Şimdi Ara

Turkcell Türkiye’de 35,2 milyon aboneye ulaştı. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
2.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Kiymetini en iyi avea va vodafone kullananlar bilir..ulasilamama hatali fatura papagan musteri hizmetleri..Ucuz fiyattan kazigi yiyen musteriler icin turkcell vazgecilmez..

    Vodafone kullanıyorum dediklerinin hiçbirini yaşamadım. Birkez isteğim dışında tllerim gitti hemen iade ettiler. Bunun dışında herşeyiyle iyi bence. Fiyat olarak biraz turkcelle benzemeye ama idare ediyor şuan.

    Turkcelle gelince hele birde faturalı olanlara Allah yardım etsin. Öğrenci öğretmen memur farketmeden herkese kazığın okkalısını tattırıyorlar

    Forumu takip ederseniz yasayanlari gorursunuz..
    Bi ara girdim ilk sayfa sadece vodafone sikayetten olusuyordu..
    Sistemleri duzelmedikce siz de bi mağdur adayısınız

    Forumu takip ediyorum o şikayetleride okuyorum. 2 senedir kullanıyorum ve tek yaşadğım üstteki yazdığım olay o kadar. Hangi durumlarda ne yapman gerektiğini bilirsen mağdur olmazsın.

    Onemli olan sorunlariyla nasil başa çıkacağını bildiğin,haftalarca canini sıkan bir operator degil,sorunsuz bir operatordur.Forumu kirletmenin mantigi yoktur.
    NOKTA.

    ben avea yı 9 yıldır kullanıyorum.
    bu kadar dakikayı türkcel de konuşsaydım hiç abartmadan hesaplayarak söylüyorum ikinci el otomobil parası kadar 108 ayda toplam fazladan para ödemem gerekirdi. 9 yıldır konuştuğumuza göre kalitesi de katlanılamaz çekilmez değil sonuçta

    herkese saygılar




  • numara taşımadan bu güne oparötörlerin grafiğine bakarsanız türkcelcilerin yorumlarınn abartılı oldğunu rahatlıkla görürsünüz.

    4 yıl önce türkcelin abone sayısı 37 milyon ve pazar payı % 63.
    şimdi 34 milyondan 35 'e .ıkmış ve pazar payı% 52

    son çeyrekte ciddi bir kıpırdaam yaşadığı için durumun tamamen >Türkcelin lehine olduğunu söylemek doğru değil.

    son yıllarda vodafone ve avea milyonlarca yeni abone kazanırken mesela vodafone 13 milyondan 18 milyona ve avea 10 milyondan 13 milyona çıkarken türkcell milyonlarca abone kaybetti.

    şimdi bimcell geliyor. ve iddia ediyorum bir iki yıla kalmaz bimcel birkaç milyonun kullandığı bir tarife olacak

    herkese saygılar
  • jethoca hesap yaparken numara tasima oncesi heryone tarife seceneklerinin nasil oldugunu ve milletin 2-3 telefon kullandigini atlamis. simdi numara tasima imkaniyla birlikte her ihtiyaca uygun her yone tarife secenekleri var ve millet artik tek hat kullaniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jethoca

    numara taşımadan bu güne oparötörlerin grafiğine bakarsanız türkcelcilerin yorumlarınn abartılı oldğunu rahatlıkla görürsünüz.

    4 yıl önce türkcelin abone sayısı 37 milyon ve pazar payı % 63.
    şimdi 34 milyondan 35 'e .ıkmış ve pazar payı% 52

    son çeyrekte ciddi bir kıpırdaam yaşadığı için durumun tamamen >Türkcelin lehine olduğunu söylemek doğru değil.

    son yıllarda vodafone ve avea milyonlarca yeni abone kazanırken mesela vodafone 13 milyondan 18 milyona ve avea 10 milyondan 13 milyona çıkarken türkcell milyonlarca abone kaybetti.

    şimdi bimcell geliyor. ve iddia ediyorum bir iki yıla kalmaz bimcel birkaç milyonun kullandığı bir tarife olacak

    herkese saygılar

    Hem New York borsasında hem de İMKB'de hisseleri işlem gören koca şirket nasıl insanları yanıltabilir sizce. O dönemde toplam abone sayısı ne kadarsa liderlik oranı da ona göre değişecektir tabiki. Üstte arkadaş da belirtmiş zaten 2 hat kullananların çoğu tek hat kullanmaya başladı. Bunun yanında data hatları önem kazandı. Pek çok faktör var kısacası. Ama böyle şirketlerin insanları kandırmasını beklemek biraz saçma. Aynı şirket 35 milyona telefon görüşmesinden sonra kaç dakika konuşmuş ne kadar veri harcamış ne kadar tutar ya da kota kalmış sekmeden gönderiyor. Herhalde abone sayısını ve yüzdesini de çok rahat hesaplayabilirler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1999 yılı sonu hazır kart rüzgarı ile aldığım üzerime kayıtlı 4 adet tcell hazırkart hattım vardı.
    1 adet avea yeni nesil tarifeye çevirdim. (rezil tcell 3g sonrası sonrası özellikle avea 3g beni mest ediyor)
    3 adetinide bimcell'e çevirdim (10tl 250 dakika paketine geçip 6 sn periyodu ile ücretlendirilmek müthiş bir duygu)

    Turkcell kazığını yıllarca yemiş biri olarak 2012 yılını milat kabul ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: jethoca

    numara taşımadan bu güne oparötörlerin grafiğine bakarsanız türkcelcilerin yorumlarınn abartılı oldğunu rahatlıkla görürsünüz.

    4 yıl önce türkcelin abone sayısı 37 milyon ve pazar payı % 63.
    şimdi 34 milyondan 35 'e .ıkmış ve pazar payı% 52

    son çeyrekte ciddi bir kıpırdaam yaşadığı için durumun tamamen >Türkcelin lehine olduğunu söylemek doğru değil.

    son yıllarda vodafone ve avea milyonlarca yeni abone kazanırken mesela vodafone 13 milyondan 18 milyona ve avea 10 milyondan 13 milyona çıkarken türkcell milyonlarca abone kaybetti.

    şimdi bimcell geliyor. ve iddia ediyorum bir iki yıla kalmaz bimcel birkaç milyonun kullandığı bir tarife olacak

    herkese saygılar

    Hem New York borsasında hem de İMKB'de hisseleri işlem gören koca şirket nasıl insanları yanıltabilir sizce. O dönemde toplam abone sayısı ne kadarsa liderlik oranı da ona göre değişecektir tabiki. Üstte arkadaş da belirtmiş zaten 2 hat kullananların çoğu tek hat kullanmaya başladı. Bunun yanında data hatları önem kazandı. Pek çok faktör var kısacası. Ama böyle şirketlerin insanları kandırmasını beklemek biraz saçma. Aynı şirket 35 milyona telefon görüşmesinden sonra kaç dakika konuşmuş ne kadar veri harcamış ne kadar tutar ya da kota kalmış sekmeden gönderiyor. Herhalde abone sayısını ve yüzdesini de çok rahat hesaplayabilirler.

    önemli bir yanlış anlama oldu sanırım.

    Türkcell firmasının abartılı yorum yaptığı yada yalan attığı yok.

    firmalar zaten yıllardır abone sayısı, toplam gelir arpu (müştri başına ortlama gelir) falan gibi rakamları net olarak açıklıyorlar.
    benim Turkcell ciler diye kast ettiğim bu forumda türkcell i destekleyen arkadaşlar.
    bu konularda en kesin bilgileri BTK ( bilgi teknolojileri kurumu) nın kendi sitesinden öğrenebilirsiniz.

    http://www.tk.gov.tr/kutuphane_ve_veribankasi/pazar_verileri/pazar_verileri.php
    Tükcell firması gerçekten yurt içinde ve global yatırımları yönünden çok başarılı bir firma. yöneticileri profesyonel davranıp marka değerini asla düşürmüyorlar. yani avea ve vodafone nin rekabetçi agresif tavırlarına karşı fiyatlarını düşürmüyor türkcell.

    Gsm sektörüne ilk başlayan türkcell uzan grubunun yanlışlarına karşı sağlamcı gitti. altyapı yatırmlarına büyük önem verdi. Şimdi bu yüksek rekabete rağmen o dönemin avantajlarını kullanıyor.

    Türkcell bundan yıllar önce gsm pazarında henüz rekabet yokken yani ortalama bir türkcelli ayda 50 dakika kadar konuşurken konuşmanın dakikasını bir ekmekten daha pahalı yapıp on mşlyonu geçen abonesiyle yatırım yapacak parayı rahat rahat sağladı.
    şu anda avea ve vodafonenin bu imkanları yok.

