Şimdi Ara

Türknet ping, packet loss, kopma yaşayanlar için çözüm (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızı takip eden teknik destek uzmanımıza bilgi verdim. Size dönüş sağlayacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evde iki adet internet mevcut, ben türktelekoma bağladım modemi dolayısıyla modeme bağlı olmadığım için modeme ışık gitmiyor diye arıza kaydı açılmış. Ben siz problemi çözmeden modemi sizin hattınıza takmayacağım. Problemi çözdükten sonra yani portumu düzelttikten sonra ararsınız beni.
  • Arkadaşlar hala çözmeye çalışıyorlar problemi Bir port değişikli yaptırmak 5 aydır sürmemeli ya
  • Evet, bugün aradılar özürler üstüne özür yakından ilgileneceğiz ekiplerimiz bakacak biz çok yakından takip edeceğiz. Telekom ekip müdürüne kadar ilettim kontroller yapılıp çözülecek dediler, evet sadece dediler Problemin port kaynaklı olduğunu bildikleri halde telekom ekiplerine port değiştirtemiyorlar. Beş aylık bir süreçte bunu yapamıyor TurkNet, TurkNet BEŞ aydır telekom ekiplerine port değişikliği yaptırtamıyor. Büyük ihtimal masraf olacağı için değiştirtmek istemiyorlar. Neyse bir port uğruna bir müşteri kaybedecekler.
  • Türk telekomda sıfır sorun var, Turknet hala problemi çözmeye çalışıyor pardon çalışıyor dedim. Yarın destek talebine arıza kaydınız tekrar oluşturuldu ya da biz ilgileneceğiz diye yazacaklar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.