Şimdi Ara

Turkiye'deki ilk Cruze...Fotograflar&Izlenimler (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
0
Favori
17.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güvenli olup olmadığını henüz bilmiyoruz aslında çoğu şeyi bilmiyoruz bu da insanın kafasını karıştırıyor. Teste girdim yeni izlenimlerimi aktarayım.

    Araca ilk oturduğunuzda sizi karşılaması güzel, koltuklar sportif ve rahat, araca oturuşu çok havalı.
    Direksiyon civic tarzı küçük direksiyon.
    Motordan çok performans beklemeyen birisi olarak ve aracın motorunun henüz çaılmamıi olduğunu da göze alarak motor bana göre düz yolda yeterli diyebilirim ama yokuşta deneyemedim ne yazık ki yokuşta da çok üzmez gibime geliyor.
    Aracın ses yalıtımı gayet güzel yol sesi kaliteli asfaltta hiç yok, hızlanmalarda motor sesi içeri geliyor biraz ama bu da normal.
    Ön konsol konusunda şunları diyelim tuşlara erişim normal, sanırım TCS için bir de düğme var vites yanında bununla TCS'yi manuel devreye sokabiliyorsunuz yalnız.
    Konsol malzemesi ve görünümü göze hoş geliyor ancak kullanılan tüm malzemeler çabuk yıpranmaya elverişli malzemeler. Piano black kaplama, kumaş kaplama, gümüş kaplamalar kısa sürede bozulabilir bozulmayabilir de tabii ki, konsolda kullanılan malzemeye vurduğunda keşke tak tak ses gelmeseydi daha yumuşak bir malzeme kullanabilirlerdi. Yumuşak görünümlü sert malzeme olmuş konsol plastiği:)
    Dış plastiklerin kötü olduğunu daha önce de demiştim, sis farı plastikleri krom renkli olsaymış daha hoş olurdu sonradan yaptırılabilir ancak.
    Yol tutuşu anlayacak bir mecra olmadı ancak yol tutuş konusunda çok bir çekincem yok bu dingil ve teker izi ve teker boyutlarındaki bir araç sert bir süspansiyonle iyi yol tutar her halukarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harika1 -- 4 Mayıs 2009; 17:36:00 >




  • 2 gün evvel linea 1.6 dizeli test etmiştim, bu günde düz vites cruze yi test ettim. Öncellikle motor sesini çok beğendim. Araç oturaklı, koltuklar rahat. Klima yarı otomatikmiş, otomatik şanzımanda tiptronik özelliği varmış özellikle sordum. Forumdan bir arkadaş olmadığını iddia ediyordu o yüzden yazdım bunu. Neyse yola çıktık araçta 3 kişi ve klima açık, gazı dipledim ilk 2 vites zayıf ama 3 ten itibaren açılıyor ama yinede ben bu motorla almam. Sanırım gelecek sene 1.4 turbo motor gelecekmiş ve şu an için bu motorla lpg yok. Daha fabrika izin vermemiş ama benim düşüncem buna da lpg uygularlar. Aracın ivmelenmesi düzgün ama beni çok tatmin etmedi. Direksiyon tepkileri iyi, ufak olması hareketini kolaylaştırıyor. Benim lacettiden motor hariç çok üstün ayrıca yol bilgisayarıda var. Motor sesi içeriye az geliyor ama dediğim gibi motor sesini çok beğendim. turbo motor gelirse ben bu aracı almayı ciddi şekilde düşünürüm.




  • eklemek istediğim bir şey daha var, bayi elindeki tüm araçları satmış ve ötv indiriminden sonra fiyatları yukarı çıkacak dedi.
  • quote:

    eklemek istediğim bir şey daha var, bayi elindeki tüm araçları satmış ve ötv indiriminden sonra fiyatları yukarı çıkacak dedi.


    Büyükşehirlerde evet bu durum böyle,küçük illerde araç var ancak.

