Şimdi Ara

Turkcell Superonline Rezaleti (Fiber, TVplus, Ev Telefon) -- Abone olmadan önce okuyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Yaklaşık 3 yıllık superonline abonesiyim. 4 ay önce bir anda TVplus ve Fiber(50mbit/s, 150gb akk) internetimin kesildiğini farkettim.
    Superonline evime servis gönderdi yeni modem kurulumu yapıldı. HG255s

    Bugün adını superonline'dan öğrendiğim Üsküdar Line İletişim adlı bayisi yeni modemin seri numarasını hatalı kaydettirmiş. Benden 4 aylık süreçte ilki ilk açılan kayıtta olmak üzere 4 defa modem seri numarasını tekrar tekrar vermem istendi, verdim. Bu süreçte 50mbit/s olması gereken internet hızım 0,5-5mbit/s arasında ve ping değerim 100 civarı. Teknik servis ile birlikte de doğruladık. Ev telefonun ve numaram ise bu süreçte kullanılamıyor. Ancak benden her ay için 82 lira almaya devam ediyorlar. Para iadesi talebime de cevap alamadım. Neden mi? Kayıt açmışlar kapanması için sorunu çözmeleri lazımmış.

    Bu durumu BTK,http://www.superonline.net, müşteri hizmetleri vb. kanallardan şikayet ettim. Buralardan da dönüş yapılmıyor. Ne yapılıyor, 4 aydır her gün sabah akşam otomatik mesaj alıyorum. Bir de size sms ile bilgi veriliyor deniyor.Evet 200 kere aynı mesajı aldım ve 16 kez telefonda görüştüm.

    Müşteri hizmetleri ise bana "Yapacak birşey yok. Açılmış bir kayıt var, beklemeniz lazım." diyor. Böyle birşey olabilir mi? 4 aydır bekliyorum. Sözleşmemiz "...Bu hizmetlerin verilmesi koşulu ile" diye başlıyor. Ancak iptal edersem bana bu sefer 1100 lira taahhüt ücreti yansıtacaklarmış.

    Yani ya hiçbir şey kullanamadan 4 aydır olduğu gibi aylık 82 lira ödeyeceğim ya da 1100 lira vererek sözleşmeyi iptal ettireceğim.

    4 ay öncesine kadar turkcell servislerini size tavsiye edebilirdim. Superonline abonesi olmadan önce dikkatli olun.
    Olay İstanbul Ümraniye'de yaşanmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhk_mhk -- 26 Mart 2017; 13:9:35 >







  • Bence taahhüt olaylarında btk müşteriyi koruması lazım hizmet veremiyorsa para almaması lazım
  • DenizGalaxy kullanıcısına yanıt
    BTK'nın tek yaptığı şikayeti firmaya yönlendirmek. 2 aydır 491737 no'lu kayıt "işletmeye iletildi" olarak görünüyor ve hiçbir cevap gelmedi.
    BTK etkin olsa superonline bu kadar rahat davranamazdı.
  • olayda +%50SOLNet %50 kurulumu yapan elemanlar suçlu bu file kullanılmayan ( kullanılamayan hizmete ) fatura yollayamazlar demektir... boşuna paracell dememişler... kanıtı... avukata danış ne yapacağını daha iyi anlatır...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.