    Avrupada hep uygulanan roamning ( bir operatörün diğerinin baz istasyonunu kullanması) ve numara taşıma da olmayınca tüm şartlar Türkcell'in lehine oldu.

    Benim derdim rekabet .

    tekrar ediyorum.
    1- Son çeyrekte 450.000 kişilik müşteri artışına rağmen son yıllarda türkcell 2.5 milyon abone kaybetti buna karşı avea ve vodafone 3-5 milyon yeni abone kazandı.
    bunun iki nedeni var bir numara taşıma ve diğeri de arabağlantı ücretinin düşmesi ( çapraz arama maaliyeti)

    2- Türkcell bu fiyat anlayışı ile daha da düşecek çünkü avea ve fvodafoneler eskisinden daha güçlü.

    mesela bimcell olayı avea ya aveanın kamu tarifeleri gibi bir ivme kazandıracak

    herkese saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jethoca -- 11 Kasım 2012; 16:10:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    1999 yılı sonu hazır kart rüzgarı ile aldığım üzerime kayıtlı 4 adet tcell hazırkart hattım vardı.
    1 adet avea yeni nesil tarifeye çevirdim. (rezil tcell 3g sonrası sonrası özellikle avea 3g beni mest ediyor)
    3 adetinide bimcell'e çevirdim (10tl 250 dakika paketine geçip 6 sn periyodu ile ücretlendirilmek müthiş bir duygu)

    Turkcell kazığını yıllarca yemiş biri olarak 2012 yılını milat kabul ediyorum.

    +++

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jethoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: jethoca

    numara taşımadan bu güne oparötörlerin grafiğine bakarsanız türkcelcilerin yorumlarınn abartılı oldğunu rahatlıkla görürsünüz.

    4 yıl önce türkcelin abone sayısı 37 milyon ve pazar payı % 63.
    şimdi 34 milyondan 35 'e .ıkmış ve pazar payı% 52

    son çeyrekte ciddi bir kıpırdaam yaşadığı için durumun tamamen >Türkcelin lehine olduğunu söylemek doğru değil.

    son yıllarda vodafone ve avea milyonlarca yeni abone kazanırken mesela vodafone 13 milyondan 18 milyona ve avea 10 milyondan 13 milyona çıkarken türkcell milyonlarca abone kaybetti.

    şimdi bimcell geliyor. ve iddia ediyorum bir iki yıla kalmaz bimcel birkaç milyonun kullandığı bir tarife olacak

    herkese saygılar

    Hem New York borsasında hem de İMKB'de hisseleri işlem gören koca şirket nasıl insanları yanıltabilir sizce. O dönemde toplam abone sayısı ne kadarsa liderlik oranı da ona göre değişecektir tabiki. Üstte arkadaş da belirtmiş zaten 2 hat kullananların çoğu tek hat kullanmaya başladı. Bunun yanında data hatları önem kazandı. Pek çok faktör var kısacası. Ama böyle şirketlerin insanları kandırmasını beklemek biraz saçma. Aynı şirket 35 milyona telefon görüşmesinden sonra kaç dakika konuşmuş ne kadar veri harcamış ne kadar tutar ya da kota kalmış sekmeden gönderiyor. Herhalde abone sayısını ve yüzdesini de çok rahat hesaplayabilirler.

    önemli bir yanlış anlama oldu sanırım.

    Türkcell firmasının abartılı yorum yaptığı yada yalan attığı yok.

    firmalar zaten yıllardır abone sayısı, toplam gelir arpu (müştri başına ortlama gelir) falan gibi rakamları net olarak açıklıyorlar.
    benim Turkcell ciler diye kast ettiğim bu forumda türkcell i destekleyen arkadaşlar.
    bu konularda en kesin bilgileri BTK ( bilgi teknolojileri kurumu) nın kendi sitesinden öğrenebilirsiniz.

    http://www.tk.gov.tr/kutuphane_ve_veribankasi/pazar_verileri/pazar_verileri.php
    Tükcell firması gerçekten yurt içinde ve global yatırımları yönünden çok başarılı bir firma. yöneticileri profesyonel davranıp marka değerini asla düşürmüyorlar. yani avea ve vodafone nin rekabetçi agresif tavırlarına karşı fiyatlarını düşürmüyor türkcell.

    Gsm sektörüne ilk başlayan türkcell uzan grubunun yanlışlarına karşı sağlamcı gitti. altyapı yatırmlarına büyük önem verdi. Şimdi bu yüksek rekabete rağmen o dönemin avantajlarını kullanıyor.

