Şimdi Ara

TurkNet 150GB AKN 1000dk Konusma TAAHHÜTSÜZ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
338
Cevap
6
Favori
8.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben 1 ay bedava kampanyası ve VDSL için başvurumu yaptım kağıtlar ellerine bugün ulaşmış bakalım ne zaman gelecek internet. (TT kapatma dilekçemi verdim.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 20 Eylül 2016; 19:34:31 >
  • bugün itibariyle turk.net aboneliğimi sonlandırma dilekçesi göndermiş bulunmaktayım.1 aydır interneti kullanamıyorum. kronolojik olarak

    25.08.2016 tarihinde telefondan başvuru yaptım.

    26.08.2016 belgeleri kargoya verdim.

    30.08.2016 da belgeler ellerine ulaştığını söylediler.

    02.09.2016 da adsl kullanıcı adı ve şifremi gönderdiler. internetin kullanıma açıldığını söylediler.akşam evime gittiğimde baktım sinyal yok. müşteri hizmetlerini aradım.ankastredeki hattın işaretlenip işaretlenmediğini sordu. işaretlenmemiş dedim. işaretlemeleri gerekiyordu dedi kayıt açacağını söyledi.

    06.09.2016 da müşteri hizmetlerini aradım durumla ilgili bilgi almak için. telekom bina iç tesisatında problem var deyip kaydı kapatmış. müşteri hizmetleri biz hattın işaretlenmesini istemişz bu şekilde cevap dönmeleri çok acaip. ben tekrar kayır oluşturuyorm dedi. telefonu kapattım.

    08.09.2016 da tekrar müşteri hizmetlerini aradım. son açtığım kaydın bina iç tesisatında problem var deyip kapatıldığını söylediler. bende bi önceki durumu anlattım. onlar kaydı yanlış açmış olabilirler ben tekrar kaydı açıyorum dedi. bayram girecek araya nasıl olacak bu iş dedim. maalesef öyle olacak ama bayram sonrası işaretleme yapılır dedi. bu arada elektrikçi getirdim. adama telekomcular işaretleme yapmıyor gel bi bakalım oluyorsa halledelim dedim. önce evdeki hattı buldu. ben sabit telefonu arayarak tek tek hatları denettim. hiç birinde telefon çalmadı. üstünede 50 tl aldı gitti. bir aylık adsl paramı kullanamadığım internet yüzünden elektrikçiye verdim.

    araya bayram girdi haliyle. dolayısıyla uzun bir boşluk var.

    20.09.2016 da tekrar müşteri hizmetlerini aradım. bina iç tesisatınız problem var diyerek kaydın kapatıldığını söyledi. ben delirdim haliyle. ben işaretleme yapılsın diye 3 defa kayıt açtırdım hepsinde aynı cevabı döndünüz diye bağırmaya başladım. karşımdaki müşteri hizmetleri sizin bunu elektrikçiyle halletmeniz lazım diye ısrar etmesiyle dahada delirdim. iptal edin hattımı lanet olsun dedim. bugünde dilekçemi mail olarak yolladım.

    hiç istemesemde ttneti tekrar açtırcam.




  • akk sonrası upload hızı da düşüyor.
     TurkNet 150GB AKN 1000dk Konusma TAAHHÜTSÜZ
    4mbit upload hızı geliyor modeme.akn den önce 3.3-3.4 upload hızım vardı
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Şuan modemde tanımlı hız 3000/4096 mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut

    Şuan modemde tanımlı hız 3000/4096 mı?

    76/4mbit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slm
    ,ben turknet abonelıme var yaklasık 6 aydır..ılk etap 16 mbps acıldıdı 150 gb...59,90 tl
    1 ay olmadı telefon actım..hızımın yukseltımesını aynı ucret karsılıgı tamam dedıler modemı vdsl olacak dedı tamam dedım sorun yok...3-4 gun sonra 51 mbps hız tanımlaması yapmıslar ..sorunsuz kullanıyorum..
    kısacası mennunum...
  • 16 Eylül 2016 Cuma - İmzalayıp kağıtları gönderdim. / 24 aylık taahhüt bitti Türk Telekom aboneliğini kapatmak için dilekçe verdim.

    19 Eylül 2016 Pazartesi - Evraklar ellerine ulaştı.

    20 Eylül 2016 Salı - Evraklar ellerine ulaştığına ve onaylandığına dair mesaj geldi.

    22 Eylül 2016 Perşembe - Eve Türk Telekomdan yetkili personel geldi Turk.net telefon hattını bağladı telefon şu an açık.

    Artık internetin gelmesini bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 22 Eylül 2016; 22:25:31 >
  • Arkadaşlar bu başlığı ve diğer turknet başlığını okuyorum kimisi çok dertli pişman kimisi mutlu anlayamadım tam geçmek mi iyi geçmemek mi? hat değerlerimi ekledim acaba bu değerlerle ne alırım turknetten? birde bazı arkadaşlar turknetin hızı sınırlandığından falan bahsediyor hattı daha yüksek hız alabilmesine rağmen turknet sınır getiriyormuş hıza doğrumudur bu? son olarak birde akn konusunda ve ay başında sıfırlama yapmaması ile alakalı şikayetler mevcut valla tam arada kaldım. Şuanda turktelekom fiberin kralı 50 mb kullanıyorum


