Şimdi Ara

Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorun yaşadığım gün sayısı 20 yi geçtiği için bu konuyu açma ihtiyacı hissettim. Çünkü destek konusu altında yazılan sorunlar genellikle çözümlenmeden kalıyor ve yeni başvuracak müşteriler detaylı bir şekilde sorunlar hakkında bilgi sahibi olamıyorlar.

    Hemen hemen çoğu kullanıcının yaşadığı bir sorun olan akşam saatlerinde -kendi ifadeleri ile yoğun saatlerde- hız düşüşü problemini Ocak ayının başından beri yaşıyorum. İlk zamanlarda günlük arıza kaydı bırakarak sorunumun çözümleneceğini düşündüm. (Yaklaşık 2 ay önce aynı problem sebebi ile 11 kez arıza kaydı bırakmış ve burada açtığım konu sonrası Oğuzhan Bey in sayesinde problemimi çözmüş birisi olarak her gün bir öğün arıza kaydı bırakmaya alışkınım) Sağ olsunlar arıza kaydımı rekor sürede -6 saat 42 dakika- çözümleyerek sözde müşteri memnuniyetlerini kanıtladılar. (Klasik sorun bulunamamıştır mesajı) Yılmadan arıza kaydı bırakmaya devam ettim ve aynı zamanda da burada yer alan müşteri temsilcisi ile iletişime geçtim. Forumdaki çalışanın sayesinde 2 gün üst üste arandım. Ancak santrale erişim yetkisi olmayan ve sadece yeni ip verip sorunu çözdüm demeye çalışan müşteri temsilcileri ile görüşmeler yaptım. Ayıp olmasın diye her seferinde teşekkür edip yeniden arıza kaydı açtım. Çünkü inatla sorunumu üst birime iletmeyi reddediyorlar ve ekip göndermek dışında seçenek sunmuyorlardı. Ancak sondan bir önce açtığım arıza kaydında "Hızınız 8 mbps iken ben 88 mbps yaptım." diyen çalışandan sonra kendilerine sorunumu tam 7 dakika 23 saniye boyunca anlattım ve yeniden "Ekip göndermemi ister misiniz?" cevabı ile karşılaştım. İçimden "Ah be bacım gönder desem boşuna insanları uğraştıracağız." düşüncesi geçse bile biraz da onlar çeksin edası ile "Tabi ki gönderebilirsiniz. Belki sorunum çözülür. İlginiz için çok teşekkür ederim." diyerek telefonu kapattım. Ekibin gelip sorun bulamaması ile bu arıza kaydım da çözüme kavuşamadan kapatıldı. Artık finale yani son arıza kaydıma gelebiliriz. Geçen sefer yaşadığıma benzer bir arıza kaydı deneyimini tecrübe ediniyorum. Yarın yeniden ekipler gelecek -artık acıma duygum da kalmadı, üst üste 10 kez bile gelebilirler- ve büyük ihtimalle sorun bulamadan gidecekler. Zamanınızı ayırıp yaşadığım sorunun trajikomik hikayesini okuduğunuz için teşekkürlerimi sunarım.

    Ayrıca isteyenler için modem değerlerim, hız testi sonuçlarım, trace route sonuçlarım aşağıda paylaşılmıştır. (Hız ve ping süresini olumlu olarak etkilediği için aile profili seçilerek statik ip tanımlanmıştır.)
    (Bir ihtimal forumda çalışan müşteri temsilcisi görüp de sorunumu çözüme kavuşturursa şimdiden teşekkür ediyorum kendisine.)

    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz


    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz

    Türknet in (Sözde) vDSL Hizmetine Hoşgeldiniz







  • Oğuzhan Bey senin hattı Statik mod a aldı değil mi ?
  • hat bazen bayıyor benim modemi kapat açınca toparlıyor
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Evet statik moda alınmıştı. Ancak yeniden dinamik moda alındığını düşünüyorum. Çünkü sorunum yaklaşık 300 gb download değerine ulaştığım Aralık ayının 27 sinden sonra yeniden başladı ve anlık bir şekilde oldu. Genelde yoğun saatlerde hız testi yaparak kendimce sizin gibi bir excel listesi hazırlamayı düşünmüştüm ancak sorun yaşamadığımı testlerde gördüğüm için bir şey olmaz diyerek es geçtim. Bir de İstanbul Seabone çıkışım aynı kalmak ile birlikte Fransa çıkışımın değiştiğini fark ettim.
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Statik tedir de bence bölgesel
  • Oğuzhan bey kimdir nasıl ulaşılır. Dual wan kullanıyorum, backup için aldım Cgn dayadılar. Call centera Cgn diyince çikolata markası sanıyor. Hattı kullanamiyorum muhattap yok.
  • prince giderken evdeki bulgurdan olma
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Jlozde kullanıcısına yanıt
    Eskiden mail yolu ile ulaşabiliyorduk kendisine. Fakat mail yolunun kapatılması sonucunda yaklaşık 3 haftadır hem sorun yaşıyorum hem de muhatap bulamıyorum sizin gibi. Genel merkezlerine veya Astoria da bulunan müşteri temsilcisi ofislerine gitmeyi düşünüyorum. Bir de aile profiline geçerseniz statik ip tanımlanıyor. Ancak modemin yeniden başlatılması durumunda veya hat sorunu halinde ip değişiyor. Eğer uzaktan erişim için kullanacaksanız statik ip almayı deneyebilirsiniz.
  • teksalih kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/turk-net-baglayamadigi-internete-fatura-gonderiyor-resimli--130963218?

    Bu konunuzu okuduktan sonra gerçekten bulgura sevinmeyi düşündüm. Ancak iki farklı evimde ortak kullanım imkanına sahip olduğum 3 adet internet hattım var. O yüzden 88 mbps yerine 12 - 18 mbps hatta hafta sonu cgn ip modunda daha da düşük değerler almak yerine alternatif olan Netspeed i denemek isterim.
  • mail kapatsa ne olur açsa ne olur ? muhattap yokki adamların gözünde sadece bir twitter mesajısın sen dövün dlei ol dükkanda para kaybet adam için 2 saniyelik engellemeye bakıyor senin derdin tasan

    .......


    görmedik etmedik demekki biz genciz uğraşıyoruz yaşlı biri olsa anlamayan ödeyecek 1 kb kullanmadığı internete....


    firmanın yaklaşımı zaten gördün ya biz kapıya kadar çekeriz kullanıp kullanmamak size kalmış?
  • Jlozde kullanıcısına yanıt
    Hat birleştirme mı yapıyorsunuz ? CgNat da çalışmıyor mu ? Hangi yazılım ile yapıyorsunuz ? Ben PfSense ile yapsam diyordum ama denemedim henüz tecrübem yok
  • teksalih kullanıcısına yanıt
    Kapıya kadar çekme olayı bütün firmalarda var. Türk Telekom'un bütün firmalarla anlaşması bu şekilde maalesef. Bina kutusunda ucu açık bir çift kablo bırakır, başka firma müşterilerini adam yerine koyup haber vermeye tenezzül etmez ama firmaya fatura işletmeye başlar. Firma da haliyle size fatura işletiyor. Firmanın kendi ekibi varsa bundan sonrası onun işi, yoksa bağlantı işi müşteriye ait. (İşletmeci değişikliği şeklinde başvuruda devrenin değişmemesi lazım ama bazen değiştirebiliyorlar) Asıl sorun müşteriye açık ve şeffaf bir şekilde bu bilgilendirmenin yapılmaması. Telefondaki elemanlar satış başına prim aldıkları için "her şeyi biz hallediyoruz" şeklinde yanıltıcı bilgi veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Kapıya kadar çekme olayı bütün firmalarda var. Türk Telekom'un bütün firmalarla anlaşması bu şekilde maalesef. Bina kutusunda ucu açık bir çift kablo bırakır, başka firma müşterilerini adam yerine koyup haber vermeye tenezzül etmez ama firmaya fatura işletmeye başlar. Firma da haliyle size fatura işletiyor. Firmanın kendi ekibi varsa bundan sonrası onun işi, yoksa bağlantı işi müşteriye ait. (İşletmeci değişikliği şeklinde başvuruda devrenin değişmemesi lazım ama bazen değiştirebiliyorlar) Asıl sorun müşteriye açık ve şeffaf bir şekilde bu bilgilendirmenin yapılmaması. Telefondaki elemanlar satış başına prim aldıkları için "her şeyi biz hallediyoruz" şeklinde yanıltıcı bilgi veriyor.

