Şimdi Ara

Turknet = Dijital kanser

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
2
Favori
1.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ;

    sizlere türknet ile yaşadığım saçma sapan sorunları yazacağım. Yazı biraz uzun vakti olan okusun sonra değerli zamanınızı çalmış olmayayım.

    Öncelikle belirteyim bu sorunların çoğu bizzat Turktelekom tarafından kasten yapıldığına inandığım problemler. Ve turknet bu problemleri kendisi de bildiği halde çözemiyor.

    Öncelikle 2 adet turknet vdsl aboneliğim var. Birisi iş yerimde özel işlerim için kullandığım hattım. Telekom müdürlüğü ile bitişik hatta saha dolabı bina önünde. Bu hatta verilen hız 100 mbps download ve bir kaç aydır da 40 mbps upload. Kağıt üzerinde süper değil mi ? öyle değil. Hız hiç bir zaman 100 mbps gibi çalışmıyor. Adeta 16 mbps gibi ağır işliyor. Download yaparken bazı sitelerde makul hızlar görüyoruz. Veya youtube da iyi hızlar alıyoruz. Ama oyunlarda ping süresi çok yüksek. chrome ile tarayıcı sayfa yükleme hızları filan öyle ahım şahım değil. Yeterlidir diyip çok ilgilenmedim ama 15 gündür hız 24 mbps lerde sürünüyordu. bugün buna da arıza kaydı açtım. Bu hatta arıza olması imkansıza yakın bişey. Telekom binasının içinden gelecek kablo neredeyse. Belli ki kasten diğer ISS lere madik atılıyor.

    Asıl sorun ev hattımda. Öncesinde 75mbps olan paketi kullanıyordum. Evimiaynı mahallede 2 km uzağa taşıdım. Burası eski bir site. ( takribi 20 senelik ) İlk taşındığımda zaten VDSL portu yok denilip ADSL pakete geçirildim. Ve halen 75mbps parası ödüyorum. Kimse de demiyor ki aga sen 16mbps ödeme alt pakete geç.Bir umut bekliyoruz paşalar port açsın diye. Burada yine türktelekomun ticaret ahlakına sığmayan kurnazlıkları var.

    Evi taşırken turknet ile zaten dünya sorun yaşadım. internet siteleri üzerinden açılan aplikasyon ( ki bütün iss firmaları aynı arayüzü kullanır ) burada il / ilçe / Merkez seçiyorsun aa o da ne mahalle yok. köy var. Neyse bunu günler sonra öğrendik. Bir daha merkez seçiyormuşuz. Telefonda VDSL portu olmadığını adsl olarak taşırız onu da en erken 10 güne taşırız diyince kapatın hattı o zaman dedim. Demez olaydım. Turknet ten hattımı iptal için aradılar dondurdular. Sonra tekrar aradılar taşıyalım dediler. Bu sürede evi de taşıdım. Evde otururken duvarda bir kablo gördüm acaba çalışırmı derken modemi bir bağladım 16mbps internet var. 3 gün sonra turknet aradı internet bağlantısı için randevu istiyorlar. Evde internet var. 16mbps hızı yükseltebiliyormusunuz ? cevap hayır o zaman neden geleceksin ki? 99 lira verdiğim kurulumu kendim yapmışım zaten. En büyük hatayı da burda yaptım. Gelip adam gibi bağlayacaklardı.
    20 gün sonra kopmalar yüzünden arıza kaydı oluşturdum. Turknet aradı benim hattım aslında kapalıymış. Dondurmuşum ama açtırmamışım. Ona da eywallah dedim. Bir 20 gün yine çalıştı. ( çalıştı derken fortnite oynamak imkansız. netflixden 1080 video izle şükret )

    23 haziranda internet komple gitti. Arıza kaydına cevap şu şekilde ;

    telekom : 25 haziran

    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    turknet : 27 haziran

    Merhaba xxxxx Bey Ben xxxx B.
    Hazır kapama kodlarını dikkate almamanızı rica ederim. Ben sizi sık sık bilgilendireceğim.Arıza kaydınıza istinaden Telekom ekiplerimize arıza kaydınızı oluşturmuştum. Telekom ekiplerimizin çalışmaları devam etmektedir. Sizin için arıza durumunuzu takip ediyorum. Çalışmalar süresince detaylı inceleme, sorun tespiti ve çözümü sağlanabilmesi adında modeminizi daima açık tutmanızı rica ediyorum.

