Şimdi Ara

TÜRKNET GİGAFİBER GAZİOSMANPAŞA KULÜBÜ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
5
Favori
12.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Yeni aboneyim hız bu şekilde devam ederse kapatırım zaten

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • [Z3R0] kullanıcısına yanıt
    Sanmıyorum öyle devam edeceğini illa bir çözüm bulurlar. Ne anlamı kaldı öyle fiberin adslden beter fiber hizmeti veriyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • [Z3R0] kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • TÜRKNET GİGAFİBER GAZİOSMANPAŞA KULÜBÜ

    Kazımkarabekir mahallesinden selamlar :)

  • emze52 E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Ne zaman başvurdun.

    Bende aynı mahallede 30 Eylül başvurdum ne arayan nede gelen yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yşahin -- 13 Ekim 2022; 11:27:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yşahin kullanıcısına yanıt

    9 eylülde başvurmuştum sinyal problemi dediler dün çözüldüğünü söyleyip bugün sabahtan gelip kurdular

  • hayırlı olsun gülegüle kullan bende giga fiberliyim memnunum

  • inceoktay İ kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim :))

  • emze52 E kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun bizi anca hazır cevaplarla geçiştiriyorlar. Bende mevcut aboneliğimi başka iss taşıyorum peşin verdiğim 10 aylık paramı bunlardan kurtaracağım.

  • AnorieL kullanıcısına yanıt

    hocam valla 34 gün bekledik 1000/1000 gibi bir paketi 140tl ye almak için değiyor bence

  • emze52 E kullanıcısına yanıt

    hocam 5 senedir türknet kullanıyorum ama cidden insanı bezdiriyorlar. Doğru dürüst bir cevap verseler veya 1 ay sonra gelip kuracağız deseler tamam diyeceğim ama anca ilgili birime ilettik diye cevap veriyorlar sıktı.

  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • AnorieL kullanıcısına yanıt

    aynı bu şekildeydik bizde, binada kullanan olmasına rağmen sinyal sorunu diyorlardı dün çözüldü dediler bugünde kurdular.. o kadar beklememizi unutturdu diyebilirim :D umarım en kısa zamanda size de kurulum yaparlar.. btk üzerinden yazmanızı da öneririm bu arada.

  • emze52 E kullanıcısına yanıt

    Çok ilgisizler, ilgili gözüküyorlar ama aynı cevapları vermekten başka bişi yapamıyorlar. Btk üzerinden de yazdım ordanda aynı cevapları veriyorlar btk bir anlamı da yok cevaplar aynı olunca :)

  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu proje ekibimize ilettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle iletişime geçerek bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Basvuru yapali 13 gun civari oldu sanirim halen bekliyoruz :))

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Pazar akşamı yaptığımız başvuru sonucunda dün arandık bugün için randevu oluşturdular. Bugün de gelip kurulum yapıldı. Kablolu deneme şansım olmadı ama telefondan 450 mbit download 600 mbit upload civarı bikaç kez test sonucu aldık.

    Not : fevzi çakmak mah.

  • murty_ kullanıcısına yanıt
    Fevzicakmaktayim 2 haftadir basvuru bekliyorum simdi iyice sinirlendim 🤣🤣

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mehmet177 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dönüşüm işlemleri için ekibimize bilgi verebilmem adına kayıt numaranızı gönderir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.