Şimdi Ara

TurkNet ankastre etiket sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim sorunumu tt ekipleri çözdü çünkü tel hattı yoktu evde. El mecbur tt teknik ekibini bekledik. Balkondan telefon kablosu sarkıtıp sonra gelen ekibe rica ettik o kabloya bağlamaları için. Sağolsunlar hallettiler. Daha önceki yorumlarda arkadaşların dediği şekilde işinizi halledebilirsiniz. Benim oturduğum evde karman çormandı kablolar ve ankastre, pekde anlamadığımızdan ellememiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9E8F2C31A -- 6 Ekim 2020; 22:24:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tt ekipleri türknet bünyesinde mi geldi sen mi rica ettin gelmeleri için?

  • bu gün mahallede yakaladım bi tane giderken durumu izah edip numarasını aldım gün içinde arayacağım evime hattım zaten çekili de etiket yok kablo da tt ye bırakılan arızalar müşteri kaynaklı diyip geçişiyor

    sadece

  • yilmazfarukcan Y kullanıcısına yanıt

    Türknet şikayeti sonucu beni cepten aradı sahadaki teknik ekipten biri. Kalan işi de kendisi halletti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buradaki arkadaşa yazdım da bi gelişme olmadı hala 15 20 gündür int yok rezillik çekiyorum

  • şikayetvara vs mi yazdın buradan mi iletişime geçtin

  • yilmazfarukcan Y kullanıcısına yanıt

    Müşteri servisleri o zaman vardı galiba. Emin değilim ama ya müşteri hizmetlerini aramıştım ya da online işlemlere yazmıştım. Yani türknet üzerinden direk.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yazıyorum da gelişme olmuyor maleesef

  • neredeyse 15 gün olucak

  • Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.

  • yilmazfarukcan Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba, teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri sorunu en kısa süre içerisinde çözümleyerek bilgi verecektir. Önceliğini ilettim.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bekliyoruz bakalım ilginiz için teşekkür ediyorum.

  • 12 Ekim'den beridir aboneliğimin sağlanmasını bekliyorum, türknet tarafından bir ekip gönderildi bana kabloyu teslim ettiler ve ankatstreye bağlarken türktelekom ekibinin gelip etiket vermediğini farkettiler ardından arıza kaydı açtı gelen arkadaş ancak ne gelen giden var ne de bir gelişme ve geri dönüş yaptıklarında aldığım cevap;



    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi




    Gün içerisinde kesinlikle herhangi bir ekip gelip kontrol sağlamadı, sanırım kullandığım firma TürkNet olduğu için.

  • srkntskpr7 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Yarın 15 gün olacak. Böyle rezillik hayatımda görmedim. Aynı sorunu yaşıyorum bu kadar mı zor bu iş ?

  • ugur38d U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.