    turknet :

    Merhaba xxxx Bey Ben xxx B.
    T. Telekom ekiplerinden aldığımız bilgiye göre arızanızın altyapı kaynaklı olamadığı, iç tesisatınızdaki bir noktadan kaynaklandığı bilgisini vermekteyim. Saha ekiplerimizden aldığımız bilgiye ve yaptığımız kontrollere göre arızanız sizin sorumluluğunuz olan noktalardan kaynaklanıyor. Bu noktalar ;
    • Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları
    • Bina içinden geçen telefon kablosu
    • Duvarda bulunan prizler
    • Daire içi bağlantı kabloları
    • Splitter cihazı,
    Bilgisayar ve Modem bağlantıları Biz bu kontrol için özel bir ekip gönderebiliriz. Tüm bu noktaları kontrol ederek, arızanızın giderilmesi için gerekli işlemleri yapar. Bu hizmetimizin 99 TL’lik bir ücreti bulunuyor, iç tesisatta herhangi bir sorun tespit edilemezse size hiçbir ücret yansımaz. Cihaz arızası, ekstra kablo ihtiyacı gibi durumlarda ekstra ücretler çıkabilir. Gelen ekibimiz bunun bilgisini mutlaka sizinle paylaşır.Yada tarafınızdan elektrikçi yardımı ile bu noktalar kontrol edilmelidir.Yerinde destek hizmetini istediğiniz durumda bizimle iletişime geçebilirsiniz. iyi günler dilerim


    Bu sırada bana sürekli ankastre kutuya kadar kontrol yapıldığı yazılıyor. Bina girişinde ankastre kutu filan yok bu arada bir adet cat5 kablo sallanıyor. ondan ötesi yok. Ankastre den kontrol ettik diyen telekom da saha dolabını kontrol edip gidiyor. ( sürekli takip ediyorum )

    Ev içi kabloları kontrol ediyorum ( bina eski kablo dandik olabilir diye hatayı kendimde arama salaklığı ) Kapı önündeki kablodan kontrol ediyorum yine yok. Ama türknet ısrarla sorun sende 99 lira ver adam yollayalım diyor. Ben de her mesaja sorun bende değil. Telekom kontrol etmedi yazıyorum.

    Dün bu Turknet MH kısmından üst rütbede bir hanım aradı. Yine aynı muhabbetler. Splitteri kontrol edin vs. ( evde splitter yok ) Dedim bunca yazı yazıyorum allasen okumuyormusunuz. Hepsini okuyorum diyor. E neden aynı muhabbet tekrar ediyor.

    -Evde splitter yok.
    -İç tesisatta sorun yok.
    -Bina girişinde internet yok ( ki müstakil bina )
    -Ankastre kutu yok
    -Turk telekom ankastre dolap veya saha dolabı üzerinden kontrol yapıp bundan gerisi müşteri sorumluluğu diyor.
    -140 metre kuş uçumu , 185 metre kablo hattı benim nasıl sorumluluğum oluyor ?

    Onu da geçtim 99 unda 299 unda değilim gelin diyorum adamlar halen aynı mesajlarla geri dönüyor. MH arıyor sesli onay alıyorlar yine başa dönüyoruz.

    23 hazirandan beri sürekli bu muhabbet. Turknet beni saç baş yolar hale soktu. ( kafayı kazıdım en son saçlar dökülmesin diye )

    Dolayısı ile 23 hazirandan beri ;

    -Turknete ödediğim 75mbps internet kesik.
    -40 küsür liralık netflix üyeliğim atıl
    -400 lira ödediğim Tidal üyeliği atıl
    - dünya para ödediğim iRacing üyeliğim kullanılamaz vaziyette
    - yine dünya ödediğim PSN servisleri çöp vaziyette. Hatta ps4 tuğla oldu.

    Ama ne turknet ne de turk telekom gelip zahmet edip interneti düzeltemedi.







  • turk telekoma karşı diğer iss lerin gücü şuanki yasalarla yetmiyor .ite kaka zorla iş yaptırıyorlar resmen turk telekoma
  • Türk Telekom sabotaj ediyor olabilir ama Türknet de müşterisini umursamıyor, oyalama peşinde.

    ayda 15-20 TL daha fazla verip altyapı sahibi olan Türk Telekom'dan abonelik başlatmanız bu kanserden kurtulmanız için iyi bir yol.