    Türkcell bundan yıllar önce gsm pazarında henüz rekabet yokken yani ortalama bir türkcelli ayda 50 dakika kadar konuşurken konuşmanın dakikasını bir ekmekten daha pahalı yapıp on mşlyonu geçen abonesiyle yatırım yapacak parayı rahat rahat sağladı.
    şu anda avea ve vodafonenin bu imkanları yok.

    Avrupada hep uygulanan roamning ( bir operatörün diğerinin baz istasyonunu kullanması) ve numara taşıma da olmayınca tüm şartlar Türkcell'in lehine oldu.

    Benim derdim rekabet .

    tekrar ediyorum.
    1- Son çeyrekte 450.000 kişilik müşteri artışına rağmen son yıllarda türkcell 2.5 milyon abone kaybetti buna karşı avea ve vodafone 3-5 milyon yeni abone kazandı.
    bunun iki nedeni var bir numara taşıma ve diğeri de arabağlantı ücretinin düşmesi ( çapraz arama maaliyeti)

    2- Türkcell bu fiyat anlayışı ile daha da düşecek çünkü avea ve fvodafoneler eskisinden daha güçlü.

    mesela bimcell olayı avea ya aveanın kamu tarifeleri gibi bir ivme kazandıracak

    herkese saygılar

    Numara taşınabilirliği başladıktan sonra 2009-2010 ve 2011'in ilk çeyreğine kadar Turkcell abone kaybetti yaklaşık olarak 4 milyon kadar. 2011'in birinci çeyreğinde 33,1 milyon olan abone şu anda 35,2 milyon oldu. Şu anda hiçbir operatör abone kaybı yaşamıyor. Numara taşınabilirliği ile Turkcell abone kaybetse bile yeni açılan hatlarla bunu telafi edip artıya bile geçiyor. Son çeyrekte 500 bin abone kazandı mesela. Avea ve Vodafone'un son çeyrekte net abone kazanımları eski ivmesinde değil artık. Rekabet kısmına gelince çok haklısınız. Eskiden 100 kontörle 50 SMS veya 25 dakika görüşme yapılırdı. Şu anda fiyatlar gayet ideal. Turkcell de fiyat kırdı ama bundan daha fazla da kıramaz. Keza diğer operatörler de eskisi gibi ucuz kampanyalar yapamıyor artık çünkü fazla kar edemiyorlar. O yüzden onlar da ucuz kampanyalarda frene bastılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 11 Kasım 2012; 23:03:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkcell aslında ses getirecek indirimlere imza atabilir ama BTK ve Rekabet Kurulu her seferinde frenliyor. Bunun nedeni ise Turkcell in üzerinde olan kaliteli düşüncesi var. Çünkü Turkcell fiyatları diğer operatörlerden daha düşük tutarsa millet doğal olarak kaliteli olana yönelir. Numara taşımada fiyatlardan dolayı diğer operatörlere geçenler sinyal sorunu nedeni ile yeniden Turkcell e geri dönüyor.

    En son limit aşımsız mobil internet piyasasında Vodafone cepnet ile müşteri toplamaya başlamış iken Turkcell ilk tarifeyi 32 liradan açtı. Ardından fiyat pahalı bulununca 12 aylık indirimli kampanya sürecine girdi. Şu anda kampanyalı fiyatının dahi fiyatının yüksek olması rekabet kurulundan dolayıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: jethoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: jethoca

    numara taşımadan bu güne oparötörlerin grafiğine bakarsanız türkcelcilerin yorumlarınn abartılı oldğunu rahatlıkla görürsünüz.

    4 yıl önce türkcelin abone sayısı 37 milyon ve pazar payı % 63.
    şimdi 34 milyondan 35 'e .ıkmış ve pazar payı% 52

    son çeyrekte ciddi bir kıpırdaam yaşadığı için durumun tamamen >Türkcelin lehine olduğunu söylemek doğru değil.

    son yıllarda vodafone ve avea milyonlarca yeni abone kazanırken mesela vodafone 13 milyondan 18 milyona ve avea 10 milyondan 13 milyona çıkarken türkcell milyonlarca abone kaybetti.

