Şimdi Ara

Turknet çözülemeyen problem (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, arayan veya bilgi veren olmadı tarafıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • k_koray K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 20.03.2020' de görüşme sağlayarak bilgi verdik. Arızanız için saha ekipleriyle görüşmelerimiz devam ediyor. Hattınızı sağlama alarak bilgi vereceğiz.
  • Sizin mesajınızdan önce aranmıştım, siz de öyle yazınca tekrar aranıp bilgi verileceğini düşünmüştüm teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • k_koray K kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • Problem çözülmüyor, birşeyler yapıldı ve hattım 2 gün iyi devam etti destek kaydı kapandı, ondan hemen sonra kopmalar tekrar başladı ve hızım şu an 5 mbit in üstüne çıkmıyor, sorun başlayalı 1 ay oldu hala kesin bir çözüme ulaşmış değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • k_koray K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan tekrar destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Destek kayıtları açık zaten bunların bilgilerini size PM ile ilettim, yardımcı olmanizi bekliyorum artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koray Bey,

    Ben 1 aydır uğraşıyorum, bu süreç böyle devam edecek. Size aynı şeyleri söylecekler. Aynı mesajları yazacaklar. Aşağıda kendi örneğimi paylaşıyorum. 1 aydır aynı sürecin içerisindeyim, yani bildiğiniz internetim yok. Yavaşlama vs. değil internet bağlantısı yok, Offline gözüküyor. Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettim. Şimdi herşeyi kenara koydum hukuki aşamalarla uğraşıyorum. Tahmin edebilirim bu kadar tantanayla uğraşacak vaktiniz olmayabilir. Ama unutmayın sizi başınıza gelen bu durum aynı anda çaresiz bir çok tüketiciye geliyor. Böyle firmaların sermayesi zorunda olan kullanıcıları, belli bir seviyeye geldiğinde elbet cezalarını çekecekler ve düzelmek için uğraşacaklar.

    Bu zor dönemlerde, herşey bu kadar gerginken benimle ne kadar alay ettiklerini bilseniz üzülürsünüz. Konuşurken telefonu suratıma kapattılar, sonra 10 dakika sonra tekrar arayıp sistemde arıza oldu buyurun devam edin demedikleri mi oldu yoksa hizmetinizi bağladık faturalandırdık diye yazmadıkları mı oldu...

    Benim kendi konumdan süreç içinde güncellemeye devam ediyorum. Sizi de aktif bir aksiyon almaya çağırıyorum. İmkanınız varsa Kablo Net'in tarifelerine bir bakın derim.

    Turknet çözülemeyen problem




  • fpscan kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim, benim de süreç yaklaşık 1 ay oldu.kablonet veya Superonline in kendi altyapısı olsa direkt hiç düşünmeden değiştireceğim. Dediğiniz gibi, teknik destek dedikleri olay sadece müşteriyi oyalama taktiği çözülen hiçbirsey yok. Elimdeki tek seçenek türk telekom, biraz fazla verip ona geçeceğim sanırım, en azindan karşımda konuşacak, cevap verecek birilerini bulurum. Böyle insanla dalga geçer gibi günde 1 kere ilgileniyoruz yazıp gecmezler sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorununuz çözülmez müşteri hizmetlerinde iş bilen biri yok. İptal edin başka İss geçin yoksa dert sahibi olursunuz.

    https://forum.donanimhaber.com/21-03-2020-turknet-rezaleti--142492610-2#142543143



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ghiscar -- 6 Nisan 2020; 18:55:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ghiscar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu bana PM üzerinden iletmeniz durumunda yardımcı olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu bana PM üzerinden iletmeniz durumunda yardımcı olacağım.
    Sorunun linkini bile koydum hala PM diyorsunuz. Sorun ne biliyormusunuz sizin 20 günde baglayamadiniz kabloyu netspeed 2 günde bağladı. Ve sizin gelen personeliniz dairenize kablo gelmiyor elektrikçinin numarası bu daireye kablo çektirin ben bağlamaya gelecem dedi. Hem kuruluma 100 tl veriyoruz hem de kablo çekmeye 100 tl istiyorlar tabi ki iptal ettim kablo da cektirmedim. Netspeed geldi 5 dakikada bağladı daireye kablo geliyormuş. Becereksizsiniz olan kabloyu bile bağlamakta aciz personelleriniz ve işini bilmeyen müşteri hizmetleriniz var. Yanlış daireye abonelik yapan da bir sizsinizdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ghiscar -- 8 Nisan 2020; 0:0:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ghiscar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm. İyi günler dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Aranızda olan ben ile sorunumu gidermeye yardımcı olur musunuz pm de görüşelim lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Loustin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE geçiş talebinizle ilgili gerekli kontrolü yaparak size bilgi vereceğiz.
  • Merhaba, bu konuyu ben açmıştım, benim sorunum hala çözümlenebilmiş değil her seferinde geçici bir çözüm oluyor her internet kopuşunda internetim tekrar düşüyor. Bugüne kadar bu konu ile ilgili açtığım tüm destek kayıtlarını yazıyorum aşağıda, gerçekten çözümsüz kaldım artık. Siz de yardımcı olmazsanız sonlandiracagim artık aboneliğimi.

    1.destek kaydı numarasi 31427238
    2.destek kaydı numarasi 32032091
    Son destek kaydı numarasi 32502108

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_koray

    Merhaba, bu konuyu ben açmıştım, benim sorunum hala çözümlenebilmiş değil her seferinde geçici bir çözüm oluyor her internet kopuşunda internetim tekrar düşüyor. Bugüne kadar bu konu ile ilgili açtığım tüm destek kayıtlarını yazıyorum aşağıda, gerçekten çözümsüz kaldım artık. Siz de yardımcı olmazsanız sonlandiracagim artık aboneliğimi.

    1.destek kaydı numarasi 31427238
    2.destek kaydı numarasi 32032091
    Son destek kaydı numarasi 32502108
    İlgilenmeyecek misiniz konuyla?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi günler

    Bu genel ariza durumu benide oyaliyorlar galiba santrale 427 metre uzaktayım yapa altyapisindayim darica da ikamet ediyorum şubat ayına kadar 30mbit down 8 mbit de upload hizlari alıyordum 13 marta kadar genel ariza dediler sonra tekrar ariza kaydı bıraktım 20 dakika sonra internet komple gitti akşam a 9 m bite 0.3 mbit hiz verdiler tekrar kayit açtım 13 nisan a kadar genel ariza sonra 30 nisana kadar 3 aydır bu durumdayım ne yapicam bilmiyorum evde 4 öğrenci var net yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şikayetvar'a yaz.
  • Abimin interneti tam 2 haftadır yoktu açtınız ancak tekrar gitti Turk Telekom ekipleri arıza olmadığını söylediler. Ancak sizin tarafınızda arıza var gözüküyor kutudan eve kadar internet gidiyor. DSL Işığı'da yanıp sönüyor.

    Destek No:32857573

    İletişim Numarasını isterseniz PM atabilirim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.