48 saati geçti. Beni Türk Telekom'a muhtaç ederseniz, bir daha geri dönmemek üzere gideceğim. |
TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR. (100. sayfa)
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
quote:
Orijinalden alıntı: BaihuClawUzman arkadaşlarınız arıza kaydını kapatmak istiyorlar; ama çözüm sunamadılar. Arıza kaydını kopma sorunu yaşadığım şeklinde açmışlar. Kopma sorunu arıza kaydı yaptıktan sonra başladı ve sona erdi. Ben ping sorunu yaşadığımı söylüyorum, onlar kopma sorunu yaşamıyorsunuz diyorlar. 200 ms ping süresi alsam, ona da normal deyip geçiştirecekler galiba. Hız testinde 25 ms ping süresi görüyorum, İstanbul'da 49 ms, yurt dışında 80 ms ve üzerine çıkıyor. İki üç tane cihaz ekleyince bu kadar fark olur mu? Sorunun sebebini hiç kimse söylemiyor. Ben çözülüp çözülmemesini de umursamıyorum, sebebi söylensin. Bu işten doğru düzgün anlayan birisi yok mu şu ülke de? Herkes kağıt üzerinde uzman olmuş; ama sorunları çözen bir Allah'ın kulu yok.
Hocam otomatik cevap atiyorlar karsindakiler insan degilmis gibi dusun . Sizi takmiyorlar gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Telefon numaramı size vermiştim. Ben ümidimi kestim. Günlerdir çözülecek diye bekledim, değişen hiçbir şey olmadı. Numaramı tekrar yazacağım. İyi akşamlar.
@ramowarr Mesajı değiştirmişler. Arıza kaydı açmanın anlamı yokmuş.
-
Merhaba, bölgede yaşanan genel sorunlarda ilgili ekipler arka planda çalışma yapıyorlar. Açık olan kaydınız üzerinden de teknik ekibimize bu konuda bilgi verdim. -
BTK'ya sikayet edin. Problemi cozmek icin paralari yok. Durumu degistirmek icin servis saglayicinizi degistirin. Adamlara aylarca anlattim paket loss problemi yasadigimi. Bu konu icerisinde de gorebilirsiniz. Adamlarin cevabi kablo ile mi baglisiniz oldu. Yani karsinizdaki destek biriminden de cok sey beklemeyin. Bot kullansalar en azindan maas odemezler yani o derece :) Onlarin da copy paste harici bir sey yaptigi yok cunku.
-
Arkadaslar kapasite sorunu yasadiklari dogrudur fakat son hop uzerindeki packet loss a bakmalisiniz cunku aradaki hoplar uzerinde ICMP rate limiting uygulaniyor olabilir. Ornek ekliyorum bu mesaja bir tane. Arkadaslara defalarca durumu anlattim, acikladim gunun sonunda bana kablo ile baglan dediler. O yuzden destek ekibinden bir sey beklemeyin. Karsinizda klavye kullanabilen ama teknik anlamda hicbir bilgi sahibi olmayan bir ekip bulunuyor. Bot kullansin Turknet bunlara odeyecegi maasi da altyapiya aktarsin bence. Her neyse servis saglayici degistirip kurtulabilirsiniz bu problemden ancak cunku Turknet'in sorunu kabul etme gibi bir dusuncesi yok. Bir de cagri acarken BTK uzerinden acin. SLAleri daha dusuk sureler oldugu icin daha cok ciddiye alacaklardir probleminizi.
-
Bakin bu konu 100 sayfayi asmis bir konu ve hala cozulemeyen bir problem. O yuzden bu problemin Turknet tarafindan cozulmesini beklemeyin. Sorun ile yasayamiyorsaniz servis saglayici degistirin. Tekrar tekrar ayni cevaplari gorunce ve cozume yonelik hicbir sey yapilmadiginiz gorunce daha da cok sinirleneceksiniz.
-
Merhaba, konuyu teknik uzmanlarımıza detaylı olarak iletebilmem için paylaşımınızın linkini ve GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Birkac defa paylastim. Sonuc olarak bana kablo ile baglan ve modem degistirin dediniz. Halbuki size zaten kablo ile baglandigimi ve routerim ile ilgili bir problem bulunmadigini ekran goruntusu gondererek belirtmistim oncesinde. Buna da inanmayabilirsiniz o yuzden hemen kanit ilistireyim suraya. Copy paste yapmanin da bir adabi var bari ikinci defa ayni seyi yazmasaydiniz :D:D
-
Hocam enerjini boşuna harcama çözmeyecekler. Böyle bir niyetleri yok. Vitrin olsun diye burdan "şöyle mi, böyle mi, böyle yaptık bi sorun görülmedi" gibi boş cümleler kuruyorlar.