     TurkNet 150GB AKN 1000dk Konusma TAAHHÜTSÜZ




  • İnternetten başvuru yaptım. Bugün evrakları yollayacağım.
    Umarım bina içi bağlantı gibi sorunlar yaşamam. Telekoma'a ait pano çok yakında bakalım hızım ne olacak.
  • Aman uzak durun, 8 ağustosta Türk Telekomdan geçiş sağlandı...Bonus kampanyasına katıldım, telefondaki yetkili hattınız 75mbite kadar vdsl i destekliyor, isterseniz aboneliğiniz böyle başlatalım dedi...Modemim yok, alınca geçerim dedim...İlk bir ay iyiydi, ama son 15 gündür internet ile alakalı ne kadar musibet varsa yaşadım Türknet ile...Günde 4-5 sefer kopmalar (belki daha fazla, uyurken fark edemiyorum), ping sorunu, lag sorunu, internet herşey bağlı gözükmesine rağmen internete girememe vs...4 sefer mh ile görüştüm, ilkinde "günde 4 sefer kopma yaşamışsınız, 5 olmadan ekip yönlendiremiyoruz" dedi, 5 desem 6 isteyecekler biliyorum...İkincisi "birde splittersiz direk hattı modeme takarak deneyin" dedi, olmadı...Üçüncü görüşmemde "tamam ilgili birimlere iletiyorum" dedi, iletmedi...Çünkü hattımda hiçbir değişiklik olmamasına rağmen arızanız giderildi sms i geldi telefona, bu kadarda doğruyu söylemeyen bir firma...Dördüncü görüşmemi az önce tamamladım, yine "ilgili birimlere iletiyorum, onlar sizinle irtibata geçecekler" dedi...Webte öyle yada böyle geziniliyor, ama online oyun hak getire...Kırmızı lag ampulu cayır cayır yanıyor...Artı bu bonus olayıda düzmece heralde, ilk 50 tl faturamı ödeyeli bir ay oldu ama bonus falan yattığı yok...Onuda söyledim mh ye, araştırılıcakmış...Yani diyeceğim aman ha Türknetten uzak durun, taahütsüz diye girdim, iyikide taahütsüzmüş...Şu bonuslarımı alayım doğru Türk Telekoma, TT de 8 senede yaşamadığım problemi 15 güne sığdırdı Türknet, 10tl fazla veririm kafam ağrımaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Aman uzak durun, 8 ağustosta Türk Telekomdan geçiş sağlandı...Bonus kampanyasına katıldım, telefondaki yetkili hattınız 75mbite kadar vdsl i destekliyor, isterseniz aboneliğiniz böyle başlatalım dedi...Modemim yok, alınca geçerim dedim...İlk bir ay iyiydi, ama son 15 gündür internet ile alakalı ne kadar musibet varsa yaşadım Türknet ile...Günde 4-5 sefer kopmalar (belki daha fazla, uyurken fark edemiyorum), ping sorunu, lag sorunu, internet herşey bağlı gözükmesine rağmen internete girememe vs...4 sefer mh ile görüştüm, ilkinde "günde 4 sefer kopma yaşamışsınız, 5 olmadan ekip yönlendiremiyoruz" dedi, 5 desem 6 isteyecekler biliyorum...İkincisi "birde splittersiz direk hattı modeme takarak deneyin" dedi, olmadı...Üçüncü görüşmemde "tamam ilgili birimlere iletiyorum" dedi, iletmedi...Çünkü hattımda hiçbir değişiklik olmamasına rağmen arızanız giderildi sms i geldi telefona, bu kadarda doğruyu söylemeyen bir firma...Dördüncü görüşmemi az önce tamamladım, yine "ilgili birimlere iletiyorum, onlar sizinle irtibata geçecekler" dedi...Webte öyle yada böyle geziniliyor, ama online oyun hak getire...Kırmızı lag ampulu cayır cayır yanıyor...Artı bu bonus olayıda düzmece heralde, ilk 50 tl faturamı ödeyeli bir ay oldu ama bonus falan yattığı yok...Onuda söyledim mh ye, araştırılıcakmış...Yani diyeceğim aman ha Türknetten uzak durun, taahütsüz diye girdim, iyikide taahütsüzmüş...Şu bonuslarımı alayım doğru Türk Telekoma, TT de 8 senede yaşamadığım problemi 15 güne sığdırdı Türknet, 10tl fazla veririm kafam ağrımaz...

    Merhaba hocam, gecikmeden kaynaklı üzgünüm. Mevcut süreç içerisinde sorun çözülmediyse yardımcı olmak isterim.




  • doominsert kullanıcısına yanıt
    5 sefer arayıp arıza kaydı bıraktıktan sonra lütfen bir ekip geldi...Ölçtüler filan modeminizde sorun var dediler...Çıkardım birisi yeni kutusundan çıkmış olmak üzere 3 modem...Dedim bunların hepsimi sorunlu?...Kendi test aletinde takıyor 17-19 görüyor margin değerini...Dedim bunu bende görüyorum, ama bir süre sonra 1 e kadar düşüyor dl margin...Bişey yapmadan gittiler...Sonra aradım tekrar mh yi, 12 ye düşürün dedim hızımı...Hız düşünce düzeldi...Bir hafta sonra Türknetten aradılar, sorun saha dolabınızdaki bağlantınızdanmış şu anda problem giderilmiş durumda...Gelde delirme, dedim ben kaç sefer bunu söyledim size dedim...Daha önceki kayırtlar bla bla bla...O zaman hızımı normale çevirin bir deniyeyim dedim...Normale çevirdik, ve artık 13mbit lik nur topu gibi bir bağlantım oldu...Sorunu çözmeleri hızımı 12 den 13 e çıkarmış... Neyse şimdilik böyle kullanıyorum ama şu bonusları alayım tt ye geri dönücem bilginize...Bu arada bonuslar hala yatmadı...Şikayetvardaki kaydımıda tekrar açacağım bu bonusla ilgili...




  • arkadaşlar yeni başvuru yapmak istiyorum kuruluma gelmelerine gerek varmıdır servis in
  • 32 Mbit paket diye üye olmuştum, ADSL modemim olduğu için eskisi gibi "16 Mbit'e kadar" verilebileceğini söylediler. Güya 16 Mbit'e kadar, başlarda iyi gibiydi ama artık alabildiğim hız bu. Bu nedir arkadaş ya? TTNet'e geri dönün kampanyası mı yapıyor Turk.net ne?

     TurkNet 150GB AKN 1000dk Konusma TAAHHÜTSÜZ
  • emintolga kullanıcısına yanıt
    Bu Turk.net sayfasından hız testi sonucu...

     TurkNet 150GB AKN 1000dk Konusma TAAHHÜTSÜZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    TTNet'ten Turk.net'e geçeli yaklaşık 4-5 gün oldu. Yaptığım hız testinde hızım şu an 10-11Mbit civarı çıkıyor. Halbuki abone olurken ve hatta şimdi de sitede 32Mbit hız yazıyor, vaad ediyor(du). Ve hatta müşteri temsilcisi hattımın desteklediği kadar hız verileceğini söylemiş ve kontrolde de 64-65Mbit civarı göründüğünü belirtmişti. Hâlâ hızımda bir değişiklik olmadı, eskisi gibi "16Mbit'e kadar" aldığım hızdayım. Turk.net Online İşlem Merkezi'ne girdiğimde tarifemin "16 Mb e Kadar Kotasız 150 GB AKN-Heryöne 1000 Dakika Taahhütsüz Kredi Kartsız Tam İletişim-59,99 TL/Ay" olduğu görülüyor. Aradığım MH temsilcisi de "ama siz 16Mbit'lik sözleşme imzalamışsınız" dedi. Bana başvuruda gönderilen dökümanlar neyse ben onları imzaladım, ama hep "32Mbit olacak, ama hattın desteklediği hız, 64-65Mbit verilecek" diye konuşulmuştu. TTnet ile aynı 10Mbit hızı alacaktıysam ben niye geçtim o zaman Turk.net'e? Neyse arıza kaydı oluşturdular, en kısa zamanda arayacaklarmış. Umarım düzeltir, taahhütlerini yerine getirirler.

    Hızımda gözle görülür, farkedilir yavaşlıktan sonra ve yaptığım hız testlerinde yukarıdaki postlarımda da görüleceği üzere 6,88 ve 6,81 mbit hızlar görmem netincesinde Müşteri Hizmetlerini arayıp hızımdan dolayı şikayetim olduğunu belirttim. Bilgilerime bakıp bana hızımın normal olduğunu çünkü tarifemin 8mbit olduğunu söyledi. (8 Mbit tarife kaldı mı gerçekten ya?) Yukarıda alıntılamış olduğum kısımda 3 ay önce yazdığım gibi, başvurumu o zamanki tek tarife olan "32mbit'lik" tarife için yaptığımı ama şu an VDSL değil, ADSL modemim olduğundan 16 mbite kadar tarife sözleşmesi yapıldığını anlattım. Ben zaten TTnet'tin 16mbit'e kadar tarifesinden geldim. Niye geldim peki? Daha yüksek hıza daha az ödemek için. Aynı hızı alacaktıysam niye Turk.net'e geçeyim ki? Kaldı ki aynı hızı değil, benim 6-7 sene önceki TTnet tarifem olan 8Mbit hızı veriyor şimdi bana. "İlk 1-2 ay 10Mbit üzeri görüyordum" diyorum ama hattınız ancak "10Mbit destekliyor, biz de 8Mbit verebiliyoruz. Ayrıca 8Mbit hız da '16 Mbite kadar' tarifesine dahil" diyor MH hanımefendi. Ee peki ben desteklemediği halde 11Mbit hızı başlarda nasıl aldım? (Bakınız 3 ay önce yukarıda da yazmışım). Ayrıca Turk.net'e geçmeden önce bana hattımın 60Mbit üzeri desteklediğini, 32 değil, desteklenen tüm hızı verebileceklerini Turk.net söyledi. Burada geçmiş postlarda @doominsert 'in yazdıkları da duruyor işte. VDSL modemim olsaydı şimdi 32Mbit hızı, 60+Mbit hızı verebilecek misin bana? Daha önceki ay 140GB civarı download yaptım, indirme hızım da 1,5Mbit civarıydı. Şimdi 600-700 kbit zor görüyorum, o da bazen. Ne oldu da hattım birden yıllardır var olanın da altına, yarısına düştü? 8 Mbit hız alabiliyorsam ben niye her ay 60TL'lik tarife ödüyorum o zaman?