    Ama taahhütsüz uygun fiyat arıyorsanız Millenicom'da deneyebilirsiniz.

    Türk Telekom ve saha ekipleri Türknet'i görmezden geliyor, sabotaj yapabiliyor. Türknet'in umursamazlığı, müşterisini koruyamaması, önemsememesi ile kanser oluyor.

    Millenicom'da şu an için böyle bir durum yok TT ekipleri Türknet'ten daha fazla ilgileniyor Millenicom için.
  • Aynı sorunu yaşadım, lanet ede ede dedim yollayın ekipleri. Ekipler dün geldi, o da ne evet iç tesisatta sorun yok. Sorun TT ekiplerinin düzelteceği bir sorun.
    İkinci haftaya girdik ben sorun başladıktan sonra 3. gün demiştim sorunun port veya saha dolabı kaynaklı olduğunu ama ne Türknet destek ekibi ne de o işe yaramaz TT ekipleri dinledi beni. Şimdi yine iş emri verildi port kontrolü için, dinleseler 4-5 günde çözülecek bir sorundu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LoRdOfWeB

    Türk Telekom sabotaj ediyor olabilir ama Türknet de müşterisini umursamıyor, oyalama peşinde.

    ayda 15-20 TL daha fazla verip altyapı sahibi olan Türk Telekom'dan abonelik başlatmanız bu kanserden kurtulmanız için iyi bir yol.

    Ama taahhütsüz uygun fiyat arıyorsanız Millenicom'da deneyebilirsiniz.

    Türk Telekom ve saha ekipleri Türknet'i görmezden geliyor, sabotaj yapabiliyor. Türknet'in umursamazlığı, müşterisini koruyamaması, önemsememesi ile kanser oluyor.

    Millenicom'da şu an için böyle bir durum yok TT ekipleri Türknet'ten daha fazla ilgileniyor Millenicom için.
    hatların fiyatı 85 lira biri 100mbps diğeri 75 upload 40 mbps. turktelekom 20 lira fazlasına aynı hizmeti sunsa ona geçelim. Ayrıca ben şimdi tt ye geçsem bu adamların yaptığı adiliğe boyun eğmiş olacağım.

    Millenicom değil de netspeed daha mantıklı duruyor şu aşamada.

    ama madem turktelekom kendi abonesi olmayana su vermiyor öncesinde 3 aylık yazlık abonelik yapıp sonrasında ISS değişeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LoRdOfWeB

    Türk Telekom sabotaj ediyor olabilir ama Türknet de müşterisini umursamıyor, oyalama peşinde.

    ayda 15-20 TL daha fazla verip altyapı sahibi olan Türk Telekom'dan abonelik başlatmanız bu kanserden kurtulmanız için iyi bir yol.

    Ama taahhütsüz uygun fiyat arıyorsanız Millenicom'da deneyebilirsiniz.

    Türk Telekom ve saha ekipleri Türknet'i görmezden geliyor, sabotaj yapabiliyor. Türknet'in umursamazlığı, müşterisini koruyamaması, önemsememesi ile kanser oluyor.

    Millenicom'da şu an için böyle bir durum yok TT ekipleri Türknet'ten daha fazla ilgileniyor Millenicom için.
    teknik ekip düzgün olduktan sonra hangi iss olursa olsun fark etmiyor.sıkıntı Türk telekom ekiplerinde
  • 80 - 100 m uzaklıktaki saha dolabında bulunan portu 2 km ötedeki santrale taşıyıp %90 lık hız kaybı yaşatan ve sorunu modeme, iç teçhizata, ankastre kutusuna atan ve saçma sapan cevaplar veren oim in hiç suçu yok.
  • Merhaba, arıza kaydınızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Valla daha digitale geçemedik keza 2 kez randevularına bağlamak için gelmediler hala bekliyoruz.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
  • screen2017 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek ilgili birimimize iletebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek ilgili birimimize iletebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
    Böyle otomatik mesajlar atmayın daha da antipatik oluyorsunuz.

    Sürekli aynı mesajlar ama ortada çözüm yok.