    şimdi bimcell geliyor. ve iddia ediyorum bir iki yıla kalmaz bimcel birkaç milyonun kullandığı bir tarife olacak

    herkese saygılar

    Hem New York borsasında hem de İMKB'de hisseleri işlem gören koca şirket nasıl insanları yanıltabilir sizce. O dönemde toplam abone sayısı ne kadarsa liderlik oranı da ona göre değişecektir tabiki. Üstte arkadaş da belirtmiş zaten 2 hat kullananların çoğu tek hat kullanmaya başladı. Bunun yanında data hatları önem kazandı. Pek çok faktör var kısacası. Ama böyle şirketlerin insanları kandırmasını beklemek biraz saçma. Aynı şirket 35 milyona telefon görüşmesinden sonra kaç dakika konuşmuş ne kadar veri harcamış ne kadar tutar ya da kota kalmış sekmeden gönderiyor. Herhalde abone sayısını ve yüzdesini de çok rahat hesaplayabilirler.

    önemli bir yanlış anlama oldu sanırım.

    Türkcell firmasının abartılı yorum yaptığı yada yalan attığı yok.

    firmalar zaten yıllardır abone sayısı, toplam gelir arpu (müştri başına ortlama gelir) falan gibi rakamları net olarak açıklıyorlar.
    benim Turkcell ciler diye kast ettiğim bu forumda türkcell i destekleyen arkadaşlar.
    bu konularda en kesin bilgileri BTK ( bilgi teknolojileri kurumu) nın kendi sitesinden öğrenebilirsiniz.

    http://www.tk.gov.tr/kutuphane_ve_veribankasi/pazar_verileri/pazar_verileri.php
    Tükcell firması gerçekten yurt içinde ve global yatırımları yönünden çok başarılı bir firma. yöneticileri profesyonel davranıp marka değerini asla düşürmüyorlar. yani avea ve vodafone nin rekabetçi agresif tavırlarına karşı fiyatlarını düşürmüyor türkcell.

    Gsm sektörüne ilk başlayan türkcell uzan grubunun yanlışlarına karşı sağlamcı gitti. altyapı yatırmlarına büyük önem verdi. Şimdi bu yüksek rekabete rağmen o dönemin avantajlarını kullanıyor.

    Türkcell bundan yıllar önce gsm pazarında henüz rekabet yokken yani ortalama bir türkcelli ayda 50 dakika kadar konuşurken konuşmanın dakikasını bir ekmekten daha pahalı yapıp on mşlyonu geçen abonesiyle yatırım yapacak parayı rahat rahat sağladı.
    şu anda avea ve vodafonenin bu imkanları yok.

    Avrupada hep uygulanan roamning ( bir operatörün diğerinin baz istasyonunu kullanması) ve numara taşıma da olmayınca tüm şartlar Türkcell'in lehine oldu.

    Benim derdim rekabet .

    tekrar ediyorum.
    1- Son çeyrekte 450.000 kişilik müşteri artışına rağmen son yıllarda türkcell 2.5 milyon abone kaybetti buna karşı avea ve vodafone 3-5 milyon yeni abone kazandı.
    bunun iki nedeni var bir numara taşıma ve diğeri de arabağlantı ücretinin düşmesi ( çapraz arama maaliyeti)

    2- Türkcell bu fiyat anlayışı ile daha da düşecek çünkü avea ve fvodafoneler eskisinden daha güçlü.

    mesela bimcell olayı avea ya aveanın kamu tarifeleri gibi bir ivme kazandıracak

    herkese saygılar

    Numara taşınabilirliği başladıktan sonra 2009-2010 ve 2011'in ilk çeyreğine kadar Turkcell abone kaybetti yaklaşık olara 4 milyon kadar. 2011'in birinci çeyreğinde 33,1 milyon olan abone şu anda 35,2 milyon oldu. Şu anda hiçbir operatör abone kaybı yaşamıyor. Numara taşınabilirliği ile Turkcell abone kaybetse bile yeni açılan hatlarla bunu telafi edip artıya bile geçiyor. Son çeyrekte 500 bin abone kazandı mesela. Avea ve Vodafone'un son çeyrekte net abone kazanımları eski ivmesinde değil artık. Rekabet kısmına gelince çok haklısınız. Eskiden 100 kontörle 50 SMS veya 25 dakika görüşme yapılırdı. Şu anda fiyatlar gayet ideal. Turkcell de fiyat kırdı ama bundan daha fazla da kıramaz. Keza diğer operatörler de eskisi gibi ucuz kampanyalar yapamıyor artık çünkü fazla kar edemiyorlar. O yüzden onlar da ucuz kampanyalarda frene bastılar.

