Şimdi Ara

Türknet düşük hız ve bağlantı kopması - Çözüldü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • White Emperor W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu detaylı bir şekilde destek kaydı üzerinden teknik uzmanlarımıza ilettim. Teknik uzmanlarımız gerekli kontrolleri yaparak size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip edeceğim.
  • Teşekkür ederim. Umarım aynı kısır döngüyü yaşamadan çözülür bu sefer.

  • White Emperor W kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • Evet aynısı oldu, bildirime göre telekom kaynaklı sorun yokmuş...

    Daha önce gelen ekip de modemden kaynaklı demişti, modemi değiştirmiştik. Gerçekten yoruldum.


    Aklıma sebep gelmiyor. Kablo da yeni, modem de.


    En son modeme bağlı ethernet kablosunu söküp bir gün de öyle bırakacağım, belki bağlı cihaz onlar modemi etkiliyordur diye. Zira modem gerçekten son model ve kaliteli bir modem, problemin modemden kaynaklı olmasını düşünemiyorum. Bakalım ne olacak. Duruma göre buraya tekrar yazarım.

  • White Emperor W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistemden görüntülediğimde 8 saat 38 dakikadır online olduğunuzu gördüm. Sorununuz devam ediyor mu acaba?
  • Şu anda işteyim. Akşam eve döndüğümde belli olur, geceye doğru kopmalar daha çok oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • White Emperor W kullanıcısına yanıt
    Bilgi vermeniz durumunda süreci tekrar kontrol edip gerekli adımları atalım.
  • Tekrar merhaba,

    Bahsettiğim cihazının ethernet kablosunu modemden ayırdığımdan beri kopma olmadı. Ancak hala modemde FEC ve CRC hataları uçuk rakamlarda devam ediyor.. Aşağıdaki değerler 1 gün 20 saat içinde oluşan hataları gösteriyor:


    INP downstream: 57157

    INP upstream: 16256

    shineGINPdownstream: 0

    shineGINPupstream: 0

    reinGINPdownstream: 0

    reinGINPupstream: 0


    TPSTC type: 64/65B PTM TC


    near-end interleaved channel bit rate: 37227 kbps

    near-end fast channel bit rate: 0 kbps

    far-end interleaved channel bit rate: 8882 kbps

    far-end fast channel bit rate: 0 kbps

    near-end FEC error fast: 0

    near-end FEC error interleaved: 72584839

    near-end CRC error fast: 0

    near-end CRC error interleaved: 1357

    near-end HEC error fast: 0

    near-end HEC error interleaved: 0

    far-end FEC error fast: 0

    far-end FEC error interleaved: 1383

    far-end CRC error fast: 0

    far-end CRC error interleaved: 13

    far-end HEC error fast: 0

    far-end HEC error interleaved: 0

    DSL uptime :1 day, 20:38, 15 secs

    DSL activetime :0 min, 15 secs


    Downstream:

    relative capacity occupation: 100% 

    noise margin downstream: 6.4 dB

    output power upstream: 7.0 dbm

    attenuation downstream: 18.3 dB


    Upstream:

    relative capacity occupation: 100% 

    noise margin upstream: 7.9 dB

    output power downstream: 14.5 dbm

    attenuation upstream: 3.9 dB


    Binada daireye kadar gelen kablo eksiz ve modem de yeni olduğundan hatanın sokak kablosunda veya sokak kutusunda olduğunu düşünüyorum. Bunun yanısıra hızda yavaşlamalar yine olsa da en azından şimdilik kopmadığı için internet en azından kullanılabilir durumda. Dolayısıyla, arıza destek kaydım kapandı (gerçi 48 saat içinde dönüş yapamadığım için) ve tekrar açmayı düşünmüyorum şimdilik. Yine sıkıntı yapmaya başlarsa size bildireceğim.


    İlginizden dolayı teşekkür ederim.





  • White Emperor W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aldığınız CRC ve FEC hataları ile birlikte yeni destek kaydı oluşturur musunuz?
  • Tamam, oluşturacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • White Emperor W kullanıcısına yanıt
    Teknik uzmanlarımız ve network ekiplerimiz destek kaydına istinaden gerekli incelemeleri yaparak size bilgi verecektir.
  • Teşekkür ederim. Destek kaydını oluşturdum.

    Modemin açık kaldığı süre 4 güne yaklaşırken hata miktarı da uçtu resmen:


    near-end FEC error fast: 0

    near-end FEC error interleaved: 106186042

    near-end CRC error fast: 0

    near-end CRC error interleaved: 2325

    near-end HEC error fast: 0

    near-end HEC error interleaved: 0

    far-end FEC error fast: 0

    far-end FEC error interleaved: 22979

    far-end CRC error fast: 0

    far-end CRC error interleaved: 82

    far-end HEC error fast: 0

    far-end HEC error interleaved: 0

    DSL uptime :3 days, 20:10, 54 secs

    DSL activetime :0 min, 15 secs


    Bunu da destek kaydına ekledim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi White Emperor -- 22 Ekim 2021; 20:48:1 >
  • Takip

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geç dönüş yapabiliyorum, kusura bakmayın. Son durum şu,


    Modeme bağlı olan Power Line Communicator "(Elektrik hattı üstünden interneti yayan cihaz) ı modemden söktüğümden beri kopma olmadı. Bu cihazın kopmaya sebebiyet verebileceğini hiç düşünmemiştim. Ya da belki o sebep olmadı da sadece bozuk gelen sinyal düzeldi, zira onu bir yıldır kullanıyoruz, son bir aydır kopmalar başlamıştı.


