Merhaba, arıza kaydınızı takip eden teknik destek uzmanımıza bilgi verdim. Size dönüş sağlayacak.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Evde iki adet internet mevcut, ben türktelekoma bağladım modemi dolayısıyla modeme bağlı olmadığım için modeme ışık gitmiyor diye arıza kaydı açılmış. Ben siz problemi çözmeden modemi sizin hattınıza takmayacağım. Problemi çözdükten sonra yani portumu düzelttikten sonra ararsınız beni.
Arkadaşlar hala çözmeye çalışıyorlar problemi Bir port değişikli yaptırmak 5 aydır sürmemeli ya
Evet, bugün aradılar özürler üstüne özür yakından ilgileneceğiz ekiplerimiz bakacak biz çok yakından takip edeceğiz. Telekom ekip müdürüne kadar ilettim kontroller yapılıp çözülecek dediler, evet sadece dediler Problemin port kaynaklı olduğunu bildikleri halde telekom ekiplerine port değiştirtemiyorlar. Beş aylık bir süreçte bunu yapamıyor TurkNet, TurkNet BEŞ aydır telekom ekiplerine port değişikliği yaptırtamıyor. Büyük ihtimal masraf olacağı için değiştirtmek istemiyorlar. Neyse bir port uğruna bir müşteri kaybedecekler.
Türk telekomda sıfır sorun var, Turknet hala problemi çözmeye çalışıyor pardon çalışıyor dedim. Yarın destek talebine arıza kaydınız tekrar oluşturuldu ya da biz ilgileneceğiz diye yazacaklar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme