Şimdi Ara

TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.022
Cevap
12
Favori
68.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • packet loss sorunum 3 aydır çözülmüyor ben hatırlamıyorum artık kaç kez teknik destek kaydı açtığımı geri dönüşler ilk önceleri klasik bir şekilde bizde bir problem yok sorun sizde dendi sonraları teknik destek ekibimiz sorunu düzeldi dendi ama hiçbir şeyin düzeldiği yok. pubg oynuyorum hatta oyundan dendi simdi yeni çıkan Call of Duty Modern Warfare oyununa giriyorum aman allahım packet loss um %30 ile % 280 arası değişiyor.

    sorun bendendir belki diye modem değişikliği yaptım sorun devam etti..
    binanın girişimdeki telekom kutusundan direk cat 6 kablo çektirdim sorun hala aynı..

    aşağıda oyun ekran görüntülerini paylaşıyorum sizce ben ne yapmalıyım artık iss öneri olan varsa yazarsanız sevinirim arkadaşlar.

    not : tekrar teknik destek kaydı açtım : Destek No 31469232 lütfen sorunumu artık çözün ne ben sizin zamanınızı alayım nede siz benim....

    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.

    **** 13-04-2020 ****

    Evet arkadaşlar @millenicom geçişim tamamladı. Geçiş sürecim hakkında detaylı bilgi vereyim size
    * 10-04-2020 tarihinde millenicom forum üzerinden pm attım hemen geri donüş saglandı saat 23:30 gibi arandım ve geçiş işlemlerine start vermiş oldum.
    * 11-04-2020 saat 11:00 gibi arandım evrakları imzalamam için saat 15:00 ile 18:00 arkadaşımız gelicek müsaitmisiniz dendi saat 16:00 da imzalar atıldı.
    * 12-04-2020 saat 20:30 da internetm kesildi hemen tekardan internetim geldi ve cep telefonuma kullanıcı adım ve şifrem geldi 2dk sonrada turknet ten mesaj geldi *** Aboneliğiniz talebiniz üzaerine iptal edilmiştir diye.
    * Hemen kullanıcı adımı şifremi modeme girdim ilk 3 saat hızımda dalgalanma vardı ama oyunlarda hiç bir sıkıntı yok pkt loss olsun ping olsun sorun yaratmadı. Ama neden hız dalgalanması vardı onu anlamadım ama sonra sistem oturdu sanırım yeni geciş yaptıgımdan kaynaklı diye düşünüyorum. 13-04-2020 tarihli oyunlardan ve hız testınden ekran resmi aldım arkadaşlar superonline alt yapısını kullanıyorum hiç bir sıkıntım yok nazar değmesin zevkle gece ve bu sabah oyun oynadım sonunda buradan destek ve yardımından ötürü @millenicom teşekkür ederim.

    * Arkadaşlar
    KAMPANYA İNDİRİM KODU : 81C91046 bu kodla millenicom gecerseniz hem siz 1 ay internet indirim kazanacaksanız hem ben. geçiş veya yeni aktivasyon yapmak isteyen arkadaşlar bu kodu soylemeleri yeterlidir.

    * Geçmek isteyen arkadaşlar aklınıza takılan birşey takılırsa pm den iletişime geçin cep numaramı vereyim whatsapp üzerinden yardımcı olurum.