-
:D aynen oyle. Yeterince zaman verdim. Bir sonraki ay gecis yapiyorum.
-
Sorun Turknet ile alakalı değilmiş. Türk Telekom'a geçiş yaptım. İlk birkaç gün iyi gitti. Hatta Fortnite oyununda 45-50 ms, CS GO'da 60 ms ping süresi gördüm ki, bunu Turknet de hiçbir zaman görememiştim. Sonra nazar değdi. Birkaç gün önce Fortnite oynarken packet loss saçmalığı tekrar başladı. Türk Telekom çok ilgisiz. Turknet de canlı destek hattı yok diye şikayet ediyoruz; ama en azından karşımıza bizi azarlayan insanlar çıkmıyor.
Türk Telekom denilen şirkete, üst taraftan iyi bir fırça çekilmesi lazım. Güvendikleri birileri var ki, bu kadar rahat davranıyorlar.
-
Resimlerde görüldüğü gibi paket kaybı sorunum var yardım merkezine yazdım türk telekoma ilettiklerini söylediler sonrasında herhangi bir dönüş almadım. Millenicom'a geçmeyi düşünüyorum onda da bu sorun yaşar mıyım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Truntrastor -- 13 Aralık 2020; 19:16:20 >
-
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? Arkadaşlarımdan bilgi talep edeceğim. -
Sırf şu packet loss sorunu yüzünden Türk Telekom’a geçmek istiyordum. Hala devam ediyor mu cidden? -
Mesajı yeni gördüm. Bu aralar pek oyun oynamadığım için bakmadım. Geçiş yaptıktan birkaç gün sonra aynı sıkıntılar Türk Telekom'da da başladı. Twitter'deki şikayetlere bakarsanız, asıl sorunun kimden kaynaklandığını net bir şekilde görebilirsiniz. Oyunlardaki ping süresi biraz daha iyi, fakat Türk Telekom sinir hastası edebilir. İşe yaramayan bir müşteri hizmetleri var. Sizi fırçalayıp görüşmeyi sonlandırabilirler. :) Sizi dinlemiyorlar. Bütün vpn sitelerini engelleyip, iç tesisattan kaynaklanıyor şeklinde saçma sapan cevaplar veriyorlar.
Size tavsiyem, taahhütlü aboneliklerle başınıza dert açmayın. Altyapı onların elinde olduğu için kimseyi sallamıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaihuClaw -- 25 Aralık 2020; 12:40:54 > -
quote:
Orijinalden alıntı: BaihuClawMesajı yeni gördüm. Bu aralar pek oyun oynamadığım için bakmadım. Geçiş yaptıktan birkaç gün sonra aynı sıkıntılar Türk Telekom'da da başladı. Twitter'deki şikayetlere bakarsanız, asıl sorunun kimden kaynaklandığını net bir şekilde görebilirsiniz. Oyunlardaki ping süresi biraz daha iyi, fakat Türk Telekom sinir hastası edebilir. İşe yaramayan bir müşteri hizmetleri var. Sizi fırçalayıp görüşmeyi sonlandırabilirler. :) Sizi dinlemiyorlar. Bütün vpn sitelerini engelleyip, iç tesisattan kaynaklanıyor şeklinde saçma sapan cevaplar veriyorlar.
Size tavsiyem, taahhütlü aboneliklerle başınıza dert açmayın. Altyapı onların elinde olduğu için kimseyi sallamıyorlar.
Türknet’te packet loss çok ısrarlı şekilde var, asla düzelecek gibi değil. Tekrar yaşarsanız bizi bilgilendirin hocam. Türk Telekom’a geçmeyi ciddi şekilde düşünüyorum çünkü. En kötü yine aynı şeyi yaşayacağım, şanslıysam yaşamam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bugün Fortnite oyununa girip baktım. Değişen bir şey yok. Türkiye'nin belki bütün bölgeleri aynı durumda. Türk Telekom'a geçiş yaptığım birkaç gün çok iyiydi. Ping süresi 50-60 civarındaydı, packet loss yoktu. Sonra ne olduysa yükselmeye başladı. Turknet bölgesel deyip geçiştiriyor, Türk Telekom muhatap bile olmuyor. Geçiş yapmanız faydasız olacakmış gibi görünüyor. Yine de siz bilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaihuClaw -- 26 Aralık 2020; 22:55:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X