Şimdi Ara

Türknet ilgisizliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Maalesef 8. Gün oldu ve hala sorunumuz devam ediyor. Ne gelen ne de giden var. Allah kimseyi türknetin eline düşürmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceffry C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın kontrolü için gün içerisinde ücretsiz ekip yönlendireceğiz. Ekipler iç tesisatı kontrol ederek size bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Özel mesajıma bakarmısınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Malesef benimde 5 gündür internetim yok. Daha kötü olanı ise doğru dürüst muhattabım yok. Daha 1 ay önce tekrar arıza yaşamış ve 6-7 günde ancak düzelmişti. Şimdi tekrar arıza var ve 5.gününe geldik bile. Ben türknette kalmak istedikçe zorla beni türk telekoma geçirecekler. Bu kadar sık arıza normal değil.
    He bu arada arızasız dediğim günlerde de defalarca modemde dsl ve internet linkleri çalışmasına rağmen evdeki cihazların internete çıkamadığı oluyordu. Modemi 5-6 sefer kapatıp açınca anca düzeliyordu.
    Destek numaram 36762378. Bugün içerisinde elle tutulur bir gelişme olmayacaksa gerçekten artık iptal etmek durumundayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanın kontrolü için gün içerisinde ücretsiz ekip yönlendireceğiz. Ekipler iç tesisatı kontrol ederek size bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
    Nedense pek inanmıyorum ama göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız hat değerlerinizi kontrol ederek sorunu çözümleyecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Xallez kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım çalışmaları tamamlayarak bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Aynı sorundan bende muzdaripim, 7 gün oldu internetim yok. Dsl ışığı 3-4 kere yanıp sönüyor sonra belli bir süre yanmıyor ve aynı olay tekrarlanıyor. Defalarca desteğe, foruma yazdım hatta aradılar konuştum 2 kez ve hiçbir aksiyon göremiyorum. Neyse bugün son evrakları yolladım, otomatik ödemeyi iptal ettim en kısa sürede hizmet alabileceğim bir ıss'e geçeceğim. Uğraşmaya değmez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunun önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım çalışmaları tamamlayarak bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
    Merhaba, önceki kayıtlarımızda siz de sorun olduğunu belirttiniz, ama her seferinde kayıt kapatılıyor bir çözüm bulunmadan..
    İnternette sürekli sorun yaşıyoruz, sürekli olarak kopmalar yaşıyoruz sayfalar sürekli hata veriyor. 2 dk sonra sayfayı yenilediğimizde o sayfaya giriyor ama hata verdiğinde sitede yazan şeyler şunlar;

    Bu siteye ulaşılamıyor
    (herhangi bi sayfa) adresli ana makinesinin sunucu IP adresi bulunamadı.
    Aşağıdakileri deneyin:
    Checking the proxy, firewall, and DNS configuration
    Windows Ağ Teşhislerini Çalıştırma
    Changing DNS over HTTPS settings
    DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG

    Bunun dışında da sürekli kopmalar, bağlanamamalar oluyor.

    Turknete 3-4 kez şikayet kaydı oluşturduk kontrol ettik sorun görmedik diye bildirim geliyor ama bunaldık 3-4 aydır böyle, buna bi çözüm bulamaz mıyız yoksa turknetten ayrılmak zorunda kalacağız, bunun altını çiziyorum çünkü interneti kullanamaz olduk.
    Acil bir çözüm talep ediyorum sizden ve LÜTFEN EVE BİR EKİP GÖNDERİP SORUNU BULUN ARTIK abone no 1111589
    Umarım yine ekip yönlendirdik, sonrasında da bişey yok diyerek kayıt kapanmaz, çünkü bu son açtığım kayıt olacaktır.
    Teşekkürler..




  • Ben az önce gidip türk telekoma abonelik başvurusunda bulunarak türknet macerasını burada noktalıyorum. Sorun çıkmadığı sürece türknet gerçekten harika bir servis sağlayıcı. Ancak olurda sorun yaşarsanız, bu sorun gerçekten ciddi sürelerde çözülüyor. Ben bu durumdan çok sıkıldım artık.
    İptal dilekçemi vs de perşembe günü mail atıcam. Kalan herkese sabırlar diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Androge0s kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızın önceliğini arkadaşlarıma ilettim. Arkadaşlarım gerekli önceliği sağlayarak size bilgi verecektir.
  • Merhaba, 29.09.2020 tarihinde kaydınızı alarak teknik uzmanlarımıza ilettik. Arkadaşlarım gerekli kontrolleri yaparak size bilgi verecektir. Ben de önceliğini ilettim.
  • Xallez kullanıcısına yanıt
    Sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    size 24 adet referans getiren bir kullanıcıyım, umarım eve gelerek gerekli kontrolleri sağlar ve uzun bi aranın ardından sorun hallederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8agcio -- 29 Eylül 2020; 15:53:16 >
  • Ve 11. Gün. Hala internetim yok. İşin acısı kimsenin umrunda bile değil. Burda ki türknetdesteğinde hiç bir vasfı olmayan tamamen oyalamaya çalışan bir çalışan. On lafından dokuzu yalan. Yarın ilk iş olarak başka bir sağlayıcıya geçiş başvurusu yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysf_09 Y kullanıcısına yanıt
    Adamlar doymuş
    Para bol geliyir artık. Türknetli olmak istiyorum ama olamıyorum dediğimde buna çare bulmak yerine. Git Türk Telekom ile görüş diyorlar

    Etcek bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysf_09 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekipler yoğunluk olması nedeniyle müdahale edemediklerini iletti. Arızanın aciliyetini ilettik, Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekipler yoğunluk olması nedeniyle müdahale edemediklerini iletti. Arızanın aciliyetini ilettik, Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
    Tamam büyük bir şehir olsa anlarım. Ama küçük bir yerleşim yerinde kalıyorum. Evet yinede yoğunluk olabilir ama 11 günde sürmemesi lazım. Hoş bugünde bitti ve 12. Güne girdik. Bir bilgi almakta bile zorlanıyorsunuz. Bakalım arızayı gidermede kaç hafta yada ay sürecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    3 gun sonra sorunum çözüldü. 3 gun ınternetsız gectı.mustafa beyden çözüm bulamadık.tesisat arızalı oldugu soylendı.dedıgim gibi ttelekom degıstırdıgı ankastradan kaynaklı ımış.soylede bır durum var tabıkı.telekom ankastra değistiriyor.sorun ıç tesisat oluyor dedı merve hanım.benım ellemedıgım veya oynamadıgım duvardakı kutu(ttelekom dagıtıcı kutu).her neyse bu arızanın gıderılmesınde payı olan herkese tesekkur ederım. bu surecte merve hanım sagolsun surecle ılgılı sureklı bılgılendırdı.çalısmalarınızda basarılar dılerım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceffry -- 30 Eylül 2020; 22:59:7 >
  • ysf_09 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.