Şimdi Ara

Turknet sahtekarlığı ( ss'li ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeneralJJ


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sanırım sorununuz çözülmüş. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşırsanız size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağımızı bilmenizi isteriz.

    Sanırım sorun çözülmüş mü 1 mart günü öğle saatlerinde aranıp tarifem 16 mb adls paketınden 35 mb vdsl paketıne yukseltıldı ve aldığım hız 3 mb. Gelen fatura 70 tl. Sizce sorun çözülmüş mü??

    PM üzerinden bana hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numaranızı ve ya müşteri numaranızı iletin. Tabii bu sorununuzu da belirtmenizi isteyeceğim. Arkadaşlarıma incelemeleri için bir destek kaydı oluşturalım. Size bir geri dönüş yapalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeneralJJ


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sanırım sorununuz çözülmüş. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşırsanız size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağımızı bilmenizi isteriz.

    Sanırım sorun çözülmüş mü 1 mart günü öğle saatlerinde aranıp tarifem 16 mb adls paketınden 35 mb vdsl paketıne yukseltıldı ve aldığım hız 3 mb. Gelen fatura 70 tl. Sizce sorun çözülmüş mü??

    PM üzerinden bana hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numaranızı ve ya müşteri numaranızı iletin. Tabii bu sorununuzu da belirtmenizi isteyeceğim. Arkadaşlarıma incelemeleri için bir destek kaydı oluşturalım. Size bir geri dönüş yapalım.

    Çok değil 23 saat önce yazmıştım ama yine yazayım bakalımTurknet sahtekarlığı ( ss'li )

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • GeneralJJ G kullanıcısına yanıt
    Pm tarafı da yoğun olduğu için gözümden kaçmış olabilir. Tekrar iletirseniz süper olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Pm tarafı da yoğun olduğu için gözümden kaçmış olabilir. Tekrar iletirseniz süper olur.

    Yolladım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GeneralJJ G kullanıcısına yanıt
    10 TL nakil ücreti var yanlış hatırlamıyorsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    10 TL nakil ücreti var yanlış hatırlamıyorsam

    Umarım internetsiz bıraktıkları 3 haftanın parasını düşerler ve taahhüt edilen 35 mb verirler . Yoksa 3 mb hıza 60 lira vermek aptallık olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GeneralJJ G kullanıcısına yanıt
    Sizin önceden dsl yanıyor muydu ? Yanmıyor muydu ? Bir de dsl istatistikler vardı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Sizin önceden dsl yanıyor muydu ? Yanmıyor muydu ? Bir de dsl istatistikler vardı ?

    Yanıyordu ama internet yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeneralJJ


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Sizin önceden dsl yanıyor muydu ? Yanmıyor muydu ? Bir de dsl istatistikler vardı ?

    Yanıyordu ama internet yoktu

    Modem kurulumunu baştan yapmadı iseniz kabahat sizde yok yaptı da yine internete girmiyor ise portsal tanım hatası TT ya da türknet de kabahat olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeneralJJ


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Sizin önceden dsl yanıyor muydu ? Yanmıyor muydu ? Bir de dsl istatistikler vardı ?

    Yanıyordu ama internet yoktu

    Modem kurulumunu baştan yapmadı iseniz kabahat sizde yok yaptı da yine internete girmiyor ise portsal tanım hatası TT ya da türknet de kabahat olabilir

    Yaptım hocam yaptım. Az çok anlıyoruz bu islerden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Camino Del Rio

    Müşteri hizmetlerini kaldıran bir firmayi neden hala kullanıyorsunuz?

    turkcelldede yok :) faturasız abonelere.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Valla mı ? Sektör de buna yönelim var da başka duymamıştım. Bir de Turkcell ile gerek mobil hatlarım gerek Superonline ve ev telefonunu ayırınca takip etmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Valla mı ? Sektör de buna yönelim var da başka duymamıştım. Bir de Turkcell ile gerek mobil hatlarım gerek Superonline ve ev telefonunu ayırınca takip etmiyorum

    arkadaşımda platinum turkcell ondan arıyorum m.h lerini :(
    birde ingilizce m.h lerine bağlanılabiliniyor. ordan türkçe aktarıyorlar :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün 20 gün oldu hala bağlantı yok port işini benmi halledeyim ne diyorsunuz sizin birim ne işe yarar ne kadar beceriksiz bir firmasınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furfat kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size bu durumu örnek vererek anlatmak isterim;
    adresinizdeki santral dolabında 50 girişlik port olduğunu düşünürsek, siz 51. kişisiniz. O yüzden size port yok bilgisi bu sebeple verilmektedir. 50 kişi arasından iptal eden kullanıcı yerine sırada port bekleyen kullanıcılara tanımlanmaktadır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.