Şimdi Ara

Türkiye’de de üretilen yeni Toyota Corolla'nın fiyatı açıklandı (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
4
Favori
17.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Toyota bu işi 90 yıllardan beri yapıyor batarya değişmeden 1.000.000 km gören prius taksiler var ayrıca 5 yıl içerisinde benzinli ya da dizel motorların inmeyeceğinin garantisi var mı ? Bir dizel motoru yaptırmak 8000-10.000 liraları bulabiliyor mesela.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 24 Şubat 2019; 10:28:46 >




  • Toyota markasına özel bir antipatim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota'nın CVT'sinde durum, Honda'daki gibi gaza basıtığında devir yükseliyor, araba daha sonra mı hızlanmaya başlıyor ?
  • Prokizya kullanıcısına yanıt
    Hocam,kendim test etmedim ancak bugün 1.6 yeni corollanın testini izledim,cvt'yi kademeli yapmışlar dedi ,kendisindede auris varmış aynı motor-şanzıman kombinasyonu,bu bariz daha iyi olmuş dedi.( güç-şanzıman uyumu ve performansı için)Hibrid versiyonunuda test etmiş,şanzımanlar farklı diyor(YENİ 1.6 ile hibrid için).1.6 yı daha çok beğendi, valla benim bile alasım geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 26 Şubat 2019; 15:52:30 >
  • Aynı videoyu buraya yazdıktan sonra denk geldi izledim

    Evet CVT-S olarak adlandırılıyormuş, kasnak sistemi kademeli olarak pozisyon alıyormuş. Fena durmuyor.
  • OrQuN kullanıcısına yanıt
    neden? bi travma çıkar bunun altından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sml_akyz

    Hurda teşviki fiyatını ön planda tutulması garip geliyor. Sanki herkes hurda teşviki ile araba alıyor ya.
    Hocam sizin mevzudan haberiniz yok galiba bayiler bin TL karşılığında ayarlıyor hurda arabayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Hybrid dediğiniz araçlar dizellerden az yakıyor.
    Ayrıca bu araç keyif aracı değil tasarruf aracı kullanıcısını çok memnun etmez birde cvt şanzıman ile ama yakıt konusunda eder.
    Ayrıca turbo dizel sandık motor ile bu aracın sandık motorunu bir kıyaslayın turboda yok masrafsız motor bence
    Ayrıca pilleride eski elektrikli arabalar gibi el yakmıyormuş çok daha uyguna değiştirilebiliyolarmış.
    10 bin TL gibi bir rakam duymuştum bir videoda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pluginhybrid duymadin mi hic? Sarj ederek gunluk kullanimda 50-60 km pure EV gibi kullanabilirsin. Q7 etron, i8 gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aracı pahalı bulan arkadaşlar cok haklı, ama rakipleri de aynı fiyat bandlarında dolanıyor.
    araç bana da pahalı geliyor zira corolla kullanıcısı dolu paketine max 125-130 bin değer biçebilir,
    Firmalar bence şu an ötv indirimini suistimal ediyor, hiç fiyatlar avantajlı gibi durmuyor; Mart ayından sonra ben bilakis düşeceğini öngörüyorum, bu fiyatlarla kaç adeTe ulaşabilirler; maalesef B segmentİ MİN 100 binlerde dolanıyor..maalesef..

    92 den beri Toyotacıyım, aslında avensis fan ıyım (bitirdiler aracı beceriksizler:) inceledim aracı; en dolu passion donanım da kapılar yumuşak, diğerlerinde maalesef katur kutur; ama genel anlamda kaliteli...daha ilk aracı netcarshow da görünce o gudubet multi media ekranın umarım amerika pazarı için tasarlandığını düşündüm ama maalesef hepsi öyle, bu kadar estetik yoksunu bir ekran olabilir, ve satın almama sebebi olur o ekran; Yeni mazda 3 ün terzi endamlı dash ini örnek alaydın be toyota..klasik kadranlarınla sevmiştik seni; 90 ların sonundan kalma göz alan passat mavisini tercih etmişsin yine..
    Jantlar 17 lerle güzel, 16 larla eğreti duruyor; yani Flame x pack donanımından itibaren yakışıklı duruyor...İÇ döşemeler siyah zindan ziyahı; acık renk olan kucuk cocukları olanlar benim gibi 1 ayda koltukları batırır cinsten; orta yol bulunmamış gibi..

    Bir eleştri de renklerine, ana renk olan Füme nasıl yelpazede olmaz; satılamayack olan kahve ve yeşile kaçan renklerle yine fantaziye kaçmışlar; lansman rengi bmw bluestone tarzı ama çok maviye kaçiyor, katologda daha güzel duruyor ışık oyunlarıyla..
    derken arka diz mesafesi kabul edilebilir de baş mesafesi ahh ah, daraltıp bunaltır adamı..
    yine de sunroof zevki uğruna kabul edilebilir.

    3. çeyrekten itibaren gelecek olan hatchback 1.2T motoruyla hem performansı hem mtv avantajıyla keyifli olabilir..

    hmm galiba genelde kendimce negatif noktalarına değinmişim :)
    Yolun açık olsun Corolla..




  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Duydum. Ne olduğunu biliyorum. Ancak vaadettiği menziller dalga geçer gibi. Ben hem aracın benzinini doldurmakla hem de şarj etmekle uğraşamam. Ya tam elektrikli olsun şarj edelim, ya da hybrid olsun benzin koyalım. Hybridler elektrikli araçlara geçiş için üretilen "geçiş" otomobilleridir. Markaların gelecekte üretilecek elektrikli araçlara insanları alıştırmak için ürettikleri şeyler. Mesajında sen de belirtmişsin "EV gibi" demişsin. EV değil "gibi" yazmışsın. Bana "gibi" lazım değil. Bir şey yapılacaksa tam yapılacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prokizya

    Toyota'nın CVT'sinde durum, Honda'daki gibi gaza basıtığında devir yükseliyor, araba daha sonra mı hızlanmaya başlıyor ?
    Honda gibi degil.
    Honda vites atıyor, kademelendirmisler.
    Toyota klasik cvt, devir sabit kalıyor.
    Ama araba güzel.
    Hybrid uzun yolda da 110-120 kmh da da devrede de olsa alınacak bir araba.
    Araba da şöyle bir his oluyor, basayim, kacayim yok öyle. Araba çok sakinleştiriyor. İlk çalıştırmadan itibaren. Sakin sakin, sunroofu yukarı kaldirip, müziği açıp püfür püfür gidilecek bir araba.
    Ama dediğim gibi 110-120 km h devreye girmediği için mantıklı bulmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.