Şimdi Ara

Turknet Sürekli Kopma Sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
1
Favori
2.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mr.Qwerty kullanıcısına yanıt
    Santrale uzaklığım 2141metre, saha dolabına uzaklığım 50metre. Altyapım 80mbps destekli
    Şuan türknet e VDSL başvuru talebinrr bulundum 1aydir onu bekliyorum. Sonuçlanınca alırım o hızları herhalde. Altyapı sorgulama sitelerinin hepsinde 80 yazıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Siz 100 bile alırsınız. Ama o kadar beklememen gerekiyor normalde beni 2 iş günü içinde geçirmişlerdi. Yapacakları sadece adsl sinyalini kesip vdsl vermek.
  • Mr.Qwerty kullanıcısına yanıt
    Benim konum uzunda şöyle özetleyeyim:
    Türknet e başvuru yaptım bana dedikleri türktelekom tarafından iş emri koyulmuş hattıma o sonuçlandıktan sonra VDSL e geçireceğiz dediler. Öyle öyle 3hafta geçti. Dün türktelekom ilçe müdürlüğüne gittim dedim böyle böyle vdsl geçmek istiyorum ama iş emri mi ne koyulmuş 1ay a yakındır da sonuçlanmadı. Dedi evet ben buradan VDSL geçiş talebinizi görüyorum. Sonra saha ekiplerinin müdürunu aradı anlattı durumu. Benim bilgilerimi verdi. Saha müdürü dedi ki benim listemde şuan bu kişi bulunmuyor. Öyle kapattı telefonu. Türktelekom da ki kişi benim bursdan yapabileceğim bir müdahale yok, evet bende buradan görüyorum talebinizi ancak daha ekipleri tarafından görüntülenemiyor. Tanımlama hatası olmuş dedi. Bunu türknet yetkilileri ile çözmeniz lazım dedi. O şekilde ayrıldım ordan. Özeti onlarda topu turknet e attı. Türknet de aktif iş emri diyip türktelekom a atıyor arada olan bana oluyor. Bu yazdıklarımı onlara yazdım. Bana hala aktif iş emri var sonuçlandıktan sonra VDSL e geçireceğiz diyorlar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Tamam hocam okumuştum sizin konunuzu şimdi hatırladım. Siz aboneliği iptal edip tekrardan başvursanız yine aynı durum olur mu ya da başka ISS'ye geçin. Bir karışıklık olmuşta bu kadarda insan mağdur edilmez bide zam gelecek diyorlar.
  • Millenicom a netspeed e gevsem. Yine aynı sorunları olacaktir. 1ay beklemişim hattımı İptal ettirip 1ay beklememi çöpe atmak istemiyorum. Türktelekom da da VDSL fiyatları pahalı keza vodafone D-Smart da da aynı şekilde. Şuan beklemekten başka çarem yok herhalde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Diğerlerine sıfırdan başvuru yaparsanız size yeni port tanımlarlar. Bu sorunların olmayacağını düşünüyorum. Siz arayın millenicomu ya da netspeed'e sorun anlatın herşeyi onlar size daha doğru bilgi verir. Boş yere beklemeyin daha fazla.
  • Mr.Qwerty kullanıcısına yanıt
    Altyapı sorgulama sitelerinin hepsi max 16mb diyor hız.
    VDSL hizmeti'de gözüktüğüne göre onuda biliyorlardır. Muhtemelen başka başka bir sıkıntı var. Yoksa müşteri kapmak isterler. Vdsl kullansam daha fazla para ödeyeceğm. Diğer İSS'lerin vermediği hızı ben veririm derler yoksa.
    Santralde,dolapta,hatta,portta vs biyerlerde bir sıkıntı var belli ki.
    O yüzden
    Bir yandan mevzut kopma ve hız probleminin çözümüyle uğraşırken,
    Bir yandan'dahttps://www.acikkapi.gov.tr/ 'den altyapı yenilemesi,geliştirilmesi için form doldurdum.
    Çünkü Şu anki sorunum giderilse dahi 5-10Mb'i geçeceğimi pek sanmıyorum.
    Açıkkapıdaki duruma göre TürkTelekom,Bimer,Cimer ne varsa uğraşacam mecbur.

