Şimdi Ara

Türkcellden kullanıcılara aldatmaca

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ramazan ayı başlarında türkcellden gelen mesaj şöyle idi.6 ytl kdv dahil kabul edip mesaj gönderirseniz ramazan ayı boyunca gece 21.00-06,00 arası 20 saat bedava konuşabilirsiniz.
    Sonra 17 günlük gelen fatura 87.50 ytl. Henüz 20 saatin sadece 4.5 saatini konuştum,iyikide öyle oldu yoksa 200 ytl falan gelirdi.
    Müşteri hizmetlerini aradım bir hafta sonra tekrar ara ayrıntılı fatura iste ve ona göre dilekce yaz dediler.Koca bir firmanın yaptığı hatayı hala para harcayarak ödemek mecburiyetindemiyim.Aradığım zaman herhangi bir yetkiliye ulaşılamıyor.Ne yapmam gerek.Bu işi düzeltir düzeltmez hemen başka gsm ye geçeceğim.



  • bu yapılana hata denemez,kasıt denir.hata bilmeden yapılır,kasıt bilerek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    bu yapılana hata denemez,kasıt denir.hata bilmeden yapılır,kasıt bilerek..
    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Turkcell in bu kampanyasını forumda tasvip edip de kullanan çok azdı. Hatta yok denecek kadardı. Bu kampanyalar biraz kandırmaya yönelik olduğu aşikardır. Saat sınırı bulunan kampanyaları tercih etmemenizi öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tksharmely

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Turkcell in bu kampanyasını forumda tasvip edip de kullanan çok azdı. Hatta yok denecek kadardı. Bu kampanyalar biraz kandırmaya yönelik olduğu aşikardır. Saat sınırı bulunan kampanyaları tercih etmemenizi öneririm.

    Alıntıları Göster
    sikayetvar a yazarsan yada müşteri hizmetlerini ararsan iade edeceklerdir.İyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HmB_SaL

    sikayetvar a yazarsan yada müşteri hizmetlerini ararsan iade edeceklerdir.İyi günler

    Alıntıları Göster
    Müşteri hizmetleri değilde öncelikle şikayetvar.com 'a yaz oraya yazınca daha çabuk soruna cevap veriyorlarmış bir ara forumda bu şekilde mesaj görmüştüm

    Ben hiç aldatıldığımı düşünmüyorum daha sanada geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyinn31

    Müşteri hizmetleri değilde öncelikle şikayetvar.com 'a yaz oraya yazınca daha çabuk soruna cevap veriyorlarmış bir ara forumda bu şekilde mesaj görmüştüm

    Ben hiç aldatıldığımı düşünmüyorum daha sanada geçmiş olsun


    Alıntıları Göster
    1-Kampanya katılım olduğuna dair mesaj geldi mi?
    2-Bu faturanın bu paketten olduğunu nereden biliyosun belki başka bir servisten dolayı yüksek geldi.
    3-Ayrıntısı iste ve kendin incele. Eğer kampanyaya katılım mesajı duruyorsa konuyla ilgili turkcell faturada değişiklik yapar mağdur etmez seni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkyLrn

    1-Kampanya katılım olduğuna dair mesaj geldi mi?
    2-Bu faturanın bu paketten olduğunu nereden biliyosun belki başka bir servisten dolayı yüksek geldi.
    3-Ayrıntısı iste ve kendin incele. Eğer kampanyaya katılım mesajı duruyorsa konuyla ilgili turkcell faturada değişiklik yapar mağdur etmez seni.

    Alıntıları Göster
    bencede tam bi aldatmaca yaşanmış...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcsekocan

    bencede tam bi aldatmaca yaşanmış...

    Alıntıları Göster
    Git TurkcellExtra'ya hattını iptal et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geexer

    Git TurkcellExtra'ya hattını iptal et.

    Alıntıları Göster
    başka gsm e geçtiğinde çok da farklı olmayacak hepsi farklı şekilde kazıklıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞahEser

    başka gsm e geçtiğinde çok da farklı olmayacak hepsi farklı şekilde kazıklıyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sugarboy

    başka gsm e geçtiğinde çok da farklı olmayacak hepsi farklı şekilde kazıklıyor

    Evet bende başka gsm.leri inceledim,genelde hepsi kelime oyunları yapıp insanları kandırıyorlar.Reklamları ile işin özü birbirini tutmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geexer

    Git TurkcellExtra'ya hattını iptal et.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sorry_for_kill_you

    Git TurkcellExtra'ya hattını iptal et.

