Şimdi Ara

Türknet ile ilgili yaşadığım, bakım, altyapı değişikliği, iç tesisat arızası, altyapı arızası.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
1.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 28 Eylül 2021 tarihine kadar internet hizmetini sıkıntısız bir şekilde 70mbps olarak alıyordum.

    28 Eylül'de ne olduysa birden internet gitti ve ben destek kaydı oluşturdum.

    Müşteri hizmetlerinden bir hanımefendi Türktelekom ekiplerinin bakım çalışması yaptığını bildirdi, peki bu bakım çalışmasını siz neden bana bildirmediniz dedim ve aldığım cevap: Bizim de haberimiz yok bakım yapılacağından.


    Sonra bundan yaklaşık 1 sene evvel Türknet'in bana attığı mesaj aklıma geldi.

    "Müjde, sizi kendi altyapımıza taşıyoruz"

    Ben hani sizin altyapınızdaydım diye sorular sormaya başlayınca başladılar kemküm etmeye.

    Neymiş demek ki Müşteri kandırılabiliyormuş. Ruhumuz bile duymuyormuş.


    Neyse birkaç saat sonra düzeldi gibi oldu ama hat değerlerim berbat, 34mbps zar zor görüyor.

    Bununla ilgili de destek kaydı açtım ve o kayıttan sonra aradan tam bugün itibari ile (18.10.2021) 20 gün geçti ama arızayı bir türlü yapamadılar.

    Sürekli Türktelekom diyip duruyorlar.


    Kayıt oluşturmamın ardına destek paneline şu mesaj geldi:


    Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine ......................................numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.


    ve hemen ardına aynı gün (28.10.2021):

    Yapmış olduğumuz görüşmede altyapı değişikliği ile ilgili işlemlerim devam etmektedir. İşlemleri adım adım takip ederek süreci hızlandırmak adına aksiyon aldım. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğim.iyi günler dilerim


    eee hani önce bakımdı sonra arıza oldu şimdi de altyapı değişikliği oldu.


    28.09.2021:

    Merhaba Altyapı değişikliği işlemleriniz devam etmekte gelişmelerden sizi haberdar edeceğim. iyi günler dileriz


    29.09.2021:

    Merhaba

    Konuyla ilgili süreç uzadığı için üzgünüm.Yaşadığınız problemle ilgili çalışmalarımız devam etmektedir. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim. iyi günler dileriz


    30.09.2021:

    Merhaba, Arızanın giderilmesi adına saha ekipleri kontrollere devam etmekte olup saha ekipleri ile iletişim halindeyim.Çalışmaların hızlandırılması yönünde bilgileri saha ekiplerine ilettim.Arıza hakkında bilgi gelmesi halinde sizi de bilgilendiriyor olacağım.


    Arızaya dönüştü yine olay.


    01.10.2021:

    Merhaba, Şuanda altyapı değişikliği işlemleriniz devam etmektedir. işlemler en yakın zamanda tamamlanacak ve hizmetinizi kullanabileceksiniz. Bu süreçte beklemenizi rica eder, İyi günler dilerim.


    Yine altyapıı değişikliği oldu.


    02.10.2021:

    Merhaba,

    Yeni internet devrenizin Türk Telekom tarafından onaylanmasını beklemekteyiz. Devre onaylandığı vakitte, fiziksel bağlantının kurulması adına saha ekiplerimizi yönlendireceğim. Ben konunun takibini yapıyorum ve sizden beklemenizi rica ediyorum.

    İyi günler.


    03.10.2021:

    Merhaba,

    Altyapı değişikliği işlemleriniz devam etmektedir. işlemler en yakın zamanda tamamlanacak ve hizmetinizi kullanabileceksiniz. Bu süreçte beklemenizi rica eder,

    İyi günler dilerim.


    04.10.2021:

    Merhaba,

    Yeni internet devrenizin Türk Telekom tarafından onaylanmasını beklemekteyiz. Devre onaylandığı gibi ekip yönlendirmesi sağlayacağım. Sizden beklemenizi rica ediyorum.

    İyi günler.


    05.10.2021:

    Merhaba,

    Şuanda VAE geçişiniz tamamlanmıştır. Bağlantınız atlak olarak yapıldığından dolayı, saha ekiplerimizi size yönlendirdim. Ekip arkadaşlarımız sizinle iletişime geçerek dairenizde gerekli fiziksel bağlantıyı sağlayacaklardır.

    İyi günler.


    06.10.2021:

    Merhaba

    İç tesisat bağlantılarınızın yapılması adına size yönlendirmiş olduğumuz, yerinde destek ekibimizin sizinle iletişime geçip 07.10.2021 tarihine randevu aldıklarını görüyorum. Ekip arkadaşlarımız randevu gününde, sizinle iletişime geçecek ve iç tesisatınız da gerekli kontrolleri sağlayacaklardır. Bu sürede beklemenizi rica eder,

    İyi günler dilerim.


    İç tesisatta sağlam hee adım gibi eminim bu arada :)


    07.10.2021:

    Merhaba

    Altyapı değişikliği ile ilgili işlemlerim devam etmektedir. İşlemleri adım adım takip ederek süreci hızlandırmak adına aksiyon aldım. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğim.iyi günler dilerim


    07.10.2021:

    Merhaba,

    Ekiplerden arızanızın son durumu hakkında bilgi istedim.Durumun aciliyetini bildirdim.Gelişme olması durumunda sizlere dönüş yapacağım.

    İyi günler dilerim.


    Tabi arada hiç bir işe yaramayan BTK'ya da bir sürü şikayet mesajı yazdım ama nafile tabi.


    08.10.2021:

    Merhabalar,

    Çözüm sürecinin uzadığının farkındayım, arka planda tüm işlemleri sağlıyorum. Size konu hakkında dönüş yapacağım.

    İyi Günler Dilerim.


    09.10.2021:

    Merhaba,

    İç tesisat kontrollerinizi sağlayan yerinde destek ekibimizden, gerekli fiziksel bağlantıların yapıldığını fakat altyapı kaynaklı arıza yaşadığınız bilgisine ulaştım. Buna istinaden arızanızı alt yapı sağlayıcımız olan Türk Telekom ekiplerimize ilettim. Ekipler çözüm için gerekli çalışmaları yapacaklardır. Çalışmalar ile ilgili olarak size ara ara güncel bilgi vereceğim. Bu süre içerisinde modeminizi açık tutmanızı rica ediyorum.

    İyi günler.


    Hooop iç tesisattan çıktık yine altyapı kaynaklı arızaya geri döndük.


    10.10.2021:

    Merhaba,

    Yaşamış olduğunuz arıza çözüm aşamasındadır. Arızanızın en kısa sürede çözümlenmesi için ekipler gerekli çalışmalar yapmaktadırlar. Çalışmaları yakından takip edip ekiplerden güncel bilgi geldikçe sizinle paylaşmaya devam edeceğim.

    İyi günler dilerim.


    11.10.2021:

    Merhaba,

    Arızanız çözüm aşaması devam etmektedir. Çözüm sürecinin böyle uzamış olmasından dolayı üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Arızanızı en kısa sürede çözüme kavuşturabilmek için Türk Telekom ekipleri ile iletişim içindeyim. Ekiplerden güncel bilgi geldikçe sizinle paylaşmaya devam edeceğim.

    İyi günler.


    12.10.2021:

    Merhaba,

    Yaşamış olduğunuz arıza çözüm aşamasındadır. Arızanızın en kısa sürede çözümlenmesi için ekipler gerekli çalışmalar yapmaktadırlar. Çalışmaları yakından takip edip ekiplerden güncel bilgi geldikçe sizinle paylaşmaya devam edeceğim.

    İyi günler dilerim.


    13.10.2021:

    Merhaba ,

    Vermiş olduğunuz bilgileri okudum. Devre de yaşanan problemin giderilmesi adına ortak bir çalışma ayarladık. TT ekipleri ve özel saha ekibimiz 15.10.2021 tarihinde birlikte gelecek ve tüm bağlantı noktalarını kontrol ederek sorunu gidereceklerdir.

    İyi günler.


    15.10.2021 tarihine bana da randevu verdiler ama saat vermedikleri için iş yerinden izin almak zorunda kaldım.


    13.10.2021:

    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz bilgileri okudum fakat 15.10.2021 tarihine ortak çalışma randevu oluşturulmuş konunun önemini ekiplere iletmiş durumdayım. Randevu gününde gerekli işlemler sağlanacaktır. İyi günler.


    Bunun üzerine yine saat kaç gibi diye sordum cevap:

    14.10.2021:

    Merhaba,

    Ekiplerimiz gelmeden önce bilgş aktaracaklardır gelişmelerden sizi de haberdar edeceğim

    iyi günler dilerim


    15.10.2021: büyük gün

    Merhaba,

    Ortak çalışmaya uygunluk sağlanması adına ekiplere tekrardan bilgi ilettim. Ekipler sizinle iletişime geçerek problemi gidereceklerdir.

    İyi günler


    veeee Türk telekom ekipleri geldi, Türknet arkadaşlar yok mu dedi dedim henüz yok, biraz beklediler gitmemiz lazım diyip gittiler. Türknet randevuya gelmedi.


    15.10.2021:

    Merhaba ,

    İletmiş olduğunuz bilgileri okudum. Özel saha ekiplerimizin randevuya uygunluk sağlamadığını görüntülüyorum. Konu ile alakalı ekiplerden bilgi talebinde bulundum. Gelecek bilgiye istinaden size daha detaylı bilgi ileteceğim. İyi günler.


    16.10.2021:

    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz bilgileri okudum ve saha ekipleri ile alakalı şikayet kayıtlarınızın açık olduğunu görüyorum. Şikayet kayıtlarına istinaden gerekli işlemler sağlanacaktır.

    Yeni port üzerinden fiziksel bağlantının kurulması ve sinyallerinizin gelmesi adına tekrardan özel ekibimizi size yönlendirdim. TT ekiplerine arıza kaydı ilettim. Her iki ekipte gerekli kontrol ve işlemleri sağlayarak sorunu gidereceklerdir. Saha ekiplerimiz gelmeden sizi arayacakları için telefonunuzu açık tutmanızı rica ediyorum. Bende arka planda gerekli takibi sağlıyorum.

    İyi günler.


    arada ben mesajlar yazıyorum onları eklemedim, serzenişlerde bulunuyorum başka bir şey yok.


    17.10.2021:

    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz tüm bilgileri okudum. Sürecin uzamış olduğunun ve mağduriyetin farkındayım. Saha ekiplerimiz yoğunluk kaynaklı ortak çalışmaya katılım sağlayamamışlardır. Ben tekrardan bir ortak çalışma randevusu alıp ekipleri yönlendireceğim. Tekrardan bir aksaklık yaşanmayacak ve her iki ekipte çalışmaya katılım sağlayacaklardır. Ben konunun takibini yakından yapıyorum. Problem en kısa zamanda giderilecektir. İyi günler.


    17.10.2021:

    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz bilgileri okudum ve mağduriyetinizin farkındayım. Ancak bir ortak çalışma ile yaşanılan problemi giderebiliriz. Uygun olduğunuz bir tarih var ise, bana iletebilirsiniz. Randevuya uygun olduğunuz güne almaya çalışacağım.

    İyi günler.


    akşamına müşteri temsilcisi aradı ses kaydı durmaktadır.

    Pazartesi uygun dedim kapattık.


    18.10.2021:

    Yine bir müşteri temsilcisi aradı salı günü müsait misiniz diye sordu, dedim bugün için anlaştık ya dün arayan arkadaşlar. Burada öyle bir kayır yok dediler. Salı günü olsun o zaman dedim kayıt aldılar tamam dediler.

