Şimdi Ara

Türknet Çözemiyor Gün 45 BTK'yı Ombudsman'a şikayet ettim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanılan sorun ile ilgili saha ekiplerinden gelen bilgide iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım iç tesisat kontrolü için 108 TL'ye yerinde destek ekiplerimizi önermiştir. İç tesisatta sorun yoksa sizden 108 TL'lik ücreti almayarak tutanak ile birlikte yerleşik operatör saha ekiplerine ileteceğiz.

    "Merhaba,

    Sistemde kayıtlı numaradan sizi aradım fakat ulaşmadım. Telekom ekiplerinden aldığımız bilgiye göre arızanızın altyapı kaynaklı olmadığı, iç tesisatınızdaki bir noktadan kaynaklandığı bilgisini aldım.Saha ekiplerimizden aldığımız bilgiye ve yaptığımız kontrollere göre arızanız sizin sorumluluğunuz olan noktalardan kaynaklanıyor. Bunun için bina girişindeki ankastre kutusundan itibaren daire içerisindeki kabloları, cihazları, bağlantı noktalarını kontrol etmeniz gerekiyor. Biz bu kontrol için özel bir ekip gönderebiliriz. Tüm bu noktaları kontrol ederek, arızanızın giderilmesi için gerekli işlemleri yapar. Bu hizmetimizin 108 TL'lik bir ücreti bulunuyor, iç tesisatta herhangi bir sorun tespit edilmezse size hiçbir ücret yansımaz. Cihaz arızası, ekstra kablo ihtiyacı gibi durumlarda ekstra ücretler çıkabilir. Gelen ekibimiz bunun bilgisini mutlaka sizinle paylaşır. Bu hizmetimizden yararlanmak isterseniz; kaydı tekrar açarak talebinizi içeren notu bizimle paylaşabilirsiniz.

    İyi günler dilerim."




  • @ TurkNetDestek merhaba, geçen sene aynı şekilde iç tesisat dediniz

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-izmir-66-gun-sonra-hiz-sorunu-duzeldi-turknet-in-yapacagi-fatura-duzenlemesi-bekleniyor--141228978


    ve 30 metre kadar kablo değiştirdim, düzelmedi sonra arkadaşlarınız geldi ve tekrar işlem yaptılar ondan sonra düzeldi. (bunlar oim'de tarafımca raporludur bakabilirsiniz.)

    işin aslı sizin veya TürkTelekomun saha ekiplerine güvenmiyorum iç tesisattan olup olmadığını kontrol edecek yetkinliğede sahip değilim. geçen sene 30m kablo değiştirdiğimde düzelseydi size hak verebilirdim.

    Ombudusmana kaldı bu iş sanırım.

    @ TurkNetDestek teşekkürler uğraşlarınız için.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.