Bekliyorum. |
Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası. (2. sayfa)
-
-
21.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.
-
Merhaba, yaklaşık yarım saat önce ekiplere tekrardan bildirimde bulunduk. Verecekleri bilgiye göre size dönüş yapacağız. -
Ekipleriniz geldi,
uzun uzadıya yazmayacağım, Önceden bağlantı 95Mbps VDSL di ama ben sinyal kısarak 70'e ayarlamıştım hat sağlığı açısından ama artık baktığımda hattım 19 mbps ADSL olmuş.
Lütfen düzeltin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 21 Ekim 2021; 16:53:59 > -
Verdiğiniz bilgileri net uzmanımız ile paylaşıyorum. Hattınızı kontrol ederek size dönüş sağlayacak. -
Bekliyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 21 Ekim 2021; 19:49:50 > -
Bunun için de bi 24 gün daha bekleyecek miyim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 21 Ekim 2021; 23:58:29 > -
22.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.
Sorunlar giderilmiş olarak görünüyor.
Fakat kimseye de düzeltildi diye teşekkür edecek değilim. 24 gün boyunca her gün uğraşmak...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 22 Ekim 2021; 10:47:52 > -
Merhaba, hattınız 79860 kbps ile buluşuyor. Şu an sorun yaşıyor musunuz? -
Şu an için problem yok.
-
Keyifli kullanımlar dilerim. -
22.10.2021 tarihli durum güncellemesi düzenlendi.
23.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yağtığım testler.
Lan kablosu ile modem de kullanıcı yokken yapıldı.
Modem bağlantı bilgileri:
Test-1
Test-2
Test-3
Test-4
Test-5
Vakit ilerledikçe zaten kararlı olmayan hız iyice düşüyor ping de yükseliyor.
Saat 21 gibi tekrar test yapıp farklı post olarak atacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 23 Ekim 2021; 20:18:15 >
-
Saat 21 testi daha da kötü.
10 dakika sonra ki test
saat 21 testinin sonuncusu ve en kötüsü.
Saat 22.00 testi
22.10 testi
22.20 testi
Saat 23.00 testi.
Bundan kötüsü sanırım internet olmaması
23.10 testi
23.20 testi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 23 Ekim 2021; 23:21:32 >
-
Saat 00.00 testi
00.10 testi
00.25 testi
00.40 testi
Bu arada saat 18.52'den beri türknet online işlemlerde ki destek kaydına istenildiği için sürekli bu testleri yolluyorum. Onlar 10 dk. ara ile 3 test istedi ama ben 5 saattir aralıklarla test yolluyorum.
1 tane bile cevap yazılmadı, inceliyoruz bile yazan yok.
İlginize de hayranım.
00.50 testi
Şimdilik son test yapıyorum. Problem olduğuna Türknet efendi ikna olur sanırım artık.
Ne Prime Time mış arkadaş...
01.00 testi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 24 Ekim 2021; 1:5:10 >
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımız ve network ekiplerimiz kontrol edecektir. Kontrol sonrasında uzmanımız size bilgi verecektir. -
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu 22.10.2021 tarihinde alarak teknik uzmanlarımıza ve ekiplere ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Teknik uzmanlarımız ekiplerden hattın sağlama alınarak ekran görüntüsü iletmesini talep etmiştir. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
Destek başlığım sürekli kopmalar yaşıyorum olarak değiştirilmiş.
Bunun üzerine başlığın neden değiştirildiğini sordum.
Gelen cevap:
Merhaba
Sistemde kontrolleri sağladığımda kopma sorunundan dolayı hızınız düşüyor. Arızayı telekoma ilettim.Sizden ricam modeminizi kapatmayınız.Tekrar size bilgi ileteceğim.İyi günler.
Tekrar soru soruyorum:
Peki gündüzleri neden hız düşüklüğü olmuyor?
Sürekli kopuyor ise gündüzleri de olması gerekmiyor mu?
Gelen cevap:
Merhaba
Hattınız ankastrenize kadar kontrol edilecektir.Ankastreden modeme kadar olan müşteri sorumluluğunda ekipler bilgi ilettiklerinde size bilgi ileteceğim.İyi günler.
Benim sorduğum sorunun cevabı bu mudur yani?
Bilgilendirme yapıyorum:
Bugün tam olarak saat:17.54'de yeniden hız düşmesi başladı.
O saate kadar yoktu...
Gelen cevap:
Merhabalar,
Arızanız çözüm aşamasındadır.Ekipler gerekli çalışmaları yapacaklardır.En kısa sürede tarafınıza çözüm odaklı dönüş olacaktır.Arıza süresince modeminizi açık tutunuz.Gelecek güncel bilgileri tarafınıza anlık olarak iletmeye devam edeceğim.
Anlayışınız için teşekkürler. Sağlıkla kalın.
-
Son Gelen Cevap - 26.10.2021:
Merhaba, Telekoma ilettiğim arızanız alt yapısal kaynaklı bir sorun olmadığı ve iç tesisatla sonuçlanmıştır.İç tesisat olarak kontrol edeceğiniz noktalar;Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları,bina içinden geçen telefon kablosu,duvarda bulunan prizler,daire içi bağlantı kabloları,splitter cihazı, bilgisayar ve Modem bağlantı yerlerini kontrol etmeniz gerekmektedir.İsteğiniz doğrultusunda yerinde destek ekibimiz de 108 TL karşılığında bu kontrolleri sağlayabilir ve modem vs kablolamada ekstra ücret alınacak ve ekibimiz sizinle bu bilgiyi paylaşacaktır.Ekibimiz iç tesisatınızda herhangi bir sorun tespit etmezse ücret alınmayacaktır.Bu hizmetten yararlanmak için onayınız gerekmektedir.Kabul etmemeniz durumunda bir elektrikçi yardımıyla belirttiğim noktaları kontrol edebilirsiniz.İyi günler.
Benim yanıtım:
Olur kabul ediyorum ama ekibinizin saat 6-7 aralığında bu işi yapması gerekiyor.
Çünkü size daha evvel bir çok kez bildirdiğim üzere bu hız problemi geç saatte başlıyor ve gece 12-1-2 saatlerinde 5 mbps ve altına kadar düşüyor.
Gündüz gelmelerinin hiç bir etkisi olmayacaktır.
Yani ben o kadar eminim ki iç tesisatta problem olmadığına. 28 eylülde başlayan arızada da iç tesisata suç atmışlardı ama iç tesisatta problem olmadığını zaten türknet'in kendi ekibi teyit etti bana.
Ne enteresan bir durum yaşıyorum 1 aydır.
İnanamıyorum gerçekten.
ve modem ile hat bağlantı kablosu uzunluğu 70 cm'dir.
yani bağlantı kutusu aşağıda modem de kat kat yukarılarda gibi bir durum söz konusu değildir.
Ve şunu anlatamıyorum. Hadi iç tesisatım arızalı diyelim. Gündüz neden problem yok diyorum cevap yok. Gerçekten buna cevap veren yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 26 Ekim 2021; 11:58:31 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X