Arkadaşlar merhaba. Bende bu akşam itibari ile SüperOnline Fiber internet için sözleşme imzaladım. 2 yıl tahahhüt, 59TL, 1 Yıl Digiturk üyeliği, ev telefonunu taşıma (3 ay 100dk. bedava) Yaklaşık 10 yıldır TTNET abonesiyim ama bugüne kadar benim için bir ayrıcalık yapıldığını görmedim. Bu nedenle geçiş yaptım.
Yarın itibari ile bağlantı yapılacakmış. 1 gün sonrada TTNET için iptal işlemi yaptırmam gerekiyormuş.
Acaba TTNET aboneliğimi nasıl ve nerede iptal ettirebiliyorum? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Bulunduğum Yer: İzmir/Karşıyaka/Atakent
Forumda TTNET'e dair birçok iptal hikâyesi ve serüveni var. Forumda 'mudavim' nick'li dostumuz başından geçenleri yazmıştı. Bildiğim kadarıya ilk önce müdürlüğe gidip iptal formu dolduruyorsunuz ve süreç başlıyor, ve tabi TTNET'in dolandırıcı eksenli birçok entrikası. Bende aynı aşamalara maruz kalabileceğimden konuyu takipteyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur
Forumda TTNET'e dair birçok iptal hikâyesi ve serüveni var. Forumda 'mudavim' nick'li dostumuz başından geçenleri yazmıştı. Bildiğim kadarıya ilk önce müdürlüğe gidip iptal formu dolduruyorsunuz ve süreç başlıyor, ve tabi TTNET'in dolandırıcı eksenli birçok entrikası. Bende aynı aşamalara maruz kalabileceğimden konuyu takipteyim.
Teşekkür ederim. Umarım bu tip sorunlar yaşamadan kolayca hallederim.
Dün itibari ile TTNET ile olan bağlantımı kopardım. Öncelikle, TTNET Online İşlem Merkezinden ön iptal işlemini yaptım ve 2 gün sonra yani dün Mavişehirde bulunan Türk Telekom Şubesine gittim. İçeride toplam 3 kişi çalışıyor, küçücük biryer. İçeride hiç müşteri yoktu ama bana yinede sıra fişi aldırdılar Sonra, suratsız bir beyfendi benimle ilgilendi. İptal işlemi için bana bir form verdi, ve doldurmamı istedi. Ben formu dolduruken neden iptal ettiğimi sordu. Bende TTNET'in fiyat politikasından dolayı Superonline'a geçtiğimi söyledim. "Size indirim yapayım. 1 yıl 44TL'den size özel bir fiyat vereyim" dedi. Benden gülerek sağolun, istemiyorum dedim. "Telefonu ne yaptınız" diye sordu, onuda Superonline'a geçirdim diyince, bozuldu resmen. 10 yıllık aboneyim, sen bugüne kadar bana bir güzellik yapma, iptal etmek istediğimde beni kaybetmemek için güzellik yapmaya çalış. Madem bu fiyatlar mevcuttu, neden 63TL ödetiyorsun bana her ay Formu doldurdum ve imzaladım. "İşlem bu kadar, 2-3 gün içerisinde sizi ararlar dedi." Ben yapılan işlem ile ilgili bir belge istedim ve istemeye-istemeye bilgisayardan bu işlem ile ilgili bir belge verdi bana. Eğer ev telefonunu kapatmayıp Superonline'a geçiş yaptıracak olursanız, tüm geçiş işlemleri ile Superonline ilgileniyor ve size sadece süreç ile ilgili mesajlar geliyor. Telefonuda Superonline'a geçirdiğimden olsa gerek ve Türk Telekom'daki kişinin surat ifadesindende anladığım kadarı ile TTNET beni artık rahaqtsız edemeyecek. Çünkü ADSL için ev telefonu şart ve ben bu şartı bozdum. Bugün itbaril ilede ev telefonumun geçiş işlemi tamamlandı...