hata var ve mh manuel talep açmak zorunda.
Web sitesinden şikayet talebi oluşturmayı denedin mi? Oraya da aynı birim bakıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
yine bip 1000 dk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Dijital Operator uygulamasinin başka bir kısmından açtım. Sadece problemi yasadiktan sonraki kalan kullanimlarimin ekran goruntusunu yukledim.
Edit: kayıt açtıktan sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Bazı abonelerin bu sorunu yasadigini, ekiplerin ilgilendigini, daha sonra aramami istedi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 29 Mart 2019; 16:3:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen hafta bip dakika lazım demistin sanırım,yine verelim de memnun kalsın demişlerdir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet geçen hafta da çıktı kullandım işime yarıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X