    Etmeyi düşündüm ama hepsi birbirnin aynı,hele bir halledeyim sonra düşünürüm yine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkyLrn

    1-Kampanya katılım olduğuna dair mesaj geldi mi?
    2-Bu faturanın bu paketten olduğunu nereden biliyosun belki başka bir servisten dolayı yüksek geldi.
    3-Ayrıntısı iste ve kendin incele. Eğer kampanyaya katılım mesajı duruyorsa konuyla ilgili turkcell faturada değişiklik yapar mağdur etmez seni.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan96

    1-Kampanya katılım olduğuna dair mesaj geldi mi?
    2-Bu faturanın bu paketten olduğunu nereden biliyosun belki başka bir servisten dolayı yüksek geldi.
    3-Ayrıntısı iste ve kendin incele. Eğer kampanyaya katılım mesajı duruyorsa konuyla ilgili turkcell faturada değişiklik yapar mağdur etmez seni.

    Evet ,kabul ettiğimi dair ben mesaj gönderdim ve tekrar mesajın gelmesinden sonra konuşmaya başladım.
    Benim ortalama aylık faturam 20-25 ytl cıvarıdır.Ayrıca ramazan paketini satın aldığım için konuşmalarımı gece saat 21.00 sonrasına kaydırmıştım.
    Müşteri hizmetlerini aradım ama bir hafta sonra aramamı şu anda bilgilere ulaşamadıklarını söylediler.Kendi kestikleri faturaya nasıl ulaşamıyorlar anlamadım.
    Gelen mesajı yer kaplamasın diye sildim ama sorduğumda o paketle daha 15 saat cıvarı konuşma hakkımın olduğunu söylediler,tabiki korkudan konuşamıyorum.İşi çözene kadarda ay sonu gelecek ve konuşamıyacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyinn31

    Müşteri hizmetleri değilde öncelikle şikayetvar.com 'a yaz oraya yazınca daha çabuk soruna cevap veriyorlarmış bir ara forumda bu şekilde mesaj görmüştüm

    Ben hiç aldatıldığımı düşünmüyorum daha sanada geçmiş olsun


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: huseyin16

    Müşteri hizmetleri değilde öncelikle şikayetvar.com 'a yaz oraya yazınca daha çabuk soruna cevap veriyorlarmış bir ara forumda bu şekilde mesaj görmüştüm

    Ben hiç aldatıldığımı düşünmüyorum daha sanada geçmiş olsun


    Verdiğin bilgi için sağol,ordan yazmağa çalıştım ama bakım olduğunu yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grolof -- 22 Eylül 2008; 20:19:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tksharmely

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Turkcell in bu kampanyasını forumda tasvip edip de kullanan çok azdı. Hatta yok denecek kadardı. Bu kampanyalar biraz kandırmaya yönelik olduğu aşikardır. Saat sınırı bulunan kampanyaları tercih etmemenizi öneririm.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tksharmely

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Turkcell in bu kampanyasını forumda tasvip edip de kullanan çok azdı. Hatta yok denecek kadardı. Bu kampanyalar biraz kandırmaya yönelik olduğu aşikardır. Saat sınırı bulunan kampanyaları tercih etmemenizi öneririm.

    Evet,haklısınız.Bende bununla tecrübe kazandığımı düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orjinalden alıntı: huseyin16

    Müşteri hizmetleri değilde öncelikle şikayetvar.com 'a yaz oraya yazınca daha çabuk soruna cevap veriyorlarmış bir ara forumda bu şekilde mesaj görmüştüm

    Ben hiç aldatıldığımı düşünmüyorum daha sanada geçmiş olsun


    Verdiğin bilgi için sağol,ordan yazmağa çalıştım ama bakım olduğunu yazıyor.

    Alıntıları Göster
    ara hakkını . mutlaka sonuç elde edersin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: propesyonel

    ara hakkını . mutlaka sonuç elde edersin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: propesyonel

    ara hakkını . mutlaka sonuç elde edersin

    Arıyacağım tabi,4-5 gün geçsin,gerekirse mahkemeye bile vereceğim.Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan96

    1-Kampanya katılım olduğuna dair mesaj geldi mi?
    2-Bu faturanın bu paketten olduğunu nereden biliyosun belki başka bir servisten dolayı yüksek geldi.
    3-Ayrıntısı iste ve kendin incele. Eğer kampanyaya katılım mesajı duruyorsa konuyla ilgili turkcell faturada değişiklik yapar mağdur etmez seni.