    Linea ile ses yalıtımı açısından kıyaslarsanız sevinirim Trojana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harika1 -- 22 Nisan 2009; 12:35:16 >
  • Arkadaşlar araçtaki diğer kırpma olayını da farkettim ben de diyorum neden resimlerdeki gibi görünmüyor bu araç, arka bagaj üzerindeki ve kapı yanlarındaki kromaj çıta da yok ama bunlar kromaj yaptırılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harika1 -- 4 Mayıs 2009; 17:27:44 >
  • Bence en büyük sorunu ileride konsolda kullanılan kumaş kaplamalar oluşturacaktır. Pazarlamacı " bu kumaş leke tutmuyor " dedi. Ben de o zaman " kalemle bir çizelim nasıl oluyormuş, görelim " deyince, pazarlamacı " aman ha lekelenir " diye atıldı. Şimdi önde oturan bir yolcunun elindeki kahveyi, kolayı vs'yi konsola kazara döktüğünü düşünelim. Ne olacak ön konsolun hali? Bu soruya pazarlamacı cevap veremedi. Ben " kumaş olmayan konsol istiyorum " deyince, " kumaş olmayanı yok " dedi. Peki aradan 5 yıl geçtikten sonra ne olacak bu konsol? Kumaşı değiştirmek isteyince göğüs mü sökülecek? Aynı renkte kumaş bulanacak mı? Arkadaşlar ben bu kumaş konsol olayına bir anlam veremedim. Başka araçlarda görmediğim bir olay. Gören duyan var mı bu işi? Saygılar.
  • Linea nın sessizliğini dizel olmasına rağmen ben başarılı buldum. Alınmayacak bir araç değil. Bu motor cuk oturmuş bence. Ayrıca bu motorla Cruze yi almam çok beğenmeme rağmen. Gelecek yıl turbo motor gelecekmiş, o zaman bakarım. Cruze 3. vtesten sonra açılıyor, esasında fena değil ama ben daha güçlü bir araç istiyorum, araba aldığım zaman 6-7 sene biniyorum, sonradan pişman olmak istemem.


    quote:

    Orjinalden alıntı: harika1

    quote:

    eklemek istediğim bir şey daha var, bayi elindeki tüm araçları satmış ve ötv indiriminden sonra fiyatları yukarı çıkacak dedi.


    Büyükşehirlerde evet bu durum böyle,küçük illerde araç var ancak.

    Linea ile ses yalıtımı açısından kıyaslarsanız sevinirim Trojana.




  • quote:

    ence en büyük sorunu ileride konsolda kullanılan kumaş kaplamalar oluşturacaktır. Pazarlamacı " bu kumaş leke tutmuyor " dedi. Ben de o zaman " kalemle bir çizelim nasıl oluyormuş, görelim " deyince, pazarlamacı " aman ha lekelenir " diye atıldı. Şimdi önde oturan bir yolcunun elindeki kahveyi, kolayı vs'yi konsola kazara döktüğünü düşünelim. Ne olacak ön konsolun hali?


    Kumaş yerine suni deri yapsalarmış daha iyi olurmuş evet değiştirmek gerekir kumaşı kirlendiğinde. Bir de beyaz renk. Bu aracın bazı yerleri çok konsept olmuş gerçekten.

    Linea yalıtım soruma cevap için teşekkürler.
  • Bir şey değil.
  • bayideki elaman banada dedi leke tutmuyor diye olmadı krem rengi deri kaplatırız

  • http://www.gminsidenews.com/forums/f13/4car-uk-chevy-cruze-road-test-76646/

    arkadaşlar bu linkten cruze nasıl bir araba yorumları görebilirsiniz. Tabi ingilizce olarak. Beş yıldız üzerinden 3 yıldız almış bir araba. Araba biraz çok yayvan. Yani sürüşte bir ağırlık hissettirmiyor. Interior kalitesi cok yapmacık. Tipik çin arabası gibi. Dizayn olarak hoş ama kalite yok malesef . Ben bekleyin derim. Yada mazda 3 yeni kasa çıkıyor has ve has japan onu inceleyin derim . mayısta satışta.http://www.yenimazda3.com/


    OVERVIEW: 3 of 5 Stars

    Designed by the man who helped create the current Fiat 500, the Chevrolet Cruze aims to take on the Ford Focus with a combination of brash looks and low price.

