Şimdi Ara

Turkcell Tarife Değişikliğinde Cayma Bedeli Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar. Turkcell faturalı olarak Hepsi 600 tarifesini kullanıyordum(yıllık sözleşmeli) fakat internet yetmediği için Full Paket'e geçmek istedim.(sözleşme bitmeden) Müşteri Hizmetlerini aradığımda bana cayma bedeli ödemeden geçrebileceğini fakat SMS'le yaparsam cayma bedeli ödeyeceğimi söyledi. Ben de müşteri temsilcisine 2 kere kesinlikle cayma bedeli ödemeyeceğim hakkında yanıt aldım ve işlemi onayladım. Daha sonra bana Hepsi 600'ü kullandığım her ay için 10TL cayma bedeli kullanacağımı söyleyen SMS geldi. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Çıkan kişi eğer arkadaşımız kesilmez dediyse kesilmez dedi. SMS'i dikkate almayın, onun kesintisiz yaptırma hakkı var dedi. Fakat aklımda soru işaretleri var. Olur da cayma bedeli kesilirse paramı geri alabilir miyim? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler...



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.