Bildirim
TurkNet Destek Burada (20. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba, şuan arkadaşlarım hizmet incelemelerinizi yapıyorlar. Ben iletmiş olduğunuz destek numaranızla hizmetinize ulaştım ve sorununuzu önceliklendirdim. Arkadaşlarıma ilettim. Gün içerisinde sizi arayarak konu hakkında detaylı bilgi verecekelerdir. -
@TurkNetDestek özel mesaj yolladım. ilgilenirseniz sevinirim. -
Merhaba, siz abonelik işlemlerinizi başlattığınızda santral dolabınızda boş VDSL portu vardır. İşlemleriniz tamamlandıktan sonra muhtemelen boş olan VDSL portu dolmuş. Bu yüzden sistem sizi otomatik olarak ADSL hizmetine aktarıyor. Bu port sorunu ara ara yaşanıyor. Siz arkadaşlarıma bu şekilde ulaştıysanız ki şikayetvar.com üzreinden yazmışsınız. İşlemleriniz için ilgili birimime iletmiştir. Santral dolabınızda VDSL portu boşaldığı zaman hizmetinizi taşırız. -
Merhaba, bu sorununuz için çağrı merkezi numaramızı arayarak IVR sesli yanıt sistemi üzreinden performans sorununuzu belirterek kısa bir işlemde destek kaydı oluşturabilirsiniz. İsterseniz bu işlemi web sitemiz üzerinden de gerçekleştirebilirsiniz. -
quote:
Orijinalden alıntı: lombardini1
Şikayet kayıtlarının en tepesinde duran yani en eski 14471107 nolu arıza kaydım ne oldu???? 20 Eylülden beri açık
Turknet 20 Eylülden beri
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 4.levent, sultan selim mahallesinde yaşıyorum bu sorunu hergün yaşıyorum bölgesel bant genişliği burada yaparsanız sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, 15112891 numaralı destek kaydınız ile ilgili olarak arkadaşlarım teknik incelemeleriniz gerçekleştirdikten sonra sizi dün 11.45 gibi arayarak detaylı bilgi vermişler ve altyapınızın 12 Mbps'e kadar hızı desteklediğini size iletmişler.
Çağrı merkezimizi kapatmamız konusunda ise, aslında çağrı merkezi üzerinden yaptığınız işlemler IVR sistemi üzerinden daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabiliyorsunuz. Şikayetlerden kaçmak gibi bir şey mümkün değil. Bu işlemler çözüm merkezimizin ekranlarına hemen düşüyor ve işlemlere hızlı bir şekilde başlanıyor. -
İyi kullanımlar dilerim Bir sorun yaşarsanız tekrar bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. -
Merhaba, hizmetinizi FastPath moduna geçirebilmemiz için hizmetinize ulaşmam gerekiyor. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz? -
Merhaba, eğer bu konuyu arkadaşlarıma ilettiyseniz hızlıca işlemlerinizi gerçekleştirirler. -
quote:
Orijinalden alıntı: 3qzotix
quote:
Orijinalden alıntı: HAAltuntas
Destek konusundayız madem ben de TürkNet kullanıcısı (özellike oyuncu) arkadaşlara bir soru sorayım:
Ping konusunda tecrübeleriniz neler? Özellikle online oyunlarda malum çok önemli bir konu.
İstanbul Şişli'de ikamet etmekteyim. YAPA altyapısı bu mevkide mevcut mu?
Aralık'ta 7 senedir sorunsuz devam ettiğim DsmartNet ile sözleşmem bitiyor TürkNet düşünüyorum ve en çok önem veridiğim konu bu.
Şimdiden teşekkürler.
Saat 5 ten sonra ve haftasonu 1k 2k pingle oyun oynarım diyorsan gel.
quote:
Swothra @ 8 Kasım 2017 09:27:27
Bende şişli / fulya da oturuyorum. Pingin iyi ise hiç bulaşma. Akşamları internet yok çünkü
Teşekkürler arkadaşlar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: s.volkan
quote:
Orijinalden alıntı: #Ramazan
Bugün konuştuğum müşteri temsilcisi konuşurken iki kelimeyi bir araya getiremiyordu. Hızlı konuşacam diye kelimeleri sürekli yanlış telaffuz etti. Muhtemelen acelesi olan birini yoldan çevirip gel şu telefona bak demişler.
Hocam şanşlısınız demekki. Müşteri hizmetleri varmıki
henüz aktivasyon sürecinde olduğum için bağlanabiliyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Buraya gelip yazıyorsunuz pm lere bakmıyorsunuz. Telekomu iptal edince dsl ışığım tamamen gitti @TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
internetim baglandi elektriciyi cagirdim ankastre kutusunu halletti 2 gun kullandim internet isigi gitti kablolarda sorun yok baska elektricide bakti kablolara dogru baglanmis dedi gitti benim actigim sikayet kaydi cozumlenmis olarak kapatildi saka gibi 1 aydir internetim yok ve ben 2 gun kullandigim internet icin fatura odiyecegim degilmi ne guzel bir is yahu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@TurkNetDestek
Eski üyeliğim sonlandı tel no ekledim. Şimdi pm den yazabiliyorum ve size pm attım. -
destek kayıt no: 14946933 vdsl e geçiş işlemlerim 29.10.2017 de başlamış bulunmakta ama halen daha gerçekleşmemiştir. Ne zaman geçiş yapabilirim. -
Ya arkadaşlar bunlar haramzade olmuş alışmışlar böyle haramdan haramdan yemeğe adamlar kendi verdikleri sözde durmuyorlar, böyle bir karaktersizlik olurmu ya bana vdsl vereceğim dedin diye geldim ben sana adamlar yalandan ne yapacaklarını bilmiyorlar boş port yalanını 17 gün sonra bir mesaj atarak bildiriyorlar ulan boşportun yoksa bana ne diye söz veriyon benim ağzımı bozduruyon vallahi kötü konuşmamak için zor tutuyorum kendimi ya resmen insanları aptal yerine koyarak paralarını alıyorlar. Bunlara lisans verenin insanların emeklerini bu şekilde sömürenlere çanak tutanların Allah belasını versin daha ne diyim ben. -
@turknetdestek pm ye bakıp cevap verir misiniz lütfen ? -
Merhaba, şuan sistem üzerinden sizin hizmetinize ulaştım ve açık olan 14965248 numaralı destek kaydınıza detay ekledim. Arkadaşlarıma ilettim ve öncelik talebi oluşturdum. Gün içerisinde sizi arayarak bu konu hakkında detaylı bilgi verecekler. Süreç daha çok uzarsa bana PM üzreinden ulaşabilrisiniz. İyi günler.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X