    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 13 Nisan 2020; 14:0:10 >







  • Ben de bakmaya başladım alternatif servis sağlayıcılarına, bu saatten sonra sorunu çözseler bile umrumda değil, yemin ediyorum psikolojimi altüst ettiler, sinirlerim bozuldu iyice. Müşterilerine köpek muamelesi yapıyorlar. Kayıt açıyoruz, tak ctrl+v hız değerleriniz normal gözüküyor kayıt kapandı. Başka kayıt açıyorsun hız sorunum yoktu ki benim diye, tak ctrl+v oyun yapımcıları ile görüşün tak kayıt kapandı. Bir kayıt daha açıyorsun sunucularda problem yok sorun isp kaynaklı diye onlarca test sonucu, dosya, görsel yolluyorsun bir tanesine bile açıp bakmıyorlar sistemden tak bi ctrl+v daha kayıt kapanmış hız değerlerimde bir sorun yokmuş. Gelip açık açık suratıma sövün kardeşim ben de sizden hıncımı alayım bari mahkemelik olalım ama şu tavra tutuma bak başka firma olsa müşterisinin ayağına kapanmıştı bin özür bin mahcupluk utanmasalar biz özür dileyeceğiz bunlardan sorun yaşıyoruz diye, forum olmuş 55 sayfa turknetdestek utanmadan gelmiş online işlem merkezinde şu anda sorun bulunmuyor diyor, mahcubiyet de yok adamda burda kaç kişi packet loss diye ağlıyor bir tane geri dönüş yok, online müşteri hizmetleri çalışmıyor diyince hemen çıkıp çalışıyor efendim nasıl çalışmaz ya diyorlar. Çalışsa nolacak kardeşim müşteri hizmetlerinden yazdıklarımızı okuyor musunuz, cevap veriyor musunuz ki? Gerçekten rezalet hissediyorum kendimi beni düşürdükleri bu durum yüzünden 1 aydır arkadaşlarımla oyun oynayamıyorum evden çıkmasına izin verilmemiş çocuk gibi izliyoruz pencereden.
    Bugün iptalimi gerçekleştirdim. Birkaç güne de superonline bağlanır. Bu arada iptal için aradıklarında bir tane numara vereyim size dilerseniz orayla görüşebilirsiniz. Numara yok hep sesli mesaj dediğimde ise aslında var ama bilinmiyor dediler 😂 Hala aktif olarak kullananlar dilerse bir yoklasın. Ben direkt reddettim gerek yok diyip kapattım telefonu.
    turuncu_ kullanıcısına yanıt
    turuncu_ demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    hocam "networkten biri arayacak" dedilerse. Biri sizi arayacak bir sürü speed test açacak bilgisayarınızda. Sonra diyecek ki stabil ip tanımlayıp deneyelim. SOnra siz psikolojik olarak etkilenip "aaa değişti" derseniz böyle bırakalım diyecek sizden 12 tl alacak demezseniz "benim yapabilecek birşeyim yok" diyecek. Çok birşey beklemeyin yani.
    dedigin gibi oldu stabil ip tanımlandı sorunum cözulmedi..
    EXİTLAG diye bir program var bu program sayesın de oyunlarda paket loss um 0 indi herşey super. bu programın yaptıgını TURKNET in yapamaması enterasan bu progran nasıl calısıyor onu anlatayım az cok ..Anında çeşitli rotaları haritalayarak ve paketi en uygun yoldan göndererek veri yönlendirmesini optimize ediyor. Bir rotanın dengesiz hale gelmesi durumunda, gerçek zamanlı olarak diğer ve uygun olan bir rotaya yönlendirerek oyun bağlantısının engellenmeden kalmasını sağlar.
    En verimli yolu hesaplayarak bağlantıyı ona göre en uygun olana yönlendiriyor. Bu sayede paket loss olmuyor oyunlar akıcı oynanıyor.
    bu yazıyı aynen turknete ılettım bakalım ne dıyecekler.
    bu arada tekrar benden ping ve tracet istediler.:)
    Aynı sebeplerden ötürü bende 3 gün önce tt ye başvuruda bulundum 2-3 sene önce türknet güzeldi bazı konulara öncü olmaya çalıştı ama şuan ne bir çağrı merkezi var nede sağlıklı bir iletişim kurabileceğimiz oim servisi alt yapı çalışmasından sonra bir ihtimal düzelir demiştim paket loss düzeldi ama daha büyük sıkıntılar çıkmaya başladı ping sorunları anlık bağlantı gitmesi bunlar ile ilgili bilgi almak istediğimde ise sürekli bilmem kaç saattir internetiniz var kopma yok internet var ama siz varkında değilsiniz benzeri cevaplar almak beni bezdirdi çoğu insan fiyatlardan sebep türkneti tercih ediyor imkanı olmayan bireyler çok bir şeyin ucuz olması bazı şeylerden feragat ettiğimiz anlamına geliyor çağrı merkezleri ve müşteri temsilcisi vb şeyler dediğiniz gibi bende en azından 40 50 tl fazla verip sağlıklı bir alt yapı ile en azından paramın karşılığı olan hizmeti alabileceğimi düşünüyorum
    Dostum boşuna çabalama...Ben 2. kez hata edip Türknet e geçtiğimiz yaklaşık 3 ay önce tekrar abone oldum. Verdikleri hiç alakası olmayan ezber cevapları ben de biliyorum. Sonra kendime döndüm dedim ki "yahu biliyorsun neden yine abone oldun?"

    Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Türknet için internet demek sadece download hızı demektir. Ben bu insanların bilgisiz olduğuna da inanmıyorum. Bunu kasıtlı olarak yapıyorlar. Yoksa değil teknik ekip, bir çocuğa bile az çok anlatsan çocuk bile anlar bunu. Ama Türknet teknik ekipleri sanırım robot. Birileri tarafından bu yanıtlar programlanmış, kelimelere göre otomatik cevap veren bir sistemleri var, yani destek kaydına bakan kişiler bile canlı değil, canlı müşteri hizmetleri diye bir şey yok. Bundan sonra ne tanıdığıma ne de tanımadığım birisine bu internet sağlayıcısını önermeyeceğim. Altyapım çok iyi olmasına rağmen, yoğunluğun hiç olmadığı bir yerde bulunmama rağmen hala leş gibi bir hizmet sunuyorlarsa demek ki kesinlikle uzak durmak gerekiyor. Ben de az önce destek kaydına yazdım. Belirttim ama bunun destek kaydı olmadığını, ekran görüntüsünü de attım ve "bana yanıt vermeyin" dedim. En geç 15 gün içinde başka internet sağlayıcısına geçiyorum. Byebye Türknet. Türkiye'nin en yüksek download hızını sunuyorsun evet bu hızı alıp bi tarafımıza sokalım. Oynadığımız oyunları download edelim yüksek hızlarda hemen indirelim bilgisayarımıza ama oyunu online oynarken cinnet geçirelim. Reklamlara gel online oyun oynayan tiplerin fotolarını koyup altına "100mbps hızla online oyun oynama keyfi" yazmak neyin kafasıdır ? Download hızım 10 olsaydı da online oyun keyfimiz olsaydı en azından. Rezillik...Bir kere olsun şu rezilliğinizi kabul edin. Sorunu ya kullanıcıya atarlar ya da sunuculara...

    NOT: Tracert attığım ip Faceit server'ına aittir. Görüldüğü üzere ping'im normal :) Download hızım da muthiş 100mbps sağ olsun Türknet çok iyi. Paket kayıpları onlar için hiç sorun değil. Yeter ki download hızım 100mpbs çıksın.

  • teknik destekten gelen cevap.

    Merhaba ben Hasan G. Bize iletmiş olduğunuz hız probleminizi inceledim.İnternet hizmetinizdeki yavaşlık sorunu ile ilgili hat değerlerinizde herhangi bir sorun görüntüleyemedim. 35 Mbps hız sorunsuz olarak tarafınıza yansımaktadır.Sorun yaşamanız durumunda bilgisayarınızı modeminize kablolu bir şekilde bağlayarak ve bilgisayarınızda çalışan tüm programları kapatarak ve arka plandaki tüm cihazların bağlantılarını keserekhttp://turk.net/internet-hiz-testi/ adresinden hız testi yapmanızı rica ederim . Hız testini 10-15 dakika aralıklarla en az 3 defa yaparak sonucu iletmenizi rica ederim.Hız testi işlemini sorun yaşadığınız saatlerde yapmanız gerekmektedir.Ek olarak hangi saat aralığında sorun yaşadığınızı ve bu saatler aralığında yaptığınız hız testi sonuçlarını paylaşmanız yeterli olacaktır.Bize ilettiğiniz detayları inceleyerek hattınızda oluşan problemi çözümleyeceğim. İyi Günler Dilerim..

