Şimdi Ara

Turknet'e geçmeyi dusunenler, içeri ( fotolu )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 3 gün önce internette sık sık kopmalar yaşıyordum ve destek kaydı olusturdum. Biliyorsunuz turknet müşteri hizmetleri konusunda en rezil firma.. arayınca muhatap bulamıyorsunuz ve efendilerin(!) sizi aramasını bekliyorsunuz. 3 gün oldu ve hala internet olmadığı gibi ne arayan ne soran var. Siz siz olun akn yok diye çok rahat edeceğinizi düşünmeyin.
    Turknet'e geçmeyi dusunenler, içeri ( fotolu )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 17923692 destek ariza numaram

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternete erken kavuşmanın formülü

    Turknete iptal faksı çekip başka iss ye başvurmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxe

    İnternete erken kavuşmanın formülü

    Turknete iptal faksı çekip başka iss ye başvurmak
    Hocam bu iptal süreci nasıl işliyor?

    Ben abonelik başvurusu yaptım.

    Kurulum yapılmadı henüz ve iptal fax ı çektim.

    Ne zamana sonuçlanacak bu süreç?

    Herhangi bir evrak imzalayıp. Kimlik falan göndermedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aman diyim arkadaşlar sakın gecmeyin. İnternetim her ay kopuyor ve bir turlu duzelmiyor. Mobil internetim bitti sayelerinde. Ucuz diye aldim ama ayni hesaba geldi. Ucuz diye gecmeyin sonra benim gibi uğraşırsınız, adamlar ttnet e rahmet okuttu. Bu kadar rezillik gormedim 3 gun oldu bir muhatap yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • türknete geçmek mi sakın haaa kesinlikle tavsiye etmem, bir kere karşınızda konuşup derdinizi anlatacağınız muhatap bulamazsınız.
  • Sabahları ve bazen akşamlarıda internet hızım düşüyor destek kayıdı oluşturdum 4 gün sonra bizi müşteri hizmetleri arıyor ve diyorki bölgenizdeki yoğunluktan dolayı internetiniz yavaşlayabilir bende dedim ne alaka ondan sonra idare etmelisiniz diyip kapattılar telefonu rezil leş bir firma hayatımda bukadar çöp bir firma görmedim geçmeyin superonline felan geçin geçecekseniz
  • MertTR23 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorun saturasyon sorununa benziyor. Bulunmuş olduğunuz bölgede internet hizmetinin yoğun olarak kullanıldığı (genellikle prime-time) zaman bağlı olduğunuz santral dolabı bu yoğunluğu kaldıramıyor olabilir. Bu sebepten dolayı bölgenizde hız yavaşlaması yaşanıyor. Bu sorunu sadece siz değil o santral dolabına bağlı olan diğer İSS kullanıcılarıda yaşıyordur. Santral dolabında bant genişletmesi yapılması gerekiyor.

    Eğer sorun devam ederse siz yine bize OİM ve ya IVR sesli yanıt sistemi üzeridnen bir destek kaydı açın. Arkadaşlarım size geri dönüş yapsınlar.
  • Ben de iptal ettirecegim daha kullanamadik zaman kaybi oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu sorun benim Türknete geçtiğimden beri var Türk telekom'da böyle bir sorun yoktu habire yok kullanıcı hatası diye milleti keriz durumuna düşürüyosunuz millet salak değil artık anlayın bunu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.