Şimdi Ara

turknet 8 ay sonra fatura çıkardı (çözüldü) para iadesi yaptı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aboneliğim biteli yaklaşık 8 ay olmuş

    e devlet den kontrol ettiğim de bana 37 tl fatura çıkarmışlar
    biz size güvenemiyecekmiyiz
    eski müşteri no :597513
    Not:para iadesi yaptılar tabi neden 8 ay beklenmiş anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismetgg -- 17 Şubat 2020; 12:20:9 >



  • turknet 8 ay sonra fatura çıkardı (çözüldü) para iadesi yaptı
  • Son ayın faturasıdir normaldir genelde son faturalar unutulur abonelik iptalinden sonraki ilk fatura kesim tarihinde son kullanılan fatura çıkar fatura ödemelerini takip etmek müşterinin, bilgilendirmek ise firmanın görevidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 6 Şubat 2020; 23:12:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AL3lMA

    Son ayın faturasıdir normaldir genelde son faturalar unutulur abonelik iptalinden sonraki ilk fatura kesim tarihinde son kullanılan fatura çıkar fatura ödemelerini takip etmek müşterinin, bilgilendirmek ise firmanın görevidir
    ben genelde her ay düzenli e devletden kontrol ederim bu olay 8 ay sonra oldu ve arıca turknet ön ödemeli çalışıyor yani ben kullanmadığım ayı bile ödedim sorun olmasın diye
    ve artı olarak 5 ay sonra tekrar türk net e geçmeyi düşünüyordum
    bulundugum bölgeye yapa sistemi var diye ama böyle şeylerle karşılaşmak insanı üyüzor
  • Eğer dediğiniz gibiyse ozaman bir problem vardır mutlaka faturanin orijinali görünüyorsa oradan hangi aya ait ne var ne yok görmek lazım abonelik tarihî çok eski sizin abone olduğunuz zaman sistem yine ön ödemeli mi çalışıyordu ?
  • Firma 4 ay içerisinde daha önce gönderdiği yöntemle size son faturayı göndermedi ise hiçbir ücret talep edemez. Eğer faturayı göndermemişse abonelik sözleşmeleri yönetmeliği de ilgili maddeyi bulup gerekçe göstererekhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Firma 4 ay içerisinde daha önce gönderdiği yöntemle size son faturayı göndermedi ise hiçbir ücret talep edemez. Eğer faturayı göndermemişse abonelik sözleşmeleri yönetmeliği de ilgili maddeyi bulup gerekçe göstererekhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun.
    evet verdiğiniz adres den de kayıt açtım bakalım sonuç ne olucak
  • biraz önce türknet den arandım borcum olmadığını alıcaklı olduğum söylendi
    ı ban numaram istendi bende ilettim
    son durumu burdan tekkrar yazarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismetgg

    biraz önce türknet den arandım borcum olmadığını alıcaklı olduğum söylendi
    ı ban numaram istendi bende ilettim
    son durumu burdan tekkrar yazarım
    -37 diyor zaten koyduğunuz ekran görüntüsünde

    forumda iade alma linki paylaşmıştı turknet yetkilisi
    oradan formu doldurunca iade ediyorlar sanırım
  • Merhaba, hizmetinizi ve faturanızı inceleyebilmemiz içinwww.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi ve faturanızı inceleyebilmemiz içinwww.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
    merhaba müşteri hizmetleri tarafından arandım o ücret bana iade olması gereken ücretmiş Iban verdim sonuçlanmasını bekliyorum
    teşekkürler
  • turknet 8 ay sonra para iadesi yaptı genelde e devletten herzaman kontrol ederdim borç varmı herhangibi bireye diye
    ve hiç bir yere borcum yok
    turknet 8 ay sonra para iadesi yaptı ve benden + puan aldı yaklaşık
    5 yıl kullandım genel olarak sorun yoktu
    şuan gördügüm kadarıyla sorun müşteri hizmetleri olmaması
    umarım bunu çözerler insanlar (sorun çözülmesede)arayınca bir muhatap bulmak istiyor
    bende dahil
  • ismetgg İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri hizmetlerimiz bulunuyor. Bizewww.turk.net/oim sayfamızdan ya da 08502888080 numaralı hızlı işlem hatlarımızdan oluşturulan tüm kayıtlara müşteri temsilcilerimiz arka planda inceleyerek, kontrol ederek ve sorunu çözümleyerek geri dönüş yapıyor.

    Sizi tekrar aramızda görmek isterim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.