Şimdi Ara

TurkNet'te olan gelişmeleri ve hedefleri Genel Müdürümüz Cem Çelebiler, Mesut Çevik'e anlattı. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
4.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yazdım sonuç değişmeyecek ama destek numaralarını yinede yazdım.

  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımıza detayları ile birlikte ilettim. Arkadaşlarım bu konuda saha ekipleri ile iletişime geçerek size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Çok güzel bilgi verdiler sağolsunlar varolsunlar. Öyle bir bilgi verdiler ki sanki hiçbir sorunum yokmuş gibi anında destek kaydımı kapatmaya çalıştılar.

    BRAVO

  • Bu mesajımı okuyupta Türknete geçecek arkadaşlara sesleniyorum.

    Eğer altyapı sorgunuzu türktelekom yada türknet harici bir yerden sorguladığınızda ADSL gözüküyor ise BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM TÜRKNET İSTEDİĞİ ZAMAN SİZİN DEĞİL KENDİSİNİN İSTEDİĞİ HIZA YÜKSELTİR VE DÜŞÜRÜR.

    Santrale olan mesafeniz bahane edilir sonra hata yapıp Vae altyapısına geçersiniz bu seferde altyapınızın desteklediği en yüksek hızı veriyoruz derler.

    Bugün Bayram ve herkese güzellik yapacağım. Bütün yazışmaları yayınlayacağım. Türktelekoma suç atıyordum ama suç Türknette.

    Herkes görsün herkes bilsin ona göre Türknete geçsin. Ben şu dakikadan sonra türkneti ya bırakmayı yada hizmetimi dondurmayı düşünüyorum.

    Cebimden paylaşırım interneti daha hızlı bağlanırım. 100 TL Verdikden sonra gerçekten cepten kullandığınız internet daha karlı.

    Santralden alırken interneti uzaklığı bahane ettiler. Vae ye geçince neymiş binamdaki başka kullanıcı benden yüksek alıyormuymuş?

    Yok komşum benden yüksek alıyormuymuş?

    1173 Metreden 38 Mbps hızları gördüm 700 metreden 26 Mbps hızla bağlanıyorum.

    Türknet eğer bu ise bütün ne yazıldıysa paylaşalım da şeffaflık nasıl bir şey görülsün.

    Herkes benden haber beklesin.





  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızayı tekrar teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Siz ne yaparsınız bir açıklar mısınız ? Sadece internet verirsiniz değil mi?

    Yapa ile başladı aboneliğim önce 38-39 Mbps hızları verdiniz sonra ertesi gün 33 e düşürdünüz.

    2 ay sonrada 30 a düşürdünüz.

    Hep mesafeyi bahane ettiniz. Vae geçtim ee bu seferde türktelekom bu hızları vermiyor diyorsunuz.

    Yani siz bunu ne olarak adlandırıyorsunuz ?

    Saha dolabı 35 Mbps üzerinde port hızı çıkışını destekliyor ama siz bunu verdirtmiyorsunuz.

    En sonda yazıyorsunuz ki altyapı iyileştirme talebinizi biz iletemeyiz. Oldu oldu tabi.

    Yani senin müşterinin sorunu var sen bunu iletemiyorsun öyle mi ?

    O zaman senin görevin ne ?


    TurkNet'te olan gelişmeleri ve hedefleri Genel Müdürümüz Cem Çelebiler, Mesut Çevik'e anlattı.

    https://prnt.sc/1hkdgpr



    O zaman durumu olan iss şirketi açsın sizin yaptığınız gibi yapsın.





  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Çözüm bulunmaz ise onu da burada paylaşacağım.

  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aldığınız hızlar ile ilgili arkadaşlarım bir çok kez yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. Ancak gelen bilgide altyapının desteklediği maksimum hızın verildiği bilgisi paylaşılmıştır. Bu konuda yapabileceğim bir işlem olsaydı size yardımcı olmak isterdim.
  • Anlaşıldı. O zaman madem öyle Yapada iken kimseye yüksek hız vermeyin.

    1200 Metre mesafeden 38 Mbps hızı gören modemim Şimdi 700 Metreden 26 Mbps görüyor.

    O zaman herkesin bölgesine göre yapada hız verin kimseyi gaza getirmeyin.


    HIZIMI KISITLAYAN SİZLERSİNİZ YERLEŞİK OPERATÖR DEĞİL...TurkNet'te olan gelişmeleri ve hedefleri Genel Müdürümüz Cem Çelebiler, Mesut Çevik'e anlattı. 

  • Artık Bundan Sonra Haberleri Takip Ediyorsanız Görmüşsünüzdür

    Yalan Haberlere Sahte Ve Yanıltıcı Sosyal Medya Vb. Paylaşımlara Ceza Geliyor.

  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın tekrar kontrol edilmesi için bildirimde bulundum. Bu konuda tekrar çalışma yapılarak size bilgi verilecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Siz bir iss iseniz bazı yükümlülükleriniz var. Eğer başka servis sağlayıcının altyapısını kullanıp kirasını ödeyip hizmet alıyorsanız bu hizmet bazı gereksinimleri karşılamıyorsa ve müşteri yani biz bir istekte bulunduğumuzda bunu kurum olarak altyapısını kullandığınız kirasını ödeyip hizmet aldığınız operatöre iletmeye mecbursunuz.


    İletmediğiniz taktirde bu suçtur.


    Benim lokasyonuma yakın konumda saha dolabı yok. 760 metre mesafeden vae hizmeti alıyorum. Şunu da belirteyim köyde yaşamıyorum yanlış anlaşılmasın.