    Evet ,kabul ettiğimi dair ben mesaj gönderdim ve tekrar mesajın gelmesinden sonra konuşmaya başladım.
    Benim ortalama aylık faturam 20-25 ytl cıvarıdır.Ayrıca ramazan paketini satın aldığım için konuşmalarımı gece saat 21.00 sonrasına kaydırmıştım.
    Müşteri hizmetlerini aradım ama bir hafta sonra aramamı şu anda bilgilere ulaşamadıklarını söylediler.Kendi kestikleri faturaya nasıl ulaşamıyorlar anlamadım.
    Gelen mesajı yer kaplamasın diye sildim ama sorduğumda o paketle daha 15 saat cıvarı konuşma hakkımın olduğunu söylediler,tabiki korkudan konuşamıyorum.İşi çözene kadarda ay sonu gelecek ve konuşamıyacağım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: grolof



    Müşteri hizmetlerini aradım ama bir hafta sonra aramamı şu anda bilgilere ulaşamadıklarını söylediler.


    benim bildiğim belli bir süre geçince faturayı kabul etmiş sayılıyorsun o nedenle 1 hafta sonra ara demiş olamazlar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnygirl

    quote:

    Orjinalden alıntı: grolof



    Müşteri hizmetlerini aradım ama bir hafta sonra aramamı şu anda bilgilere ulaşamadıklarını söylediler.


    benim bildiğim belli bir süre geçince faturayı kabul etmiş sayılıyorsun o nedenle 1 hafta sonra ara demiş olamazlar mı?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlarımın dediği gibi Şikayetvar com'a yazdım hemen ertesi gün müşteri hizmetlerinden aradılar ve ayrıntı göndereceklerini inceleyip tekrar aramamı söylediler.
    Bu tür şikayetleri olanlar şikayetimvar com'a muhakkak yazsınlar çok çabuk netice alınıyor.Uyaran arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grolof -- 24 Eylül 2008; 21:39:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Arkadaşlarımın dediği gibi Şikayetvar com'a yazdım hemen ertesi gün müşteri hizmetlerinden aradılar ve ayrıntı göndereceklerini inceleyip tekrar aramamı söylediler.
    Bu tür şikayetleri olanlar şikayetimvar com'a muhakkak yazsınlar çok çabuk netice alınıyor.Uyaran arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Güncel faturaya pek güvenme. Neden?

    Kullandığım internet paketinin kotasını aşmıştım. 1mb başına 0,12 YTL kota aşım ücreti alındığını bildiğim için rahatça 40 mb falan aşmıştım. Sonra bi kaç gün geçti ve güncelimi sorgulayayım dedim. Bir baktım 173 ytl olmuş.Bi kaç gün sonra ise 286 YTL ye ulaştı. Tabi canım sıkıldı. Faturanın kesilmesine bi kaç gün falan kaldığı için fatura gelir ayrıntılarından itiraz ederim diye düşünüyordum. En sonunda fatura kesildi.300 liralık bi fatura beklerken bir baktım diğer tüm konuşmalarım dahil 90 lira gelmiş. (ki aylık yaklaşık bu kadar konuşuyorum normalde. tam gelmesi gereken) ayrıntılara baktım, 5,5 YTL kota aşım ücreti uygulamışlar. Meğersem kota aşımını fatura kesilirken hesaplıyorlarmış. Güncel fatura gerçekçi değilmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cirrus-

    Güncel faturaya pek güvenme. Neden?

    Kullandığım internet paketinin kotasını aşmıştım. 1mb başına 0,12 YTL kota aşım ücreti alındığını bildiğim için rahatça 40 mb falan aşmıştım. Sonra bi kaç gün geçti ve güncelimi sorgulayayım dedim. Bir baktım 173 ytl olmuş.Bi kaç gün sonra ise 286 YTL ye ulaştı. Tabi canım sıkıldı. Faturanın kesilmesine bi kaç gün falan kaldığı için fatura gelir ayrıntılarından itiraz ederim diye düşünüyordum. En sonunda fatura kesildi.300 liralık bi fatura beklerken bir baktım diğer tüm konuşmalarım dahil 90 lira gelmiş. (ki aylık yaklaşık bu kadar konuşuyorum normalde. tam gelmesi gereken) ayrıntılara baktım, 5,5 YTL kota aşım ücreti uygulamışlar. Meğersem kota aşımını fatura kesilirken hesaplıyorlarmış. Güncel fatura gerçekçi değilmiş.

    Alıntıları Göster
    paketim olduğu halde (60lık)
    sadece turkcell ve sabit aradığım halde birde o ramazan zımbırtısına kandığım için 59,00 faturam geldi.
    iyiki bende 20 saatin 15 saatini kullanmışım.
    Numara taşınabilirlik gelsinde kartvizitimdeki numaram olan 533'ü nasıl vodafone'a geçiriyorum




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.