Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Efe R.A. Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40.424
Cevap
321
Favori
911.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
74. Sırada  bugün en iyi #20
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 Mayıs'tan sonra insanlar çok çabuk gaza gelip bir "Türknet sihri"ne kapıldı. Bir yüklenme oldu haliyle ve kotalar da kalkınca sistem patladı. Keşke bu kadar çabuk gaza gelmeseydiniz dostlar. Türknet daha şunun şurasında yeni sayılır. Daha müşteri hizmetleri departmanını oturtamayan şirketten "kotasız internet hizmeti" almayı beklemek biraz abes kaçıyor. Kaldı ki bırak kotayı, TTNET veya YAPA olsun o da farketmez, daha çoğu yerde Türknet yok. Daha altyapıyı oturtmadan, kullanıcılara şirin gözükeceğiz diye, kaldıramayacağınız yükün altına neden giriyorsunuz? Eminim şu an burada sorun yaşayan çoğu kişi "AKK getirin ama hızları geri verin" diye dert yanıyordur.

    Bütün bunların yanında iş yükünü azaltmak için müşteri hizmetlerini robota çevirmek nedir onu anlamadım. Bu ülkede kanlı canlı müşteri hizmetleri elemanının daha bir şeyden haberi yokken, robot bize ne kadar yardımcı olabilir? Millet burada muhattap bulamamaktan dert yanmış o kadar. Teknoloji teknoloji diyoruz tamam da, her şey teknolojiyle çözülmez. İnsan lazım insan. Sen oraya en gelişmiş yapay zekayı da koysan, kanlı canlı bir insandan daha iyi olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 8 Kasım 2017; 3:47:53 >




  • https://forum.donanimhaber.com/turknet-hattima-gelen-hizi-kisitliyor--129596778#129596778
    Konum burada hatta giren hız 51 mbs bana gelen 30 mbs o kadar çok arıza kaydı bıraktımki robot olmadan önce telefonumu açmıyorlardı.Şimdide çözüm merkezi çaldırıyor hemen kapatıyor yetişemiyorsun bile biriyle konuşabildim 1 aydır oda düzelteceğim modemi kapa şunu yap bunu yap hala aynı terane kardeşim şunu düzeltin artık yeter... Konu açıyoruz cevap bile yazmıyorsun bunada yazmassın heralde... KISITLAMANIN KALDIRILMASINI EN KISA ZAMANDI İSTİYORUM...TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatihcaliskan57 -- 8 Kasım 2017; 3:58:39 >




  • attakkann1 kullanıcısına yanıt
    mh varken telefonumu açmıyorlardı şimdi aynısını dün bana yaptılar bir saniye çaldırdı kapattı yetişemedim bile valla kulaklarını iyi çınlattım
  • Yazıklar olsun.. Canlı müşteri temsilcilerini kaldır, mh'den geri dönüş sürelerini uzat, verilen hız değerlerini azalt, sürekli kopmalarla uğraştır.. -İnanırsan- KOSKOCA Türknet ama karşında muhatap bile bulamıyorsun. 2 adet aboneliğim var eğer 1 ay daha bu şekilde devam ederlerse kapattıracağım. Kapattırmak istediğimde de uğraştırırlarsa mahkemeye kadar önü var, hiç erinmeden uğraşırım. Paramızla rezil oluyoruz.!
  • Kehanist kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle ön ödeme fatura sistemini kullandığımız için tüm kullanıcılarımıza ilk ay iki fatura çıkıyor. TurkNet olarak para iadesi yapıyoruz. Sistemsel bir sorun yaşadıysanız sizden hatalı olarak bir tutar çekilmişse ve artık bizden hizmet almıyorsanız bu tutar iade edilir. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Kehanist kullanıcısına yanıt
    Kullanımlarınız dışında ek bir bedel hiçbir zaman faturanıza yansımıyor. Sistemsel yaşanılan sorunlar varsa para iadesi yapıyoruz.
  • erdemdnc E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan sistem üzerinden hizmetinize ulaştım. Açık olan destek kaydınızın üzerinden arkadaşlarım gerekli çalışmalarını gerçekleştiriyor. İşlemler biter bitmez size bilgi verecekler. Bir sorun yaşarsanız PM'den iletişime geçelim.
  • HAAltuntas kullanıcısına yanıt
    Bende şişli / fulya da oturuyorum. Pingin iyi ise hiç bulaşma. Akşamları internet yok çünkü
  • destek kayıt no: 14946933 vdsl e geçiş işlemlerim 29.10.2017 de başlamış bulunmakta ama halen daha gerçekleşmemiştir. Nedenini öğrenebilir miyim ?
  • Özel mesajıma bakarsanız 1 müşteri kaybetmekten kurtulacaksınız sayın yetkili.
  • Burda mağdur ettiğiniz kişilere düzgün açıklama yapın.

    Neden bu hızları düşürdünüz??

    Bunun sorumlusu kim?