    Esenlerin güzide mahallelerinden Turgut reis mahallesindeyim. Ben telekom müdürlüğüne ilettim hatta bazı btk kayıtlarımdan ötürü TT bana birçok defa ulaştı ve dediği kelime aynen şunlar oldu. Siz birebir bizden hizmet almıyorsunuz Türknetten hizmet alıyorsunuz bu yazışmayı kurumsal olarak onların bize yazması gerekiyor ve bizde en kısa sürede buna çözüm buluruz.

    Sokağımıza Tip-7 Saha dolabı yerleştirilmesini ve altyapımının iyileştirilmesi talebini türktelekom a iletilmesini istedim türknetten.

    Birde baktım aman tanrım müşteri temsilcileriniz şunları yazıyor, Biz böyle bir istekte bulunamayız altyapınızın iyileştirilmesi talebinizi iletemeyiz.

    O zaman siz ne yaparsınız ?

    Sizin göreviniz sadece bağlantıyı yap tazzikle gitsin ne yaparsa yapsın isterse ADSL hızında bağlansın ben parama bakarım mı ?

    Sizin göreviniz Altyapı kaynaklı kopma varsa gerekirse ıslah talep etmek.

    Port yoksa port talep etmek.

    Eğer abonenin yakın mesafesinde fiber veriliyorsa Tip-7 saha dolabı varsa ve bulunduğu lokasyonda en düşük hızdan hizmet alıyorsa iyileştirme talep edersiniz. 760 metreden vae hizmeti almak nedir ? Santrale uzaklığım ise 1273 Metre. Çok komik bir durum.

    35 Mbps hızındaki interneti neredeyse tüm iss ler aynı fiyata hatta daha ucuza veren bile var. Pardon 35 diyorum ama ankastreye ulaşan 26..

    En rahata ermiş yerlerde gigafiber hizmeti sağlıyorsunuz. Bizim gibi sorun üstüne sorun çile üstüne çile çeken yerler acaba ne hata yaptı?

    Ben baştan dedim mahallede tanıdığım yaklaşık 150 kişiye ben 2 ay kullanayım sonra size haber ederim ki iyiki öyle yapmışım yoksa onlarda benim gibi yol ortasında kalırlardı.





  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda sizi çok iyi anlıyorum. Ancak biz size altyapınızın desteklediği maksimum hızı veriyoruz. Adrese yeni tip saha dolabının getirilmesi ile ilgili talepleri maalesef iletemiyoruz. Çünkü bu tarz talepler yerleşik operatör tarafından alınan kararla belirli bir plan çerçevesinde yapılması gerekiyor. Bizim bu tarz talepte bulunmamız durumunda olumsuz yanıt verilecektir. Bu konuda maalesef işlem yapamıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Olumsuz yanıt vermesi çok önemli değil. Olumsuz yanıt verdiklerinde benim onlara karşı söyleyecek bir sözüm oluyor.

    Onlara şunu söyleme hakkım olacak, size talebimi ilettim müdürlüğünüze yazı ilettim btk tarafından kayıt açarak işlemler yaptım.

    Bana, hizmet aldığınız servis sağlayıcınız bunu kurumsal olarak mail atması gerektiğini söylediniz bende bu dediğinizi yaptım ama ona karşılık siz olumsuz yanıt veriyorsunuz. Gibi gibi karşılık verme hakkım doğuyor. Siz bu görevi yapmayınca bir elim yazı yazmak isterken diğer elim ona destek vermek yerine engellemiş oluyor.

    Siz müşterilerinizin yanında olmadıkça hiçbir şey tam olmaz.

    Kazanmak yerine kaybedeceksiniz buna emin olun, ben sabırlı insanım ama en sonunda beni de kaybedeceksiniz.

    26 Mbps hızı ben daha ucuza başka iss ten de alabilirim bunu sizde biliyorsunuz.

    Siz halihazırda altyapı hızı iyi yerlere gigafiber yatırımı yapmaya devam edin. Böyle benim gibi sorun yaşanan bölgelerde birşey yapmayın ki kazanın olur mu.

    Sizin bu gigafiber ile ilgilenen projesiyle gidişatıyla ilgilenen arkadaşlara da selamımı iletin. Çok güzel iş yapıyorlar aynı bu şekilde devam etsinler hızlı hızlı gelişirsiniz bravo.





  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    İlettiğiniz mahallede ikamet ediyorum. Bölgeye ben de hakimim. Gigafiber altyapısı gelmesini ben de sizin kadar çok istiyorum. Ancak burada bölgeden gelen taleplerin yoğunluğuna ve altyapının uygunluğuna bağlı olarak değerlendirme yapılmaktadır. Uygun görülmesi durumunda proje bölgelerine dahil edilerek çalışma başlatılmaktadır.

    Yerleşik operatör altyapısı konusunda belirttiğim gibi farklı bir işlem yapılmamaktadır. Altyapınızın desteklediği maksimum hızı verebiliyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    gigafiber geldi de ne oldu ?
    bize vermiyorsunuz.
    altyapınızı çektiniz ama gidip başka insanlara veriyorsunuz . Talep oluşturalı 20 gün oldu ama demekki türknetli olmamak lazım gigafiber için.
    Başka operatör aynı hızı daha ucuza verirken biz türknette kaldık ama kirbit çöpü kadar değerimiz yok .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Android Efendisi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • Hattımın interleaved modda mu fastpath modda mı olduğunu nasıl öğrenebilirim Türknette

    @TurkNetDestek

  • Gencbeyiin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, YAPA' da fast path moduna alınabiliyor ama ortak altyapı üzerinden verdiğimiz hizmetlerde yapılamıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.