    İşte benim derdim şu ben zaten kablom herşeyim bağlı modemin yerini dahi değişmeden turk telekom bana hizmet verdi

    ama turk.net vermedi derdinemi faturasını parasını alıyor çünkü

    iyi düşünün almadan .... almayın....




  • teksalih kullanıcısına yanıt
    Peki turknet aboneliğinizde modemde dsl ışığı yanıyor muydu?
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    bir gelişme var mı ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Mesajınızı şimdi gördüm. Modemi yeniden başlatmama ve sonrasında aile profiline alıp statik ip tanımlanmasına rağmen sorunum devam ediyor. Yaklaşık 10 - 12 mbps alabiliyorum.
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    geceleri düzeliyor ise bölgesel kapasite yetersizliği ya da ara hatlar arasında kopukluk belki ama her türlü firmanın başının etini yemekten başa çözüm yolu yok biraz deneyin toparlamaz ise netspeed 100 mbps 200 akn yolu gözükür

    ben benim hattı düzelttirene kadar baya kavga ettim ama sizde biliyorsunuz forumdan bir kaç kişi ben gibi ist üsküdar dan idi
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Eskiden kalmış taahhütsüz bir dsmart adsl hattım var. Büyük ihtimalle onu Netspeed e geçirip TürkNet i indirme yaparken kullanmayı düşünüyorum. İlginiz için çok teşekkür ediyorum. Bu arada her gün aynı saatlerde aynı hızlara düşmesi iç kablolamayı etkileyebilecek bir sorun (o saatlerde dış etki yaratacak elektriksel bir alan vb.) olabileceğini düşündürüyor. Yüksek ihtimalle hat yetersizliği sorunu olmasına rağmen alternatif ihtimalleri de kontrol etmeyi planlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilaykaracam

    Eskiden kalmış taahhütsüz bir dsmart adsl hattım var. Büyük ihtimalle onu Netspeed e geçirip TürkNet i indirme yaparken kullanmayı düşünüyorum. İlginiz için çok teşekkür ediyorum. Bu arada her gün aynı saatlerde aynı hızlara düşmesi iç kablolamayı etkileyebilecek bir sorun (o saatlerde dış etki yaratacak elektriksel bir alan vb.) olabileceğini düşündürüyor. Yüksek ihtimalle hat yetersizliği sorunu olmasına rağmen alternatif ihtimalleri de kontrol etmeyi planlıyorum.
    elektriksel alandan olacağını sanmıyorum sonuçta pikoamper veya pikovolt mertebesinde çalışmıyor bu sistem ama şu an hız testi yaptığımda modemi 2 defa yeniden başlattım ağdaki cihazları düşürdüm fakat hız 30 a düşmüş;
    http://www.speedtest.net/result/6990314065.png

    gene mi arıza kaydı açmam lazım ? açması mesele değil salak çalışanlar ile uğraşmak istemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 23 Ocak 2018; 0:7:9 >




  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    şimdi pardus u indirmeyi denedim 5mb/sn de takıldı üstelik hala şehir dışındayım dün akşam bir sıkıntı yoktu yaa
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.