    Aslında yapabildiği kampanyalar Turkcell'den Turkcell'e kampanyalar. Bu kampanyalarda konuşmalar şebeke içinde olduğundan Türk Telekom'a ara bağlantı ücreti ödemiyor Turkcell.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    jethoca hesap yaparken numara tasima oncesi heryone tarife seceneklerinin nasil oldugunu ve milletin 2-3 telefon kullandigini atlamis. simdi numara tasima imkaniyla birlikte her ihtiyaca uygun her yone tarife secenekleri var ve millet artik tek hat kullaniyor

    Benim 3 operatörden de birer tane hattım var. Ama hiç biri olması gereken yerde değil. Hepsi farklı operatörlerde.

    Aslında bunu yaparken ki amacın 0532'li hattımın hangi operatörde olduğuna bakılmaksızın insanların beni aramalarını sağlamak. Yani 0532 ile başlayan hattım Turkcell'de değil ama 0532 ile başladığından insanlar onu arıyorlar. Nedeni insanların "Turkcell iyidir, ucuzdur." takıntısından dolayı paranoyaklaşmasından kaynaklanıyor. Oysa 0532 ile başlayan numaram Turkcell'de değil. 0542 ile başlayan ve Turkcell'de olan hattımı, Turkcell aboneleri korkudan aramıyorlar. Bu da Turkcell'in fahiş fiyat politikasından kaynaklıyor. 0532 ile başlayan hattım ise AVEA'da, 0555 ile başlayan hattım ise Vodafone'da

    Oysa insanlar 118xx ile başlayan rehber numaralarını arasalar hangi numaramın Turkcell'de olduğunu öğrenecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 11 Kasım 2012; 20:12:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    jethoca hesap yaparken numara tasima oncesi heryone tarife seceneklerinin nasil oldugunu ve milletin 2-3 telefon kullandigini atlamis. simdi numara tasima imkaniyla birlikte her ihtiyaca uygun her yone tarife secenekleri var ve millet artik tek hat kullaniyor

    Benim 3 operatörden de birer tane hattım var. Ama hiç biri olması gereken yerde değil. Hepsi farklı operatörlerde.

    Aslında bunu yaparken ki amacın 0532'li hattımın hangi operatörde olduğuna bakılmaksızın insanların beni aramalarını sağlamak. Yani 0532 ile başlayan hattım Turkcell'de değil ama 0532 ile başladığından insanlar onu arıyorlar. Nedeni insanların "Turkcell iyidir, ucuzdur." takıntısından dolayı paranoyaklaşmasından kaynaklanıyor. Oysa 0532 ile başlayan numaram Turkcell'de değil. 0542 ile başlayan ve Turkcell'de olan hattımı, Turkcell aboneleri korkudan aramıyorlar. Bu da Turkcell'in fahiş fiyat politikasından kaynaklıyor. 0532 ile başlayan hattım ise AVEA'da, 0555 ile başlayan hattım ise Vodafone'da

    Oysa insanlar 118xx ile başlayan rehber numaralarını arasalar hangi numaramın Turkcell'de olduğunu öğrenecekler.

    0532 li hattı Turkcell den arayanlar çağrı sesinden önce numaranın taşındığını belli eden bir ses duyarlar, diğerleri de aynı şekilde. Gerçi Vodafone ve Avea ikilisi bu sesi BTK ya kaldırtmaya çalışıyorlar nedeni ise artık her yöne tarifelerin olması imiş. Başka nedenleri de var da yazmayım o iki operatörün fanboyları ayaklanmasın sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plusnettr

    Turkcell aslında ses getirecek indirimlere imza atabilir ama BTK ve Rekabet Kurulu her seferinde frenliyor. Bunun nedeni ise Turkcell in üzerinde olan kaliteli düşüncesi var. Çünkü Turkcell fiyatları diğer operatörlerden daha düşük tutarsa millet doğal olarak kaliteli olana yönelir. Numara taşımada fiyatlardan dolayı diğer operatörlere geçenler sinyal sorunu nedeni ile yeniden Turkcell e geri dönüyor.

    En son limit aşımsız mobil internet piyasasında Vodafone cepnet ile müşteri toplamaya başlamış iken Turkcell ilk tarifeyi 32 liradan açtı. Ardından fiyat pahalı bulununca 12 aylık indirimli kampanya sürecine girdi. Şu anda kampanyalı fiyatının dahi fiyatının yüksek olması rekabet kurulundan dolayıdır.