    Sonra MH bana "hattınızı 12Mbit tanımlayayım o zaman" dedi. Ne yapabiliyorlarsa hemen yapılmasını istedim. Eskisine göre bu yavaş internet kağnı gibi geliyor çünkü. Hatta zaman zaman sayfalar yüklenmiyor, bazen sayfadaki resimler kırık geliyor, bazen resimler hiç yüklenmiyor. Artık dayanılacak gibi değil yani. Neyse MH orada hattıma 12mbit tanımladıktan sonra bu sefer tarayıcımda hiçbir yer açılmadı, "internet bağlantısı yok" hatası veriyor sayfalar. Hiç internet yok. MH "tekrar 8mit'e düşürüp deneyelim" dedi. Tamam dedik, hızı 8'e düşürdük yine aynı hata, yine internet yok. "Tekrar tanımlayayım, siz de modeminizi restart edin" dedi MH, sonrasında internet nihayet geldi. Ben bu durumu kabul edemeyeceğimi anlattım, ne yapılması gerekiyorsa yapılmasını istediğimi söyledim. MH bana yapılabilecek tek şey olduğunu söyledi; binadaki 16Mbit hızı alan başka dairelerden hız testi yapmalarını isteyip, sonuçları alıp, o dairenin hizmet numarasıyla birlikte Turk.net MH'e iletip performans testi talep edecekmişim. "Onlar alıyor ben niye aynı hızı alamıyorum" diyecekmişim yani. Yarın kapı kapı dolaşıp "16Mbit'e kadar tarifesi olan ama kotası dolmamış ve hızı düşmemiş daireler bulup rica minnet bunu yaptırmaya çalışacağım. Çünkü Turk.net'in yapacağı başka birşey yokmuş. Anlayacağınız 3 ay önce, en az 32Mbit hayaliyle geldiğim Turk.net'te bugün 8 Mbit'e düşmüş durumdayım. Böyle giderse birlikteliğimiz çok kısa sürecek ve kös kös TTnet'e geri döneceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    TTNet'ten Turk.net'e geçeli yaklaşık 4-5 gün oldu. Yaptığım hız testinde hızım şu an 10-11Mbit civarı çıkıyor. Halbuki abone olurken ve hatta şimdi de sitede 32Mbit hız yazıyor, vaad ediyor(du). Ve hatta müşteri temsilcisi hattımın desteklediği kadar hız verileceğini söylemiş ve kontrolde de 64-65Mbit civarı göründüğünü belirtmişti. Hâlâ hızımda bir değişiklik olmadı, eskisi gibi "16Mbit'e kadar" aldığım hızdayım. Turk.net Online İşlem Merkezi'ne girdiğimde tarifemin "16 Mb e Kadar Kotasız 150 GB AKN-Heryöne 1000 Dakika Taahhütsüz Kredi Kartsız Tam İletişim-59,99 TL/Ay" olduğu görülüyor. Aradığım MH temsilcisi de "ama siz 16Mbit'lik sözleşme imzalamışsınız" dedi. Bana başvuruda gönderilen dökümanlar neyse ben onları imzaladım, ama hep "32Mbit olacak, ama hattın desteklediği hız, 64-65Mbit verilecek" diye konuşulmuştu. TTnet ile aynı 10Mbit hızı alacaktıysam ben niye geçtim o zaman Turk.net'e? Neyse arıza kaydı oluşturdular, en kısa zamanda arayacaklarmış. Umarım düzeltir, taahhütlerini yerine getirirler.

    Hızımda gözle görülür, farkedilir yavaşlıktan sonra ve yaptığım hız testlerinde yukarıdaki postlarımda da görüleceği üzere 6,88 ve 6,81 mbit hızlar görmem netincesinde Müşteri Hizmetlerini arayıp hızımdan dolayı şikayetim olduğunu belirttim. Bilgilerime bakıp bana hızımın normal olduğunu çünkü tarifemin 8mbit olduğunu söyledi. (8 Mbit tarife kaldı mı gerçekten ya?) Yukarıda alıntılamış olduğum kısımda 3 ay önce yazdığım gibi, başvurumu o zamanki tek tarife olan "32mbit'lik" tarife için yaptığımı ama şu an VDSL değil, ADSL modemim olduğundan 16 mbite kadar tarife sözleşmesi yapıldığını anlattım. Ben zaten TTnet'tin 16mbit'e kadar tarifesinden geldim. Niye geldim peki? Daha yüksek hıza daha az ödemek için. Aynı hızı alacaktıysam niye Turk.net'e geçeyim ki? Kaldı ki aynı hızı değil, benim 6-7 sene önceki TTnet tarifem olan 8Mbit hızı veriyor şimdi bana. "İlk 1-2 ay 10Mbit üzeri görüyordum" diyorum ama hattınız ancak "10Mbit destekliyor, biz de 8Mbit verebiliyoruz. Ayrıca 8Mbit hız da '16 Mbite kadar' tarifesine dahil" diyor MH hanımefendi. Ee peki ben desteklemediği halde 11Mbit hızı başlarda nasıl aldım? (Bakınız 3 ay önce yukarıda da yazmışım). Ayrıca Turk.net'e geçmeden önce bana hattımın 60Mbit üzeri desteklediğini, 32 değil, desteklenen tüm hızı verebileceklerini Turk.net söyledi. Burada geçmiş postlarda @doominsert 'in yazdıkları da duruyor işte. VDSL modemim olsaydı şimdi 32Mbit hızı, 60+Mbit hızı verebilecek misin bana? Daha önceki ay 140GB civarı download yaptım, indirme hızım da 1,5Mbit civarıydı. Şimdi 600-700 kbit zor görüyorum, o da bazen. Ne oldu da hattım birden yıllardır var olanın da altına, yarısına düştü? 8 Mbit hız alabiliyorsam ben niye her ay 60TL'lik tarife ödüyorum o zaman?

