Ben çevremdekilere kulak asmadım, sırf AKN yok diye Vodafone'dan Turknet'e geçtim, şimdi Vodafone'u mumla arar oldum. Adamlar portlar dolunca benim portumu söküp yeni müşterilere yer açıyor, beni de altyapı çalışması var diye oyalıyorlar. Zaten zar zor aldığım 4 mbit internetin adsl sinyali durduk yere kesildi ve sonucunda 3 gündür internet yok. Müşteri hizmetlerini arasan sadece robotla konuşuyorsun. Arıza kaydı oluştursan, 1 aya çözerlerse şanslısın. Sosyal medya destek hesaplarıyla iletişime geçsen göz boyamak için numaranı alıyor, ne dönüş var ne bir şey. Sadece çalışma var diye mesaj atmışlar (sadece benim portu etkilemiş nasıl bir çalışmaysa). Faturaya gelince günü gününe alıyorlar ama internet hizmeti vermekten acizler. Siz siz olun, Turknet'e geçmeden önce 2 defa düşünün.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme