Şimdi Ara

TTNET doğal afet kaynaklı arıza problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
85
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • S.a arkadaşlar evimde 40gündür net yok ttnet i aradığımda doğal afet kaynaklı arıza vardır diyip 2/3 tarih ertelediler ve en son da ben taaahüdü iptal edip çıkacak ücreti ödemek istemiyorum dediğimde böyle birşey yapamazsınız ancak 3aydan fazla kesinti olursa böyle bir hakkınız olur dendi. Bu doğru mu ? Doğruysa çok saçma geldi bana zira 40gün ben hiç yere netsiz kalıyorum sırf bu yüzden telefondaki netim dahi tükeniyor üzerine para verip mecburen GB almak zorunda kalıyorum. Yeni her halükarda mağdur oluyorum maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam eğer hattınızı kapatacaksanız, cayma bedeli ödememek için elinizde sağlam deliller bulundurun.

    1- BTK'ya ayrıntılı bir şikayet açın. Gelecek olan cevabın ekran görüntüsünü alın.

    2- TT uygulaması üzerinden yazılı şikayet edin. Gelecek cevabın ekran görüntüsünü alın.

    Eğer size verdikleri cevabı yazarlarsa, siz de iptal ederseniz elinizde TT'nin hizmet veremediğinin delili olur.

    TT yine cayma bedeli yansıtır büyük ihtimalle. Bu cayma bedelini de Tüketic Hakem Heyeti'ne elinizdeki delillerle "hizmet almış olduğum TT, hizmet sağlayamamaktadır ve hizmetini almadığım servise ücret ödemek istemiyorum." Diye kayıt oluşturabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buraya kayıt açın. Arızanın ne zaman giderileceğini sorun bakalım nasıl bir yanıt gelecek üzerine yeniden konusuruz

  • BTK ile hiç uğraşmadan delillerinizle birlikte AYIPLI HİZMET nedeni ile THH'ye başvurun direkt.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.