    Sonra MH bana "hattınızı 12Mbit tanımlayayım o zaman" dedi. Ne yapabiliyorlarsa hemen yapılmasını istedim. Eskisine göre bu yavaş internet kağnı gibi geliyor çünkü. Hatta zaman zaman sayfalar yüklenmiyor, bazen sayfadaki resimler kırık geliyor, bazen resimler hiç yüklenmiyor. Artık dayanılacak gibi değil yani. Neyse MH orada hattıma 12mbit tanımladıktan sonra bu sefer tarayıcımda hiçbir yer açılmadı, "internet bağlantısı yok" hatası veriyor sayfalar. Hiç internet yok. MH "tekrar 8mit'e düşürüp deneyelim" dedi. Tamam dedik, hızı 8'e düşürdük yine aynı hata, yine internet yok. "Tekrar tanımlayayım, siz de modeminizi restart edin" dedi MH, sonrasında internet nihayet geldi. Ben bu durumu kabul edemeyeceğimi anlattım, ne yapılması gerekiyorsa yapılmasını istediğimi söyledim. MH bana yapılabilecek tek şey olduğunu söyledi; binadaki 16Mbit hızı alan başka dairelerden hız testi yapmalarını isteyip, sonuçları alıp, o dairenin hizmet numarasıyla birlikte Turk.net MH'e iletip performans testi talep edecekmişim. "Onlar alıyor ben niye aynı hızı alamıyorum" diyecekmişim yani. Yarın kapı kapı dolaşıp "16Mbit'e kadar tarifesi olan ama kotası dolmamış ve hızı düşmemiş daireler bulup rica minnet bunu yaptırmaya çalışacağım. Çünkü Turk.net'in yapacağı başka birşey yokmuş. Anlayacağınız 3 ay önce, en az 32Mbit hayaliyle geldiğim Turk.net'te bugün 8 Mbit'e düşmüş durumdayım. Böyle giderse birlikteliğimiz çok kısa sürecek ve kös kös TTnet'e geri döneceğim.

    Merhaba Hocam,

    Binanızın VDSL desteklemesi ve VDSL2 modem ile billdiğiniz gibi belirtmiş olduğunuz 32-64 MB hızlara sahip olursunuz ancak ADSL yapısında 16 MB maksimum hızdır ki mevcut ankestrede direk 16 Mbit hızı ve randımanı alımıyorsunuz maalesef, ancak binada çalışan en yüksek ADSL sinyalini ekiplere referans olarak iletilmesi durumunda müdahalede bulunuyorlar.




  • Hattımın resimdeki hızı desteklenmesine rağmen bir santralci .....'nin söylediği söze bakarak bana sadece adsl hizmeti alabileceğimi söylemesi , verilen sözlere istinaden yaptığınız tüm harcamaları hiçe sayıp (500TL)umursamaz tavırlarla takınması isterseniz veremediğiniz 0hizmete karşılık 50Tl gibi bir miktarla iptal ettirebilirsiniz diyen şirketten aman uzak durun....
    Bu mesaja eklenen görseller:

     TurkNet 150GB AKN 1000dk Konusma TAAHHÜTSÜZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    TTNet'ten Turk.net'e geçeli yaklaşık 4-5 gün oldu. Yaptığım hız testinde hızım şu an 10-11Mbit civarı çıkıyor. Halbuki abone olurken ve hatta şimdi de sitede 32Mbit hız yazıyor, vaad ediyor(du). Ve hatta müşteri temsilcisi hattımın desteklediği kadar hız verileceğini söylemiş ve kontrolde de 64-65Mbit civarı göründüğünü belirtmişti. Hâlâ hızımda bir değişiklik olmadı, eskisi gibi "16Mbit'e kadar" aldığım hızdayım. Turk.net Online İşlem Merkezi'ne girdiğimde tarifemin "16 Mb e Kadar Kotasız 150 GB AKN-Heryöne 1000 Dakika Taahhütsüz Kredi Kartsız Tam İletişim-59,99 TL/Ay" olduğu görülüyor. Aradığım MH temsilcisi de "ama siz 16Mbit'lik sözleşme imzalamışsınız" dedi. Bana başvuruda gönderilen dökümanlar neyse ben onları imzaladım, ama hep "32Mbit olacak, ama hattın desteklediği hız, 64-65Mbit verilecek" diye konuşulmuştu. TTnet ile aynı 10Mbit hızı alacaktıysam ben niye geçtim o zaman Turk.net'e? Neyse arıza kaydı oluşturdular, en kısa zamanda arayacaklarmış. Umarım düzeltir, taahhütlerini yerine getirirler.

