< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugurakt -- 22 Eylül 2023; 16:33:31 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Superonline İnternet Hattı Hizmetini Donduranlara Kötü Haber
-
-
Alıntı
metni:Hizmet dondurma hizmet bedeli 20,31 TL, günlük hizmet dondurma bedeli 1,52 TL olup, hizmetin dondurulduğu gün sayısına göre hesaplanacak olan ücret toplamı hizmet dondurma süresi sonunda çıkacak ilk faturaya hizmet dondurma bedeli olarak yansıtılacaktır.Gün sayısına göre örnek hesaplama aşağıdaki gibidir. Ayrıca hizmet dondurma bedeli seçtiğiniz gün üzerinden hesaplanarak SMS olarak tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. 15 günlük hizmet dondurma bedeli 43,11 TL dir. 30 günlük hizmet dondurma bedeli 65,91 TL dir. 45 günlük hizmet dondurma bedeli 88,71 TL dir. 60 günlük hizmet dondurma bedeli 111,51 TL dir. 90 günlük hizmet dondurma bedeli 157,11 TL dir.
-
Dalgınlıktan ücreti yanlış yazmışım 3 aylık dondurma ücreti bu dur aynen doğru..quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34Alıntı
metni:Hizmet dondurma hizmet bedeli 20,31 TL, günlük hizmet dondurma bedeli 1,52 TL olup, hizmetin dondurulduğu gün sayısına göre hesaplanacak olan ücret toplamı hizmet dondurma süresi sonunda çıkacak ilk faturaya hizmet dondurma bedeli olarak yansıtılacaktır.Gün sayısına göre örnek hesaplama aşağıdaki gibidir. Ayrıca hizmet dondurma bedeli seçtiğiniz gün üzerinden hesaplanarak SMS olarak tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. 15 günlük hizmet dondurma bedeli 43,11 TL dir. 30 günlük hizmet dondurma bedeli 65,91 TL dir. 45 günlük hizmet dondurma bedeli 88,71 TL dir. 60 günlük hizmet dondurma bedeli 111,51 TL dir. 90 günlük hizmet dondurma bedeli 157,11 TL dir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hiç sıkıntı yok hocam ben de kaynak ve görsel ekledim forum arşivinde kalsın diye. Teşekkürler konu için.
-
"Akabinde ise taahhütunuzun bitiş süresini hizmetinizi dondurdugunuzdan dolayı 3 ay daha erteleyerek hem bu şekilde faturanızin gereksiz yere şişmesine neden olacak " şu kısma katılmıyorum.
İlk olarak, aktin müşteri talebiyle dondurulması halinde servis sağlayıcı pek tabi taahhüt süresine bu süreyi eklemelidir. Aksi halde önceki haliyle ücretsiz dondurma hakkı kullanılarak, sözleşmedeki taahhüt süresinin kısaltılması söz konusu olur ki, hem hukuken hem mantıken saçma.
İkinci olarak, bu süreyi eklemeseydiler, müşterinin taahhütlü -indirimli- kullanım hakkı ortadan kalkardı.
Üçüncü olarak, mevcut internet zamlanma ivmesi düşünüldüğünde, bu süreyi eklemenin oldukça makul olduğu ve tüketici yararına olduğu da açık. Eklemeseydiler ben itiraz ederdim.
Gelelim sözleşmenin dondurulması noktasındaki ücret kısmına. Hizmet dondurma hakkı mevcut sözleşmelerde "ücretsiz" olarak belirlenmiş ise, bu sözleşmenin Eylül 2023 duyurusuyla dondurma ücretiyle muhatap kılınması da hukuken olanaklı değil. Anılan duyurudan sonra sözleşmelere bu bedeller yazıldıysa, artık o tarihten sonra kurulacak sözleşmelerde bu ücret alınabilir.
Böyle bir ücretin alınması hakkaniyetli mi?
Eğer taraflar sözleşme aktederken bu yönde bir düzenlemeyi öngörüyorlarsa evet hukuken olanaklı. Hakkaniyet kısmı ise İSS tarafından gerekli. Çünkü dondurmaya sebep olan eylemi ifa eden İSS değil, müşteri. Adres taşıma, adresten geçici ayrılma gibi nedenlerle hizmeti dondurtuyorsa, burada ISS'nin verdiği hizmetin kesilmesinden değil, tüketicinin kendi tasarrufuyla sözleşmenin bir süre ifasının durdurulmasından bahsederiz ki, bu noktada bir ücretlendirme yapılması da hakkaniyetli olur.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X