Şimdi Ara

Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    şimdi pardus u indirmeyi denedim 5mb/sn de takıldı üstelik hala şehir dışındayım dün akşam bir sıkıntı yoktu yaa

    Biraz geç gördüm ancak benim hızım bu saatlerde normale dönüyor. 20.00 - 23.00 (bazen 24.00) arasında sorun yaşıyorum. Fakat dediğiniz gibi müşteri temsilcileri ile uğraşmak gerçekten eziyet gibi oluyor.
    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz


    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz




  • Ben iki ay bekledim. Öğleden sonra, problem devam ediyor mu diye aradılar. Arıza kaydını kapatın, yönlendirdiğiniz ekip bir haftadır gelemedi. Ay sonuna kadar başka bir iss'ye geçeceğim dedim. Olayı çözdük!

    En hızlı hali bu. Gece 4'e kadar beklersem biraz daha yükseliyor. Yine de vermeleri gereken hıza yükselmedi. Sayfaların açılması biraz uzun sürüyor. Download hızı ilk zamanlara göre daha kötü.
    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Birleştirmiyorum hocam. Fail-over kurulu şuan. Birisi giderse veya ping süreleri artarsa diğer hatta geçiyor, düzelince 1 hatta geri geliyor. Ancak dışarıdan erişim söz konusu bu nedenle cgn benim tüm kurulumumu bozuyor.
  • "Eğer hızınızı ve ödeyeceğiniz fiyatı siz seçecek olsaydınız kendinize nasıl bir hizmet sunardınız?"

    Anketin içeriğinde şu an kullandığınız ve arzu ettiğiniz internet paketinizin bilgileri sorgulanmaktadır. Şimdiden katılan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

    https://goo.gl/forms/xKqx6IxkKT78Ryry1

    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz




  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    yanıtladım ancak ücret kısmına bir özel görüş ekledim
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Özel görüşünüze göre bir düzenleme yapabilirim.("Telefon kullanım hakkına sahip olmak ister misiniz?" benzeri bir soru) Çok teşekkür ediyorum vakit ayırıp cevapladığınız için.
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    rica ederim ev telefonu benim için hala önemli bir de kaç dakika paketi olmalı gibi bir şey ekleyebilirsiniz her yöne vs. Al bak gece arıza kaydı bıraktım dedim ya 09.10 da biri aradı güncelliyorum dedi hız düşürmüş hattın koma imkanı yok 140 mbps e kadar destekliyor 86 lik hattı 78 e çekmiş;

    Merhaba Ramazan Bey Kopma şikayetinize istinaden hızınızda yapmış olduğumuz güncellemeler ile sorununuzu çözdük. Sorun yaşanması durumunda yeniden bilgi vermenizi rica ederiz. İyi günler dileriz.

    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz

    bu hat nasıl kopsun ?




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Israrla benim de 75 mbps alacağımı söylüyorlar. Hatta size altyapınızdan daha fazla hız veriyoruz diyorlar. Gerçekten profesyonel bir ekip kurulması gerekiyor. Yoksa uzun bir süre sorunumuzu dahi anlamayan müşteri hizmetleri ile uğraşacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    yeminle gerizekalı bunlar ya hız güncellemesini gene beceriyorladı artık onu da yapamıyorlar. Twitter dan yazdım upload a müdahale edemiyoruz diyorlar yazdıklarımı okuyup anlamaktan aciz bir ekip. En sonunda forumdan toplanıp türknet i basıp taşeronları kapı dışarı edeceğiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    yeminle gerizekalı bunlar ya hız güncellemesini gene beceriyorladı artık onu da yapamıyorlar. Twitter dan yazdım upload a müdahale edemiyoruz diyorlar yazdıklarımı okuyup anlamaktan aciz bir ekip. En sonunda forumdan toplanıp türknet i basıp taşeronları kapı dışarı edeceğiz

    Ramazan Bey sorununuzu çözebildiniz mi?
  • Bana sormadan EliTT göndermişler abi ne yapacaksın dedim hız ölçecem dedi. Dedim sen benim hızı düzelt yeter dedim santralden hızı 88 e geri çıkardılar. Akşamları hız düşümünü kopma olarak anlayan ve hızımi 78 e düşüren Türknet yetkilisi köstek çalışanı bayana selam olsun. Bu akşam test edemedim.(Modeme 88 geliyor teknik olarak alıyorum akşam hız dusumune bakmadım yapacaksanız pek bir şey yok artık ) TT kaynaklı sıkıntı çözüldü diye yazmışlar halbuki bilgisayardan hız düşürmesin becerdikleri gibi yükseltmeyi de becerseler böyle olmayacak. Geçen ay çok talep açtım diye randevu aşamasına gelmiştim göndermeyin gerek yok demiştim bu sefer sormadan göndermişler. Turknet in köstek masası zaten biraz salak müşteriyi de salak yerine koyuyorlar ona kızıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Akşam talebi kapatmak için biri beni aradı 75 mbps kavgası yapıyor benimle geliyor fazlasını veremem diye modem de 88 var diyorum yok 75 den fazla olamaz 100 e geçiş veriyorum sistem red ediyor falan dedim kapat talebi daha hattımı bozuyorsunuz. Galiba sende TT T-11 kabine baglisin hat değerlerimiz birebir aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Evet T 11 kabinine bağlıyım. Kabin ile binam arasında 24 metre olduğu söylendi. Ama ben lazer metre ile ölçtüğümde 9 metreye yakın bir değer buluyorum. Akşam saatlerinde sorunum devam ediyor. Yeniden arıza kaydı açtım. Ancak çözüleceğini düşünmüyorum. Bir de sizin de dediğiniz gibi "75 mbps verebiliyoruz." demeleri yeni moda oldu herhalde. 100 mbps leri düşürmeye çalışıp kapasiteden kazanmaya bakıyorlar gibi bir düşünce içerisindeler sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Yok bizim port fiziksel olarak 86-88 kaldırıyor max olarak sistem o yüzden izin vermiyor, personel de denemeden bakmadan bu şekilde bilgi veriyor. 24 metre daha olası malum kablo biraz dolanıyor lazer ile kuş uçuşu bakılıyor. Sizin T11 binaya mı özel yoksa 2 binaya mı bakıyor ? Bizim yan bina istemedi ama beslemesi bizim binadakinden yapıldı ? Acaba bunların toplam hat kapasitesi ne kadar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Diğer bloğa da bizden iletiliyor diye biliyorum. Iki blok olduğu için başka bir bina ile paylaşmak yerine kendi aramızda paylaşıyoruzdur. Toplam hat kapasitelerini elit ekip gelirse sorarım sizin için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Dün beni aradıklarında soracaktım aklıma gelmedi ama bilirler mı emin değilim eliTT ile arıza ekibi aynı eliTT olunca daireye ekip kontrol ediyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Dün beni aradıklarında soracaktım aklıma gelmedi ama bilirler mı emin değilim eliTT ile arıza ekibi aynı eliTT olunca daireye ekip kontrol ediyorlar

    eliTT nedir hocam?
    Ben geçen haftaya kadar Turknet abonesiydim, akşamları yaşanan hız problemini 3 aydır çözemedikleri için aboneliğimi iptal edip
    TT ye geçtim, adamlar öyle bir bezdirdiler ki beni TT ye muhtaç ettiler! Ama TTde de durum aynı. Akşamları 3-4 mbps arasında hız alabiliyorum
    bu da beni delirtiyor. TT yi kapatıp yine Turknet e mi geçsem bilemiyorum. Benim problemimin bir çözümü yok mudur? Sabahları full 70 mbps hız alabiliyorum akşamları yoğunluktan dolayı hızım düşüyormuş. Yok mu bunun bir çaresi?
  • fofer kullanıcısına yanıt
    tt'nin paralı saha ekibi. Normalde bina kutusuna kadar kontrol yapılır, gerisi için ücret talep eder.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.