Şimdi Ara

Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
1.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bekliyorum.

  • 21.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.

  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaklaşık yarım saat önce ekiplere tekrardan bildirimde bulunduk. Verecekleri bilgiye göre size dönüş yapacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ekipleriniz geldi,

    uzun uzadıya yazmayacağım, Önceden bağlantı 95Mbps VDSL di ama ben sinyal kısarak 70'e ayarlamıştım hat sağlığı açısından ama artık baktığımda hattım 19 mbps ADSL olmuş.

    Lütfen düzeltin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 21 Ekim 2021; 16:53:59 >
  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz bilgileri net uzmanımız ile paylaşıyorum. Hattınızı kontrol ederek size dönüş sağlayacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bekliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 21 Ekim 2021; 19:49:50 >
  • Bunun için de bi 24 gün daha bekleyecek miyim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 21 Ekim 2021; 23:58:29 >
  • 22.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.

    Sorunlar giderilmiş olarak görünüyor.

    Fakat kimseye de düzeltildi diye teşekkür edecek değilim. 24 gün boyunca her gün uğraşmak...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 22 Ekim 2021; 10:47:52 >
  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız 79860 kbps ile buluşuyor. Şu an sorun yaşıyor musunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Şu an için problem yok.

  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 22.10.2021 tarihli durum güncellemesi düzenlendi.
    23.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağtığım testler.

    Lan kablosu ile modem de kullanıcı yokken yapıldı.


    Modem bağlantı bilgileri:


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.




    Test-1


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.



    Test-2


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.



    Test-3


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    Test-4


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    Test-5


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.



    Vakit ilerledikçe zaten kararlı olmayan hız iyice düşüyor ping de yükseliyor.

    Saat 21 gibi tekrar test yapıp farklı post olarak atacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 23 Ekim 2021; 20:18:15 >




  • Saat 21 testi daha da kötü.


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    10 dakika sonra ki test


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.

    saat 21 testinin sonuncusu ve en kötüsü.


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    Saat 22.00 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    22.10 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    22.20 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    Saat 23.00 testi.

    Bundan kötüsü sanırım internet olmaması


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.

    23.10 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    23.20 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 23 Ekim 2021; 23:21:32 >




  • Saat 00.00 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    00.10 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    00.25 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.

    00.40 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.

    Bu arada saat 18.52'den beri türknet online işlemlerde ki destek kaydına istenildiği için sürekli bu testleri yolluyorum. Onlar 10 dk. ara ile 3 test istedi ama ben 5 saattir aralıklarla test yolluyorum.

    1 tane bile cevap yazılmadı, inceliyoruz bile yazan yok.

    İlginize de hayranım.



    00.50 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.


    Şimdilik son test yapıyorum. Problem olduğuna Türknet efendi ikna olur sanırım artık.

    Ne Prime Time mış arkadaş...

    01.00 testi


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 24 Ekim 2021; 1:5:10 >




  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımız ve network ekiplerimiz kontrol edecektir. Kontrol sonrasında uzmanımız size bilgi verecektir.
  • Şaka gibi...


    Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.

    Turknet mesajı:

    Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine...................... numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

    36 saat???

    Zaten 25 gün İnternetin gelmesini bekledim.
    3 gündür de bu hız problemi.
    Siz ne iş yapar ne hizmeti verirsiniz sayın Turknet?
    Kendi altyapınızdan hiç bir sebep göstermeden karga tulumba telekom altyapısına kovdunuz ama hizmeti de veremiyorsunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 24 Ekim 2021; 19:19:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu 22.10.2021 tarihinde alarak teknik uzmanlarımıza ve ekiplere ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Teknik uzmanlarımız ekiplerden hattın sağlama alınarak ekran görüntüsü iletmesini talep etmiştir. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Destek başlığım sürekli kopmalar yaşıyorum olarak değiştirilmiş.

    Bunun üzerine başlığın neden değiştirildiğini sordum.


    Gelen cevap:

    Merhaba

    Sistemde kontrolleri sağladığımda kopma sorunundan dolayı hızınız düşüyor. Arızayı telekoma ilettim.Sizden ricam modeminizi kapatmayınız.Tekrar size bilgi ileteceğim.İyi günler.


    Tekrar soru soruyorum:

    Peki gündüzleri neden hız düşüklüğü olmuyor?

    Sürekli kopuyor ise gündüzleri de olması gerekmiyor mu?


    Gelen cevap:

    Merhaba

    Hattınız ankastrenize kadar kontrol edilecektir.Ankastreden modeme kadar olan müşteri sorumluluğunda ekipler bilgi ilettiklerinde size bilgi ileteceğim.İyi günler.


    Benim sorduğum sorunun cevabı bu mudur yani?


    Bilgilendirme yapıyorum:

    Bugün tam olarak saat:17.54'de yeniden hız düşmesi başladı.

    O saate kadar yoktu...


    Gelen cevap:

    Merhabalar,

    Arızanız çözüm aşamasındadır.Ekipler gerekli çalışmaları yapacaklardır.En kısa sürede tarafınıza çözüm odaklı dönüş olacaktır.Arıza süresince modeminizi açık tutunuz.Gelecek güncel bilgileri tarafınıza anlık olarak iletmeye devam edeceğim.

    Anlayışınız için teşekkürler. Sağlıkla kalın.





  • Son Gelen Cevap - 26.10.2021:


    Merhaba, Telekoma ilettiğim arızanız alt yapısal kaynaklı bir sorun olmadığı ve iç tesisatla sonuçlanmıştır.İç tesisat olarak kontrol edeceğiniz noktalar;Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları,bina içinden geçen telefon kablosu,duvarda bulunan prizler,daire içi bağlantı kabloları,splitter cihazı, bilgisayar ve Modem bağlantı yerlerini kontrol etmeniz gerekmektedir.İsteğiniz doğrultusunda yerinde destek ekibimiz de 108 TL karşılığında bu kontrolleri sağlayabilir ve modem vs kablolamada ekstra ücret alınacak ve ekibimiz sizinle bu bilgiyi paylaşacaktır.Ekibimiz iç tesisatınızda herhangi bir sorun tespit etmezse ücret alınmayacaktır.Bu hizmetten yararlanmak için onayınız gerekmektedir.Kabul etmemeniz durumunda bir elektrikçi yardımıyla belirttiğim noktaları kontrol edebilirsiniz.İyi günler.


    Benim yanıtım:

    Olur kabul ediyorum ama ekibinizin saat 6-7 aralığında bu işi yapması gerekiyor.

    Çünkü size daha evvel bir çok kez bildirdiğim üzere bu hız problemi geç saatte başlıyor ve gece 12-1-2 saatlerinde 5 mbps ve altına kadar düşüyor.

    Gündüz gelmelerinin hiç bir etkisi olmayacaktır.



    Yani ben o kadar eminim ki iç tesisatta problem olmadığına. 28 eylülde başlayan arızada da iç tesisata suç atmışlardı ama iç tesisatta problem olmadığını zaten türknet'in kendi ekibi teyit etti bana.

    Ne enteresan bir durum yaşıyorum 1 aydır.

    İnanamıyorum gerçekten.


    ve modem ile hat bağlantı kablosu uzunluğu 70 cm'dir.

    yani bağlantı kutusu aşağıda modem de kat kat yukarılarda gibi bir durum söz konusu değildir.

    Ve şunu anlatamıyorum. Hadi iç tesisatım arızalı diyelim. Gündüz neden problem yok diyorum cevap yok. Gerçekten buna cevap veren yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 26 Ekim 2021; 11:58:31 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.