    Hızımda gözle görülür, farkedilir yavaşlıktan sonra ve yaptığım hız testlerinde yukarıdaki postlarımda da görüleceği üzere 6,88 ve 6,81 mbit hızlar görmem netincesinde Müşteri Hizmetlerini arayıp hızımdan dolayı şikayetim olduğunu belirttim. Bilgilerime bakıp bana hızımın normal olduğunu çünkü tarifemin 8mbit olduğunu söyledi. (8 Mbit tarife kaldı mı gerçekten ya?) Yukarıda alıntılamış olduğum kısımda 3 ay önce yazdığım gibi, başvurumu o zamanki tek tarife olan "32mbit'lik" tarife için yaptığımı ama şu an VDSL değil, ADSL modemim olduğundan 16 mbite kadar tarife sözleşmesi yapıldığını anlattım. Ben zaten TTnet'tin 16mbit'e kadar tarifesinden geldim. Niye geldim peki? Daha yüksek hıza daha az ödemek için. Aynı hızı alacaktıysam niye Turk.net'e geçeyim ki? Kaldı ki aynı hızı değil, benim 6-7 sene önceki TTnet tarifem olan 8Mbit hızı veriyor şimdi bana. "İlk 1-2 ay 10Mbit üzeri görüyordum" diyorum ama hattınız ancak "10Mbit destekliyor, biz de 8Mbit verebiliyoruz. Ayrıca 8Mbit hız da '16 Mbite kadar' tarifesine dahil" diyor MH hanımefendi. Ee peki ben desteklemediği halde 11Mbit hızı başlarda nasıl aldım? (Bakınız 3 ay önce yukarıda da yazmışım). Ayrıca Turk.net'e geçmeden önce bana hattımın 60Mbit üzeri desteklediğini, 32 değil, desteklenen tüm hızı verebileceklerini Turk.net söyledi. Burada geçmiş postlarda @doominsert 'in yazdıkları da duruyor işte. VDSL modemim olsaydı şimdi 32Mbit hızı, 60+Mbit hızı verebilecek misin bana? Daha önceki ay 140GB civarı download yaptım, indirme hızım da 1,5Mbit civarıydı. Şimdi 600-700 kbit zor görüyorum, o da bazen. Ne oldu da hattım birden yıllardır var olanın da altına, yarısına düştü? 8 Mbit hız alabiliyorsam ben niye her ay 60TL'lik tarife ödüyorum o zaman?

    Sonra MH bana "hattınızı 12Mbit tanımlayayım o zaman" dedi. Ne yapabiliyorlarsa hemen yapılmasını istedim. Eskisine göre bu yavaş internet kağnı gibi geliyor çünkü. Hatta zaman zaman sayfalar yüklenmiyor, bazen sayfadaki resimler kırık geliyor, bazen resimler hiç yüklenmiyor. Artık dayanılacak gibi değil yani. Neyse MH orada hattıma 12mbit tanımladıktan sonra bu sefer tarayıcımda hiçbir yer açılmadı, "internet bağlantısı yok" hatası veriyor sayfalar. Hiç internet yok. MH "tekrar 8mit'e düşürüp deneyelim" dedi. Tamam dedik, hızı 8'e düşürdük yine aynı hata, yine internet yok. "Tekrar tanımlayayım, siz de modeminizi restart edin" dedi MH, sonrasında internet nihayet geldi. Ben bu durumu kabul edemeyeceğimi anlattım, ne yapılması gerekiyorsa yapılmasını istediğimi söyledim. MH bana yapılabilecek tek şey olduğunu söyledi; binadaki 16Mbit hızı alan başka dairelerden hız testi yapmalarını isteyip, sonuçları alıp, o dairenin hizmet numarasıyla birlikte Turk.net MH'e iletip performans testi talep edecekmişim. "Onlar alıyor ben niye aynı hızı alamıyorum" diyecekmişim yani. Yarın kapı kapı dolaşıp "16Mbit'e kadar tarifesi olan ama kotası dolmamış ve hızı düşmemiş daireler bulup rica minnet bunu yaptırmaya çalışacağım. Çünkü Turk.net'in yapacağı başka birşey yokmuş. Anlayacağınız 3 ay önce, en az 32Mbit hayaliyle geldiğim Turk.net'te bugün 8 Mbit'e düşmüş durumdayım. Böyle giderse birlikteliğimiz çok kısa sürecek ve kös kös TTnet'e geri döneceğim.

    Merhaba Hocam,

    Binanızın VDSL desteklemesi ve VDSL2 modem ile billdiğiniz gibi belirtmiş olduğunuz 32-64 MB hızlara sahip olursunuz ancak ADSL yapısında 16 MB maksimum hızdır ki mevcut ankestrede direk 16 Mbit hızı ve randımanı alımıyorsunuz maalesef, ancak binada çalışan en yüksek ADSL sinyalini ekiplere referans olarak iletilmesi durumunda müdahalede bulunuyorlar.