    Bu insanların mağduriyetini nasıl gidereceksiniz?

    ortaya konuşmadan düzgün açıklama yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    Bağlantı hızım 60-65 mbitlerde iken şuan 6 mbitlere düştü. İki kez destek formu oluşturdum, bizde sıkıntı yok, modeminizi kontrol ettirin diyorsunuz.
    Eğer hızımı yükseltemeyecekseniz oyalamayın söyleyin kapatıp kurtulalım.

    Hala cevap bekliyorum

    Müşteri No : 930531
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Kullanımlarınız dışında ek bir bedel hiçbir zaman faturanıza yansımıyor. Sistemsel yaşanılan sorunlar varsa para iadesi yapıyoruz.

    Hocam sisteminiz cok kotu sanirim. Bu kadar sikayet hicbir firmada gormedim. Ben gececektim kesinlikle gecmem artik. Sizde kendinizi duzeltmeyeceksiniz sanirim. Valla siz bilirsiniz batarsiniz boyle giderse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    İletmiş olduğunuz destek kayıtları üzerinden hizmletlere ulaştım.

    15078810 Numaralı destek kaydı ; Ramazan U****U'ya ait. Performans problemi. 4.11.2017
    15067640 Numaralı destek kaydı ; Ramazan U****U'ya ait. Performans problemi. 3.11.2017
    15031171 Numaralı destek kaydı ; Ramazan U****U'ya ait. Performans problemi. 1.11.2017
    15024724 Numaralı destek kaydı ; Ramazan U****U'ya ait. Performans problemi. 1.11.2017 ( Bu kayıt kullanıcıyı arayarak sorunun giderildiği teyidi alınıp kapatılmış.)

    Diğer performans problemleri kayıtlarınızda arkadaşlarım sizi arayarak bilgi vermiş. Şuan açık olan 15121274 numaralı destek kaydınız mevcut ve arkadaşlarım hizmetinizi inceliyor.

    Bana buradan ulaşan tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. Burası bir iletişim kanalı olduğundan teknik olarak bir işlem sağlayamıyorum. Bunu daha önce dile getirmiştim. Yetkim dahilinde sorun yaşayan kullanıcılarımızla iletişime geçip sorunlarını çözdürebilmek adına teknik ekibime iletiyorum. Daha sonra PM üzerinden kullanıcılarımızla iletişim kurarak bu sorunun takibini yapmaya çalışıyorum. Sizinle en son 23 gün önce PM'den konuşmuşuz.




  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çağrı merkezi numaramızı arayarak sesli yanıt sistemi üzerinden iptal talebi olarak destek kaydı açtırabilirsiniz. Bu işlemi isterseniz üzerinden yapabilirsiniz. Buradan takipte edebilirsiniz. Açtığınız destek kayıtlarının içerisine detay ekleyip öncelik talep edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAAltuntas

    Destek konusundayız madem ben de TürkNet kullanıcısı (özellike oyuncu) arkadaşlara bir soru sorayım:

    Ping konusunda tecrübeleriniz neler? Özellikle online oyunlarda malum çok önemli bir konu.

    İstanbul Şişli'de ikamet etmekteyim. YAPA altyapısı bu mevkide mevcut mu?

    Aralık'ta 7 senedir sorunsuz devam ettiğim DsmartNet ile sözleşmem bitiyor TürkNet düşünüyorum ve en çok önem veridiğim konu bu.

    Şimdiden teşekkürler.

    Saat 5 ten sonra ve haftasonu 1k 2k pingle oyun oynarım diyorsan gel.
  • ahmet222 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, akşam saatlerinde yaşanılan hız kayıplarının bizde farkındayız. Bağlı olduğunuz santral dolapları aşırı yüklenim ve kullanım sebebiyle yoğunluğu kaldıramıyor. Bu gibi durumlarda hız düşüşleri yaşanıyor. Sadece bizde yaşanan bir problem değil bu sorun. Tüm İSS'ler bu sorunu yaşamaktadır. Biz bu sorun için bölgesel olarak araştırma yaparak bant genişliği sağlayacağız. Çalışmalarımız devam ediyor.
  • CrAstrum kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ev içi tesisatınızda sorun varsa bu sizin sorumluluğunuzda giderilmeli. Evet saha ekibimiz yok ancak istenilmesi durumunda TT ekipleri müdahale için yönlendiriliyor. Ancak port ve saha dolabınıza ve ankastre kutunuza müdahale ediyor. Ev içi tesisatınızı tekrar siz kontrol ettiriyorsunuz.
  • Şikayet kayıtlarının en tepesinde duran yani en eski 14471107 nolu arıza kaydım ne oldu???? 20 Eylülden beri açık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dickinson kullanıcısına yanıt
    Merhaba, böyle konuşarak hiçbir önceliğiniz olmuyor emin olabilirsiniz :) Elimden geldiği kadarıyla bu kanal üzerinden tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Tabii bazı durumlarda yaşanılan sorunları çözmekte zorlanabiliyoruz. Ama bu söylem değişikliğiyle işlemlerin önceliği gibi bir durum söz konusu değil.
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.