Şimdi Ara

Turknet Muğla Gateway sorunu 2 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
2.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorun 3 senedir var. Suana kadar bu ilde sizden hizmet alan yerlere (bireysel yada kurumsal) denk geldigimde kontrol ettim hepsinde sorun vardi.
    Ariza kaydi actigimda sorun yok deniliyor ve kapatılıyor. Arkadaşlarim ugrasmamak icin hatti degistirdiler. Zaten sorun çözülmek istense bu zamana kadar cozerlerdi. Demekki bir maliyeti var ve bu maliyete denk gelecek kadar sikayet gelmiyorsa ugrasmiyorlardir diye dusunuyorum.
    Ariza kaydi acmiyorum bosuna kayit olusmasin. Bir tekniker arayip sorun yok diyip gecicek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı oluşturabilirseniz sorunun çözümü için ekiplerimiz gerekli kontrol ve çalışmayı yaparak size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turknet Muğla Gateway sorunu 2
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    ooo 250 yi size mi vermişler, çok kötü orası ya - İstanbul Anadolu ya bağlı idi ben oradan çıkıyordum bir kaç gün önceki çalışma sonrası bu sefer 140 olmuş benim
  • Ohoo oda bir şey mi Superonline eskişehirde ilk hop 7-8ms
  • quote:

    Tracing route to radore.com [176.53.53.53]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
    2 11 ms 9 ms 10 ms host-176-40-56-1.reverse.superonline.net [176.40.56.1]
    3 7 ms 8 ms 8 ms 10.36.250.245
    4 11 ms 11 ms 12 ms 10.38.207.126
    5 12 ms 16 ms 17 ms 10.36.6.142
    6 11 ms 12 ms 12 ms 10.38.218.185
    7 16 ms 15 ms 14 ms 212.156.150.29.static.turktelekom.com.tr [212.156.150.29]
    8 16 ms 15 ms 15 ms 34-umraniye-xrs-t2-2---34-kartal-t3-3.statik.turktelekom.com.tr [81.212.215.214]
    9 13 ms 12 ms 12 ms 00-gayrettepe-xrs-t2-2---34-umraniye-xrs-t2-2.statik.turktelekom.com.tr [81.212.218.249]
    10 15 ms 15 ms 15 ms 00-levent-t3-3---00-gayrettepe-xrs-t2-2.statik.turktelekom.com.tr [212.156.252.175]
    11 14 ms 14 ms 15 ms 195.175.208.142.static.turktelekom.com.tr [195.175.208.142]
    12 * * * Request timed out.
    13 * * * Request timed out.
    14 12 ms 15 ms 15 ms radore.com [176.53.53.53]


    Şu şekilde hemde fiber




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    orasi kaynakli degil sorun buyuk ihtimal yillardir mugladaki ekipman LAyer3 transitte de sorun yapiyordu Layer 2 de de sorun olusturuyor galiba.
  • Tracing route to vie.valve.net [146.66.155.1]

    over a maximum of 30 hops:


     1  <1 ms  <1 ms  <1 ms 192.168.1.1

     2  45 ms  44 ms  48 ms 172.17.1.250

     3   *    50 ms  48 ms 225.100.146.159.srv.turk.net [159.146.100.225]

     4  47 ms  48 ms  47 ms 226.100.146.159.srv.turk.net [159.146.100.226]

     5  51 ms  57 ms  61 ms 229.100.146.159.srv.turk.net [159.146.100.229]

     6  71 ms  74 ms  65 ms 22.100.146.159.srv.turk.net [159.146.100.22]

     7  101 ms  97 ms  95 ms vie.valve.net [146.66.155.1]


    Trace complete.

    Ortaca'dan sorgu yapınca bu değerler çıkıyor. OIM üzerinden belki 50 kere şikayette bulundum. Elemanlar konudan bihaber durumdalar. Ping durumuna müdahale yapamıyorlarmış. Tek tek açıklıyorum , yanıt vermeden kaydı kapatıyorlar.

    Milleti bir şey varmış gibi Turknete yönlendirdim. 1 ay sonra bedava kullanma hakkım bitecek. Sonra ver elini TurkTelekom. Verdiğim para aldığım hizmete değsin bari





  • En fazla 30 atlamanın üstünde

    vie.valve.net [146.66.155.1]'ye izleme yolu :


     1  <1 ms  <1 ms  <1 ms KEENETIC_OMNI [192.168.1.1]

     2   4 ms   4 ms   4 ms 172.17.1.220

     3   4 ms   6 ms   4 ms 159.146.58.static.turk.net [159.146.58.49]

     4   4 ms   4 ms   4 ms 159.146.58.static.turk.net [159.146.58.50]

     5   5 ms   4 ms   4 ms 159.146.58.static.turk.net [159.146.58.53]

     6  14 ms  14 ms  14 ms 118.22.146.159.static.turk.net [159.146.22.118]


     7  40 ms  40 ms  40 ms vie.valve.net [146.66.155.1]



    izmir bornova




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_ronal -- 24 Ekim 2020; 0:5:13 >
  • Gateway olan gecikme 60-70 ms cikiyor ve jitter paket kayiplari basliyor.

    Daha sonrasinda gecikme 120 ms seviyelerine cikiyor.

    PPPOE baglantisi dusuyor. SSG Turknetin sistemlerine baglanamiyor.



