Şimdi Ara

Türknet rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 hafta önce Türknet'e geçiş yaptım. Vdsl hızına ulaşmak için modem satın aldım ve internetim adsl olarak başlatıldı. Vdsl'e geçiş için twitterdan müşteri hizmetlerine yazdığımda ise vdsl hizmeti için telefon bağlantısının olması gerektiğini söylediler. Kendi panellerinde telefon hattım için aktif diye belirtmelerine rağmen telefonum bağlı değil. Bunun ne kadar süreceğini sorduğumda ise altyapı kaynaklı sorun olduğu için süre bilgisi vermeyeceklerini söylediler. Şuanda sorunumu çözmek için kimsenin de uğraştığını sanmıyorum. Şu 3 haftalık kullanımımdan ve internetten araştırdığım kadarıyla eğer tüm işlemleriniz sorunsuz yapılırsa bu firmadan iyisi yok ama herhangi bir sorunla karşılaşırsanız yandınız. Müşteri hizmetlerine ulaşmak çok zor hadi ulaştınız diyelim çözüm odaklı bir cevap almak çok çok daha zor. Şikayetvar şikayetlerine, twitter desteğe ve buradaki cevaplara bakın, hep klasik aynı cevaplar.







  • Hafta sonu teknik ekipte az çalışan oluyor. ADSL portundan VDSL portuna geçişte bir kaç kişinin onayı ve binanızdan çıkıp dslam adındaki cihaza giden kabloyu adsl portundan VDSL portuna takmak gibi fiziksel bir müdahile gerekiyor. Altyapı sorunu çözülmüşse büyük ihtimal pazartesi TT'ye iş emri pazartesi verilir. Salı gibi internetiniz gelir. Yanlnız dikkat edin bazı modemler gelen sinyalin adsl mi vdsl mi olduğunu anlayan auto mode özelliğine sahip olmayabilir. Bunlarda elle sizin müdahile etmeniz gerek. Bazılarında bu özellik olsa bile modemim bir kez açılıp kapatılması gerekiyor. Altyapı sorunundan kasıtın ne olduğunu bilsek daha iyi öneri verebilirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilimselProgramci -- 7 Nisan 2019; 22:48:40 >
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    İnterneti bağlatalı kaç haftasonu geçti..
    Ben interneti bağlatmadan önce ne dediğiniz gibi birkaç kişinin onayından bahsettiler ne de port işlemlerinden. Sorunsuz bir şekilde vdsl hızı alabileceğimi söylediler. Ben de türknetin bana yaptığı "Altyapı Sorunu"'ndan neyi kastettiklerini çok merak ediyorum. Ne yazıkki adam akıllı bir cevap vermiyor türknet. Altyapı sorunu varmış ve çözüm için de net bir süre veremiyorlarmış...

    Vdsl hızı alabilmem için evime telefon hattını tanımlamaları gerekiyormuş. Türknet panelinde telefon hizmetim aktif yazmasına rağmen telefonum bağlanmadı. Telefonun bağlanmasını bekliyorum şimdi, bakalım inşallah sorunu çözerler kısa zamanda ama umudum yok.
  • Tolgahand T kullanıcısına yanıt
    Doğru demişler onay kısımları normalde sorun yoksa aynı gün halloluyor.
    dhbr.co
    Extranet - İnternetsiz Ev Kalmasın
    http://dhbr.co/bsTN
    adresinden adresini sorgulayıp ekran görüntüsünü atar mısın hocam. Telefon sorununu ben ve aynı santrala bağlı olduğumuz başka bir arkadaşımda yaşıyor. Genellikle TT tarafında bir sorun olduğundan kaynaklanıyor. Bizim burada TT ne kendi müşterisine nede bir başkasına telefon hizmeti veremiyor. Santrallar çok eski oldukları için bazen çözemiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilimselProgramci -- 8 Nisan 2019; 10:59:14 >




  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Türknet rezilliği

    Vdsl desteği var gözüküyor santralde.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.