Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
40.343
Cevap
317
Favori
907.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beleşçiler atlamış konuya tabii kodla bedava internet kullanınca şikayetiniz olmuyor çöp olsada.

    18:00 sonrası interneti çöp olmayan kullanılmaz hale gelmeyen neredeyse yok halen gelip burada Türknet savunuculuğu yapmayın bakın 10 sayfa olmuş bir günde şikayetçi çok.Tahattüt yokmuşta iptal edinmiş sanane kardeşim para veriyorum ben senin gibi kodla beleşe kullanmıyorum düzgün hizmet vermek zorunda bu firma.
  • Versiyon konusunda bilgiye ulaşamazsanız başka bir modem ile deneme şansınız varsa bi kontrol edin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sawgiray

    Beleşçiler atlamış konuya tabii kodla bedava internet kullanınca şikayetiniz olmuyor çöp olsada.

    18:00 sonrası interneti çöp olmayan kullanılmaz hale gelmeyen neredeyse yok halen gelip burada Türknet savunuculuğu yapmayın bakın 10 sayfa olmuş bir günde şikayetçi çok.Tahattüt yokmuşta iptal edinmiş sanane kardeşim para veriyorum ben senin gibi kodla beleşe kullanmıyorum düzgün hizmet vermek zorunda bu firma.





    Hayatımda hiç beleş internet kullanmadım. Turk.netle alakalı hiç sorun yaşamadım. Gerçekten samimi olsaydınız sorunlarınız çözülmeyince başka markaya geçerdiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gidin başka yerde tartışın. destek ekibi sorunlarımızı okuyamıyor sizin yüzünüzden.
  • kotasız internet istedik ama ne yazık ki kötü ettik. ya hu akşam 5'ten sonra bu internetten hiç memnun değilim. gündüz dersen bu saatlerde de pert benim için. ne yapayım ? verim alabilmek için uyku saatini mi değiştireyim ? okul ders programını mı değiştireyim ? alışkanlıklarımı mı değiştireyim ? Allah aşkına 1 mbps internet alıyorum şu an ya ağımda kimse olmamasına rağmen. her gün aynı şey, valla bıkıyorum böyle olunca.


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ateşle Barut -- 7 Kasım 2017; 14:18:14 >
  • alın size türknet akn'siz internet

    https://i.hizliresim.com/QpPnlk.jpg
  • Ulan Allah sizin belanızı versin be beni 24 mb internet hizmeti vereceğiz diye turknete geçirdiniz 17 gün sonra dalga geçer gibi boş vdsl portu bulunmadığından adsl ile devam edecektir diye mesaj atıyorsunuz.
  • Ben yeni abonelik başvurusunda bulundum. İnternetim açıldı gözüküyor fakat beni kimse aramadı. Apartman kutusunda kablo felan yok. Halen bekliyorum.

    İşin ilginç tarafı daha kablosu bile gelmeyen internetin ilk faturası hesaplanıp gelmiş.Benim ilk başvurumdan önceki tarihin bile ücreti alınıyor. Yani bu nasıl bir mantıktır anlamadım.
  • Abone olacaklar önce şu soruyu sorsun kendine, eğer bir problem olursa müşteri hizmetleri ilgilenirmi ?
    cevap ilgilenmez şuan müşteri hizmetleri yok, müşteri hizmetlerini arayınca otomatik sistem sadece kayıt alıyor, kanlı canlı bir insan yok. Müşteri hizmetlerini kaldır dı, yani yok. Yarın öbür gün sorun çıkarsa muhatap bulamazsınız. Benim arıza kaydım 20 eylülden beri açık, 1Mbps internet hızım, kendi hataları ? sorun çözüldümü hayır. Ev telefonuda gitti 15 gündür, ev telefonunu dışarıdan arayınca bu numara kullanılmamaktadır diyor. 15 gün önce arıza kaydı bıraktım robota, hala arayan soran yok. Bu kadar sabır yeter dedim iptali bastım. Sizde bence bu kadar insan boşuna mağdur değil, deyip iki kere düşünün.
    Akıllı biri 20 Eylülde aboneleri kendi alt yapısına aldı ve herkesin hızı yere çakıldı, yaptıkları hatanın farkındalar ama düzeltemiyorlar(veya işlerine gelmiyor). İsteyen benim gibi iptal etsin, belki akılları başlarına gelir. Müşterileriyle doğru düzgün ilgilensinler ?
    Şuan arıza kayıtlarında en öncelikli numara benim bıraktığım arıza kaydı !!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lombardini1 -- 7 Kasım 2017; 14:37:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiresome

    Sen git fanboyluğunu başka yerde yap terbiyesiz herif bıdı bıdı yapıyorsunuz demiş yok ttnet den kaynaklanıyormuş falan filan ben zaten ttnet kullanmıyordum vodafone kullanıyordum oda ttnet altyapısını kullanıyor 16 mb hızımı adil kullanım kotası dolmadan 14 15 mb civarı alabiliyordum turknete geçtikten sonra 10 mb kesinlikle üzerine çıkmıyor arıza bırakıyoruz iç hattınızda problem diyor halbuki ev müstakil direk kutudan geliyor kablo. Akşamları oluşan rezaleti saymıyorum bile. Burada milleti boşa yok ttnetden kaynaklanıyor yok bilmem neyden kaynaklanıyor diye salak yerine koyma herkes neyin ne olduğunu biliyor.

    herkese aynı yalan ya,utanmaz adamlar.
    ttnet'te hiç sorun yaşamadığım iç tesisat (ki apartman içine bana özel ayrı kablo var) bunlarda hep sorun çıkartıyor.