    Turkcell'in adı çıkmış bir kere. "Adı çıkacağına canı çıksın" derler.

    Bu sebepten dolayı BTK ve Rekabet kurulu "Demokles'in kılıcı" gibi Turkcell'in tepesinde bekliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plusnettr


    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    jethoca hesap yaparken numara tasima oncesi heryone tarife seceneklerinin nasil oldugunu ve milletin 2-3 telefon kullandigini atlamis. simdi numara tasima imkaniyla birlikte her ihtiyaca uygun her yone tarife secenekleri var ve millet artik tek hat kullaniyor

    Benim 3 operatörden de birer tane hattım var. Ama hiç biri olması gereken yerde değil. Hepsi farklı operatörlerde.

    Aslında bunu yaparken ki amacın 0532'li hattımın hangi operatörde olduğuna bakılmaksızın insanların beni aramalarını sağlamak. Yani 0532 ile başlayan hattım Turkcell'de değil ama 0532 ile başladığından insanlar onu arıyorlar. Nedeni insanların "Turkcell iyidir, ucuzdur." takıntısından dolayı paranoyaklaşmasından kaynaklanıyor. Oysa 0532 ile başlayan numaram Turkcell'de değil. 0542 ile başlayan ve Turkcell'de olan hattımı, Turkcell aboneleri korkudan aramıyorlar. Bu da Turkcell'in fahiş fiyat politikasından kaynaklıyor. 0532 ile başlayan hattım ise AVEA'da, 0555 ile başlayan hattım ise Vodafone'da

    Oysa insanlar 118xx ile başlayan rehber numaralarını arasalar hangi numaramın Turkcell'de olduğunu öğrenecekler.

    0532 li hattı Turkcell den arayanlar çağrı sesinden önce numaranın taşındığını belli eden bir ses duyarlar, diğerleri de aynı şekilde. Gerçi Vodafone ve Avea ikilisi bu sesi BTK ya kaldırtmaya çalışıyorlar nedeni ise artık her yöne tarifelerin olması imiş. Başka nedenleri de var da yazmayım o iki operatörün fanboyları ayaklanmasın sonra

    O sinyalin olduğunu biliyorum.

    Ancak o sinyalin ne olduğunu anlamayanlar, o sinyale rağmen faturayı ödeyebilecekler beni arıyorlar.

    Aslında önemli olan; o sinyale rağmen bütün abonelerin diğer operatörleri rahatça arayabilmeleri. O zaman sinyalin kaldırılmasına da gerek kalmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Kiymetini en iyi avea va vodafone kullananlar bilir..ulasilamama hatali fatura papagan musteri hizmetleri..Ucuz fiyattan kazigi yiyen musteriler icin turkcell vazgecilmez..

    Vodafone kullanıyorum dediklerinin hiçbirini yaşamadım. Birkez isteğim dışında tllerim gitti hemen iade ettiler. Bunun dışında herşeyiyle iyi bence. Fiyat olarak biraz turkcelle benzemeye ama idare ediyor şuan.

    Turkcelle gelince hele birde faturalı olanlara Allah yardım etsin. Öğrenci öğretmen memur farketmeden herkese kazığın okkalısını tattırıyorlar

    2 yıldır vodafone kullanıyorum. Müşteri hizmetlerinin kalitesi hakkında fikrim yok. Çünkü 2 yıldır müşteri hizmetlerini aramama gerek kalmadı. Herşey tıkır tıkır çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 12 Kasım 2012; 8:27:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Kiymetini en iyi avea va vodafone kullananlar bilir..ulasilamama hatali fatura papagan musteri hizmetleri..Ucuz fiyattan kazigi yiyen musteriler icin turkcell vazgecilmez..

    Vodafone kullanıyorum dediklerinin hiçbirini yaşamadım. Birkez isteğim dışında tllerim gitti hemen iade ettiler. Bunun dışında herşeyiyle iyi bence. Fiyat olarak biraz turkcelle benzemeye ama idare ediyor şuan.

