Şimdi Ara

TurkNet'te olan gelişmeleri ve hedefleri Genel Müdürümüz Cem Çelebiler, Mesut Çevik'e anlattı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
4.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide altyapınızın desteklediği maksimum hızın verildiği iletilmiştir. Aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını bizimle paylaşabilir misiniz? Paylaşmanız durumunda tekrar saha ekiplerine kontrol etmeleri için bildirimde bulunacağız.
  • Bu kesinlikle doğru değildir. Ben mevcut hızımı söylediğimde ve istediğim hızı söylediğimde mümkün olduğunu söyledi ve herhangi bir kısıtlama yok dedi. Türknet tarafından istek yapılması gerekiyor denildi. Bununda kanıtını buraya atacağım. Türk telekom a suç atmayın. Sizden onlara istek gitmediği için bir şey yapılmıyor. Sizin istek yaptığınıza dair bir kanıt gösterin. Göstermediğiniz sürece bütün söylediklerinizin asılsız olduğunu görmüş olacak herkes.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekipler tarafından verilen bilgiyi sizinle buradan paylaştım. Yapılan iç yazışmaların tamamını maalesef paylaşamıyoruz. Çözüm olarak bina da sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını ve aldığı hızı açık destek kaydı üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? Paylaşmanız durumunda ekiplere ileterek tekrar kontrol edilmesini talep edeceğiz.
  • İç yazışmaları nasıl paylaşamıyorsunuz? Zaten bu iç yazışma değil. Siz iş emri vereceksiniz aynı destek kaydındaki gibi. Telekom da bunu onaylayacak. Onaylamazsa zaten muhatabım onlar olur. Siz istek yapmayın herhangi bir iletişim sağlamayın sonrada Türk telekom bu altyapıya bu kadar hız veriyor deyin. Türk telekom anca şunu der biz porttan 100 mbps çıkış sağlarız ama kaybı çok olur der. Veremeyiz vermeyiz demez.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talebinizi daha öncesinde iş emri üzerinden ekiplere ilettik. Gelen bilgide altyapının desteklediği maksimum hız verildiğini bilgisi paylaşıldı. Bu konuda da arkadaşlarıma tekrar bildirimde bulundum. Sizinle iletişime geçerek bilgi verecekler.
  • Özgür iletişim yalanı ile müşteri topla sonra kafana göre üyelik iptali yap.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • karmakan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu benimle paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım.
  • @TurkNetDestek yaşanılan sorun ile alakalı başlık var, @karmakan isimli arkadaş aynı konudan müzdarip sanıyorum ki. Konuyu incelerseniz ve bizlere bilgilendirme yaparsanız bu tür mesajların önüne geçebilirsiniz. Lütfen https://forum.donanimhaber.com/turknet-yuksek-kullanim-nedeniyle-yapilan-iptaller-turknet-aciklamasi-eklendi--149670248-12 konusunu inceleyin ve bu durumu netleştirin. Aşırı bir karmaşa var konuda şuan.

  • Konuya bakmayıp bu mesajı görmemezden geleceğine o kadar eminim ki... :D

  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Yaşanan bilgi karmaşasından dolayı bir açıklama gereği duyduk. TurkNet olarak her zaman bireysel kullanıcılarımızın özgür ve sınırsız bir internet kullanmasından yanayız. Hizmetimizi bu yönde geliştirmeye de devam ediyoruz. Sunduğumuz sınırsız internet ile kullanıcılarımız sektör ortalamasının çok üstünde bir veri kullanımına sahip. Geçtiğimiz aylar da dahil müşteri başına 300 GB üzeri olan veri kullanımı ile lider seviyedeyiz. Aynı zamanda aylık terabaytlarca kullanım ile TurkNet hizmetinin keyfini çıkartan bireysel müşterilerimiz var. Ancak çoklu ve ticari kullanımları belirleyebilmek için düzenli olarak incelemeler yapmamız gerekiyor. Bu incelemeler başarılı bir şekilde çoklu ve ticari kullanımları tespit etse de zaman zaman yanılabiliyor. Bu yanılgı sonucunda da kullanıcılarımızla açık iletişim içinde kalarak düzeltmeye çalışıyoruz. Sektörde AKN’yi tüm kullanıcılar için kaldıran operatör olarak kullanımı sınırlamak veya yoğun kullanıma müdahale etmek gibi bir politika ve anlayışımız olmadığını bir kez daha belirtmek isteriz. Biz özgür ve sınırsız internete olan inancımızla, her zaman kullanıcılarımızın yanındayız.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bana değil mağdurlara yapın açıklamayı. 5 gün insanlardan kaçıp bir açıklama yapmadınız. Geriye çekilip sönümlenmesini beklediniz olayın. Şimdi de sönümlenmek yerine daha fazla alevlenince geri adım atıp "aman bir yanlışlık olmuş"a çevirdiniz. Hala aboneliğini 30dk'da sonlandırdığınız insanların bağlantısını vermemişsiniz.