    It certainly looks the part. The Cruze introduces a striking new design language that's more cohesive than anything Chevy has done before.

    The price is also right: the Cruze starts from £11,545 for the 1.6S model and is very well-equipped, including ESP as standard.

    Under the skin the Cruze is equally appealing. Rather than being fobbed off with out-of-date hand-me-down GM technology, it gets the new GM platform that will eventually underpin the next Astra. It also gets a range of European-friendly engines.

    Inside, the interior is a revelation, offering soft-touch plastics and good attention-to-detail - something Chevrolet has previously neglected.

    Unfortunately, there's a catch. The Cruze will only be available as a saloon, something UK drivers only buy if there's a BMW, Mercedes or Audi badge glued to it. A hatch may follow later, but not until late 2010.

    So is this enough to ruin the value-packed Cruze's chances of giving Ford a serious run for its money?

    RELIABILITY & QUALITY: 3 of 5 Stars

    Chevrolet has had an appalling start in the UK, struggling to offer any real customer satisfaction. In the most recent JD Power survey, the brand was placed a dismal 26th out of 28 manufacturers.

    The Cruze's precedessor, the Lacetti, ranked 68th out of 100, with over a third of the people surveyed having problems with their car's engine and half of them reporting faults with either the suspension and steering.

    Despite all this, there is hope. The Cruze is the first Chevrolet to be developed on this side of the Atlantic, covering more than 1.2 million kilometres of durability testing.

    Furthermore, the cabin quality is a huge leap forward, with high attention-to-detail such as rubber-bevelled finish on the air conditioning and dials. And, unlike in other Chevys, there are almost no hard, scratchy plastics to be found.

    ON THE ROAD: 3 of 5 Stars

    The small family class is full of great driving cars, all jostling to beat the class-leading Ford Focus. Unfortunately, the Cruze falls way behind. Favouring comfort over agility, it doesn't quite add up on European roads.

    Turn into a bend and you'll be surprised at how quick and direct the steering feels. It's almost sportscar quick. But you soon realise that's where the sportscar comparisons end.

    It does feel safe, secure and predictable, but ultimately it has more body roll and less front-end grip than its rivals.

    The 148bhp 2.0-litre diesel is the best engine in the launch range. It's relaxed and reasonably refined, but we think it could do with a six- instead of five-speed gearbox, since some of the ratios feel a little long.

    We were disappointed with the two petrol engines. The 111bhp 1.6-litre needs working hard and goes about its work in a gruff, unenthusiastic manner. Performance is also less than sparkling: 0-62mph takes 12.5 seconds.

    The more powerful 139bhp 1.8 feels only slightly quicker, despite reaching 62mph in a much faster 10 seconds. Our car fizzed annoyingly, too.



    _________[simage][/simage]




  • http://www.mazda-tr.com/
    MAZDA 3 GELİYOR

     Turkiye'deki ilk Cruze...Fotograflar&Izlenimler
  • mazda topiğinde açsaydın daha iyi olurdu, burada biraz gereksiz olmuş sanki.
  • Mazda 3 yandan Cruze'a benziyor :) :)
  • CRUZE BIRAKIP MAZDA 3 E BAKIYORUM ARTIK JAPONLAR MANYAK İŞ ÇIKARMIŞ
  • Japon arabası iyidir ama +10 bin lira pahalı satılacak en az. :)
  • yav arkadaşlar toroslara kuşlara senelerce mahkum olan bizler şimdi herşeye burun kıvırır olduk farkındamısınız?ne kadar ekmek o kadar köfte demişler.cruze bu paraya alınabilecek gayet de şık görünen bi araç.neden bu kadar kötülüyosunuz anlam veremiyorum.her malın bir alıcısı olması kadar doğal bişey olamaz.bende test ettim tamam o kadar aman aman değil sürüşü çekişi ama lineadan toyotadan hondadan da çok aşağılarda değil yani
  • quote:

    av arkadaşlar toroslara kuşlara senelerce mahkum olan bizler şimdi herşeye burun kıvırır olduk farkındamısınız?


