Şimdi Ara

Türknet ping, packet loss, kopma yaşayanlar için çözüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 Aydır sık sık kopma, ping, yavaşlık, packet loss, ev telefonu çevir sesi yok ne ararsanız var bende. 5 aydır sürekli destek talebi açıyorum sürekli net bir çözüme ulaşamıyoruz. Ev içinde sorun var diye iletiyorlar kendi ekipleri evde problem yok diyor. Kısacası sürekli döngüye sokuyorlar sizi ve çıkamıyorsunuz işin içinden.

    En sonunda türk telekom ile görüştüğümde gelin siz bize geçin test edin olmazsa iptal ederiz dediler. 2-3 Aylık tahütlü paketleri var yazlıklar için 3 aylık paket satın aldım 29.24 tarihinde bugün 01.05 gelip direkt interneti bağladılar. Mevcut hatta değil kardeşim adına yalın internet ile bağlattık dolayısıyla yeni porta bağladılar kutu aynı kutu eve gelen kablo yine aynı kablo.


    Türknetin verdiği değerler;
    Türknet ping, packet loss, kopma yaşayanlar için çözüm

    Türk Telekom verdiği değerler;
    Türknet ping, packet loss, kopma yaşayanlar için çözüm

    İşin özü port sorunlarından dolayı sizleri oyalayıp kötü hizmet veriyorlar. Sorunu çözemedikleri için sürekli geçiştiriyorlar sizi.

    Karar sizin tekrar bir düşünün.

    Bu da 2 aya yakındır açık olan destek talebi.
    Türknet ping, packet loss, kopma yaşayanlar için çözüm

    Bu arada her 30-40dk bir kopan internet 4 saattir sıkıntısız 0 crc ve packet loss olmadan devam etmekte

    İyi Forumlar.







  • O zaman burada Telekom'u da sorgulamak lazım. Aynı altyapıda ayrımcılık yaparak diğer firmaların kaliteli internet vermesini engelliyor.
  • DemirKipi kullanıcısına yanıt
    Doğru, 5 ay gibi bir sürede türknet telekoma bir yaptırım yapamıyorsa o da türknetin problemi müşterinin değil.
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Zaten Telekomu da sorgulamak lazım dedim. Turknet'i sorgulamayalım demedim.

    Upload sınırlamaları,
    AKN sistemi,
    Fiber altyapının çok yetersiz olması,
    Telekom'un diğer firmalara baskı kurması.

    gibi etkenler Telekom'u ve dolayısıyla doğrudan bizi ilgilendiriyor. Sesimizin çıktığı kadar çözülebiliyor. Benim sorunum değil banane çözsünler deyince pek çözüm üreten bir yorum yapmış olmuyoruz.

    Türknet beni ilk kez YAPA'ya geçirdiğinde aşırı lanet etmiştim. 1 ay süründüm resmen. Sonra düzeldi ve uzunca süre hiç almadığım hızları aldım.

    Yakın zamanda Türknet altyapıda yine sorunlar yaşadım ve CRC hatalarından geçemez oldum. Her ne kadar bireysel olarak çözüm üretmemiş olsalar da bir süre sonra sorunum çözüldü.

    Bu süre zarfında altyapı kontrolü için Telekom ekipleri geldi bina girişindeki kabloma zarar verdi ve kendim düzeltmek zorunda kaldım. Beni de arayıp dediler ki sana bu internet fazla, altyapın kaldırmaz. En fazla 16Mbit internet alabilirsin. Ancak Turknet şuan bana zaman zaman sorun yaşasam da büyük oranda 52Mbit Download 14Mbit upload verdi.

    Büyük oranda memnunum. Belki şanslıyım, belki bana torpil geçtiler bilmiyorum. Ama internetimin iyi olduğunu düşünüyorum.

    Bu süre zarfında TürkTelekom'un da ne halt olduğunun farkındayım. En ufak sorunda hızını düşürmekten başka bi halt yapmıyorlar.