    03.07.2020
    " Merhaba ben xxxxxx.
    Sizinle görüşme sağladık. Verdiğiniz bilgi doğrultusunda telekom ekiplerini tekrar yönlendirdim. Arıza kaydınıza tekrardan müdahale sağlanacaktır. Gelişmeler doğrultusunda sizleri bilgilendiriyor olacağım.
    iyi günler dileriz "

    04.07.2020
    "Merhaba Ben xxxx
    Arıza çözümlenmek üzere teknik ekiplerimize aktarılmıştır. Ekiplerden gelecek bilgi doğrultusunda sizi bilgilendireceğim.Modeminizi açık tutmanızı rica ederim.
    İyi günler"


    05.07.2020

    "Merhaba ,ben xxxxxx
    İletmiş olduğunuz arıza kaydınızla ilgili çalışmalarımız devam etmektedir. Konu ile ilgili güncel ve detaylı bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. Ekiplerimizle iletişim halindeyim. Sorununuzun aşamalarını takip ediyorum. Sizden ricam bu zaman zarfında modeminizi açık tutmanız. İyi günler."

    06.07.2020
    "Merhaba Ben Fidan S.
    Arıza çözümlenmek üzere teknik ekiplerimize aktarılmış durumda ekiplerden gelecek bilgiyi sizinle paylaşıyor olacağım.
    İyi günler"


    Mesajlar hep otomatik. Ama çözüm yok.

    Turknet e ödediğim 85,99 lira + 99 lira nakil ücreti.
    Netflix e ödediğim 42 lira
    Tidal e ödediğim 30 lira
    PSN e ödediğim , online oyunlara ödediğim paralar
    Çocukların online derslere girememesi ,
    Turkcellden aldığım ek internet paketleri.

    Bu vebal birilerinden sorulacak elbette.




  • ilkercom kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ya da GSM numaranızı PM üzerinden paylaşabilirseniz size yardımcı olmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LoRdOfWeB

    80 - 100 m uzaklıktaki saha dolabında bulunan portu 2 km ötedeki santrale taşıyıp %90 lık hız kaybı yaşatan ve sorunu modeme, iç teçhizata, ankastre kutusuna atan ve saçma sapan cevaplar veren oim in hiç suçu yok.
    hocam aynı sebepten Turknet'ten Millenicom'a geçtim.Yapa altyapısında suç firmanın ama eve kadar gelen kablo yine ttnet in olduğu için ekipler yenileme vs yapmadığından ,arızalara geç müdahale ettiğinden onu yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arıza kaydınızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?


    çok komik abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Önder



    çok komik abi

    Alıntıları Göster
    Abonesi olmasan komik firma aslında. PM ile gsm numarası istiyor bir de :D gülermisin ağlarmısın?

    Bugün yarın bağlanmasın geçiyorum başka operatöre. PS4 tuğla gibi yatıyor. 3d baskı işleri yatıyor. netflix çöp hanım bana sardı iyice.




  • Benim durum ile ilgili son guncelleme;

    Turknet ve turktelekom topu birbirine atinca adam tuttum 120 metre kablo çektirdim. Kablo bizzat telekom ekiplerinin kullandigi celik halatli 4lü kablo. Metresi 8 lira. internet su anda bagli. Hizim da modemde 74mbit.

    Akabinde turknetten aradilar. internetiniz bagli dediler. Ben de evet kablo cektirdim dedim. Arac kullandigim icin kisa kesip kapattim.

    Turknetin mh merkezinden gelen mesaj su sekikde.

    Merhaba,ben Fidan S.
    Sizinle görüşme sağladık.hat kesildi sizi tekrar aradım yanıt alamadım.Bize iletmiş olduğunuz bağlantı sorunu arıza kaydınızı inceledim. Ekiplerimizin yapmış olduğu müdahaleler sonucunda arızanız giderilmiştir. 79 mb hızla internetinizi kullanabilirsiniz. Hat değerlerinizde bir sorun görünmüyor. Sizinle IP ve bağlantı zamanınızı paylaşıyorum.
    IP alma durumu : Kullanıcı 4 saat 8 dakika ONLINE
    IP:xxxxxxxx
    İyi kullanımlar dileriz.

    Adamlar kendi halletmis gibi mesaj atmis bir de. Komedinin de komedisi.




  • ilkercom kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. İlettiğiniz konuda teknik uzmanımıza geri bildirimde bulunacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.