Şimdi Ara

Turknet’te son durum nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    3 ay zorunluluğu telekom altyapısında ki her firmada var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • rapi-d R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adımızı kullanılarak yapılan dolandırıcılık aramaları mevcut ve aldığımız şikayetler doğrultusunda yasal süreci başlattık, takipçisiyiz. Web sitemizde yer alan iletişim numaraları dışındaki numaralara itibar etmeyin. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim. Babam da abone oldu. Biz yine dolandırıcı olduğunu anlıyoruz ama belli bir yaşın üstündeki insanlar bunu anlamayabilir ya da bizim de boşluğumuza gelir. Tekrar teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bizede yani eski abonelerine de zam yapmasayydi, verdiği sözü tutabilseydi bende kalırdım 139 a. O kadarda aradim bir umit cayarlar diye ama yok net bir sekilde zamlarinin arkasındalar.

    Bende internet kutusuna gectim 1gunde, fiber 100 kullaniyordum hic bir farkı yok. Modem mulkiyeti internet kutusuna gecti 109 tl. 60 lira neden fazla vereyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rapi-d R kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim.
  • badcatbad B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fiyat değişiklikleri genel olarak bizim de hiç sevmediğimiz bir konu ve asla yapmak istemeyiz. Bu sene mart ayının başında mevcut durumu değerlendirip zam oranımızı tüm kullanıcılarımıza duyurduk. Ancak mart ayının sonunda yapılan beklenmedik port ücreti zammı tüm sektörümüzü etkiledi. Biz de her ne kadar istemesek de yeniden bir fiyat düzenlemesi yapmak zorunda kaldık.
  • Haklımıyım haksızmıyım bilmem ama çok kızgınım;


    Turknet’te son durum nedir?
  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fatura kesim tarihinizden sonra kampanyaya katılmanız durumunda bu durum yaşanıyor. Dilerseniz müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilirsiniz. Kontrol ederek bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Size abone numaramı gönderdim...(Göndermeden önce de Aradılar bilerek açmadım...) Ben konuşma değil faturamın düzenlenerek 10 ay peşin verdiğim ücretden kesilmesini istiyorum....Başka bir şey beni tatmin etmez...


    Kampanya bildirimlerinde böyle bir bilgi varmıydı? Yanılmıyorsam sadece son katılım tarihi vardı.


    Peşin ödemişim işte , kaldı ki verdiğiniz sözü tutmayarak tekrar zam yaptınız.


    Diğer konuda Temmuz ayında ödeyenlere de aynı şekilde davranılmış.



    Yani artık diyecek söz bulamıyorum...Ayrılık vakti çok yakın ,,,



    https://forum.donanimhaber.com/turknet-pesin-fatura-odeme-sorunu--153636539?sayfa=2




    Acaba bu işler pardus girişim sermayesi yatırım ortaklığı a.ş. - A1 Capital

    Turknet'e yatırım yapmasıyla mı ilgili diye düşünmeden edemiyorum son derece açgözlü olarak bilinirler piyasada )





  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden yanıt verdim.
  • 27.08.2022 Cumartesi günü internet üzerinden başvurduk türk telekomdan geçiş olarak haliyle babamın üstüne devam ettireceğiz sürekli dolandırıcılar aradı şimdiden babam darlanmaya başladı üstüne üstlük kurye gelecek diye tarih randevu verdiler ama bizim haberimiz yok kurye kendi imzalayıp evrakları içeri vermiş artık üşenmiş mi yakıt parasından mı kaçmış her neyse babamı aradılar evraklarınız ulaştı geçiş için sesli onay alıcaz vs babam bir yere imza atmadığını daha kuryenin gelmediğini söyledi hemen sistemden evraklarım kısmını açtım evrak yüklenmiş evet biri imzalamış ama garip bir imza hemen kalsın diye indirdim silmişler sistemden tekrar kurye yönlendireklerini söylediler allah bilir ne zaman gelecek ben şimdiden aktivasyon olmadan başvurduğuma pişman oldum sizler de iyi düşünün

  • cruiser666 C kullanıcısına yanıt

    Bu güzel bir bilgi oldu, teşekkürler.

  • cruiser666 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan bu durumu inceleyebilmemiz için konun linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Internet Kutusu'na geçtim.

    Henüz çok yeni. Geçiş periyodu izlenimi olumlu, ilk gün deneyimi problemsiz. Umarım böyle devam ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet olmasa TTNET hala kotalı internet satıyor olurdu, gigafiber getirmese ttnette 200-300-500 mbit hızları göremezdiniz bunu da aklınızın bi tarafında tutun bence. rekabet her zaman son kullanıcı bizlere yarar, fiyatı beğenmiyorsanız başka operatör denersiniz de buraya sırf bu fiyat politikası için kötülemek iyi niyetli bir davranış değil. kötü bir deneyiminiz olmuştur onu anlatırsınız operator bu hatalarını düzeltmeye çalışıyor mu çalışmıyor mu yorumunuzu yaparsınız ama direk art niyetli olarak yorum yapmanın amacını anlayamıyorum.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.