evimde telefon çekmiyor arıyorsun ulaşamıyorsunuz bir numara verdi ondada konuşabileceğim biri yok oimde kopyala yapıştır zaten |
Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor. (136. sayfa)
-
-
Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim. -
Bu konunun kaynağı nedir hocam?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konunun girişinde yazmıştım gibirnet kaynak. Gibirnet müşteri hizmetleri ile görüşürseniz sizede aynısı söyleyecek. Eğer evinizde Türk Telekom Fiber varsa şuan hemen 200/20 Mbps hızı alabilirsiniz. Ve bu hız zamanla artacakmış Artık zamanla dediği için ne kadar bir zaman bilmiyorum. belki 1 ay belkide 1 sene artık o gibirnete kalmış
-
Bazı servis sağlayıcıları türktelekom altyapısı üzerinden 200mbps hız alıyor sizin böyle bir çalışmanız var mı
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, nakil talebiniz için online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Nakil ekibimiz kontrol ederek dönüş sağlayacaktır.Merhabalar
Adres değişikliği sebebi ile 898708 no'lu hattımın nakilini istedim. Kullandığım tarifede telefon aboneliği bulunduğundan ve yeni adresimde fiber altyapısı olması sebebi ile nakil işlemi yapılamayacağı ve yeni abonelik başlatmam gerektiği söylendi. Bunun üzerine e-devlet üzerinden fesih başvurusu yaptım. Bugün ise iptal işlemimin 21.09.2021 de benimle yapılan görüşme sonucu işlemden kaldırdık diye mesaj geldi. Bugünkü görüşmede, şu an derste olduğumu daha sonra aramalarını rica ettim. Ancak benim hat iptalimi geri alın diye bir talebim olmadı. Kaç gündür internetimiz yok maalesef. Lütfen bir an önce hattımı iptal ederek yeni hatta geçiş işlemlerini sağlayınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
bu mesaj silindi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-358424EDC -- 16 Ekim 2021; 12:6:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, türk telekom fiber altyapısı üzerinden şu an için 100 Mbps'e kadar hizmet verebiliyoruz. -
Merhaba, hizmetiniz 21/09/2021 tarihinde talebiniz üzerine iptal edilmiştir. -
Merhaba, abonelik sürecinde yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba, başvurunuzu yaptığımızı iletmek için arkadaşlarım sizi aradığında hizmetin iptal edilmesini talep ettiğinizden dolayı iptal kaydı oluşturularak dilekçe göndermeniz gerektiği bilgisi verilmiştir. Dilekçeniz ulaştığında arkadaşlarım onayınızı alarak iptali gerçekleştirecektir. -
İmzali sözleşme sistemde yer aldığından dolayı iptal dilekçenizin ve kimlik fotokopinizin bize ulaşması gerekiyor.
İptal işlemleri için 02122165560 numaralı faks hattımıza iptal dilekçenizi ve kimlik fotokopinizi gönderebilirsiniz. Ya da Hizmet iptal talebinizi, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisi ve hizmet numaranızın, iletişim bilgilerinizin ve imzanızın bulunduğu bir dilekçeyi posta eki ile birlikte iptal-faks@turknet.net.tr e-posta adresimize gönderebilirsiniz. Dilerseniz de e-devlet üzerinden iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. -
Merhaba,
Az önce Turktelekom fiziki kurulumları gerçekleştirdi. Iptal talebime gerek kalmadı.
Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, iptal talebinizin geri çekilmesi için bildirimde bulundum. Aktivasyon işlemleriniz tamamlanmıştır. Keyifli kullanımlar dilerim. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hizmetiniz 21/09/2021 tarihinde talebiniz üzerine iptal edilmiştir.Yanlış anlaşılma sonucu yeni başvurumu iptal etmek için aradılar ancak eski üyeliğimi iptal ettiler sonunda. Şimdi ise hizmeti bir an önce alabilmeli umuyorum.
Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, aktivasyon işlemleri 3 ila 6 iş günü sürmektedir. Bu süre içerisinde hizmetinizi aktif ederek size bilgi vereceğiz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X