    Hiç söylemeyin daha dün gibi, şimdi ise ESP arar olduk.:)

    Daha yenilerde 90'larda akşam gazetesi bir TV vermişti 37 ekran millet nasıl atlamıştı, şimdi lcd 55 ekranlara bakmıyor kimse vay be.
  • herkese yeniden merhaba,

    Benim arabanin fotograflarini ekliyorum..

    Cok fazla polemige girmeden ve durustce araba ile ilgili dusuncelerimi soyleyecegim..

    - Herseyden once arabanin tipi cok guzel...Bizim otoparkta tesaduf eseri bir civic ve corolla yanyana iken benimkini yanlarina cektim..valla kimse kusura bakmasin ama tip olarak Cruze her ikisinden de kat kat daha guzel..Hele ki toyotodan...

    - Aracin kokpiti ozellikle gece kullanirken gece isiklari da yaktiginda turkuaz turkuaz cok guzel gorunuyor...Ic plastik malzemesi bekledigimden daha kaliteli..Kokpitteki piano black bolumler de oldukca havali goruluyor..

    - Aracta arka hoperlorler yok dogru...Bu benim sinir oldugum bir durum..

    - Kokpit bilgi ekraninin 2 satir olmasi hakkaten beni de ilk baslarda cok sogutmustu aractan..Buradaki arkadaslar bilir..Ama ne bileyim simdi o kadar kusur kadi kizinda da bulunur diyorum sanirim..Bilmem, beni artik cok rahatsiz etmiyor..

    - Aracta 17 lastik olmaliydi...Bunu bilir bunu soylerim..

    - Triptonik vites olmasi cok iyi...

    - Aractan yuksek performans bekleyenler hayal kirikligina ugrar ve bu arabadan mumkunse uzak dursunlar..Ozellikle yokus yukari cok hantal kaliyor...Nerdeyse 1.400 kilo bir arac tabi 113 beygir yetmiyor bu kesin..Ama kendi adima konusuyorum yine, arabadan yuksek performans bekleyerek almadim ben...O yuzden hicbir hayal kirikligim yok bu konuda..

    - Otomatik vites 11.4 civarinda yakiyor su an icin...Bu zaman gectikce biraz dusecektir ama 10.5 un altina dusecegini sanmiyorum..Yakit olarak bekledigimden fazla yakacak bu da kesin..

    - Arabaya bindiginizde koltuklar sizi tam sariyor..Ben kendimi kesinlikle compact bir aracta gibi hissediyorum,cok hosuma gidiyor...

    Kisacasi Araba HAVALI kardesim kim ne derse desin

    Daha once de yazmistim yine yaziyorum...

    Ben corolla comfort icin kapora bile vermistim...Onun yerine bunu aldim...

    Comfort duz vitesti..Celik jant yoktu..ESP yoktu...6 airbag vardi..Park sensoru yoktu...35.400 TL idi

    Cruze otomatik vites...Alasim jant...Esp var...8 airbag var...Park sensoru var..32.000 TL

    Ben dogru bir karar verdigime inaniyorum...Ve gercekten arabami cok seviyorum...

    Allah hepinize benden daha guzel arabalara binmeyi nasip etsin arkadaslar...Hepinize iyi dilekleriniz icin de tek tek tesekkur ederim...Sormak istedikleriniz olursa elimden geldigince yardimci olurum..


     Turkiye'deki ilk Cruze...Fotograflar&Izlenimler




  • q

     Turkiye'deki ilk Cruze...Fotograflar&Izlenimler
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.