  • DemirKipi kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. "Benim sorunum değil banane çözsünler deyince pek çözüm üreten bir yorum yapmış olmuyoruz." yazmadığım yer, denemediğim yöntem kalmadı bakın 1-2 hafta demiyorum 5 ay diyorum. 5 ay boyunca uğraştım ben. Ücretiyle eve elektrikçi çağırdım sorun bende olduğunu söyledikleri için. Yetmedi kendi ekiplerini istedim ücretiyle. Sorunun port kaynaklı olduğunu söyledi ve formu doldurup imzaladı elimde imzalı belge var. Port hatasını ilettiği halde 5 aydır çözemediler bu durumu. 5 ay boyunca telekoma herhangi bir işlemi yaptıramıyorsa zaten bıraksınlar bu işi. Ben sırf 30-40₺ daha az vereceğim diye bu problemleri yaşamak zorunda mıyım? Aynı kablo, aynı ankastreden aynı santrale gidiyorum sadece port farklı telekom ekibi beni 2 dakikada yeni porta taşıyabiliyorsa türknette bunu yaptırabilirdi. Kısacası türknet çözmek istese 5 ayda çözerdi sadece oyaladılar.
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Bu durumda sana katılıyorum. Zamanında Telekom'la Millenicom'la da ayrı ayrı uğraştım ve hepsi ayrı ayrı beni deli etti. Geçmişi düşündüğümde beni nasıl çıldırttıklarını hatırladığımda hiçbirinin adam akıllı firma olduğunu düşünemiyorum. Türkiye'de internet hizmeti bütün firmaları toplasan bir adam etmez seviyesinde olduğu için maalesef kime kaçıp kime sığınsak eninden sonunda bizi uğraştıracak, çıldırtacak sorunlar çıkartabiliyorlar.
  • Hayırlı olsun firma değişikliği yaparakta belki bu soruna çözüm bulabilirdin.Port kesinlikle değiştirmiyorlar yalvarsanda yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 1 Mayıs 2020; 18:41:54 >
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Zaten çözüm türk telekoma geçerek oldu. Bu dönemde hattımı dondurdum 3 aylık, 3 aylık türktelekom paketi ile devam edeceğim 3.ayın sonunda türknet iptali için başvuracağım.
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    En iyisi ama fiyatlar çok yüksek maalesef.
  • Merhaba, arıza kaydınızın önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Teknik uzmanımız saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle kısa süre içerisinde iletişime geçecektir.
  • Diğer konuda konuşmuştuk geçmenize sevindim.
  • Snr 11 olmalı diye bir şey yok hocam ne yazık ki 7-8 seviyesinde kopma yaşamadan kullanıyorum 3 seneyi geçti diğer dediklerinize katılıyorum ne yazık ki sorunlar var TürkNet'te.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bir 5 ay daha mı bekleyeceğiz yani :)
  • Nuroxy kullanıcısına yanıt
    Bu konuda bir çok makalede ya da teknik ekiple konuştuğumda stabil bir internet için normalde en az 11-12 olması gerektiğini söylediler bana. Tek çözüm Türknetten kurtulmak başka bir çaresi yok çünkü.
  • Kafam artık o kadar rahat ki 3 ay sonunda 100mbps pakete geçeceğim türknetin 2 katı dahi olsa değer. O çileyi bir daha yaşamak istemiyorum.
  • Nuroxy kullanıcısına yanıt
    Evet katılıyorum Turknet'i bende 2 sene 8.2 SNR 35mbit kullandım 30-40 gün DSL linki düşmediği oluyordu CRC hatası da günde en fazla 20-30. şu an Türk Telekom aynı ev aynı kablolar fakat yeni porttan 8.8 SNR ile 40mbps veriyor. Ayrıca Avrupada özellikle huawei kabinlerde minimum değer 6 dır SNR için. hem up hem down yönünde. Bizde 8.2 civarı ayarlanır Broadcom dolaplarda. Ben şu an telnet ile down SNR'ımı 6 ayarlasam 52 mbit e çıkıyorum 40mbit'den ve yine hiç yok denecek kadar az CRC. Ama zorlamamak lazım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 1 Mayıs 2020; 21:18:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun biran önce çözümlenmesi için çalışıyoruz. Gelişmeleri paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum sizlere hatta sizleri çalıştırdığım için kusura da bakmayın, eminim çalışıyorsunuzdur eminim. Altı üstü hattımı boş porta taşıtmak bu kadar sürmez süremez. Ara ara modemi takıp test ediyorum internet nasıl diye maalesef LEŞ gibi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.