Şimdi Ara

Türknet destek iptv'ye yasal değil diyor! -yayın engeli- (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
1
Favori
31.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
421 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim sorunlarım çözülmedi.
    Çözülmeyen destek kaydımı açılmamak üzere kapattınız
    Neden yapıyorsunuz bunu?

    Küçükçekmece'de sorun var mı diyorum, cevap dahi vermiyorsunuz.

    Asıl siz bizi üzüyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Üzülmek istemiyorlarsa bir çare, öneri, çözüm sunsunlar. Ben ne oluyorsa onu söylüyorum. Ben ve diğer aboneleriniz duygusal destek vermek için size ödeme yapmıyoruz. Verdiğiniz vaadler kapsamında düzgün bir internet bağlantısı almak için ödeme yapıyoruz.

    Eğer çalışanlarınızın morali bozulduysa mantel açıdan daha kuvvetli, daha hızlı çözüm üretebilen, müşterinin sorunlarını anlayan yeni kişilerle çalışabilirsiniz. Bu size biraz acımasız gelecek belki ama şu an şirket olarak geldiğiniz nokta çok kötü bir yerde ve bu noktaya gelmenizin en büyük sebebi hiçbir soruna çare bulamayan ekibiniz.

    Sürekli şöyle yaptık böyle yaptık. Bakıyoruz değişen birşey yok. Değişen birşey olsa da 3 ila 5 gün arasında geri bozuluyor. Sürekli pansuman müdahaleler.

    Misal bugün yine hızları frenlemişsiniz. Daha gündüz vaktindeyiz hızda düne oranla (normalde aldığım ortalama hıza binayen) 6 mbpslik bir düşüş var. Yine pansuman çözüm, yine müşteriyi mağdur edecek, geçici müdahaleler...




  • nutz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin de olduğu gibi bütün müşterilerimizin sorularına ayırt etmeden yanıt veriyorum. PM üzerinden sorduğunuz soruya "Benim 29 ocak tarihli kaydımı neden çözmeden kapattınız?" aşağıdaki yanıtı verdim.

    "Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde sizden tracert test sonucu talep edilmiştir. Sonrasında sizinle görüşerek statik ip tanımlanarak kaydınız kapatılmıştır. Şu an açık destek kaydınız bulunuyor. İçerisine detay ekleyebiliyorsunuz."

    Sorun yaşanan bölgeler ile bilgi bulunmuyor. Ancak network birimimizden bölge konusu ile ilgili bilgi aldığımda size bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm attım sizden haber bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ve bunu yazdım diye internetimi kestiler. Anşaşılan ekipler sadece üzülmüyor aynı zamanda öc almaktan da geri kalmıyor. Çok "profesyonelce" :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 19 Mart 2020; 17:43:49 >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Bunun için internetini kesmezlee/kesemezler ya.
    Her işlemleri kayıtlı kimin yaptığı belli öyle bir şey yapacaklarını hiç zannetmiyorum.

    Sözleşmeni feshettiler desem, hakaret etmedin bir şey yapmadın. Belki anlık bir şeydir. Biraz bekle bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Ben bu kadar rastlantıya inanmıyorum Hocam açıkçası arasında bi 15-20 dk oynuyor. Oim'e de giremiyorum.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Şu anda vodafone'da da, işyerimdeki türksat kabloda da genel sorun var hocam, gönlün ferah olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Aynı dolaptan hizmet aldığımız, Turknetli arkadaşta var, apartmanda diğer kişilerde de var bi bende yok Hocam. Hadi hat olmasa neyse diyeceğim hat da var ip almıyor resmen. Hizmet vermiyorlar. Bir de mahsus saat 18'e denk getirdiler ki bi işlem yapılamasın.
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden bahsettiğiniz sorun akşam saatlerinde yaşanan genel sorundur. Bu konuda network ekibimiz çalışmalarına devam ediyor. Ayrıca oyunlardaki sorunu örnekleri ile forumdan alarak network ekibimize ilettim. Şu an bu sorun ile ilgili kontroller yapılıyor.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, turk telekom cihazından kaynaklı sorun yaşandı. Bu konuda network ekibimizin ve telekom ekiplerimizin ortak çalışması sonrasında aynı gün sorun giderilmiştir. Bahsettiğiniz gibi bir şey söz konusu olamaz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İyi de Ttnet, vodafone ve SoL kullanan komşularımda hiçbir kesilme olmazken, aynı dolabı kullanan arkadaşımda kesilme olmazken niye ben? Bu biraz düşündürücü bence. Kaydıma da hala geri dönüş yapılmamış olması bu savımı destekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 21 Mart 2020; 15:30:39 >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Belirttiğim gibi cihaz kaynaklı bir sorundu ancak yaşanan bu sorun giderildi. Destek kaydınız için ayrıca gerekli tüm kontrolü yaparak bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben hala sorun yaşıyorum. Ping artışı, hız düşüşü ve arada ip alamama. Nasıl çözüldü diyebiliyorsunuz? Anlatsanız ya biraz? Sorunu yaşayan benim. Nasıl böyle iddalı bir şekilde sorununuz çözüldü diyebiliyorsunuz? İzmir'de yaşayan diğer kullanıcılarınız da, forumdan şu an benim yaşadığım şikayetlerle size yazıyor. Demek ki sorunumuz çözülmemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 21 Mart 2020; 15:34:2 >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 21.03.2020 16:35' te sizinle bir görüşme sağladık ve hız testi sonuçlarınızı network ekibimiz ile paylaştık. Kontroller tamamlandığında size tekrar dönüş sağlayacağız.
  • 3 kuruş ucuz olsun diye tırıvırı internet sağlayıcılarıyla iş yaparsanız olacağı budur. Başka firmaya geç kurtul.
  • Pandemi dönemine kadar Turknet'liydim 2 sene yaklaşık. Almanya ve Fransa serverlı Türklerin sattığı farklı IPTV'ler kullandım problem yaşatmadı bana gayet sağlam buff ediyordu. Hatta şu an TTNET'de daha çok problem yaşıyorum. Bu arkadaşta başka bir durum var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technical_Support

    3 kuruş ucuz olsun diye tırıvırı internet sağlayıcılarıyla iş yaparsanız olacağı budur. Başka firmaya geç kurtul.

    Boğulacaksan büyük gölde boğul.

    Yorumunuza tamamen katılıyorum.

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.