Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: orhanoksuzz Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 7 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
40.469
Cevap
322
Favori
912.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fertug F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben ilgileneceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kardeşim ben vodafone net deydim 3.madde ki işlemi bana yaptınız bize geçerseniz 24 mb sözü verdiniz size geçtik 16 mb oda 9 u geçersem şükrediyorum nasıl oluyor bu iş ?
  • bychass B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu talebiniz için çağrı merkezi numaramızı arayarak IVR üzreinden kayıt oluşturabilirsiniz. Daha kolay yolu ise web sitemiz üzerinden kayır oluşturup içerisine detay ekleyebilirsiniz. İşlemleriniz en kısa süre içerisinde başlayacaktır.
  • Ateşle Barut kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Sizin sorununuz neden kaynaklı bilemiyorum. Bunun için bana GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Nakil için adres verdim müşteri hizmetleri adresi yanlış yazmış sokak yerine cadde girmiş beni aradılar sizin yer nerde diyor. Bende adresi söyledim adamlar ile aramda 2 km vardı.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    inşallah bekliyorum
  • merhaba, adsl hattı taşımalarında cayma bedeli desteğiniz var mı? ben geçen yıl Türknet den TTNET e geçtim. pişman oldum. taşıma işlemi sırasında tarafıma verilen sözler tutulmadı. bende taahhüt süresinin bitmesini bekliyorum.
    cayma bedeli hakkında bilgi almak isterim.
  • Pm mesajlarıma neden cevap vermiyorsunuz telefon numarası yazdım bilgi yazdım halen bir geri dönüş yok işinize gelen bakıyor işinize gelmeyene bakmıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    hiçbirşey anlamadım.
  • 10 gün önce ADSL sinyali tamamen kesildikten sonra destek ticket attım. Sorun çözüldü dendi baktım 16Mbit interneti 8Mbit e sabitlemişsiniz. Modem ayarlarından kontrol ettiğimde öncesinde 19000Kbps desteklediğini gördüğüm ve bildiğim hattım 15000Kbps destekler görünüyor. siz de 8Mbps sabitlemişsiniz. Bina ve ev içi kabloları kontrol ettim. Yetmedi, modemi gidip bina girişi ankastre den bağladım. sonuç değişmedi.

    Sorun net bir şekilde şu ki;
    Merkezi bir birimden bağlantı yolu / yeri değiştirildi. Şimdi de altyapımın kaldırmadığı söyleniyor. Zaten tüm durumu defalarca arıza kaydı atarak belirttim.

    Buraya yazma sebebim ise herkesin görmesini istemem. Turk.Net AKNsiz internet olayından sonra rayından çıkmıştır. Herhangi bir teknik destek elemanına, müşteri hizmeterine vs.. ulaşmak mümkün değil. Bırakın sorununuzu çözmeyi muhattab bile bulamıyoruz.

    Üstüne bir de değişik oyunlarla hız kısıtlaması yapmaya başladınız. Müşterilerin gözünde, uzun dönemde bu işin sonunda kaybeden siz olursunuz.




  • Özel mesaj yollamıştım dün bi el atıverin
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Şimdi anladım. Benim fatura son ödeme tarihi 22 ekim. 22 ekimden önce faturaları ödersem kasım ayı kullandığım internet ücretsiz olacak doğrumu anlamışım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, şuan arkadaşlarım hizmet incelemelerinizi yapıyorlar. Ben iletmiş olduğunuz destek numaranızla hizmetinize ulaştım ve sorununuzu önceliklendirdim. Arkadaşlarıma ilettim. Gün içerisinde sizi arayarak konu hakkında detaylı bilgi verecekelerdir.

    Aradılar ama açamadım tekrar arayabilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, siz abonelik işlemlerinizi başlattığınızda santral dolabınızda boş VDSL portu vardır. İşlemleriniz tamamlandıktan sonra muhtemelen boş olan VDSL portu dolmuş. Bu yüzden sistem sizi otomatik olarak ADSL hizmetine aktarıyor. Bu port sorunu ara ara yaşanıyor. Siz arkadaşlarıma bu şekilde ulaştıysanız ki şikayetvar.com üzreinden yazmışsınız. İşlemleriniz için ilgili birimime iletmiştir. Santral dolabınızda VDSL portu boşaldığı zaman hizmetinizi taşırız.

    Tüm işlemlerim tamamlandıktan ve hattım açıldıktan sonra kayıt açtım.
    Tarafımı aradıklarında VDSL portunun boş olduğunu ancak sistemsel bir arızadan dolayı başvuru yapan kullanıcıların
    direk ADSL olarak başlatıldığı bilgisi verildi.

    Sizden kaynaklı bir sorundan ötürü 20 gündür bekletiliyoruz. VDSL portu var ancak sistemlerinizde sorun var.
    Port yoksa sözleşmeye VDSL yazıp, hizmetlerim alanında VDSL yazamazsınız.
    Sözleşmeyi VDSL olarak imzalattırdınız. Faturamızda 35 mbps'e kadar yazıyor. 16 mbps'e kadar hizmet veriyorsunuz.

    Bu tamamen dolandırıcılığa girer.




  • BANA HİÇ CEVAP VERMİYON DESTEK MİSİN KÖSTEK Mİ BELLİ DEĞİL

    BENİ NİYE KAALE ALMYON
  • jin_paci kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorununuzu arkadaşlarıma bildirmişsiniz. İşlemlerinize başlanacaktır.
  • Axprus kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size aktivasyon işlemleriniz için yardımcı olmaya çalışacağım. Bunun için hizmetinize ulaşmam gerekiyor. GSM numaranızı iletir misiniz?
  • beyler, türknet nasıl, ttnet ten geçmeye değermi.
  • vdsl hala bağlanmadı hala benim netim 11mbps geliyor artık düzeltin şu sorunu beni arayın.

    müşteri no: 976594 0 | |
  • Hızım akşamları 2-3 mbite düşüyor diye arıza kaydı bıraktım. Az önce telefon botu arayıp arızanın donanım kaynaklı olduğunu söyledi. O kadar kişiye anlattık TurkNet iyi falan, şimdi bizi koparmağa çalışıyorlar
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.