    Sorunu sadece ben yasamiyorum, Sorunu Turknetten hizmet alan ayni SSG bagli herkes yasiyor. TT Huawei den farkli bir ssg gecilmis sorun hala devam ediyor yani sorun SSG de degil. SSG den sonraki ekipmaninizin Lutfen TX tarafindaki ekipmanlara goz atin.




    Ben den destek kaydi acmami istemeyin Saha dolabi ile aramda bir problem bulunmuyor sonra bosuna mudehile oluyor orasi da bozuluyor yada xDSL de problem yokken hizimi dusurmeye kalkiyorlar.


    Ben den bir ornek.


    Turknet Muğla Gateway sorunu 2

    Farkli bir mahallede oturan bir arkadasimdan ornek.


    Turknet Muğla Gateway sorunu 2


    Resimlerde goruldugu uzere sorun biz KULLANICILARDAN KAYNAKLI DEGILDIR.


    Hiz testlerinde Uploadda daha dusuk bir oranda sorun yasadigimizdan dolayi sorunun ekipmaninizin TX portunda yada farkli bir sorun olabilecegini dusunuyorum. @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ULTILIX -- 30 Ekim 2020; 9:39:56 >




  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda teknik uzmanlarımız ve network ekiplerimiz kontrol ederek bilgi verecektir. Süreç olarak öncelikle teknik uzmanlarımızın kontrol ediyor. Sorun görülürse network ekiplerimize iletilerek çalışma başlatılıyor.
  • Hergün aynı, TürkNet Muğla sorunu yıllardır devam ediyor. Milenicom kullanan var mı Muğla'dan bir tracert atabilir mi. Yerin dibine batsın sizin teknik servisiniz @TurkNetDestek


    Turknet Muğla Gateway sorunu 2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wywh -- 31 Ekim 2020; 0:53:7 >
  • Şu adresleri buldum:


    Alıntı

    metni:
    derya.celik@turknet.net.trdeniz.sahin@turknet.net.trcem.celebiler@turknet.net.trtuncay.guler@turknet.net.trmusterihizmetleri@turk.net.trmuhasebe@turknet.net.trbt@turknet.net.trik@turknet.net.tr


    Anlamıyor bu müşteri hizmetleri, sizde OM'den verilen cevapları ve forumdaki sözde bu "Firma Görevlisi" arkadaşın yazdıklarının ekran görüntülerini alıp iletelim hep beraber.

    Anlamıyorum bir şirketin daha çok kazanması, kronik hale gelmiş, yıllardır devam eden bir sorunu gidermek için biz müşteriler özel bir şekilde uğraşıyoruz. Ama bu arkadaşlar halen "elektrikçi çağırın, modemi değiştirin, kablo ile bağlanın, hattınız bağlı, sorun yok" gibi cevaplar veriyorlar. @TurkNetDestek @ULTILIX @AliveFoto




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wywh -- 31 Ekim 2020; 14:51:11 >




  • wywh kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek teknik uzmanlarımıza iletebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wywh

    Şu adresleri buldum:


    Alıntı

    metni:
    derya.celik@turknet.net.trdeniz.sahin@turknet.net.trcem.celebiler@turknet.net.trtuncay.guler@turknet.net.trmusterihizmetleri@turk.net.trmuhasebe@turknet.net.trbt@turknet.net.trik@turknet.net.tr


    Anlamıyor bu müşteri hizmetleri, sizde OM'den verilen cevapları ve forumdaki sözde bu "Firma Görevlisi" arkadaşın yazdıklarının ekran görüntülerini alıp iletelim hep beraber.

    Anlamıyorum bir şirketin daha çok kazanması, kronik hale gelmiş, yıllardır devam eden bir sorunu gidermek için biz müşteriler özel bir şekilde uğraşıyoruz. Ama bu arkadaşlar halen "elektrikçi çağırın, modemi değiştirin, kablo ile bağlanın, hattınız bağlı, sorun yok" gibi cevaplar veriyorlar. @TurkNetDestek @ULTILIX @AliveFoto

    Bu firmalar devlettten hizmet vermek icin cesitli sorumluluklar altina giriyorlar.

    Regulasyonlar bakip ona gore devlet kurumlarina sikayet etmek lazim. Buyuk ihtimal maaliyetten cihaz sorununu goz ardi ediyor.





  • UP. Hala sorun devam ediyor.

  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Sorun daha fazlasıyla devam ediyor 80 mbit hattımı 65 mbit'e çekmişler. İşyerinde de 4 adet TurkNet hattı var. Bu muğladaki TürkNet sorunu yüzünden hepsini değiştireceğiz gibi görünüyor. Rotayı değiştirmişler yine saçma sapan bir yerlerden gereksiz gecikmelerle Türkiye içi dolana dolana gidiyor data paketleri. Birde üzerine Muğla çıkışındaki cihaz aşırı geç cevap veriyor.

  • Ek olarak bu cevap yazan sözde Firma Yetkilisi-Üye cidden insan mı yoksa bot falan mı bağladılar diye düşünüyorum bazen. İnsan olsa bu kadar mesajı okuyup cidden Muğla'da bir sorun var bunu teknik yöneticilere iletmem gerekli diye düşünür. Forumdonanım'da yapay zekalı-zekasız bot mu var diye düşünmeye başladım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wywh -- 11 Aralık 2020; 22:14:34 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.