    Türknet'e geçme nedenim buydu aslında 1 yıl önce. Ben kısıtlı bilgimle TT kaynaklı sorunları tespit edip,çözemem. Türknet benim adıma bu işleri yapabilir sanmıştım. Bunların ya yasal bir gücü yok, yada uğraşmıyorlar. Bunlarla ben uğraştıktan sonra ne gerek var Türknet'e




  • farukopat F kullanıcısına yanıt
    Hocam altyapınızı bide şurdan sorgulasanıza bana heryer 16 adsl derken burası 35mbps vdsl diyor. En güncel veriyi burdan aldım ben.
    onlineabone.oristelekom.com
    Oris Telekom-Online Abone Ol
    https://onlineabone.oristelekom.com/HizSorgula/Index

    Sorun vardır belki ancak o kadar kötümser düşünmeyin siz çok rahat adslde 16 vdslde 60+ alırsınız. Bu ülkede zorlamadan hiçbirşeyi normal olması gerektiği gibi alamadığımız için böyle uğraşıyoruz.




  • Mr.Qwerty kullanıcısına yanıt
    Millenicom WhatsApp destek hattından aklımdaki soruları yazdım. Aklıma yatarsa iptal edip millenicom a geçiş yaparım. En azından müşteri hizmetleri var!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • En mantıklı hareketi yaparsın. Bende bu hafta çözemezlerse sorunu haftaya türk telekoma geçicem. Hep beraber kurtulalım şu beladan.
  • Mr.Qwerty kullanıcısına yanıt
    Bende türktelekom j düşündüm fakat fiyatları biraz pahalı geldi. 35mbps lik paketi 80 85 TL olsaydı hiç düşünmeden geçerdim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende diğerlerine geçmek istiyorum ancak hepsi bir ağızdan adsl alırsın diyor. Diyorum ben zaten VDSL kullanıyorum yok olmaz diyorlar. Birtek oris telekom var 35 diyen onlarada güvenemedim.
  • farukopat F kullanıcısına yanıt
    Max 16Mbps hız denmesinin sebebi büyük ihtimal boş VDSL portu olmamasıdır. Benim hattımda 75Mbps destekliyor ancak şuan boş VDSL portu olmadığı için bütün sitelerde 16Mbps destekliyor olarak gözüküyor. Port açıldığında ise asıl hız gözüküyor.
  • Arkadaşlar turknette 16 mblik pakedi kullanıyordum aldığım hız 5-6 mb civarıydı her zaman. Sonradan bir anda hızım 1-2 mb’e sabitlendi son 2 haftadırda durum böyle. 50 tane arıza kaydı açtım her gün aynı cevaplar(ilgileniyoruz bilmem ne) geldi. Olayın ne olduğunuda forumdaki yazılanlardan okuyup YAPA sistemine geçirildiğim için hızımın düştüğünü öğrendim(şaka gibi). Adamlar bunu bana söylemiyor 2 haftadır oyalıyorlar ve bugün türk telekom teknik servisinden bir eleman aradı türknet sizi YAPA sistemine geçirdiği için yüksek hız alamıyorsunuz tekrardan VAE’ye geçmek istediğinizi söyleyin dedi. Sonra bana binamın vdsl 2 desteklediğini 50 mb’e kadar kullanabileceğimi belirtti. Ben güldüm açıkcası 1-2 mb hızla video bile izleyemediğim için. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar türknet hattımın iptaline başvurup türk telekom hiper 50 mb bağlatsam mı? Bu hızı alabilir miyim ondan da şüpheliyim, bugün telefonla arayan arkadaş vdsl 2’de santrale uzaklığınız önemli değil vdsl 2’de önemli olan kutuya yakınlık uzaklık dedi doğru mu bu? Geçişimi yapıp yapmamak arasında kaldım bi yardımcı olun bana lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Joster35
    Vdsl portu talep edebiliyormuyuz peki. Yada yenisi yapıldığında öncelik kazanmak için başvuru nereye yapabiliriz.

    @Mr.Qwerty
    O sitede Telefon no ile aratınca:max100mb, Tahmini35mb diyor. Adresten aratınca altyapı yok diyor. Diğer sitelerdede kimi altyapı yok diyor, kimi max16mb diyor. İnternetimin olduğundan şüphe etmeye başladım.

    @asdas127
    Siz geçin arkanızdan enkısa zamanda bende gelcem büyük ihtimalle.

