Şimdi Ara

Türkiye'deki araç parkının yaş ortalaması 14,5 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Araçların ömürleri aslında daha uzun ama belirli standartlardaki kaliteyi yakalamış olanlarda bu geçerli. Belirli yaşa kadar, özellikle 10 yaşına kadar araç düzenli bakım görmüşse, sürücüsü iyi kullanmışsa, değişmesi gereken parçaları yani ağır bakımlarını yaptırdıysa, 15 yaşına kadar rahatça binilebilir. Teknoloji eskimesi, aracın metal yorgunluğu ve masraf çıkarma durumundan dolayı değişimi ekonomik hale geliyor.

    Bazı durumlar için banka kredisinin çok yaşlı araçlara verilmemesi durumu, bence geçerli olmamalı. Çünkü çok çok iyi durumdaki bir eski bir bmw 7'yi aynı paraya satılan clio yerine tercih ederdim. Yeni iyidir mantığı her durumda geçerli değil. Olay ekonomik olup olmayacağı kısmıyla daha çok alakalı.

    Eski ama kaliteli araçlara sevdası olan biri için bulunması zor da olsa bu imkanlar sağlanmalı. Elbette aynı klasmanda yeni modeller daha iyi gözükebilir.





  • Haklılık payın var ama çokta ince düşünmeye gerek yok.

    Adam gibi araba kullanırsan ölümcül kazalara karışmazsın.

    Zaten örnek verdiğim kişide 20 senedir kaza yaptığını hiç görmedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkıyede arac yas ortalaması her yıl artıyor. ılerıde hındıstan gıbı olabiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALOK -- 31 Ocak 2024; 0:12:2 >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    vergiler saçma yüksek. vergi dediğin şey sana hiç bir faydası olmayan havaya saçtığın para.

  • Tablo her zamankötüye gidecek gibi

  • khanstern kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    Kim 10 yaşını dolduran arabaları kullanmayın demiş hiçbir yorumda yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arabanın kullanma klavuzuda ömrü 10 yıl diyen mesajları okumadımız mı? Bu tip mesajlardan ne anlamak lazım? Hem siz niye üstünüze alındınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    Şirketin sorumluluğu yasada 10 yıldır. Yedek parçasını hazır tutmalı gibi şartlar olur. Hiçbir araca son ömür biçilemez ucu açık o kısmın. Korozyon (paslanma) için 10-12 yıl garanti verirler mekanik/elektrik için 3-5 yıl veya 100000/150000 km. Bu süreler ve km ler dolunca araç kullanılmaz çöpe atılır anlamında ne benim nede diğer arkadaşın yorumu olmadı. Sadece risk artar, ustalarla sanayi ile haşır neşir olmamak için düşük yaş iyidir 14-15 mümkünse fazla yükselmesin demek istiyoruz. Ülkede çalışanı bozdukları için yüksek yaş genel olarak tercih etmiyoruz. İstisna araçlar, araç sahipleri, ustalar ve servisler olabilir ama genel olarak o kadar kötü bir bakım onarım hizmeti var ki ülkede o yüzden kimseye yaşlı araba tavsiye etmiyorum. Bizde bir tane devlete bir tane bankaya araç hediye etmek istemiyoruz imkanı olan mümkün olduğunca sıfır araç alsın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Mesaj sanırım bana :) Olmayan şeyler varmış gibi mi yazıyorum yoksa mesaj mı anlaşılmıyor. Aşağıda görsel kia sportage'ın kullanma kılavuzu. Çoğu marka modelde benzer bir ifade yer alır.


    Tekrar net anlaşılması için yazıyorum, arabaların ekonomik ömrü 10 yıldır. Ben demiyorum üretici diyor bunu. Bu sonrasında çöp olacağı anlamına gelmiyor tabi ki. Ancak paslanma başlayabilir. Elektronik aksamda sorunlar çıkmaya başlayabilir. Parça desteği sağlanamayabilir. Türkiye yan sanayinin çok güçlü olduğu bir ülke, bu sayede ayakta kalıyor çoğu model


    Bazı parçaların değişiminde aracın ömrüyle aynıdır yazar ( tam otomatik şanzıman yağlarında yazar genelde ) Bu şu demek; 10 yıl sonra bunları değiştirin. Ömürsüz hiçbir parça yoktur, hele hele bahse konu bir yağ ise.


    Benim sorduğum soru çok basit. Kaza anında 20 senelik astrada mı olmak isterseniz yoksa 1 senelik astrada mı ?





    Türkiye'deki araç parkının yaş ortalaması 14,5


    Türkiye'deki araç parkının yaş ortalaması 14,5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sssemih24 kullanıcısına yanıt

    Hocam iş bizde bitse eyvallah. Freni patlayan mı dersin, karşı şeride geçen mi dersin. Benim de çok şükür bir kazam yok yıllardır ama karşı tarafın hatasından ötürü kendi dikkatim ve reflekslerimle kazadan kurtulduğum çoktur. Son dönemde de otomatik frenleme ile 2 defa kazadan kurtuldum. Araçta o donanım olmasa büyük ihtimalle birinde vururdum, hava yastığı falan açılırdı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.