    Sonrasında gelen mesaj:


    18.10.2021:

    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz bilgileri okudum fakat bugüne uygunluk olmadığından dolayı ekiplerden randevu alamadım. İsterseniz haftaya pazartesi gününe veya bu hafta içi müsait olabileceğiniz farklı bir güne randevu oluşturabilirim. Veya dilerseniz, en yakın tarihe randevu oluşturup ekipleri yönlendirebilirim. Evde bulunmamanız durumunda yalnızca ankastre kutunuza kadar kontroller sağlanabilir.

    Konu ile alakalı dönüş yapmanızı rica ediyorum. İyi günler.


    2 saat evvel arandım yarın için randevu oluşturuldu.

    Randevuyu kontrol eder misiniz diye mesaj attım


    18.10.2021:

    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz bilgileri okudum. Yarın için alınan randevu özel ekibimiz için alınmıştır. Size verilen randevu saatinde özel ekibimiz gelip iç tesisat kontrolü ve ankastre kutusunda TT'nin yapmış olduğu bağlantının kontrolünü sağlayacaklardır.

    Sorunun devam etmesi halinde ortak çalışma kapsamında her iki ekibi de yönlendireceğim. İyi günler.


    Bana yarın için randevu verildi evet ama herhangi bir saat bildirilmedi. Mesajını attım cevap bekliyorum.


    Güncelleme:

    19.10.2021:

    Merhaba,

    Sistemde kayıtlı numaradan sizinle görüşme sağladım. Özel saha ekibimizin henüz eve gelmediklerini belirttiniz. Konu ile alakalı ben ekiplere tekrardan bilgilendirme sağladım. Saha ekibimiz gün sonuna kadar gelecek ve fiziksel bağlantınızı kuracaklardır. İyi günler.


    Saat 16 gibi yazdım hala gelen giden yok diye, gelen cevap:

    19.10.2021:

    Ekipler 19:00'a kadar hizmet veriyor. Gün içerisinde adrese gelecekler


    Gelmediklerini hem online işlemlere hemde buradan bildirdim.


    19.10.2021:

    Türknet Donanımhaber destek özel mesaj:

    Adrese kimsenin gitmediği konusunda net uzmanımıza bilgi verdim ve kendisi saha ekipleri ile görüştükten sonra size dönüş yapacak.


    Saat: 19.45 ve ne gelen ne giden ne arayıp haber veren var.

    Şaşırdım mı, tabi ki Hayır. Şimdi yine yazarlar birazdan, süreç çok uzadı farkındayız bu durum için çok üzgünüz. Ekiplerimize durum hakkında bilgi talebi ilettik, yeni randevu vs vs vs.


    20.10.2021:

    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz bilgileri okudum. Konu ile alakalı özel saha ekibimiz ile iletişime geçtim. Gelecek bilgiye istinaden geri dönüş yapacağım.

    İyi günler.


    20.10.2021:

    Telefon geldi ve yarın geleceklerini ilettiler.

    Babamın iş yeri olduğu için zaten kafama göre izin alabiliyorum, bu geliyoruz dedikleri 3. oldu.


    20.10.2021:

    Merhaba,

    Mağduriyetinizin farkındayım fakat saha ekiplerimiz yarın ki (21.10.2021) randevuya muhakkak uygunluk sağlayacaklardır.

    İyi günler.


    21.10.2021:

    Türknet ekibi Telekom ile birlikte geldi.

    Modeminiz bozuk veya vdsl uyumlu değil dediler.

    Modem de keenetic extra dsl ac1200, dedim imkanı yok. İş yerine de götürdüm 2 farklı hatta denedim ve modem çalışıyor.

    Biraz sonra modemi komple sıfırlayıp tekrar deneyeceğim.

    Fakat sanırım mevcut bağlı olan hattan başka bir yere bağladılar modeme giden kabloyu, bakalım ne olacak.


    21.10.2021:

    Eve geldim, benim arızadan evvel ki bağlantım VDSL olduğu için ADSL parametrelerini Modem üzerinden devre dışı bırakmıştım.

    Dolayısı ile ekip bana o yuzden sinyal alamıyorsunuz dedi.

    Bağlantıyı otomatiğe aldım sinyal bağlantı sağladı ama o da ne ADSL 19mbps.

    eee ben Vdsl kullanıyorudum???

    Bunu da bildirdim Türknet'e bakalım...


    22.10.2021:

    Hat VDSL olarak tanımlandı.

    Şuan için sorunlar çözülmüş görünüyor.


    22.10.2021:

    Akşam saat 19.00'dan sonra görünen hızım 79868 kbit/s ama ne yaptıysam 35000kbit/s üzerini geçmiyor hız. Saat 20.00'de hız 10000 kbit'e kadar ve sonrasında 5000 kbit'e kadar indi.

    Hat boş eminim. Hem hız testleri hem de download testleri gerçekleştirdim bir çok farklı yerden.


    Durumu bildirdim ve bana gelen cevap:

    Hattınızla ilgili inceleme sağladığımda hızlarınız da herhangi bir düşüş söz konusu değildir. Hizmetinizde 1 mpbs bile düşüş meydana gelmemiştir. Tabi ki bu gözlemlediğim değerler kablolu bağlantı hızınız için geçerli. Kablosuz bağlantılar da modemin konumu, kanal ayarınız gibi çeşitli durumlardan dolayı hız kaybı yaşayabilirsiniz. Prime time dediğimiz 18:00-24:00 yoğun kullanım saatleri arasında yavaşlama yaşayabilirsiniz. Prime time saatleri dışında, başka internet kullanan bir cihaz veya uygulama olmadan,bilgisayarınıza kablolu bağlanarak 10 dakika aralıklarla 3 test yapıp online işlem merkezimizden tam ekran görüntüsü ile bize göndermenizi rica ediyorum.Anlayışınız için teşekkür ederim. Verdiğimiz hizmeti değerli görüşleriniz ile geliştiriyoruz.Destek kaydınız sonlandırıldıktan sonra çözüm sürecini değerlendirebilmeniz için iletilen ankete katılımınızı rica ederim.



    23.10.2021:

    Bende şöyle bir cevap yazdım :

    "Prime time dediğimiz 18:00-24:00 yoğun kullanım saatleri arasında yavaşlama yaşayabilirsiniz."

    Bunu sözleşme de belirttiniz mi?

    Ayrıca o kadar emin konuşuyorsunuz ki bu işi bilmediğiniz gerçekten çok belli.

    Ben zaten kendim demişim size hat değerleri bu ama asıl tespit ettiğim hız bu diye.

    Beni kendi sisteminizden çıkartıp telekom denen firmanın santraline atıp sonrada bilmem ne saat aralıklarında yoğunluk olabilir diyip kestirip atamazsınız.

    Yoğunluk falan beni ilgilendiren bir durum değil.

    Saat 20'den sonra 5 mbps maksimum hız alabildim. Böyle saçma bir şey olamaz.

    Akşam da aynı durumu yaşayacak mıyım göreceğiz.

    Umarim yaşamam


    Süreci paylaşmaya devam edeceğim.

    Ve buradan da yazayım, Hani sizin altyapınızdaydım!!!https://www.nperf.com/en/tr




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 23 Ekim 2021; 15:5:22 >







  • Merhabalar, öncelikle uzayan süreç ve yaşadığınız sorun ile ilgili üzgünüm. Sorununuzu detaylı bir şekilde okudum ve inceledim. Ekiplerin bu konuyu aciliyetli bir şekilde çözmesi adına PM üzerinden konu linkiyle beraber benimle destek numaranızı paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Gerekli bilgiler iletildi.

  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden kontrol edip geri dönüş sağlayacağım.
  • 19.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.

  • 20.10.2021 tarihli durum güncellemesi eklendi.

  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin randevuya uyum sağlamadıklarını teknik uzmanlarımıza ilettim. Güncel bilgi aldığımda size tekrar bilgi vereceğim. Konuyu yakından takip ediyorum. Sorunun bir an önce çözümlenmesi için elimizden geleni yapacağız.
  • Aynı sorunları ben de yaşıyorum. Turknet bu konuda hiçbir şey yapmıyor, yapmayacakta. Tek çözüm değiştirmek.