    İlk gün bu netlikte konuya müdahale etseydiniz herzamanki tavrınızdan farklı davrandığınızı ve samimi olduğunuzu düşünebilirdim.

  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Açılan konu üzerinden de bu paylaşımı yaptık. Ticari amaçlı kullanım yapmayan ve bu sorunu yaşayan müşterilerimiz ile iletişime geçmeye başladık. Forum üzerinden de bu sorunu ileten müşterilerimizden bilgilerini istedim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Güzel evet ama bunu 5 gün sonra yapmanız abes. Konunun açıldığı ilk gün sizi konuda etiketleyip olanları ilettiler. Yetmedi o konuya gelen çokça kişi sizi etiketleyerek cevap ve çözüm istedi. Piyasada yoktunuz 5 gün. Yineliyorum; geri adım atmanız tamam hoş, güzel ama forumda ses artmasaydı kulağınızın üzerine yatacaktınız. 5 gün beklemeniz bana bunu gösterdi.

  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Bu şekilde bir algı oluştuysa özür dilerim. Bir hata yaptıysak bunu düzeltmek için gerekli tüm çalışmaları yaparız ve bu konuda sorun yaşayan abonelerimiz ile ilgili arkadaşlarımız görüşme yapıyorlar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bireysel kullanıcılarda sınır yoksa 7 Tb mevzusu nedir peki. Destek kaydı mesajlarınızda 7 Tb ibaresi var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Burası teknik servise dönmüş. Video ile alakalı yorum yapan yok galiba.

  • donanım1123 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bireysel aboneliklerde bir kullanım limiti bulunmuyor. Size bu bilginin verildiği kayıt numarasını PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Merhaba 12.07.2021 17.00 da Türknet Bireysel ekibinden bir yetkili twitch.tv/tengigabit/ kanalında konuk alınacaktır.


    Sorularınızı cevaplayacaktır discord.gg/EwQd7yXGrv kanalında sorular toplanıyor.

  • TurkNet'te olan gelişmeleri ve hedefleri Genel Müdürümüz Cem Çelebiler, Mesut Çevik'e anlattı.


    Santrale olan uzaklığımdan dolayı hızı bahane ettiniz.

    Abone olduğum ilk gün 38 Mbps verdiniz ertesi gün 33 Mbps e düşürdünüz.

    2 Ay sonra da hızım 30 Mbps e düşürüldü.

    Hep sorduğumda santrale olan uzaklığım bahane edildi yapa altyapısında iken.

    Peki dedim Vae altyapısına geçelim daha yakın olduğundan daha iyi hızlar alabiliriz.

    Şimdi misal veriyorum 1200 metre iken yapada 700 metre vaede. Mantık olarak hızın yükselmesi mi düşmesi mi gerekir?

    Benim 1200 dememe bakmayın oimde 1173 metre idi onu da belirtiyim.

    Farzedelim 1200 metre olsun, ben yapada 38 alabildiysem o mesafede 700 metre mesafeden 25 Mbps mi almam gerekiyor ?

    Şimdi bu 25 Mbps almamın nedenini de söyleyeyim. Temsilci ile görüştüğümde portumdan çıkan hızın 35 Mbps olduğunu açıkça belirtti.

    Şimdi 35 de 25 normal Ama kalkıpta portunuzdan 100 çıkıyor da size 25 geliyor demeyin. istenilen paket tanımlansın eğer portta o çıkış verilmiyorsa

    akşama kadar da tanımlama yapsan alamazsın o hızı.

    Bu ne demektir bölgenizdeki en yüksek hızı biz veriyoruz ?

    bölgede verilen en yüksek hız 25 Mbps mi ? =))))

    Bunu yazarken utanılması gerekiyor ya gerçekten.

    Ben ismimi gizlemem herşeyim ortada. Şu dakikadan sonra da herşey ortada olacak.

    İşte biz yüz veriyoruz işte biz temmuz ayından itibaren vaede kısıtlama yapmayacağız gibi yazılar yazmayın milleti kandırmayın.

    Türktelekomu suçlamak yerine biraz suçu kendinizde arayın. Siz telekoma diyormusunuz ben bu kullanıcıya 100 mbps veriyorum 75 mbps veriyorum porttan bunu ayarlayın diye demiyorsunuz. Demiyorsunuz çünkü adamlar istek almıyor ki işini yapsınlar.

    Gidiyorsunuz altyapı sorunları ile cebelleşen yerlerden değil altyapısı hep yüksek yerlerden başlıyorsunuz.

    Yani hizmet anlayışınız sıfır ve müşteri kazanma anlayışınız sıfırın altında.

    Siz bu şekilde mi bizlerin yanında olacaksınız ?





  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.