    Turkcelle gelince hele birde faturalı olanlara Allah yardım etsin. Öğrenci öğretmen memur farketmeden herkese kazığın okkalısını tattırıyorlar

    2 yıldır vodafone kullanıyorum. Müşteri hizmetlerinin kalitesi hakkında fikrim yok. Çünkü 2 yıldır müşteri hizmetlerini aramama gerek kalmadı. Herşey tıkır tıkır çalışıyor.

    faturasiz cepstandart tarifesinde misiniz ? baska turlu mumkun degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kimse hikaye anlatmasın turkcell kaliteli bir operatör.diğer avea ve voda 3. sınıf operatör.ucuz verelim ama bir yerlerden kullanıcıyı nasıl sömürürüz hesabındalar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Kiymetini en iyi avea va vodafone kullananlar bilir..ulasilamama hatali fatura papagan musteri hizmetleri..Ucuz fiyattan kazigi yiyen musteriler icin turkcell vazgecilmez..

    Vodafone kullanıyorum dediklerinin hiçbirini yaşamadım. Birkez isteğim dışında tllerim gitti hemen iade ettiler. Bunun dışında herşeyiyle iyi bence. Fiyat olarak biraz turkcelle benzemeye ama idare ediyor şuan.

    Turkcelle gelince hele birde faturalı olanlara Allah yardım etsin. Öğrenci öğretmen memur farketmeden herkese kazığın okkalısını tattırıyorlar

    2 yıldır vodafone kullanıyorum. Müşteri hizmetlerinin kalitesi hakkında fikrim yok. Çünkü 2 yıldır müşteri hizmetlerini aramama gerek kalmadı. Herşey tıkır tıkır çalışıyor.

    faturasiz cepstandart tarifesinde misiniz ? baska turlu mumkun degil

    Faturasız saniye bazlı tarife + cepnet limitsiz internet + cep aran hizmetlerini kullanıyorum. Bu hizmetler sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor, hiç sorun yaşamadığım için çağrı merkezini aramadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Kiymetini en iyi avea va vodafone kullananlar bilir..ulasilamama hatali fatura papagan musteri hizmetleri..Ucuz fiyattan kazigi yiyen musteriler icin turkcell vazgecilmez..

    Vodafone kullanıyorum dediklerinin hiçbirini yaşamadım. Birkez isteğim dışında tllerim gitti hemen iade ettiler. Bunun dışında herşeyiyle iyi bence. Fiyat olarak biraz turkcelle benzemeye ama idare ediyor şuan.

    Turkcelle gelince hele birde faturalı olanlara Allah yardım etsin. Öğrenci öğretmen memur farketmeden herkese kazığın okkalısını tattırıyorlar

    2 yıldır vodafone kullanıyorum. Müşteri hizmetlerinin kalitesi hakkında fikrim yok. Çünkü 2 yıldır müşteri hizmetlerini aramama gerek kalmadı. Herşey tıkır tıkır çalışıyor.

    faturasiz cepstandart tarifesinde misiniz ? baska turlu mumkun degil

    Faturasız saniye bazlı tarife + cepnet limitsiz internet + cep aran hizmetlerini kullanıyorum. Bu hizmetler sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor, hiç sorun yaşamadığım için çağrı merkezini aramadım.

    faturaliya gecme hatasi yapmayin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Kiymetini en iyi avea va vodafone kullananlar bilir..ulasilamama hatali fatura papagan musteri hizmetleri..Ucuz fiyattan kazigi yiyen musteriler icin turkcell vazgecilmez..

    Vodafone kullanıyorum dediklerinin hiçbirini yaşamadım. Birkez isteğim dışında tllerim gitti hemen iade ettiler. Bunun dışında herşeyiyle iyi bence. Fiyat olarak biraz turkcelle benzemeye ama idare ediyor şuan.

    Turkcelle gelince hele birde faturalı olanlara Allah yardım etsin. Öğrenci öğretmen memur farketmeden herkese kazığın okkalısını tattırıyorlar

    2 yıldır vodafone kullanıyorum. Müşteri hizmetlerinin kalitesi hakkında fikrim yok. Çünkü 2 yıldır müşteri hizmetlerini aramama gerek kalmadı. Herşey tıkır tıkır çalışıyor.

    faturasiz cepstandart tarifesinde misiniz ? baska turlu mumkun degil

    Faturasız saniye bazlı tarife + cepnet limitsiz internet + cep aran hizmetlerini kullanıyorum. Bu hizmetler sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor, hiç sorun yaşamadığım için çağrı merkezini aramadım.

    faturaliya gecme hatasi yapmayin hocam

    Hicbir operatörün faturalı tarifesi kullanılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.