  • Furkanydn kullanıcısına yanıt

    Türknet kötü evet kesinlikle katılıyorum. Maalesef ülkemizde bu hizmeti 4 4'lük veren de yok.

    Kötünün iyisi diyeceğim ama onu da hak etmiyorlar.

    Bu haftayı bekliyorum çözüldü çözüldü çözülmez ise başka bir hizmet sağlayıcı bakacağım zaten.

    Bu işi, tüm altyapıyı bir tane firmanın tekeline bırakırsan bir ülkede zaten kaliteli hizmet bekleme. Diğerleri de ondan kiralar sata satar.

    Şikayet edeceğin yer de yok, teoride var "BTK" ama 22 gün oldu kimse sallamıyor bile.

    vs. vs. konuşulacak çok şey var ama gel gör ki kime anlatacaksın derdini!!!


    Birde Türknet'in hizmete ilk başladığın gün ödemeyi hemen alma olayı var, ona da ayrı sardım bu ara.

    Yani sistemleri önce öde sonra kullan.

    Ödüyoruz ama kullanamıyoruz işte




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 20 Ekim 2021; 13:27:51 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    22 gündür elinizden geleni yapmadığınızı da böylelikle itiraf ettiğiniz için teşekkürlerimi sunarım.

  • Furkanydn kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destekte yazanın dışında bir şey yazmayacaksan hiç zahmet etme arkadaşım. 4 aile olarak turknet kullanıyoruz 4 hane yani. Hepsini turknetten çıkarıyorum en yakın zamanda.
  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Kablonet dene istersen, 200 mbit dediler. Turkneti iptal edip oraya geçmeyi düşünüyorum.
  • Furkanydn kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek teknik uzmanlarımıza önceliğini ileteceğim. Konunun linki ile birlikte destek kaydı numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
  • Furkanydn kullanıcısına yanıt

    Maalesef kablonet yok bulunduğum yerde.

  • Türk Net'i bilmiyorum ama D-Smart ilgili sorun yaşamak istemiyorsanız sizi D-Smart adına kimin aradığına veya Türk Telekom diye arayıp D-Smart kakalamaya çalışanlara dikkat edin.
  • Koca ülkede ne düzgün bir servis sağlayıcı ne de düzgün bir altyapı var. TT,SOL,Türknet,Netspeed vs. hepsi aynı. Parayı almaya gelince gününü gününe fatura geliyor ama iş hizmet vermeye gelince ben ona ilettim, o ona iletti, bahçıvan uşağa iletti diye uzuyor iş. Valla ne yalan söyleyeyim sizde peygamber sabrı varmış hocam. Umarım sorununuz kısa zamanda çözülür.
  • kutsall1 kullanıcısına yanıt

    Uyarı için teşekkür ederim.

  • glikoz surubu kullanıcısına yanıt

    Bugün için kesin gelecekler, gelmeme durumları olmayacak diye yeni bir söz verildi, bakalım.

    Sabretmek durumundayız işte maalesef, hakkımızı nerede arayacağız ki.

    Diğer servis sağlayıcılarında pek bir farkı yok çünkü. Bölge olarak kablonet olsa hiç düşünmeyeceğim mesela ama işi tekellerine alanlar yüzünden beklemekten başka yapabilecek bir şey yok.

    İmkanı olanlar bunları okursa ve başka değerlendirebilecekleri fırsatları varsa diye buraya yazıyorum böyle işte.


    Mesela bugün saha ekiplere gelecek Türknet'in muhtemelen ama türktelekom ile koordine şekilde gelmeyecekleri için yine bana diyecekleri şu; "Türktelekom'a iletiyoruz merak etmeyin"




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 21 Ekim 2021; 10:24:11 >
  • ANDUIN1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gün içerisinde ekiplerin adrese gelmesi için takibini yapıyoruz. Bende tekrardan bilgi veriyorum.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.