    VDSL olayı ile ilgili geçmiş mesajlardan bilgim var, hatta VDSL modem tavsiyeleri bile verilmişti fakat maddi durumdan ötürü kısa vadede yeni bir modem daha alamadım.

    Benim olayım şu:
    Yıllardır TTNet'te zaten 16Mbit'e kadar tarifedeydim, ve 10-11Mbit hız alıyordum ama kota sıkıntıydı. Turk.net'e geçtiğimde de, bakınız 7 Temmuz tarihinde burada yazdığım mesajıma, yaptığım testte de 10-11 Mbit hızlar aldığımı yazmışım. Son 1 aya kadar da aynıydı. Son 1 aydır ise neredeyse yarıya düştü bu hız, ve yaptığım testlerde 6,88 ve 6,81 Mbit sonuçlar aldım, burada paylaştım. MH bana hattımın 10-11 gibi hızları desteklemediğini o yüzden bana 8Mbit tanımlandığını söylüyor. Desteklemiyorsa ben yıllardır TTnet'te, ve geçtiğimde başlarda Turk.net'te nasıl alıyordum 10-11Mbit hızları o zaman? Binada 2 tane daha 16Mbit tarifesi olan komşu buldum. Birinin AKN'si dolduğu için hız tesi yapamıyoruz şu an, anlamsız. Diğeriyle de dün konuştum, 10Mbit civarı hızı olduğunu söylüyor. Hız testi yapıp sonucunu hizmet no ile birlikte mail olarak gönderecek bana. Eğer 10Mbit civarı alıyorsa ve Turk.net bu durumu en kısa sürede gideremezse 1 gün daha durmam. Yıllardır kullandığım 16'dan 8 Mbit'e dönmeyi kabul edemeyeceğim için 5-10 TL fazla veririm, ya TTnet'e geri dönerim, ya da Vodafone kendi altyapısı ile bedava fiber modem teklif ediyor oraya geçerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: emintolga

    TTNet'ten Turk.net'e geçeli yaklaşık 4-5 gün oldu. Yaptığım hız testinde hızım şu an 10-11Mbit civarı çıkıyor. Halbuki abone olurken ve hatta şimdi de sitede 32Mbit hız yazıyor, vaad ediyor(du). Ve hatta müşteri temsilcisi hattımın desteklediği kadar hız verileceğini söylemiş ve kontrolde de 64-65Mbit civarı göründüğünü belirtmişti. Hâlâ hızımda bir değişiklik olmadı, eskisi gibi "16Mbit'e kadar" aldığım hızdayım. Turk.net Online İşlem Merkezi'ne girdiğimde tarifemin "16 Mb e Kadar Kotasız 150 GB AKN-Heryöne 1000 Dakika Taahhütsüz Kredi Kartsız Tam İletişim-59,99 TL/Ay" olduğu görülüyor. Aradığım MH temsilcisi de "ama siz 16Mbit'lik sözleşme imzalamışsınız" dedi. Bana başvuruda gönderilen dökümanlar neyse ben onları imzaladım, ama hep "32Mbit olacak, ama hattın desteklediği hız, 64-65Mbit verilecek" diye konuşulmuştu. TTnet ile aynı 10Mbit hızı alacaktıysam ben niye geçtim o zaman Turk.net'e? Neyse arıza kaydı oluşturdular, en kısa zamanda arayacaklarmış. Umarım düzeltir, taahhütlerini yerine getirirler.

    Hızımda gözle görülür, farkedilir yavaşlıktan sonra ve yaptığım hız testlerinde yukarıdaki postlarımda da görüleceği üzere 6,88 ve 6,81 mbit hızlar görmem netincesinde Müşteri Hizmetlerini arayıp hızımdan dolayı şikayetim olduğunu belirttim. Bilgilerime bakıp bana hızımın normal olduğunu çünkü tarifemin 8mbit olduğunu söyledi. (8 Mbit tarife kaldı mı gerçekten ya?) Yukarıda alıntılamış olduğum kısımda 3 ay önce yazdığım gibi, başvurumu o zamanki tek tarife olan "32mbit'lik" tarife için yaptığımı ama şu an VDSL değil, ADSL modemim olduğundan 16 mbite kadar tarife sözleşmesi yapıldığını anlattım. Ben zaten TTnet'tin 16mbit'e kadar tarifesinden geldim. Niye geldim peki? Daha yüksek hıza daha az ödemek için. Aynı hızı alacaktıysam niye Turk.net'e geçeyim ki? Kaldı ki aynı hızı değil, benim 6-7 sene önceki TTnet tarifem olan 8Mbit hızı veriyor şimdi bana. "İlk 1-2 ay 10Mbit üzeri görüyordum" diyorum ama hattınız ancak "10Mbit destekliyor, biz de 8Mbit verebiliyoruz. Ayrıca 8Mbit hız da '16 Mbite kadar' tarifesine dahil" diyor MH hanımefendi. Ee peki ben desteklemediği halde 11Mbit hızı başlarda nasıl aldım? (Bakınız 3 ay önce yukarıda da yazmışım). Ayrıca Turk.net'e geçmeden önce bana hattımın 60Mbit üzeri desteklediğini, 32 değil, desteklenen tüm hızı verebileceklerini Turk.net söyledi. Burada geçmiş postlarda @doominsert 'in yazdıkları da duruyor işte. VDSL modemim olsaydı şimdi 32Mbit hızı, 60+Mbit hızı verebilecek misin bana? Daha önceki ay 140GB civarı download yaptım, indirme hızım da 1,5Mbit civarıydı. Şimdi 600-700 kbit zor görüyorum, o da bazen. Ne oldu da hattım birden yıllardır var olanın da altına, yarısına düştü? 8 Mbit hız alabiliyorsam ben niye her ay 60TL'lik tarife ödüyorum o zaman?

