Şimdi Ara

Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor. (148. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.131
Cevap
39
Favori
165.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç türknete bulaşmayın arkadaşlar, paket kaybı yaşıyorum. Bana daha az interneti kullanın diye cevap veriyorlar :D. Şaka gibi bir firma. Alternatiflere bakın bende öyle yapacağım.

  • Utkusvr U kullanıcısına yanıt
    Her konuya bu mesajı yazmak zorunda mısınız acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @TurkNetDestek SAYE konusunda bir gelişme var mıdır.

  • 2 lokasyon içinde başvurduk ve sorunsuz kullanıyoruz. Her 2 lokasyonda da Türknet VDSL vardı. Birinde 16mb diğerinde 70mb falandı. Var olan abonelikleri kapatık yeniden fiber olarak başvuru yapmak gerekmiş. Abonelikleri 2 dk da kapatıp hemen Fiber olarak başvuruları yaptık. TT ekibi gelip ankastreden daire içine kdr fiber kablo çekti. Sonrada ufak gpon cihazı ile tt modemi kurup gittiler. Modeme kulanıcı adı parola bile girmedik. Ya girili geldi yada oto hattan çekiyor. 5 dk sonrada bağlantı sağlandı. Veee fiber güzelliği. 125MB down 10MB up.


    Oldukça memnunuz. Teşekkürler Türknet.

  • Utkusvr U kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1 yıldır tt fiber hattı üzerinden türknet 100 mbps kullanıyorum. Gerek ilgileri gerekse internetin verimliliği konusunda hiç sorun yaşamadım/başım ağrımadı. Hatta geçenlerde gergin anıma denk geldi temsilciye biraz yüksek tonda konuştum. Gayet de anlayışlıydı. Ben memnunum. Yakında kendi evime geçeceğim. Mesela orada fiber varsa direk türknet üzerinden hizmet alacağım.

    Velhasıl kelam, hattınızda sorun varsa alternatif her operatör de sorun olur. Bu normaldir. Türk Telekom seviyor böyle şeyleri yapmayı maalesef.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu güzel yorumunuzu bizimle paylaştığınız için size çok teşekkür ederiz Her zaman en iyisi için çalışıyoruz. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu güzel yorumunuzu bizimle paylaştığınız için size çok teşekkür ederiz Her zaman en iyisi için çalışıyoruz. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, dün sizinle evraklarım hakkında burada konuşmuştuk, abonelik sözleşmesini imzalayıp kargoya verdim. Fakat ön bilgilendirme formunu göndermedim(Online işlemlerdeki belgelerim menüsündeki talimatlarda 4 sayfalık abonelik sözleşmesinin son sayfasındaki ilgili alanı doldurup imzalamam gerektiği yazıyordu sadece fakat kargo sayfanızda bu formuda imzalamam gerektiği yazıyor) bir sorun olur mu? Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seto-Kaiba -- 15 Ocak 2022; 14:28:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seto-Kaiba kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evrakları indirdiğinizde imza için boş bıraktığımız her alanın imzalanması gerekiyor. Evraklar bize ulaştığında kontrol edip bir eksiklik varsa sizinle iletişime geçip yeniden talep ediyoruz.
  • Merhabalar, imza için ayrılmış başka bir alan yok, sadece sözleşmenin 4. sayfasında vardı, orayı doldurdum. Ön bilgilendirme formundada imza için ayrılmış bir alan yok. Sorun olmaz sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seto-Kaiba -- 15 Ocak 2022; 14:44:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seto-Kaiba kullanıcısına yanıt
    Doldurduysanız bir sorun olmaz. Olması durumunda da her zaman destek için burada olacağız
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, kardeşim ve babam kullanmaya sorunsuz başladılar ve bende kendi evim için bir kontrol edeyim dediğimde altyapıda VDSL çıkıyor. Hatta geçenlerde sizinle altyapı fiber ise bize bildirin kontroller sonrası Fiber olup olmadığını görelim diyordunuz. Bu başvurum için bugün Türknet aradı fakat oldukça anlamsız bilgi verdiler. Şöyle ki, fiber dolabı binanın altına kadar geliyor, burası 2 bloklu bir site. Dairelere kadar fiber gelmiyor. Dairelere kadar bakır geliyor. Yalnız sizin yetkili daireye kadar fiber gelmiyorsa bu hizmeti veremiyoruz dedi. Aslında kardeşim ve babam da daireye kadar fiber değildi zaten. Başvuru yapıldıktan sonra telekom gelip ankastereden daireye fiber çekiyor. Ama sizin yetkili böyle bişi yok dedi. Bunun yapıldığı yeri resimlerseniz yardımcı oluruz dediler.


    Türknet, Telekom altyapısını kullanabilmesi için fiberin daire içine kadar gitmesi şartı yok! Fiber bina girişinde var ise Telekom zaten gelip bina girişinden daireye fiber çekiyor. Bu bilgiyi TürkNet çalışanları bilmiyor mu acaba ?





  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Merhaba, güncel altyapının desteklediği en yüksek hızları sizlere ulaştırmak için çalışıyoruz. Uzmanlarımız doğru bilgileri daima sizinle paylaşıyor. İletişim numaranızı, adınızı ve soyadınızı PM üzerinden yazarsanız sorgulama ve başvuru için sizi aratabilirim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçen hafta içinde hattımı turknete taşıdım, kurulum tamamlandı. Bugün 0(212) 990 02 20 (sanrım türknete ait değil) numaralı telefondan arayıp "Efendim hattınıza tanımlanan türkneti kullanmaya başlanmış gözüküyorsunuz bir şikayetiniz var mı?" dedi. Ben olmadığını söyleyince "Efendim hattınıza tanımlı tv hizmeti hala kurulmamış bunun için randevü oluşturmamız gerekiyor ne zaman müsaitsiniz?" diye sordu. Ben tv hizmeti kullanmadığımı ayrıca öyle bir talebimde olmadığını söylediğimde karşımdaki kişi sözleşmeyi tv hizmeti ile birlikte imzaladığımı kullanmasam da o hizmetin kurulmak zorunda olduğunu söyledi. Ben hayır kesinlikle kabul etmiyorum hem bildiğim kadarı ile Türknetin de tv hizmeti yok diye ısrar edince telefonu kapattı.

    Merak ettiğim şey bunlar bu bilgileri nereden alıyorlar ve telefon numarama nasıl ulaşıp türkneti yeni kullanmaya başladığğımı biliyorlar?

  • maxser M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, uzun süredir her firmada yaşanan bir sorun, sadece TurkNet müşterilerimiz yaşamıyor. Bu konu hakkında hukuki süreç devam etmektedir. Gerekli incelemeler yapılıyor ve mutlaka aksiyon alınacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    talep ettiğiniz bilgileri ilettim.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    83 Mbit/s beklerken yeni bağlantı ADSL olarak gerçeklemiş devre numarası

    Destek Numarası

    49589359


    merhaba,

    diğer ISS lerden sorgulama yaptığımda hızım 83 Mbps kadar ve santrele 53 metre görünüyor sizde ise hızım 17 Mbps ve santrale 1000 metreden fazla görünüyor, PORT degisikliğim gerçekleştirilmesi ve hızım artırılmasını talep ediyorum



    Modem Buluşma Modem Buluşuyor - ADSLİndirme Hızı16 MbpsYükleme Hızı0.77 Mbps

  • Mbaydar76 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talebiniz işleme alındı. Gerekli kontrolleri yaparak sizinle iletişime geçeceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.