    Destek sisteminde ilgilenen arkadaş hız düşmesi anında bilgisayarı modeme kablo ile bağlayıp tüm cihazları söküp, tüm bağlı cihazların da bağlantısını kesip hız testi yapmamı ve bu sırada ekranda tarih ve saatin görüneceği şekilde ekran görüntüsü almam istedi :) Şu anda kopma yok ve yavaşlama ara ara oluyor, o yavaşlama sırasında da cihazı alıp tüm diğer cihazları kapatıp modemin yanına gidip cihazı kabloyla takıp o şekilde bir görüntü almak evin yapısından dolayı çok uzun iş, o zamana zaten düzelmiş olur hız tekrar. Bu yüzden ekran görüntüsü alamadım.


    Şu anda internetimiz kullanılabilir durumda.


    Hatalar ile ilgili de wireless i işaret etti arkadaş ancak bildiğim kadarıyla FEC ve CRC hataları wireless değil DSL ile ilgili. Her neyse. Son durum( Cihaz 3 gün 13 saattir resetlenmedi) :



    =============================================================================

      xDSLFwVersion:   FwVer:5.12.21.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0

        Line State:   Up

        Modulation:   ITU G.993.2(VDSL2)

        Annex Mode:   ANNEX_B

    =============================================================================

    INP downstream: 47773

    INP upstream: 16256

    shineGINPdownstream: 0

    shineGINPupstream: 0

    reinGINPdownstream: 0

    reinGINPupstream: 0


    TPSTC type: 64/65B PTM TC


    near-end interleaved channel bit rate: 35369 kbps

    near-end fast channel bit rate: 0 kbps

    far-end interleaved channel bit rate: 8747 kbps

    far-end fast channel bit rate: 0 kbps


    near-end FEC error fast: 0

    near-end FEC error interleaved: 1488441788

    near-end CRC error fast: 0

    near-end CRC error interleaved: 3116

    near-end HEC error fast: 0

    near-end HEC error interleaved: 0

    far-end FEC error fast: 0

    far-end FEC error interleaved: 4050

    far-end CRC error fast: 0

    far-end CRC error interleaved: 78

    far-end HEC error fast: 0

    far-end HEC error interleaved: 0

    DSL uptime :3 days, 13:51, 57 secs

    DSL activetime :0 min, 15 secs


    Downstream:

    relative capacity occupation: 100% 

    noise margin downstream: 8.0 dB

    output power upstream: 7.0 dbm

    attenuation downstream: 18.3 dB


    Upstream:

    relative capacity occupation: 100% 

    noise margin upstream: 7.6 dB

    output power downstream: 14.5 dbm

    attenuation upstream: 3.8 dB


    Bit table:

    carrier load: number of bits per tone

    tone  0- 31: 00 00 00 09 bc dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd 

    tone 32- 63: eb bb bc cc bc cc cc dc bb bc bb bb bc bb bb bb 

    tone 64- 95: bb bb aa bb ba aa ab aa ab ab ab aa aa aa aa aa 

    tone 96-127: aa aa aa 0a aa a9 9a aa aa aa a9 aa aa aa a9 aa 

    tone 128-159: aa aa aa aa aa aa 99 a9 9a a9 a9 99 99 99 99 99 

    tone 160-191: 89 88 99 99 99 88 99 99 99 89 99 99 89 99 99 99 

    tone 192-223: 99 99 99 88 98 89 98 88 78 88 88 78 88 78 88 88 

    tone 224-255: 78 88 77 77 87 87 87 77 77 77 77 77 78 77 87 77 



    Dolayısla hala çılgınlar gibi paket hatası var, ancak önemli değil, zira internet kullanılabilir hale geldi.

    İlgilinizden dolayı teşekkür ederim.





  • White Emperor W kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dileriz Bir sorun yaşamanız durumunda her zaman buradan ya da PM üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • White Emperor W kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam hattınız fastpath da değil buda etkiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LionTR28 L kullanıcısına yanıt

    Fastpath tabirini ilk kez sizden duymuş oldum, internetten ne olduğunu öğrendim. Teşekkürler.

  • White Emperor W kullanıcısına yanıt

    Fasthpath a gecirmeyi yaptirirsan duzelme olur hızdada pingdede


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin sorun çözüldü ama çoğu insan mağdur türknetten internet kopuyor ve gelmiyor.

  • derniere kullanıcısına yanıt
    Merhaba, diğer konulardan iletmiş olduğum gibi sorunun çözümü için açtığınız destek kaydı üzerinden çalışmalar devam etmektedir. Detaylı bilgilendirme için ekiplerimiz sizinle iletişime geçecek.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.