Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40.344
Cevap
317
Favori
907.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
82. Sırada  bugün en iyi #23
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Berkin Kayalar B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olabilmem için sistem üzreinden kayıtlı olan GSM numaranızı PM'den iletir misiniz?
  • Bu konuyu görünce halime şükrettim, TURKNET de işler rayına oturuncaya kadar Superonline kullanmaya devam.
  • Dodge kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kullanım sağlamadığınız için tarafınıza para iadesi yüksek ihtimalle yapılır. İptal işlemlerinizi başlattığınız zaman fatura inceleme talebi oluşturulur. Arkadaşlarım inceler ve sonucunu size bildirirler.
  • Merhabalar



    İnternet için gerekli olan belgeleri yolladık ve dün ellerine saat 15.30 civarı ulaştı. Bundan sonra ne zaman kontrole gelicekler bunun hakkında bilgi alamadık. Ayrıca davetiye kodu kullandık bunun teyit edilmesi gerekiyormus. Yine yardımcı olamadılar bu konuda. Bu konularda yardımcı olabilir misiniz?



    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 gündür internetim yok. Faturadan bu günler düşülecek mi?

    Banka hesabım üzerinden otomatik ödeme talimatı vermek istediğimde abone bulunamadı diyor ? Sebebi ne olabilir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • borucan35 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzla ben ilgileniyorum. Arkadaşlarıma ilettim ve onların işlem sağlamasını bekliyorum. Rica etsem bana tekrar yarın hatırlatırmısınız?
  • bvsb B kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden iletişime geçildi.
  • emre_virüs kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunmuş olduğunuz bölgede altyapınız ne kadar hızı destekliyorsa size o hızı verebiliyoruz.
  • Fünfzehn kullanıcısına yanıt
    Bundan sonraki süreç tamamen sesli yanıt sistemi ile işleyecek. Çağrı merkezimizi kapattık çünkü o kanal üzerinden bir çözüm sağlanamadığını ve teknik arızalar için kayıt oluşturmaktan başka bir işlem sağlayamadıklarını gözlemledik. Açılan destek kayıtları içim sadece bir aracı görevleri vardır.

    Artık bu destek kayıtlarını siz IVR sistemi ile daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabileceksiniz.

    IVR sistemi ile bize bırakacağınız destek kayıtları hemen çözüm merkezimizin ekranlarına düşecek. Arkadaşlarım sorununuzu anlamak ve çözmek için sizden iki iş günü isteyecekler. Bu iki iş gününde sorununuz ile alakalı olarak yapılan tüm işlemleri OİM (https://turk.net/online-islemler/#/login ) üzerinden hizmetinize ulaşarak takip edebileceksiniz ve gerekli detayları ekleyebileceksiniz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sorununuzun neden kaynaklandığını bulup çözüme ulaştırmamız için GSM numaranızı PM üzerinden bize iletir misiniz?

    pm attım, şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı yorumların altına cevap yazmışsınız, bazılarına yazmamışsınız, müşterimi seçiyorsunuz? misal, arıza kayıtlarında birinci sırada bulunan benim sorunum hakkında hiç bir şey yazmamışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kvadankpakal kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden iletişime geçilmiştir. Sorununuz için arkadaşlarıma talep açtım. Bana yarın tekrar hatırlatmanızı rica edeceğim.
  • Pulmicort kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz için size ben yardımcı olmaya çalışacağım. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • fofer kullanıcısına yanıt
    Sana nasıl o kadar az fatura geliyor? Bu arada o faturalar şuan sadece onların sistemlerinde var o yüzden ödenmiyor faturaları hele bi GİB'e göndersinler ondan sonra ödeyebilirsin.
  • Saat 5 olmadan yine ping dalgalanmaya başladı. Ping sıkıntısı ne zaman çözülür ? Aralık ayına kadar çözemezseniz bırakmayı düşünüyorum. Oyunlarda normalde 20 olan ping bu saatten sonra 1000 2000 e çıkıyor. 1 ayda 5 kere arıza kaydı oluşturmama rağmen "sıkıntı modeminiz veya bilgisayarınız kaynaklı" yanıtı gelip şikayet kapatılıyor.
  • Sucra kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Bundan sonraki süreç tamamen sesli yanıt sistemi ile işleyecek. Çağrı merkezimizi kapattık çünkü o kanal üzerinden bir çözüm sağlanamadığını ve teknik arızalar için kayıt oluşturmaktan başka bir işlem sağlayamadıklarını gözlemledik. Açılan destek kayıtları içim sadece bir aracı görevleri vardır.

    Artık bu destek kayıtlarını siz IVR sistemi ile daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabileceksiniz.

    IVR sistemi ile bize bırakacağınız destek kayıtları hemen çözüm merkezimizin ekranlarına düşecek. Arkadaşlarım sorununuzu anlamak ve çözmek için sizden iki iş günü isteyecekler. Bu iki iş gününde sorununuz ile alakalı olarak yapılan tüm işlemleri oim(https://turk.net/online-islemler/#/login) üzerinden hizmetinize ulaşarak takip edebileceksiniz ve gerekli detayları ekleyebileceksiniz .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 8 Kasım 2017; 14:23:14 >
  • lombardini1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, olur mu öyle şey? Tüm müşterilerimiz bizim için değerlidir. Sizin sorununuzla ben ilgileceğim. Hizmetinize ulaşmam için GSM numaranızı yaşadığınız sorunlar beraber PM üzerinden iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    şikayey kayıtlarının bırakıldığı yerden hiç bir zaman takip olmuyor, yazdığınla kalıyorsun, hiç bir cevap yazılmıyor, süreç takip diye bir şey YOK. Benim sorunum 20 Eylülden beri çözülmemişken 2 gün lafının hiç bir anlamı yok. Bu cevap vermek değil. Otonom cevaplar istemiyoruz. Burda mağdur olanlar bu lafları zaten defaatle dinlemiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pm üzerinden sorunu telefonu herşeyi yazdım hadi buyurun
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    size zaten pm attım, 20 Eylül tarihli ve hala açık olan arıza kaydının numarasını PM den yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.