Şimdi Ara

Türknet modem göndermeme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2022 yılında gerçekten internet bağlatma süresinin bu kadar sorunlu olmasını anlayamıyorum. İlk kez ev taşıdım ve yeni evde internet altyapısı daha iyi olduğu için Turknete başvurdum. Modemi de onlardan alayım tek seferde hallolsun diye düşündüm (Eski evde adsl modem vardı, Vdsl gerekiyordu).


    Gectigimiz hafta başvurdum, modemi de siparise ekledim. İnternet için kuruluma gelen arkadaşlar geldi bağladı interneti hala modemi kargoya veremediler.

    Musteri hizmetleri sürekli ilettim aciliyetini diyor.


    İki gün bekleyiver diyebilirsiniz fakat ben evden çalışıyorum ve internet bağlatma sürecinin en basit olması gereken adımı nasıl bu kadar zor olabiliyor anlamadim.


    Musteri Hizmetlerine de ilettim bugün de verilmezse kargoya yarin iptal islemini baslaticam, farklı bir operatöre geçicem.








  • Merhaba, modem talebi verdikten sonra 3 iş günü içinde modem çıkışını yapıyoruz. Kargo firması cihazı dağıtıma çıkardığı zaman size sms ile takip numarası iletilmektedir. Kontrol edebilmem için PM üzerinden konu linki ile müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
  • 03.03 tarihinde islemlere başladım. İstediğiniz bilgileri size ilettim.

  • Sürekli en kısa sürede gönderilecektir yazıyorlar bana. Eğer TurkNet bağlatacaksanız modem kesinlikle onlardan almayın. Kötü bir deneyim sunuyorlar. Eğer işiniz internet üzerindense Türknete hic bulaşmayın bence. Herkes için böyle olmamıştır belki ama benim için çok kötü bir deneyim oldu. Şimdi iptal etmeye çalışacağım bakalım o konuda neler yaşanacak.
  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt
    Ben turknet gectigim zaman 1 gunde internet halletmislerdi 1gunde hizmet almaya baslamistim isleri acil olan insanlar icin modem magzalardan almalari daha iyi olur sikinti yasamazlar
  • Evet hocam dediğim gibi belki herkeste aynı durum yaşanmamıştır fakat modemi kargoya vermek çok zor bir işlem olmasa gerek.


    Ben daha önce tecrübe etmediğim için modemi de birlikte gelir diye düşündüm fakat öyle işlemiyormuş sistem.


    Benim için iyi bir tecrübe olmadı maalesef bu herkes için aynı olacak demek değil tabii ki.


    Sizde tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden bilgileriniz kontrol ederek size dönüş sağladım. İlgili ekiplerle iletişim halindeyim.
  • Müşteri hizmetleri ile konustum. Ödeme sistemlerinde sorun varmış, ne zaman çözülecek bilemiyorlarmış bir hafta da sürebilir dediler. Öneri olarak da isterseniz dışardan da alabilirsiniz dendi.

    Herhangi bir net bilgi yok bekleyeceksiniz dediler kısaca.
  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt
    Şu an sorunla ilgili çözüm aşaması devam ediyor, ben de takibini sağlıyorum.
  • Hala modemi göndermediler. Hala bekliyorum
  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt

    Ya hocam sattıkları zyxel modem öyle çok ahım şahım bir cihaz değil. Keenetic Extra alabilirsiniz çok daha iyi cihazdır.

  • Evet hocam haklısınız ama piyasaya göre biraz daha uyguna sunuyorlar böyle bir hizmet verip sonra üzerine yatmaları beni sinir etti ben de inat ettim. Madem böyle bir hizmet taahhüt ediyorlar, gerçekleştirsinler.


    İlginize teşekkür ediyorum hocam

  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyla ilgili uzman ekipelrden bilgi bekliyorum. Size dönüş yapacağım.
  • Hanımefendi/Beyefendi bana sürekli aynı şey söyleniyor. Çözüme dair yapılan hiç bir şey yok. Gerekçelendiremiyorsunuz bile durumu. Bende oluşan izlenim siz elinizde olmayan bir ürünü bana sattınız şu anda da beni bıktırıp iptal etmemi sağlıyorsunuz.

    Odeme sistemlerinde bir sorun varsa farklı bir yolla ücret tahsil edilebilir. Siz kesinlikle bir çözümle gelmiyorsunuz. Tüm destek ekibinin yaptığı şey en kısa zamanda çözülecektir, demekten öteye geçmiyor.

    O yüzden ilgili gözükmek için yorum yapmayın lütfen çünkü ilgilendiğinizi düşünmüyorum. Çözüm üretme kabiliyetinizin yüksek olmadığı kanaatindeyim.

    Sonuc olarak elimden geldiğince etrafımdaki insanları sizin hizmetlerinizden uzak tutacağım ve deneyimlerimi elimden geldiğince paylaşacağım.

  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt
    Şu an modem çıkışları ile ilgili sorun yaşanıyor, stokta olmayan bir ürünü satmak gibi bir durum söz konusu değil. Bu sorunun çözümü için ilgili ekiplerde çalışmalara devam etmektedir. Sorun çözüldüğü zaman öncelikli olarak modem gönderimizin sağlanacaktır. İlgili görünmek için yorum yapmıyorum, önceliğim müşterilere yardımcı olmak ve şikayetinizi iletmek. Ben bu durumu takip ettiğimi belitmek istemiştim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sizin niyetinizi ve amacınızı ben bilemem bende oluşturduğunuz izlenimi aktarıyorum. Genel olarak Türknet olarak bende bıraktığınız intiba bu yönde.