    @ysn61
    Bunlar en samimi, en dürüst biziz, en ucuz biziz, sizi en çok biz düşünüyoruz, en iyi müşteri hizmetleri bizde diye piyasaya girdiler. Belli ki en üçkağıtçı olmuşlar.
    Hadi bizi Telekomun yetki alanı diye oyalıyorlar.
    Kendi sorgusuz sualsiz YAPA'ya geçirdiğin adamı, hiçbirşeyden haberin yokmuş gibi oyalamak nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukopat -- 3 Haziran 2020; 22:32:32 >




  • aynı sorunu ben de yaşıyorum. tam 2 haftadır devam ediyor.
    Ayrıca pandemi başladığından beri normalde 70mbps aldığım hız 60'ı anca bulabiliyor.

    Türknet'e destek kaydı açtım bir haftadır cevap yok. Her ay faturayı yollamayı biliyorlar bilmem neyin evlatları.

    Görüyorsunuz işte, millet müşteri hizmetleri konusunda şikayet etmekte son derece haklı.

    İşletmeler de güzel bahane buldu. Herkes pandemi yüzünden hizmet veremiyor.
    Şerefsiz evlatları sanki pandemi öncesinde mükemmel hizmet sağlıyorlardı da.

    Tam anlamıyla paramızla rezil oluyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 3 Haziran 2020; 22:44:47 >
  • farukopat F kullanıcısına yanıt
    Hocam resmen dolandırıcılık bu. Benim haberim olmadan geçirilip üstüne düşük hız alıyorum ve 2 haftadır ne olduğunu bile söylemiyolar. Olayı forumdan öğreniyorum sonrasında türk telekom yetkilisi. Cidden şaka gibi olay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysn61 kullanıcısına yanıt
    Hızım düşük VAE'ye geçmek istiyorum diye talep açın eğer geçirmezlerse başka bir İSS'ye geçmekten başka çareniz yok.
  • farukopat F kullanıcısına yanıt
    Port talep edebilirsiniz tabiki, Türknet online işlemlerden VDSL'e geçmek için talep oluşturun onlar Türk Telekom'a başvuruyor sizin yerinize veya sıraya alıyorlar boşalınca sizi geçiriyorlar. Ayrıcahttps://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091 bu konuyu inceleyip kendinizde başvurabilirsiniz. Ancak Türknet'ten pek ümitlenmeyin genelde Türk Telekom bu tarz İSS'ler için port açmıyor çoğunlukla boşalmasını bekliyorsunuz.
    TeknoSeyir
    Port Yok Sorunu Kesin Çözümü 2020
    https://teknoseyir.com/blog/port-yok-sorunu-kesin-cozumu-2020
    bu da diğer bir çözüm.




  • telekom:LOKAL HATTAKİ BÜYÜK ÇAPLI KABLO ARIZASI GİDERİLMİŞTİR.
    (Binaya dokunmadılar,Direkten binaya gelen ek yapılmış kablolara dokunmadılar,Direkteki arızayı giderdiler. Direkten santrale kadar birşey yaptılarmı bilmiyorum.)Şu anda sorunum çok büyük oranda düzeldi. Bakalım iç tesisatıda yenileyince fark yapacakmı. VDSL vs için devam araştırmaya.İlk fırsatta TURKNET'ten kurtulma fikrim değişmedi ama.
    ESKİ DURUM
    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : F_12M_801k
    Upload Çıkış Gücü : 12.3
    Download Çıkış Gücü : 19.3
    Upload Kapasite Hızı : 439 kbps
    Download Kapasite Hızı : 4620 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 440 kbps
    Download Mevcut Hızı : 3700 kbps
    Upload Noise Margin : 8.6 dB
    Upload Attenuation : 26.7 dB
    Download Noise Margin : 14.8 dB
    DownloadAttenuation : 27.2 dB

    YENİ DURUM
    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : F_12M_801k
    Upload Çıkış Gücü : 12.4
    Download Çıkış Gücü : 17.2
    Upload Kapasite Hızı : 1076 kbps
    Download Kapasite Hızı : 16080 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 796 kbps
    Download Mevcut Hızı : 12288 kbps
    Upload Noise Margin : 14.4 dB
    Upload Attenuation : 10.5 dB
    Download Noise Margin : 15.8 dB
    DownloadAttenuation : 17.2 dB

    Konuya destek veren herkese çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukopat -- 5 Haziran 2020; 18:22:26 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.