TurkNet ilk başlarda çok iyi gidiyordu. Herkesin gözünde başarılı bir firma olarak gözüküyordu fakat son dönemlerde bu başarısı yerini başarısızlığa ardından da rezilliğe evrildi. Forumda bu kategoriye az çok göz atan zaten biliyordur bu rezillikleri. İlk başta "ya gerçekten bu adamlar bu ülkenin geleceğini önemsiyor, garibanı düşünüyor, baksana adamların yatırımlarına sloganlarına" dediğimiz firma ne hale geldi. Ayrıca bir konuda da bu yeni zamlardan sonra müşteri kaybetmemek için bir köyün internetini bile sorguladığınızda "20 Hafta sonra GigaFiber adresinizde" ibaresini eklemişler 😁. Yazık ne hale geldi. İlk konu tabii ki de çoğu kişinin TurkNet'ten ayrılmasına sebep olan konu, zam (fiyat güncellemesi 😁) politikası, verdiği vaat ve sözler. Bazı TurkNet fanboyları zammın Türk Telekom'dan dolayı zorunlu olduğunu söylüyor, evet zaten buna katılıyoruz. Fakat şöyle bir olay da var. Aynı altyapı ile hizmet veren aynı hızı veren rakip bir firma güncel zamla beraber bu hizmeti 85₺'ye sunabiliyorken TurkNet aynı hizmeti tam olarak 2 katı fiyatına sunuyor. Biz fiyatları "olabildiğince" minimum tutmaya çalışıyoruz diyen TurkNet, olabildiğince minimum bu mu? Elbette ki TurkNet'in GigaFiber ve CDN & Peering yatırımları fiyatın artmasına sebep oluyor ki bunlar güzel şeyler, kaliteli internet deneyimi almak isteyen kullanabilir rahatça. Ama sorun bu değil. Asıl sorun TurkNet'in yıl başında zam yapıp 2023 sonuna kadar daha zam yok bunun garantisini ve sözünü veriyoruz demesi. Şimdi ise Ali Cengiz oyunu, kelime oyunu yapıp yok işte biz onu aslında böyle şöyle demiştik diye kıvırıyor. Abi o zaman tutamayağın sözü neden veriyorsun? 2. Konu ise müşteri hizmetleri ve saha çalışanları. Ticket ile destek her ne kadar iyileştirildi denilse de hala yetersiz. Artık telefon ile konuşulabilen müşteri hizmetlerini getirmeniz lazım. Ticket ile destek almaya çalışırken kendimi duman ile haberleşiyorum gibi hissediyorum. Rakip firmalarınız bunu aşmışken yıllardır hala bir arpa boyu yol alamadınız. Saha çalışanları ve müşteri hizmetleri çalışanlarınızın çoğu cahil ve deneyimsiz. Derdinizi ne kadar basit ya da ayrıntılı anlatsanız bile bozuk plak gibi kopyala yapıştır cevap alıyorsunuz. Genel konuşuyorum aralarında tabii ki çok deneyimli ve profesyonel çalışan insanlar var. Bu çalışanların liyakat ile işe alınmaları lazım. İşsiz ama bilgili bir çok insan vardır mutlaka bunların önü açılsa herkes için iyi olur bence. 3. Konu ise herkesin muzdarip olduğu TurkNet dolandırıcılığı. Artık TurkNet içerisinde mi oluyor yoksa bu evrakları alıp götürenler içerisinde mi oluyor bilemiyorum fakat skandal denilebilecek çok büyük bir dolandırıcılık var ve bundan herkes şikayetçi. Abone olur olmaz, evraklarınızı teslim ettikten sonra sizi değişik numaralardan arayıp TurkNet hizmetimize hoşgeldiniz paketin yanında Digiturk aboneliği de ister misiniz diye dolandırmaya çalışıyorlar. Üstelik inanmadığınız zaman da adamlar tüm bilgilerinizi şakır şakır söylüyor. Bu şekilde insanları kandırıp dolandırıyorlar. Bu dolandırıcılara yıllardır göz yumuluyor, bilerek bu veriler sızdırılıyor. Bunlar çok büyük bir çete görüldüğü üzere. Bu çete eğer TurkNet'in içerisindeyse acilen tasfiye edilmesi lazım bu çetenin. Değilse de yine firmanın bu çeteye gereğini yapması lazım. Anlatacaklarım bu kadar. Daha elbette bir sürü sorunları vardır aklıma gelmeyen konu altında paylaşabilirsiniz. Forumdaki TurkNet Destek çok iyi iş çıkarmaya çalışıyor, kendilerine kolaylıklar diliyorum bu görüşlerimi de mümkünse en üst mercilere geribildirim olarak iletilmesini istiyorum. Ne yazık ki fiyattan dolayı TurkNet'ten ayrılacağım. Belki indirim ya da adresime GigaFiber gelirse geri dönerim, hoşça kalın. Zamanında bizleri Türk Telekom'un tekelinden kurtardığınız için teşekkürler. Ama kimse kendini vazgeçilmez sanmasın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim