Olayı özetliyorum. 1 Mart gecesi internetim koptu, uyudum uyandım geri geldiğinde ise sabit %5 paket kaybı sorunu başladı. 10 gündür TürkNet'ten destek almaya çalışıyorum ancak hala sorunumun "paket kaybı" olduğunu bile anlatamadım. Sürekli "şu kadar saattir bağlı olduğunuzu doğruladım, kopma sorununuz düzeldi." şeklinde mesaj atıp arıza kaydımı kapatmaya çalışıyorlar. Tekrar açınca da altyapı kontrolü için Türk Telekom saha ekiplerini yönlendiriyorlar. Saha ekipleri de hatta sorun bulamayıp gidiyor. Farklı modem denedim, port değiştirttim, modemi ankastre kabloyu bypasslayıp doğrudan binadaki kutuya bağlayarak denedim hiçbiri çözüm olmadı. Sonra PingPlotter ile test yaptığımda ise paket kaybına sebep olan HOP'lara ait IPlerin TurkNet sunucuları olduğunu gördüm ve TurkNet'e defalarca ilettim ancak sürekli yukarıda yazdığım cevapları almaya devam ettim. Sonuç olarak üzülerek TurkNet aboneliğimi iptal edip alternatif bir ISS'e geçeceğim. |
Bildirim