    gelen cevap beni şaşırtmadı şaka gibi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 11 Mart 2020; 18:28:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Aynısının laciverti bende hocam buyrun:
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-ile-fortnite-oynayan-var-mi--142253922
    sizin konunuza baktım sizdede bir cözüm yok sanırım ne yapmalıyız iss değişikligi sorunu duzeltırmi_?
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Ben ttnet'teyken böyle sorunlar yoktu. Düzelir muhtemelen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Ben ttnet'teyken böyle sorunlar yoktu. Düzelir muhtemelen.
    sonunda ttnet e gecegiz sanırım. sizde bir duzelme olursa bılgı verırsen sevınırım.
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Şu an yine oyundayım ve drop yağmurları şeklinde geçiyor oyun... Ne oynadığımı anlamayıp kapattım.
  • Merhaba, konuyu network ekibimize ilettim. İnceleme sonucunda size bilgi vereceğim. Kaydınız tracert testi gelmediğinden kapatılmıştır. Konuyu ben takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Oyundaki pocket loss'u tracert'den nasıl görecekler? Ben anlamadım anlatırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Oyundaki pocket loss'u tracert'den nasıl görecekler? Ben anlamadım anlatırsanız sevinirim.
    bende anlamadım ama senın konuda oldugu gamelift.eu-central-1.amazonaws.com dan ping ve tracart testini yapıp gonderdim belki bu testi 10 kez gonderdim sonuç değişmedi ama bende israrla destek kayıt olusturmaya devam edicem.
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Ben artık tracert göndermiyorum Hocam çünkü bakıyorlar ve birşey göremiyorlar sonra da insanı zıvanadan çıkaran cevaplar uyduruyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Ben artık tracert göndermiyorum Hocam çünkü bakıyorlar ve birşey göremiyorlar sonra da insanı zıvanadan çıkaran cevaplar uyduruyorlar.
    bu hafta son olmadı ttnet yapacak bısey yokm
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili genel anlamda network ekibimiz kontrol sağlıyor. Bugün sizi 2 defa network ekibimizden arkadaşımız aradı ancak ulaşamadı. Güncel iletişim bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tracert testine bakıp pocket loss sorunu çözmeye çalışıyorlarsa boşuna zahmet etmesinler zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili genel anlamda network ekibimiz kontrol sağlıyor. Bugün sizi 2 defa network ekibimizden arkadaşımız aradı ancak ulaşamadı. Güncel iletişim bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    pm atıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Tracert testine bakıp pocket loss sorunu çözmeye çalışıyorlarsa boşuna zahmet etmesinler zaten.
    bugun oldu oldu olmadı millenicom gecıcem gerci bizlik bir sıkıntı yok dıyor teknık birim mesaj atmıs bakalım arayınca ne dıyecekler.
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    her zamanki cevap hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    her zamanki cevap hocam
    arayacaklar hala bu kadarmı zormu aramak
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    hocam "networkten biri arayacak" dedilerse. Biri sizi arayacak bir sürü speed test açacak bilgisayarınızda. Sonra diyecek ki stabil ip tanımlayıp deneyelim. SOnra siz psikolojik olarak etkilenip "aaa değişti" derseniz böyle bırakalım diyecek sizden 12 tl alacak demezseniz "benim yapabilecek birşeyim yok" diyecek. Çok birşey beklemeyin yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    hocam "networkten biri arayacak" dedilerse. Biri sizi arayacak bir sürü speed test açacak bilgisayarınızda. Sonra diyecek ki stabil ip tanımlayıp deneyelim. SOnra siz psikolojik olarak etkilenip "aaa değişti" derseniz böyle bırakalım diyecek sizden 12 tl alacak demezseniz "benim yapabilecek birşeyim yok" diyecek. Çok birşey beklemeyin yani.
    stabil ip olayını ben onlar demeden ben denedım hatta yazdım sorun devam edıyor dıye bakalım ..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.