Şimdi Ara

Türkiye’nin en çok satan Pick-up modeli belli oldu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    Mesele arazi ise Japonlar Avrupa pick-up larin bir adım önündedir . Ha keza konforda ise neredeyse başabaş durumdadırlar. L200 yıllarca kendini Dakar'da kendini ispatlamıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DBBDAD18F

    Mesele arazi ise Japonlar Avrupa pick-up larin bir adım önündedir . Ha keza konforda ise neredeyse başabaş durumdadırlar. L200 yıllarca kendini Dakar'da kendini ispatlamıştır
    Dayanıklık konusuda bence çoğu pick up aynı konumda, konfor konusunda ise kesinlikle katılmıyorum, arkadaşımın l200 ü ile benim amarok arasında dağlar kadar fark var kabin sessizliği olsun malzeme kalitesi olsun, ya arkadaşımın sıfır aldığı l200 ün vites kolu maguris dolmuş gibi titriyordu boşta, arka koltukta oturana allah sabır versin kanguru gibi zıplar ne konforundan bahsediyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    bu araçların amacı zaten arazide olmak değil mi?

    Alıntıları Göster
    Tabikide değil, sırf arazi isteyen zaten gider deffender alır, grand cherokee alır,bütçesine göre niva alır, samurai alır, kendi kullanımımdan bahsedeyim, iş yerimle alakalı malzeme taşıyorum, müşterilere mal teslim ediyorum, yaz hariç hafta sonu dağa çıkıyorum.
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    Sahibi olduğunuz aracın fanatikligini yapıyorsunuz bence. Kendim grand Cherokee 5.2 sahibiyim araziye çıkarım arada bir fırsat buldukça . Arazide kırılan amaroklari hem gördüm hemde sıkça duydum. Pick up amacı arazi degildir dediniz o zaman bu araçların hepsi 4x2 olarak uretilsin.4x4 olmasının amacı zorlu koşullarda sahibini yarı yolda birakmamasi için. L200 ln65 ln106 hiluxlar bile hala arazide iş yapıyor. Acaba Amarok dayanabilecek mi ? Bunların cevabını 10 sene sonra daha net alırız görürüz tecrübe ederiz. TRT'de yayınlanan bir program vardı adını hatırlayamadım araçlarıyla araziye çıkıp sağa sola giderlerdi 35-33 at lastik kit vinç felan sıfır km kaç tane Amarok kirdiklarini kendilerine sorabilirsiniz daha sonra japon pick up lara döndüler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracin yeni kasasi cikali 1 yil oldu hala eski kurbaga suratli l200 u satiyorlar helal olsun.
    satilanlarin onemli kismi 4x2 modelidir ticari amacli
    4x4 olanlari pekte ucuz sayilmaz ama donanimi zengin epey
    arazi kismina gelince orasi karisik 4x4 sistemi ve iyi bir lastikle hemen tum pikaplar arazide is gorur kirilma isi japonlarda gorece az olmakla birlikte l200 ler bolca aks kirar.
    arazi araci amaciyla pikap almak genellikle maliyetler nedeniyle ulkemizde populer yoksa arkasi makasli aracta arka koltuk ve kabin bolumu hoplar ziplar agirlik vs takilarak kismen cozulsede yeterli gelmez.
    uzun sasili olduklarindan gercek anlamda hard offroad icin uygun degiller ama arazide bi cogumuzun beklentilerini karsilar.
    amaroka gelince motor hacmi mtv avantaji mevcut. konfor anlaminda eski jenerasyon olmasina ragmen en yeniler kadar konfor sunuyor hafif arazide gayet is gorur kamp gezi vb ama alacam araci camura sokacam hoplayacam ziplayacam dersen amarok olmaz l200 hilux mantikli
    navara da guzel arac ancak direksiyon sistemi cok agir donanim zengin ama benim yaptigim testlerde en begendigim ranger olmustu binek araca yakin konfor sunan bir aracti arazide de gayet basarili.
    x class denemedim. Bunlar yuk tasima amaciyla uretilen araclar ve bozuk arazide gidebiliyor olmasi onlari arazi araci amaciyla almaya sebep degil sebep fiyatlari(idi) sifir fiyatlari yine cok pahali ustune bir de dehset mtv leri hesap edince eski modelleri daha uzun sure ragbet gorur.
    bu arada ben de 5.2 gc sahibiyim bundaki gucu ve keyfi sunacak cok az arac vardir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DBBDAD18F

    Sahibi olduğunuz aracın fanatikligini yapıyorsunuz bence. Kendim grand Cherokee 5.2 sahibiyim araziye çıkarım arada bir fırsat buldukça . Arazide kırılan amaroklari hem gördüm hemde sıkça duydum. Pick up amacı arazi degildir dediniz o zaman bu araçların hepsi 4x2 olarak uretilsin.4x4 olmasının amacı zorlu koşullarda sahibini yarı yolda birakmamasi için. L200 ln65 ln106 hiluxlar bile hala arazide iş yapıyor. Acaba Amarok dayanabilecek mi ? Bunların cevabını 10 sene sonra daha net alırız görürüz tecrübe ederiz. TRT'de yayınlanan bir program vardı adını hatırlayamadım araçlarıyla araziye çıkıp sağa sola giderlerdi 35-33 at lastik kit vinç felan sıfır km kaç tane Amarok kirdiklarini kendilerine sorabilirsiniz daha sonra japon pick up lara döndüler.
    Zor şartlarda her araç arazide kalabilir yada mekanik problm yaşayabilir. Şubat ayında da önümdeki deffender süspansiyon sıkıntısı yaşadı ama şartlar dize kadar kar ve çamur yokuş yukarıydı. Öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki yolda kırılmış gibi, araziye giriyorsan mekanik problemleri göze alarak gireceksin. Uygun ekipmanın ve yardımlaşacağın grubun yoksa geçmiş olsun.

    2011 model amarokum vardı iki sene önce 7 yaşındayken sattım üzerinde orjinal süspaniyonları mevcuttu, şu an ki aracımda kara, çamura sokmama rağmen periyodik bakım harici servise gitmedim. Bana göre dayanıklı bir araç, size göre olmaya bilir tercih etmezsiniz olur bite.

    Ayrıca "pick up arazi aracı değil" mi demişim , yoksa ben malımıda taşırım motorumuda koyarım arkasına, yeri gelincede dağa çıkarım mı demşim ? Sırf arazi isteyenler zaten gider jeep alır mı demişim ?

    Fanatiklik yaptığım yok farkındaysanız bir sürü model saydım. Zaten bundan sonraki aracım ranger yada xclass olur. Keşke amerikada olsaydım f450 , yada silverado alsaydım.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.