Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40.490
Cevap
322
Favori
913.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskender86

    beyler, türknet nasıl, ttnet ten geçmeye değermi.

    İyiydi ama şu an berbat durumda. Herkes hız sorunu yaşıyor, kimseyi muhatap bulamıyoruz. En iyisi biraz bekleyin sorunlar düzelirse geçersiniz
  • Oluruna Bırak! kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Çağrı merkezi için IVR sesli yanıt sistemiyle sorununuzu tuşlayarak belirtiyorsunuz. Sorununuz direkt olarak sisteme işleniyor ve hemen çözüm merkezimizin ekranlarına düşüyor. Aslında süreç çok kolay ama yeni bir yapılanma olduğu için doğal olarak tereddütleriniz olabilir. Çağrı merkezi agentlarının yaşadığınız sorunu sisteme girmesini beklemeden tuşlama yaparak bu işlemi daha kısa sürede gerçekleştiriyoruz. Bu yüzden kullanıcılarımızdan biraz sabır istiyoruz.
  • 13 günden beri internetim yok yapacağınız işe ....
    İlgilenende yok. Arıza kaydı oluşturuyoruz hata düzeltildi diyor 5 dk geçmeden gene en az 2 iş günü içerisinde dönüş yapılacak diyor.
    Firma bildiğiniz dalga geçiyor. TTnet'i arar olduk bu ne biçim iştir.
    Şimdi konu sahini gelir pm atın der, ki dün pm atıp gene aynı şeyleri belirtmiştim.
  • Sabah turk telekom ekibi nakil için adresi söyledi müşteri hiztmetleri cadde olarak girmiş diyor , müşteri hiztmetleri aradı teyit ettirdim sokak olarak görünüyor. Tekrar nakil için uğraşan adamları aradım yok abi cadde olarak geçiyor diyor. Lütfen düzeltin artık şu durumu.

    Adres : Yavuz Selim Mahallesi 73010 SOKAK. No: 46 Kat : 2 Dulkadiroğlu / KAHRAMANMARAŞ

    Canlı destek ve arayıp muhattap olacak kimsede yok karşımızda durmadan mesaj atıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskender86

    beyler, türknet nasıl, ttnet ten geçmeye değermi.

    Bekle bence geçme daha müşteri hizmetlerini ararız muhattap yok , internet sitesinden başvuru yapın der oradan yaparsın bekle ki arasınlar seni. Kötü oldu böyle bence çok müşteri kaybederler.
  • Bağlantım akşamları inanılmaz yavaşlıyor. Ya giremiyorum tarayıcıya ya da çile gibi geliyor. Ha ben o saatlerde kullanmasam da olur. Bu akk kaldırıldıktan sonra yaşadım bu problemi. Geceleri yüklendiğim için verdiğim paranın hakkını alıyorum diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha 1 saat önce bağlandı türknet internetim. 4 Ekim 2017 Çarşamba başvuru yapmıştım.



    35 Mbit dediniz 26 vermişsiniz ne iş bu ?



    987717 Nolu kullanıcıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden pm lere cevap verilmiyor??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 Liraya kadar karşılıyorlar aylık 20₺ olarak 6 ay boyunca faturanızdan düşüyorlar.

    6 ay 39.90₺ fatura ödüyorsunuz 7. Aydan itibaren 59.90₺ ödüyorsunuz.



    Ayrıca arkadaşını getir kampanyası var kullanan birinden kod alın hem siz hemde kod sahibi 1 ay bedava kullansın.

    İki tarafta faturaları düzenli ödemeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 76 mbit tanımlı paketimi sorunsuz kullanıyordum. telefon ile birlikte internetimde ariza verdi. internet düzeltilmiş fakat hızım 35mbit olarak tanımlanmış. modeme gelen hiz yaklaşık 40mb hiz testinde 35mb çıkıyor. daha once modeme 100mb hız geliyordu 70mb hiz testi sonucu vardı. konuyla ilgili detaylı pm attım geri dönüşünüzü bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Keşke banada yanıt verseniz destek kayıt no : 14946933
  • PM'lere, twitter'daki destek hattına, müşteri destekteki destek kayıtlarına vs alayına ölü taklidi yapılıyor
  • taha2008 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilk ay kullanımınız ücretsiz olmuyor. Siz ilk ay çıkacak faturanızı ödüyorsunuz. Bir sonraki ay hizmetimizi ücretsiz kullanıyorsunuz. Aktivasyon işlemleriniz hala devam ediyorsa IVR sistemi üzreinden veya web sitemizde arıza kaydınızı bırakabilirsiniz.
  • Benim de geceleri hız sorunum var, saat 20.00 den sonra neredeyse duruyor internet. 75Mbit hız 4 Mbit'e kadar düşüyor. PM attım, ilgilenmenizi rica ediyorum.
  • ha bide eklemem gereken sorun var, 15 gündür telefon yok, dışardan arandığında bu numara kullanılmamaktadır diyor.
    Destek kayıtlarının en üstünde bulunan kaydımıda unutmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lombardini1 -- 8 Kasım 2017; 15:19:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jetsons kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadarıyla buradan yardımcı olmaya çalışıyorum. Siz yaşadığınız sorununuzu PM üzerinden detaylı anlatarak iletir misiniz?
  • Asla tavsiye etmiyorum Türkneti.



    Bölgede yapılan kazı çalışmaları sonrasında 2 aya yakın süredir internet ve telefon hizmetimiz kesik durumda, müşteri hizmetlerini her arayışımızda 2 iş günü içerisinde dönüş yapıp sorunu gidereceklerini söylüyorlar fakat dönüş yapılmıyor ve sorun giderilmiyor. Her seferinde aciliyeti olduğu iletiliyor ilgili ekiplere ama ne fayda. İlk şikayetimizdeki kaydı modem bozuk tespiti ile kapatmışlar, Modem bozulduğunda telefon hatları da mı kesiliyor dediğimde yeniden kayıt açalım bir yanlışlık olmuştur dediler ama inanmıyorum artık ekiplerin gelip kontrol ettikleri vesaire yok oturdukları yerden şöyle olmuştur böyle olmuştur deyip arıza kayıtları kapatılıyorlarmış gibi bir izlenim yaratıyor artık bende. Bağlantının olmadığı günlerin fatura bedeli iptal edilecek mi diye sorduğumuzda sizden kaynaklanan (modem) sorundan dolayı ücret iadesi yapamayız diyorlar!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nakil istedim 10 gun oldu 10 gun sonra turknet iptal etti. Gerecke olarak turktelekomu sundu. Turktelekomla gorustum bizde problem yok port var adres dogru diyorlar. turknetdestek basta mesajlara cevap veriyordu iptalden beri pmye cevap yok nasil sacmaliktir bir firmanin musteri hizmetleri yok ki arayamiyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apo424 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle hizmetiniz başında yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Ben sorununuzu ilgili birimime ilettim. Arkadaşlarım sizi arayarak detaylı bilgi verecekler.
  • Süperonline yalın adslden geçiş yaptım cuma günü.aynı kablo üzerinden hizmet alıyordum.cumartesi ttden biri gelip yeni kablo çaktı ankastreye.dün saat 11 dolaylarındanda internetim gitti dsl ışıgım yanmıyor.sadece bana o yeni çakılan kabloyla mı baglantı yapmam lazım onu söyleyin yeter ya.ben yapıcam eger öyleyse.2 gün önce arıza kaydı oluşturdum arayan soran yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.