    Sağlam olan modem de bozuldu,ama TTnet'te sağlamdı...

    Ne veriyorlarsa kablodan artık,heryer sapıtıyor.




  • Merhaba ,

    Upload paketlerini ne zaman duyuracaksınız ?
  • k2fg9 kullanıcısına yanıt
    İki dakika adam olamıyorsun. Hakaret ederek başladın hakaret etmeye devam ediyorsun. Superonline'a geçeceğim diyorum Ttnet'e taahhüt ver diyorsun. Sorunun Türknet'te olduğunu ispat edecek şeyler söylüyorum görmemezlikten gelip Turknet fanatikliği yapıyorsun. Kimin çomar olduğu çok açık ortada. Biraz beyne biraz da Türkçe dersine ihtiyacın var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 27.10.2017 20:22:36



    Talebiniz için çalışmalara devam edilmektedir. Sizi arayarak ya da kayıtlı cep numaranıza SMS göndererek sonucu en geç 2 iş günü içinde paylaşacağız





    2 iş günü dendi halen bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LorduSs -- 7 Kasım 2017; 14:48:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit hattımı Türktelekom firmasına taşımak için başvuruda bulundum. Aradan 20 gün geçti hala işlem gerçekleşmedi. Türktelekom'a gittiğimde talebimin Türknet firması tarafında raddedildiği cevabını aldım. Neye dayanarak böyle bir işeme izin vermiyorsunuz? Ne istiyorsunuz? Sanırım ADSL hizmetini sonlandırdığım için de online işllemlere girişim kapatılmış, Herhangi bir müşteri temsilcisi ile de görüşemiyorum. Yazdığım maillere cevap veren yok. Elim kolum bağlı kaldım. Bir yetkiliyle konuşmak mümkün değil. Sinirden elim titriyor artık Turknet sayesinde sinir hastası oldum. Burada abone olmayıp okuyanlara sesleniyorum aman aman uzak durun. Aman!
  • Merhaba,

    16.10.2017'de aktif hale gelen internetimi, 6.11.2017 tarihinde, hız ve ping konusunda yaşadığım sıkıntılar nedeniyle kapattırdım.

    Şu anda 20 günlük fatura ödemem gerekiyor ancak, en son online işlemlerde kontrol ettiğimde, ekim ayı için 15 günlük, Kasım ayı için full fatura çıkartılmıştı. Normal şartlarda kullanım durumunda ön ödeme sistemini kabul etmiştim ancak 6.11.2017 de hattım iptal olduğu için bu konuda nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

    Ayrıca ödemeyi ziraat online işlemlerden yapabiliyor muyum? Yapabiliyorsam eski telefon numarası ile mi ödeme yapmam gerekiyor? Eski telefon numarası ile ödeme yapmaya çalıştığımda fatura bulunamadı hatası alıyorum.
  • BurkiBurks kullanıcısına yanıt
    Telefon numarasıyla değil, müşteri numarası ile yapmanız lazım. Gelen faturada mavi renkle yazan numara.
  • seref3535 S kullanıcısına yanıt
    sikayet.btk.gov.tr
    BTK Online Şikayet Bildirim Sistemi
    https://sikayet.btk.gov.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seref3535

    Sabit hattımı Türktelekom firmasına taşımak için başvuruda bulundum. Aradan 20 gün geçti hala işlem gerçekleşmedi. Türktelekom'a gittiğimde talebimin Türknet firması tarafında raddedildiği cevabını aldım. Neye dayanarak böyle bir işeme izin vermiyorsunuz? Ne istiyorsunuz? Sanırım ADSL hizmetini sonlandırdığım için de online işllemlere girişim kapatılmış, Herhangi bir müşteri temsilcisi ile de görüşemiyorum. Yazdığım maillere cevap veren yok. Elim kolum bağlı kaldım. Bir yetkiliyle konuşmak mümkün değil. Sinirden elim titriyor artık Turknet sayesinde sinir hastası oldum. Burada abone olmayıp okuyanlara sesleniyorum aman aman uzak durun. Aman!

    Aynısını yaşadım tam 11 gün geçişime onay vermediler, sorunu kökten çözme yolunu seçtim iptal ettirdim. En son bugün gene aradılar utanmadan sorununuz neyse çözelim diyorlar, yahu 1,5 aydır akşamları internet kullanamıyorum... gene dedim hala dediğiniz hattınızda problem yok tesisatı kontrol et modemi kontrol et yani sizde problem yok problem bende? sizin yapacağınız da bir şey olmadığına göre iptali onaylıyorum... hat 5 dk içinde kapanacak dedi ama bu satırları gene turknet ten yazıyorum, oim kullanılamıyor... Sözde iptal işlemi yapıldı ama hala kurtulamadım bu beladan...

    Defalarca yazdım mafya gibiler giriyorsun çıkılmıyor diye, şimdi bu mafyalığın yanına bir de titan saadet zinciri kurdular; bir ay beleş diye tutuyosun eşinin dostunun başını da yakıyorsun, bu sistem yakında patlar...




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Tamam onunla deniyorum yine aynı hatayı veriyor(fatura bulunamadı).
  • BurkiBurks kullanıcısına yanıt
    ayın 10'undan sonra sisteme düşüyor faturalar, 3 gün sonra gözükür.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.