    Hizmet iptali için dilekçemi yazdım ve tarafınıza gönderdim. Ek olarak destek kısmındanda da talebimi ilettim. Buna ek olarak sisteminizde bulunan kimlik fotoğrafımın ve kişisel bilgilerimin veritabanınızdan silinmesini talep ettiğimi maile yazdım. Bu konuyu da buradan tekrar bildireyim.


    Umarım alamadığım hizmeti iptal etme süreci de yılan hikayesine dönüşmez.

  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt
    İptal talebiniz için ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek sözlü onayınızı alıp hizmeti sonlandıracaktır.
  • 10 Mart günü iptal için mail attım. İşlemlerim başladı. Sonrasında iptal biriminden arandım, Sibel A. isimli görevli bana mağduriyetim için özür diledi ve mağduriyetimi gidereceği sözünü verdi. Geçtiğimiz hafta işleri cuma gününe kadar işleri halletmeye çalışacağını ve yüksek ihtimalle geçtiğimiz hafta çözüleceğini belirtti. En kötü ihtimalle bu hafta çözüleceği güvencesini verdi.


    Ben de tamam dedim eğer çözeceğini garanti ediyorsanız iptal işlemlerini geri çekelim dedim. Beni iptali geri çekmeye ikna etti. Cuma günü geldi geçti tabii ki çözülmedi.


    Defalarca telefon konuşması ve teknik destek konuşmasının sonunda Türknet bana modem göndermiyoruz dedi. Yani biz seni 10 gündür oyalıyoruz şimdi de hiç bir şey yapmıyoruz dedi. Dalga geçer gibi beklettiler beni oyaladıkça oyaladılar. En sonda da sana biz bu ürünü sattık ama vermeyeceğiz diyorlar.


    Ben defalarca işimin internet üzerinden olduğunu ve internete ihtiyacım olduğunu söylemem hiç bir şey ifade etmedi onlar için. Tek yaptıkları beni oyalamak oldu. Destek ekibi çok kötü bana sadece bir kişi çözümle geldi. O da bugün gerçekleşti, çözüm önerisi de şu: bu satışı iptal edip tekrar bir satış işlemi oluşturalım. Yani her şeyi baştan yaparsak modem göndereceklerini söylüyorlar. Akıl kârı değil. Madem yapılıyordu ben niye 10 günü geçkin süredir bekliyorum.


    İptal birimi ile yaptığım telefon görüşmesini talep ettim. Beni bu kadar mağdur ettikten sonra hiç bir şey yapmadan iptal etmeyeceğim. Mağduriyetimi mutlaka paylaşmak istiyorum. Rezil bir hizmet sundular bana.


    Eğer Türknet bağlatmayı düşünüyorsanız ve olası bir sorun yaşarsanız başınız büyük dertte demektedir. Yeni abone olmayı düşünen arkadaşları buradan uyarayım. Sorun çözme konusunda oldukça kötü bir süreç yönetiyorlar.


    Bugün itibari ile tekrar iptal talebimi ilettim. Bana taahhüt ettikleri hizmeti de yerine getirmedikleri için yapabileceklerimi araştıracağım. Mümkün olan tüm haklarımı kullanacağım, mesai harcayıp bunun için uğraşacağım.


    Bir modem alt tarafı dışarıdan da alabilirdin diyebilirsiniz ama bu işleri böyle yaptıkça hizmet kalitesi düşüyor. Bir firma bir hizmet taahhüt ediyorsa yerine getirmiyorsa bu şekilde hiç bir şey olmamış gibi olmamalı ben de bu sebepten ötürü sesimi duyurmak istiyorum.


    Dışarıdan modem alabilirdim tabii ki fakat ben gerçekten bu kötü hizmetin olmamış gibi kalmasını istemedim. Bir ürün aldım ve beni oyalayan bir firmanın hiç bir şey olmamış gibi müşterilerine böyle davranmasını kabullenemiyorum.


    Aşağıda müşteri hizmetleri ile yaptığım konuşmaların bazılarını bırakıyorum, defalarca yapılmış olan telefon konuşmaları da var tabi. Nasıl bir iletişim olduğunu göstermek istiyorum. Kimseyi spesifik olarak hedef almıyorum, firmanın müşterilerine yaklaşımını ve verdiği sözleri tutmadığını göstermek istiyorum yalnızca




    Türknet modem göndermeme sorunu


    Türknet modem göndermeme sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan-DO -- 14 Mart 2022; 19:55:34 >




  • Orhan-DO kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben şikayetinizi ilgili birimlere ileteceğim.
  • İptal icin arandım bugün bir hanımefendi tüm süreci yaklaşık yarım saatte çözdü.
    Bana bugüne kadar verilen bilgilerin hatalı olduğunu ve bunun icin özür dilediğini belirtti.
    Yani anlayacağınız işini bilen kişi sayısı bir hayli az gibi görünüyor.
    Eğer sorun olduğunda çözümle gelen bir internet sağlayıcısı arıyorsanız TurkNet kesinlikle o firma degil.
    Sorunumu çözme teklifini kabul etmedim ve iptal ettirdirdim tabii ki.
    Kimseye tavsiye etmiyorum arkadaşlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.