    Sonra MH bana "hattınızı 12Mbit tanımlayayım o zaman" dedi. Ne yapabiliyorlarsa hemen yapılmasını istedim. Eskisine göre bu yavaş internet kağnı gibi geliyor çünkü. Hatta zaman zaman sayfalar yüklenmiyor, bazen sayfadaki resimler kırık geliyor, bazen resimler hiç yüklenmiyor. Artık dayanılacak gibi değil yani. Neyse MH orada hattıma 12mbit tanımladıktan sonra bu sefer tarayıcımda hiçbir yer açılmadı, "internet bağlantısı yok" hatası veriyor sayfalar. Hiç internet yok. MH "tekrar 8mit'e düşürüp deneyelim" dedi. Tamam dedik, hızı 8'e düşürdük yine aynı hata, yine internet yok. "Tekrar tanımlayayım, siz de modeminizi restart edin" dedi MH, sonrasında internet nihayet geldi. Ben bu durumu kabul edemeyeceğimi anlattım, ne yapılması gerekiyorsa yapılmasını istediğimi söyledim. MH bana yapılabilecek tek şey olduğunu söyledi; binadaki 16Mbit hızı alan başka dairelerden hız testi yapmalarını isteyip, sonuçları alıp, o dairenin hizmet numarasıyla birlikte Turk.net MH'e iletip performans testi talep edecekmişim. "Onlar alıyor ben niye aynı hızı alamıyorum" diyecekmişim yani. Yarın kapı kapı dolaşıp "16Mbit'e kadar tarifesi olan ama kotası dolmamış ve hızı düşmemiş daireler bulup rica minnet bunu yaptırmaya çalışacağım. Çünkü Turk.net'in yapacağı başka birşey yokmuş. Anlayacağınız 3 ay önce, en az 32Mbit hayaliyle geldiğim Turk.net'te bugün 8 Mbit'e düşmüş durumdayım. Böyle giderse birlikteliğimiz çok kısa sürecek ve kös kös TTnet'e geri döneceğim.

    Merhaba Hocam,

    Binanızın VDSL desteklemesi ve VDSL2 modem ile billdiğiniz gibi belirtmiş olduğunuz 32-64 MB hızlara sahip olursunuz ancak ADSL yapısında 16 MB maksimum hızdır ki mevcut ankestrede direk 16 Mbit hızı ve randımanı alımıyorsunuz maalesef, ancak binada çalışan en yüksek ADSL sinyalini ekiplere referans olarak iletilmesi durumunda müdahalede bulunuyorlar.

    VDSL olayı ile ilgili geçmiş mesajlardan bilgim var, hatta VDSL modem tavsiyeleri bile verilmişti fakat maddi durumdan ötürü kısa vadede yeni bir modem daha alamadım.

    Benim olayım şu:
    Yıllardır TTNet'te zaten 16Mbit'e kadar tarifedeydim, ve 10-11Mbit hız alıyordum ama kota sıkıntıydı. Turk.net'e geçtiğimde de, bakınız 7 Temmuz tarihinde burada yazdığım mesajıma, yaptığım testte de 10-11 Mbit hızlar aldığımı yazmışım. Son 1 aya kadar da aynıydı. Son 1 aydır ise neredeyse yarıya düştü bu hız, ve yaptığım testlerde 6,88 ve 6,81 Mbit sonuçlar aldım, burada paylaştım. MH bana hattımın 10-11 gibi hızları desteklemediğini o yüzden bana 8Mbit tanımlandığını söylüyor. Desteklemiyorsa ben yıllardır TTnet'te, ve geçtiğimde başlarda Turk.net'te nasıl alıyordum 10-11Mbit hızları o zaman? Binada 2 tane daha 16Mbit tarifesi olan komşu buldum. Birinin AKN'si dolduğu için hız tesi yapamıyoruz şu an, anlamsız. Diğeriyle de dün konuştum, 10Mbit civarı hızı olduğunu söylüyor. Hız testi yapıp sonucunu hizmet no ile birlikte mail olarak gönderecek bana. Eğer 10Mbit civarı alıyorsa ve Turk.net bu durumu en kısa sürede gideremezse 1 gün daha durmam. Yıllardır kullandığım 16'dan 8 Mbit'e dönmeyi kabul edemeyeceğim için 5-10 TL fazla veririm, ya TTnet'e geri dönerim, ya da Vodafone kendi altyapısı ile bedava fiber modem teklif ediyor oraya geçerim.

    Anladım hocam, referans numara üzerinden ekiplere bilgi iletelim




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.